Heul niet, er gaat niets boven groningen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:44 schreef navvy het volgende:
Amen, en gatver is t niet. Zwolle is een mooie lieve stad
Jawel, de Waddenzeequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heul niet, er gaat niets boven groningen. [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grunnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, tis een leuke stad. Maar mij te ver in het noorden, Dan krijg ik incestueuze anarchistische kriebels......quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zaterdag weer 23 ºCquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:31 schreef PaRaR het volgende:
Groningen
Goeie TT trouwens!
Vanaf volgende week weer terrasweer, meende ik te zien op het weernieuws ?
zou ook tijd worden..., vandaag was 3 keer niks. hoewel ik vanmorgen om 8 uur al het zweet uit had staanquote:
Heej vandaag was prima weer, tenminste een keer niet zo achterlijk warm op mijn vrije dag.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:14 schreef WEST het volgende:
[..]
zou ook tijd worden..., vandaag was 3 keer niks. hoewel ik vanmorgen om 8 uur al het zweet uit had staan![]()
Hey Sebas.quote:
Felio! Waar? Of had je dat al gezegd?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:37 schreef Ps2K het volgende:
Zow vanaf 01-08 ook officieel Zwollenaar, vanmiddag de keaupackte teekenen
Holtenbronx aand de handellaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:57 schreef navvy het volgende:
[..]
Felio! Waar? Of had je dat al gezegd?![]()
(bijna) Avond Zwolle!
Toch niet in die flat met een Vereniging van Eigenaren waarvan het bestuur bestaat uit gereformeerde bejaarden? Terborgh Veste meen ik dat dat ding heet. Maat van mij woont daar.quote:
Geen idee hoe die flat heet, maar zonder brandend pentagram op de gang kom ik 's ochtends niet op mijn werkquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:33 schreef swollywood het volgende:
[..]
Toch niet in die flat met een Vereniging van Eigenaren waarvan het bestuur bestaat uit gereformeerde bejaarden? Terborgh Veste meen ik dat dat ding heet. Maat van mij woont daar.
Je mag niet verhuizen in het weekend, geen was buiten hangen op zondag, allemaal van die kutregeltjes
Flat op de hoek met de Klooienberglaan? Lift aan de voorkant, lange ziekenhuisachtige gangen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:55 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Geen idee hoe die flat heet, maar zonder brandend pentagram op de gang kom ik 's ochtends niet op mijn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |