quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:21 schreef Canisfire het volgende:
Zwolle = Herman Brood.
die rijmende jongetjes hebben daar niets mee te maken.
Doe me dan Charlotte Wessels maar.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:20 schreef stbabylon het volgende:
Er staat Zwolle [is niet] Opgezwolle.
Een goede vergelijking in computertaal.
Neemt niet weg dat je als Zwollenaar flink trots mag zijn op de artiesten en andere bekendheden die onze mooie stad heeft voortgebracht:
Charlotte Wessels (1987), zangeres
(bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwolle)
Verzin dan een andere TT. Misstique is vast wel zo aardig dat ze hem veranderd.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:30 schreef descendent1 het volgende:
Ik kom voortaan wel uit Deventer; wat een &*^%$ TT!!
Mij krijgen ze hier niet weg hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En mochten die er wel komen dan worden die vakkundig weggewerkt
Jij bent toch al tijden de weg kwijt?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:45 schreef navvy het volgende:
Ben ik verdwaald?
Ik ook van jou schatquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:50 schreef swollywood het volgende:
[..]
Jij bent toch al tijden de weg kwijt?
niet grappig, gewoon waar.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:41 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
____________________________________________________________________________________
Dit topic gaat over Zwolle, niet over Opgezwolle. Daarvoor kun je terecht in het Opgezwolle-topic in MUZ.
____________________________________________________________________________________
Best grappig
Nee joh, Zwolle #47 - Waar we Opgezwolle fans bashenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:12 schreef rudedeltadude het volgende:
Suggestie voor TT: Zwolle #47 - Waar ook negers wonen
Gastquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:12 schreef beelz het volgende:
Pfff godver ben ik ff een middagje de hort op, is er een rel met een of andere kutnoob... Ach ja, volgend jaar ben ik weer van de partij
Als je nog een poekie zoekt weet ik nog een nestje met 4 rode kittens...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:12 schreef beelz het volgende:
Pfff godver ben ik ff een middagje de hort op, is er een rel met een of andere kutnoob... Ach ja, volgend jaar ben ik weer van de partij
Wij hebben vandaag planten gekocht voor in huis. Nu is er meer gezelligheid in huis want ik heb een vleesetende plant om mee te praten over kwantummechanica enzo. Vleesetende planten zijn tof
Binnenkort ook maar ff een poekie ergens halen en dan zijn we klaar om het door de hamster aangevoerde dierenleger (hamsters, katten, beren met laserogen en cyborg puppies) de wereld in te sturen om de wereld mijn wil op te leggen
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee joh, Zwolle #47 - Waar we Opgezwolle fans bashen
of
Zwolle #47 - Waar WEST en Sylvana niet welkom zijn
Laat ik nou toevallig op zoek zijn naar een rode katerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:14 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Als je nog een poekie zoekt weet ik nog een nestje met 4 rode kittens...
Allemaal katers, allemaal rood
Zijn nu 2 weken oud, kunnen dus over een week of 6 weg
Niet happen, het went......quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:49 schreef stbabylon het volgende:
http://www.leren.nl/cursus/sociale-vaardigheden/ ?
quote:
http://www.leren.nl/cursu(...)n/bijzondere-mensen/quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:49 schreef stbabylon het volgende:
http://www.leren.nl/cursus/sociale-vaardigheden/ ?
Die cursus hoeven we iig niet meer te volgen.quote:Er zijn nogal wat mensen die door een functionele beperking, een bijzondere karaktertrek of een psychisch probleem extra behoeften hebben.
Morgenavond sta ik achter de bar, volgende week vrijdag sta ik achter de bar (hardcore concert, dus scheurende gitaren en schreeuwende zangers) en dan ben ik er de woensdag daarna ook weer achter de bar te vinden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:00 schreef swollywood het volgende:
Of kom een keer een biertje drinken in het Popfront als beelz bardienst heeft.
Heeft ghizzer ook gedaan
BTW: beelz, wanneer heb je weer bardienst?
Ik heb tegenwoordig op donderdag vrij dus dan een keer op woensdagavond zuipen moet wel kunnen
Gezellig!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:28 schreef swollywood het volgende:
Dan kom ik morgenavond bij je aan de bar hangen [ afbeelding ]
Ik heb donderdagmiddag pas om 16:00 uur rijles, dus kan ruim uitslapen/ontkateren
ik ben Opgezwolle-fan. Maar bashen is ook publiciteit. Sowieso het idee zonder dat door toedoen van mezelf het onderwerp ter sprake komt vind ik al een hele eer aan Rico en Steez.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:44 schreef rudedeltadude het volgende:
opgezwolle bashen is het mooiste dat er is
Je maakt het me nu wel erg moeilijk niet te happen! Thank god begint PSV- Ajax zo!quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:27 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ik ben Opgezwolle-fan. Maar bashen is ook publiciteit. Sowieso het idee zonder dat door toedoen van mezelf het onderwerp ter sprake komt vind ik al een hele eer aan Rico en Steez.
Jaren terug.....toen was ik die kotsende halve spanjaard. Ik kan dan ook niet tegen bier vermengd met water.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:44 schreef Canisfire het volgende:
Zijn er hier nog mensen gister in de Joffer geweest?
Tof waar heb je gewoont Rijnlaan of Lellystraat?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:03 schreef navvy het volgende:
[..]
Jaren terug.....toen was ik die kotsende halve spanjaard. Ik kan dan ook niet tegen bier vermengd met water.
Morra en Dollard!...en van hemertmarke en thomas a kempisstr en hofstraat en middelweg............damn ik lijk wel een zigeunerquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Tof waar heb je gewoont Rijnlaan of Lellystraat?
Morra zit hier volgens mij om de hoekquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:41 schreef navvy het volgende:
[..]
Morra en Dollard!...en van hemertmarke en thomas a kempisstr en hofstraat en middelweg............damn ik lijk wel een zigeuner![]()
Zigeuners deugen niet.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:41 schreef navvy het volgende:
[..]
Morra en Dollard!...en van hemertmarke en thomas a kempisstr en hofstraat en middelweg............damn ik lijk wel een zigeuner![]()
Worstelaars met een zwakke rug ook niet.quote:
Geen enkele kroeg in Zwolle lengt zijn bier aan. Als ze dat wel zouden doen, waren ze zo dicht. Hetzelfde geldt trouwens voor festivalbier. Je mag niet adverteren dat je bier x verkoopt en dan bier x + water schenken. Doe je dat wel loop je vrij snel tegen de lamp bij een controle (en die worden regelmatig gedaan).quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:03 schreef navvy het volgende:
[..]
Jaren terug.....toen was ik die kotsende halve spanjaard. Ik kan dan ook niet tegen bier vermengd met water.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen enkele kroeg in Zwolle lengt zijn bier aan. Als ze dat wel zouden doen, waren ze zo dicht. Hetzelfde geldt trouwens voor festivalbier. Je mag niet adverteren dat je bier x verkoopt en dan bier x + water schenken. Doe je dat wel loop je vrij snel tegen de lamp bij een controle (en die worden regelmatig gedaan).
Als jij in de Joffer kwam in de tijd van de Oranjeboom, snap ik je opmerking best, maar dat is de schuld van Oranjeboom
http://nl.wikipedia.org/wiki/Festivalbierquote:Evenementenbier is een Nederlandse term voor bier met een lager percentage alcohol dan normaal is. Meestal is dit percentage de helft: 2,5 % in plaats van 5%.
Ohnoez!!quote:
Was er al achter. Heb hem al gewijzigd. Vroeg en nog geen koffie gehad.. Slechte combi.quote:
Ik werk als logistiek coordinator voor het festival. Dat houdt in dat ik samen met 2 andere coordinatoren verantwoordelijk ben voor de complete opbouw van het festival. Opbouwen doen we dan weer met ongeveer 100 vrijwilligers.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:21 schreef Misstique het volgende:
Werk je trouwens voor de VVV of de organisatie ofzo Metsel?
In totaal werken er op 5 mei dik 700 vrijwilligers. Behalve de eettentjes en de bands, zijn de meeste mensen die er werken vrijwilligers. Iedereen met een bevrijdingsfestival shirt/trui aan werkt vrijwillig voor het festival. Ik weet niet of dit onder reclame maken valt, maar we hebben nog een aantal mensen nodig. Zowel logistiek, horeca als projectmensen..quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:25 schreef Misstique het volgende:
Wow, ik wist niet dat dat allemaal vrijwilligers waren..
zoeken jullie nog fotografen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:28 schreef Metsel het volgende:
[..]
In totaal werken er op 5 mei dik 700 vrijwilligers. Behalve de eettentjes en de bands, zijn de meeste mensen die er werken vrijwilligers. Iedereen met een bevrijdingsfestival shirt/trui aan werkt vrijwillig voor het festival. Ik weet niet of dit onder reclame maken valt, maar we hebben nog een aantal mensen nodig. Zowel logistiek, horeca als projectmensen..
Leaf is wel 1 van de vervelendste bandjes van de afgelopen jaren... Alles is ohohohoh en lalala en pompompom bij die lui. Als er iets vervelend is dan zijn het te veel whoa's, nanananana's en yeahyeahyeahs.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:17 schreef stbabylon het volgende:
Lekker veilig, maar na mijn teleurstelling over Jacqueline (van Krezip) een paar jaar terug (plots blond en lang haar!!) ben ik superblij met Leaf dit jaar op het hoofdpodium (die heeft nog wel kort donker haar)
Kutschurft!quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:22 schreef Misstique het volgende:
Wat voor bands zou jij willen zien dan beelz? Ze moeten natuurlijk wel appeleren aan het grote publiek he?
Slayer, Anthrax, Tankard, NoFX, Propagandhi, Johnny Cash, Queensryche, Dream Theater, Dragonforce, Less than Jake, Frenzal Rhomb, Heideroosjes, Rudeness Empire, Reel Big Fish, 88 Fingers Louie, Descendents, Scuurvy, 3 Inches of Blood, Flogging Molly, Dropkick Murphys, MAdball, Sick of it All, Hatebreed, The Darkness, Frank Zappa, Raggende Manne, Kutschurft, Beastie Boys, The Vandals, Bad Religion, Dead Kennedys, LARD, The Melvins. Om maar even wat op te noemen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:22 schreef Misstique het volgende:
Wat voor bands zou jij willen zien dan beelz? Ze moeten natuurlijk wel appeleren aan het grote publiek he?
Yep, kutschurft staat in het lijstjequote:
Opgezwollequote:Op donderdag 20 maart 2008 11:22 schreef Misstique het volgende:
Ook tof iddquote:
Het boeit me vrij weinig wat er speelt eigenlijk... ben toch de hele dag bij het Popfrontcafe aan het werkquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:50 schreef Metsel het volgende:
BFO is niet zo rijk als alle andere commerciele festivals. BFO moet het puur hebben van inkomsten van sponsors en drankverkoop. Wat dat betreft vind ik de line-up wel ok. En veel van de namen die beelz opnoemt zijn idd niet heel erg bekend bij het grote publiek.
Maar Hedon-Plato heeft vast wel een lineup die je meer aanspreekt? En anders ff kijken bij Oogst.. Helaas kan een festival niet iedereen tevreden houden...
Dat zal nog wel even duren...quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:57 schreef stbabylon het volgende:
1 stiekeme wens heb ik nog en dat is dat ze ooit Grolsch gaan vervangen.
Ik presenteer ons eigen podiumquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:18 schreef Metsel het volgende:
Jup.. hoop is goed!
@beelz, werk je op het festivalterrein?
Lachen, ik ben verantwoordelijk voor de bouw van jullie podium!quote:
kan zijn, helemaal mee eens zelfs, maar die borsten van die zangeres.. daar kan ik heel wat slagroom uit kloppen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:20 schreef beelz het volgende:
[..]
Leaf is wel 1 van de vervelendste bandjes van de afgelopen jaren... Alles is ohohohoh en lalala en pompompom bij die lui. Als er iets vervelend is dan zijn het te veel whoa's, nanananana's en yeahyeahyeahs.
Trouwens ook kut dat Within Temptation weer komt. Ook zo'n overgewaardeerde kutband... laat ze een keer fatsoenlijke bands programmeren op het BFO.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Slayer, Anthrax, Tankard, NoFX, Propagandhi, Johnny Cash, Queensryche, Dream Theater, Dragonforce, Less than Jake, Frenzal Rhomb, Heideroosjes, Rudeness Empire, Reel Big Fish, 88 Fingers Louie, Descendents, Scuurvy, 3 Inches of Blood, Flogging Molly, Dropkick Murphys, MAdball, Sick of it All, Hatebreed, The Darkness, Frank Zappa, Raggende Manne, Kutschurft, Beastie Boys, The Vandals, Bad Religion, Dead Kennedys, LARD, The Melvins. Om maar even wat op te noemen.
Nu baal ik dat ik niet gegaan benquote:Op zondag 23 maart 2008 01:43 schreef beelz het volgende:
Zo net terug uit Leek, worstelen voor FCW. Resultaat: 1 hersenschudding en een verschoven nekwervel. Worstelen is fijn.
Nee verstandskies getrokkenquote:Op maandag 24 maart 2008 11:12 schreef Misstique het volgende:
Ik hoop dat je inmiddels geen hoofdpijn meer hebt, maar volgens mij is de enige plek waar je op zondag daarvoor terecht kan het station.
Paar vlokjes slechts hier... (als je die natte zooi 'sneeuw' wilt noemen tenminste...)quote:Op maandag 24 maart 2008 12:12 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren overdag, gister avond, gister nacht, de hele tijd hebben ze het op de radio over dikke pakken sneeuw
Heb je daar geen zakjes ibu 800 voor gekregen?quote:
Dat hielp niet dus zei de dokter dat ik per ibu 800 maar 2x paracetamol 500 erbij moest doen...quote:Op maandag 24 maart 2008 21:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb je daar geen zakjes ibu 800 voor gekregen?
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:20 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dat hielp niet dus zei de dokter dat ik per ibu 800 maar 2x paracetamol 500 erbij moest doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- Voor wie The Mist wil zien zónder spoiler moet deze dus niet open klikken. En beelz, kap er es mee..
[ Bericht 15% gewijzigd door Misstique op 25-03-2008 13:58:38 ]Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |