Nee die toren is lelijk. En je wordt in het kaartje gezet ooit.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:02 schreef Randy_S het volgende:
ik mis in de OP de ijsseltoren van de ABN amro, in mijn optiek toch wel een van de mooiste gebouwen van zwolle!
en hoe zet jejezelf op dat kaartje?
Lief zijn tegen Swolly helpt wel eensquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:09 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee die toren is lelijk. En je wordt in het kaartje gezet ooit.
Eerst hier vaker posten helpt vooral.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:59 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Lief zijn tegen Swolly helpt wel eens
Blijft lelijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:51 schreef frame-saw het volgende:
Ik kijk er op uit. Het ziet er trouwens heel anders uit van dichtbij, zie je ineens drie torens.
ff een PM sturen met straatnaam wil nog wel eens helpenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:59 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Lief zijn tegen Swolly helpt wel eens
En dat natuurlijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:04 schreef beelz het volgende:
[..]
Eerst hier vaker posten helpt vooral.
Ik wed dat jij geen echte Zwollenaar bent.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:02 schreef Randy_S het volgende:
ik mis in de OP de ijsseltoren van de ABN amro, in mijn optiek toch wel een van de mooiste gebouwen van zwolle!
en hoe zet jejezelf op dat kaartje?
Ik ben een trotse minderheidsgroep in zwolle... friese heineken drinkende zwollenaarquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:25 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik wed dat jij geen echte Zwollenaar bent.
Ik had eerst zoiets van: "WTF is een woodhenge" maar na wat googlen is me dat ook duidelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:33 schreef Mejoon het volgende:
Weet iemand waar de Woodhenge van Zwolle-Zuid te vinden is toevallig?
Gelukig niet zegquote:Op zaterdag 10 november 2007 05:24 schreef swollywood het volgende:
Maar beelz, hoezo die TT? Heb je raak geschoten bij Croli?
als het aan mij bedoeld is.. het uitgaansleven van Zwolle is voor mij al wel voor een deel bekend. de joffer zit ook in Deventer dus daar heb al wel een beeld van ;x ;x. bovendien gaat de volgende dag om 6 uur weer de wekker, maar bedankt voor het aanbod.quote:Op zondag 11 november 2007 19:05 schreef frame-saw het volgende:
Ga je 's avonds mee uit in de j0ff4hh? Bier 50 cent. Kan je meteen een beeld krijgen van het uitgaansleven.
jups.quote:Op zondag 11 november 2007 19:15 schreef frame-saw het volgende:
Oké.
Weet iemand trouwens wél leuke uitgaansgelegenheden waar ze niet de top40 draaien maar een beetje indie. Ik ben er niet zo tevreden mee met hoe het nu gaat en ga het liefst elke week naar Amsterdam maarja dat kost wat meer centjes.
hmm... misschien dat Hedon dergelijke themaavonden heeft. Burgerweeshuis (D'ter) heeft namelijk wel iets dergelijks. Elegast (ook D'ter) is ook wel behoorlijk indie-georiënteerd en daar wordt ook gedanst weet ik (ben er een paar x geweest). Beide tenten zijn onder indie-liefhebbers (met een kennis ben ik in beide tenten geweest, die houdt van Spinvis, Pink Floyd, Millionaire, Deerhoof, dEUS en meer van dat soort) behoorlijk geliefd. Scheelt reiskosten tov A'dam. Nadeel van Deventer is misschien dat je er als rasechte Zwollenaar eigenlijk niet mag komenquote:Op zondag 11 november 2007 19:23 schreef frame-saw het volgende:
Ja alternatief, maar dat klinkt meteen weer á la Korn of Slipknot hehe. The Strokes en dan nog dieper.
Vliegende Paard wel aantal keer geweest, maar het is niet echt iets waar je snel danst. Meer een zitcafé. Wel leuk sfeertje voor de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |