nieuwe opgezwolle en opgeduveld kijk ik erg naar uitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:31 schreef Maruku het volgende:
Album van Jawat maandag 5 september sowieso tog? En die re-issue van Opgeduveld is er ook nu.
Verder altijd het standaard verhaal dat ze bezig zijn met 'de nieuwe opgezwolle, sticks-fakkeltijd, kubisme, nieuwe opgeduveld'. Maar die laten denk ik nog wel even op zich wachten. Can't wait tbh...
Fokking geniaal album is dat; minder offbeat dan andere Dubbel-D albums en gewoon lekkere tracks zoals Dubbelspel en Iemand moet het doen (toevallig beiden Delic-beats)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:11 schreef Drinkemaatje het volgende:
Laatst Aap-o-theek gekocht van Duvel Duvel. Wel coole muziek.
Nicequote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:54 schreef Henkmanz het volgende:
Het nieuwe solo-album van Stickert zal met voornamelijk Delic-beats zijn, naar mijn weten.
.
dat is wel weer dope!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:54 schreef Henkmanz het volgende:
Het nieuwe solo-album van Stickert zal met voornamelijk Delic-beats zijn, naar mijn weten.
die kan je bij freshcotton.nl halenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:48 schreef Catch22- het volgende:
[afbeelding]
Maat van me gaat die voor me fixxen, als hij er nog is.. Relaxed!
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:20 schreef Scarface_ het volgende:
Het is te lezen op je voorhoofd..Opgezwolle maak die shit nerveus dus je grijpt naar je pakje Malboro
Heb je het optreden van Öpgezwölle al op video wat afgelopen zomer heeft plaatsgevonden in Zwolle?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:48 schreef Catch22- het volgende:
[afbeelding]
Als een mc een plaat dropt als ik wil een meisje moet je gewoon dood, dan heb ik geen zin om je verdere nummers te luisteren. En begin mij alsjeblieft niet over hoe iedereen hetzelfde moet rappen, ik ben alleen meer into duvelduvel dan space keesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:54 schreef Martuh het volgende:
[..]
Hoe lang luister jij naar Kees dan? Sinds de remix van ik wil een meisje? Als je Kees al langer luistert, snap ik niet dat je hem niet goed vindt. Naja laten we maar allemaal op dezelfde manier rappenZelfde flows, zelfde teksten, toppie jongens
![]()
goeie post (Y).quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:48 schreef Catch22- het volgende:
[afbeelding]
quote:
quote:
Ik heb die gast laatste een sms gestuurd. Zal hem nog wel even bellenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:55 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Heb je het optreden van Öpgezwölle al op video wat afgelopen zomer heeft plaatsgevonden in Zwolle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |