Niet?quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:57 schreef Sylvana het volgende:
Alleen nou doen de afbeeldingen het nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goeiemorgen Zwolleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
eerst stond er gewoon alleen [afbeelding] maar nu doen ze het welquote:
Fixed + OP opgeslagenquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
eerst stond er gewoon alleen [afbeelding] maar nu doen ze het welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ow alleen helemaal bovenaan staat nog wel [afbeelding]
goed bezigquote:
Top Sitethief.quote:
Ik kom uit een achterstandswijk; waar gasten overdag slapen zodat ze 's nachts de man zijn...quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:35 schreef OldJeller het volgende:
Zwolle, hoe issie nou?
Te ver.. te ver op de fiets te pakken..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
DIe foto's zijn niet van mij hoor,quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:39 schreef OldJeller het volgende:
Sitethief, hoe is die maat van jou in dat pand precies terecht gekomen. Op contract of hij werd er op short-notice uitgezet?
Ik woon in die flat sinds december 2000. Foto is gemaakt door een vriend van me vanuit zijn oude kamertje.quote:Op zondag 24 september 2006 19:45 schreef littledrummergirl het volgende:
mn huisje ( grote sneeuw flat )staat weer in de OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wie woont daar nog meer dan ( aangzien in de op "mijn flat"staatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) ik heb alleen nog maar een grote hoop chinezen/fransen en afrikanen ontmoet nlJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Viel me op dat er veel eengezinsspul vrij kwam daar met cv, vaste zoldertrap én een lage huur. Ben dus bedacht op adders edquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:41 schreef descendent1 het volgende:
Zeg Mwatanabu; Die bloemenbuurt in Assendorp maakt op mij een zeer leefbare indruk; fiets er regelmatig doorheen en ken iemand die er met plezier woont. WIl je gaan wonen daar dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop