op.txt openen.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:48 schreef navvy het volgende:
Kopieren plakken is niet mijn ding![]()
Hoe fix ik dit in godesnaam?
Dank U! Een kind kan de was doen schijnbaar.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:10 schreef swollywood het volgende:
[..]
op.txt openen.
CTRL+A
CTRL+C
edit knopje klikken
CTRL+A
CTRL+V
Invoeren
Avond! Mooi weertje, komend weekend nog wat leuks te doen met dit mooie weer? Ik zit opgescheept met kids dus ik moet buitenactiviteiten verzinnen, hier binnen op 3 hoog sterf ik op een gegeven moment langzaam af!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:22 schreef Misstique het volgende:
Good evening fellow citizens.
Papa!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:12 schreef beelz het volgende:
Yarrrr! Ps2K moest hem openen... Ps2K krijgt slaag zaterdag
Avond buurman! Alles flex aan de Middelweg?quote:
Zn gangetje. Vriendinnetje is weer aan t werk, dus ik heb overdag t rijk alleen; met de scriptie schiet t ook best op nu, met solliciteren nog niet zo.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:48 schreef navvy het volgende:
[..]
Avond buurman! Alles flex aan de Middelweg?
Ow daar kan ik zo de schurft aan hebben he, mijn geduld is niet zo grootquote:Op woensdag 11 april 2007 21:53 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Zn gangetje. Vriendinnetje is weer aan t werk, dus ik heb overdag t rijk alleen; met de scriptie schiet t ook best op nu, met solliciteren nog niet zo.
Oh ja, hier is het genieten van de ruzies die bovenbuurvrouwmama en haar puberzoontje hebben; al drie dagen lang. Gister kwam zelfs de glaszetter om t een en ander te repareren...![]()
Ach, op zich valt de overlast ervan best mee, t is niet dat ze constant hard tegen elkaar aan t schreeuwen zijn, Ik vindt t nog wel grappig ook eigelijk alleen leidt t zo af...quote:Op woensdag 11 april 2007 21:56 schreef navvy het volgende:
[..]
Ow daar kan ik zo de schurft aan hebben he, mijn geduld is niet zo grootHier ook al meermaals 's nachts bij de benedenburen aangebeld of ze iets zachter konden neuken en/ of ruzie maken.
Wanneer denk je je scriptie eindelijk s af te hebben? Of wordt dat een welbekende 5- jaren plan?![]()
Als ik je zus was had ik geen tijd om tegen je aan te zeiken...............binnen een maand scriptie klaar dus, je suis benieuwd! Ik ga zo een poging wagen een slaapje te doen!!!! En groeten aan buurvrouw! en de rest van Zwolle ook tuuk.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:07 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ach, op zich valt de overlast ervan best mee, t is niet dat ze constant hard tegen elkaar aan t schreeuwen zijn, Ik vindt t nog wel grappig ook eigelijk alleen leidt t zo af...
Mn scriptie? af? (man je lijkt mn zus wel, die vraagt dat ook iedere keer)
Ik hoop dat ie met n maandje af is (of eerder)![]()
Pfff ik pwn je met gemakquote:Op woensdag 11 april 2007 20:12 schreef beelz het volgende:
Yarrrr! Ps2K moest hem openen... Ps2K krijgt slaag zaterdag
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:52 schreef beelz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb feauteaux die het tegendeel bewijzen
Kun je net zo goed je geld door de plee spoelen want die 5 euro ben je kwijtquote:
Knuppel lenen om ze stuk te maken?quote:Als mijn bovenburen vandaag weer gaan lopen ruziemaken dan ga ik met ze meedoen trouwens...![]()
Zoals hierboven al staat: Tot 1 uur wakkergelegen door dat geschreeuw... ben dr nú wél zat van...![]()
Zo, verder aan de scriptie maar weer; oh wacht: eerst koffie!![]()
Neuh; ik heb nog wel wat gordijnstokken in de kelder liggen met diameter honkbalknuppel...quote:Op donderdag 12 april 2007 12:21 schreef beelz het volgende:
[..]
Kun je net zo goed je geld door de plee spoelen want die 5 euro ben je kwijt
[..]
Knuppel lenen om ze stuk te maken?
Goeie zaakquote:Op donderdag 12 april 2007 12:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Neuh; ik heb nog wel wat gordijnstokken in de kelder liggen met diameter honkbalknuppel...![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |