Hij moet geslagen worden met een hark of met een plank waar een roestige spijker in zit.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:37 schreef rudedeltadude het volgende:
LHO is niet lief!
een hark waar een roestige spijker inzit?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Hij moet geslagen worden met een hark of met een plank waar een roestige spijker in zit.
yaarrrr!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Hij moet geslagen worden met een hark of met een plank waar een roestige spijker in zit.
TVP's zijn voor stakkers die niets te melden hebbenquote:
tvpquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:58 schreef beelz het volgende:
[..]
TVP's zijn voor stakkers die niets te melden hebben
dat is een doodsverwensing!quote:
Dat is een banaanvraag nu krijg jij ook een banquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:04 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dat is een doodsverwensing!
nu krijg je een ban!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat is een banaanvraag nu krijg jij ook een ban
[afbeelding]
mensen die tvp's posten zijn genetische manco's die moeten vastgebonden worden in stoelen en geslagen worden met hamers. Waarna ze gillend uit helikopters worden gegooid in een zee met hongerige haaien die ze niet doodbijten maar flink geinfecteerde wonden veroorzaken, Tot slot moet dit matjesvolk worden gecastreerd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:04 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dat is een doodsverwensing!
nu krijg je een ban!
Fijn dat je iedereen hier er aan helpt te herrinneren dat ik geen flikker uitvoer op het werkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat is een banaanvraag nu krijg jij ook een ban
[afbeelding]
dus JIJ hebt met Sylvana geneukt?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:09 schreef Ps2K het volgende:
[..]
mensen die tvp's posten zijn genetische manco's die moeten vastgebonden worden in stoelen en geslagen worden met hamers. Waarna ze gillend uit helikopters worden gegooid in een zee met hongerige haaien die ze niet doodbijten maar flink geinfecteerde wonden veroorzaken, Tot slot moet dit matjesvolk worden gecastreerd.
wat een inspiratie krijg je als je net een user aan de telefoon hebt gehad
Heh mocht ze willenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:11 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dus JIJ hebt met Sylvana geneukt?
sja, wie wil zij niet?quote:
quote:
je staat er nog wel van je voordeligste kant op!quote:
Harrie "Staalkaak" Jörgenson. Die kerel is zo lelijk dat er geen foto van hem bestaat ds ik heb hem gepaint:quote:
Ik kan geen feauteaux van retards meer vinden op internetquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Harrie "Staalkaak" Jörgenson. Die kerel is zo lelijk dat er geen foto van hem bestaat ds ik heb hem gepaint:
[afbeelding]
De drol is alleen opvulling en geen deel (meer) van het lichaam van Harrie "Staalkaak" Jörgenson
Niet retard genoeg...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |