1. Hij gaat nu verder.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:56 schreef arneaux het volgende:
1. Waarom zo fokkin kort?
2. Waarom is Kubus bang van BangBang. Of John.
Het was niet zo bedoeld zei Bang Bang later. Het was gewoon een 'welkom in mijn London'-ding. Niet serieus.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:09 schreef arneaux het volgende:
Nou ik heb de 2 aflevering dus zo goed als gemist.
Maar wat ik bedoel te zeggen met bang zijn; t zijn toch matties, i presume? Dan hoef je toch niet op zon manier met elkaar om tegaan.
Toffe actie dan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:10 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Het was niet zo bedoeld zei Bang Bang later. Het was gewoon een 'welkom in mijn London'-ding. Niet serieus.
Op Wat Anders van lijn5.com interview met Kubus en BangBang hebben ze het ook over die actie. Weet niet hoor vind het maar een gare actie. Kubus maakt toch al goeie beats? Waarom moet hij zich dan voelen als BangBang? Waarom zou je willen dat een maat van je die het altijd goed voor elkaar heeft gehad het zo kut heeft als jij het had? Je wenst toch juist het beste voor degene waar je omgeeft? Gaat ie z'n kind ook zo behandelen?quote:
Jiggy Dje? Spacekees?quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja, maar ook Jiggy Dje, Spacekees, Uniq, Raymzter, DuvelDuvel, Extince and many more. Uiteindelijk zal het merendeel hier het niet over Lange Frans hebben, maar over goede nederhop.
Tja ik dig Spacekees nou eenmaal.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:04 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Jiggy Dje? Spacekees?Ja, is goede nederhop man.
Dan kan je toch wel wat.quote:Jiggy veroverde bij de Grote Prijs Van Nederland de Publieksprijs. Daar werden tracks gedropt zoals 'Eerste Dag', 'Ken je dat', en 'De Kleren van de Keyser'. Jiggy Djé staat bekend om de vindingrijkheid en originaliteit.
Kubus & Bang Bang - Camera (ft. Sticks)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zo nog ff checken.
En wtf met die TT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |