altijd lachen met die hardcore gastenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:28 schreef TerrorFront het volgende:
fuck opgezwolle
ja alleen jammer dat het vsop niet is die dat raptquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:38 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
Ja opgezwolle sucks![]()
Voor de haters met kazaa: VSOP - Opgezwolle diss
quote:stickz schreef
word ik gedisst denk je dat ik daar aandacht aan besteed
En ja smaken verschillen, en sommige mensen hebben een zodanig laag iq dat ze muziek met text niet aankunnenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:28 schreef TerrorFront het volgende:
fuck opgezwolle
't is duvelduvel.com, zonder streepje.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:06 schreef Chrishop het volgende:
Btw na weer een maand is de site van kubus nog steeds down, Duvel-duvel.com is weer onlinegegaan en diestaat helemaal vol met alle albums (behalve aapotheek). succes
omglol datkan kloppen bij media is alles weer weggehaald, ik zal wel ff kijken of k de nummers kan rarren en oprapidshare kan zetten ovso, sorry héquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
't is duvelduvel.com, zonder streepje.
ik zie er trouwens niet veel op staan.
zou je me erg blij mee makenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:43 schreef Chrishop het volgende:
[..]
omglol datkan kloppen bij media is alles weer weggehaald, ik zal wel ff kijken of k de nummers kan rarren en oprapidshare kan zetten ovso, sorry hé.
quote:'Monteverdilaan, mot ik verder gaan?'
quote:elk dag help ik rappers omdat dat toch wat sneller gaat
Relaxed cd-tje trouwens!quote:kubus en sticks!
super zelfs!quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:33 schreef DubzOne het volgende:
Relaxed cd-tje trouwens!
Klopt... Lekker vernieuwende hip hop biets en tsja... de stickert is altijd dope!quote:super zelfs!
*Eens is*quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind 'm eigenlijk best kut.
geef mij Delic maar![]()
hehehe.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:38 schreef Arma_Angelus het volgende:
hmm, ik zal die delic eens opzoeken, heb je meer info?
is geen kubus in ieder geval. dj mba ofzoiets misschien? zijn in ieder geval erg slechte beats.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:56 schreef Arma_Angelus het volgende:
ah okay, ik vind beide beats eigenlijk wel gaaf
weet iemand wie de beats voro lange frans en baas b heeft gedaan? klinkt wel beetje als kubus (die dacht ik opgezwolle had geproduceerd)
Volgens mij is die mba alleen de dj en produceert Baas B de beats!!quote:is geen kubus in ieder geval. dj mba ofzoiets misschien? zijn in ieder geval erg slechte beats.
wat jij wilt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:22 schreef Thomas B. het volgende:
Ach zeur niet.
Ik bedoel het in de trant van... Lang F en Baas B helpen mee aan de verloedering van de nederlandse hiphopscene. Daarom vind ik dat ze niet in één zin met Opgezwolle genoemd mogen worden.
Ze rappen beide dus dan is dat niet zo moeilijk, bedoel Opgezwolle is gewoon een van de betere (vaak ook beste genoemd) hiphop acts van Nederland maar bedoel het is absoluut wel te vergelijken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:01 schreef Thomas B. het volgende:
Whahahahahaha![]()
Hoe DURF je Lang Frans en Baas B met Opgezwolle te vergelijken??
Opgezwolle was vet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:56 schreef Mar10Segovia het volgende:
Aanstaande vrijdag te aanschouwen in Dordrecht![]()
en ik was er nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:37 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Opgezwolle was vet.
Supportact Buiten Adem niet.
En de muziek die er tussen zat ook niet.
Je kan Spuugdingen nog bestellen bij Plato, ik weet niet of die bij jou in de buurt zit. Er zit namelijk een Plato in zwolle waar de gasten zelf af en toe gebrande cd'tjes droppen. Spuugdingen is wel een originele cd, maar omdat die onder eigen beheer is uitgebracht (en dus nooit geperst is) is het gewoon een gebrande cd met een labeltje erop geplakt, in een geprint hoesjequote:Op zondag 27 maart 2005 11:22 schreef IsaacD het volgende:
Weet iemand waar ik Spuugdingen op de Mic nog kan halen? Is het enige essentiele schijfje wat nog ontbreekt in de Zwolse sectie van mijn cd-verzameling.
Bibelot was freakin' prima. Rico en Stickert waren scherp, Delic was weer goed bezig met zijn zieke scratches en Jawat kwam ook weer lekker agressief door! Die nieuwe nummers waren ook weer helemaal de dopeness zelve. Prettige verrassing was ook dat Stickert nog even Fakkelbrigadier deed op de beat van BuitenWesten!
Minpuntjes:
- Wie de hel waren die nono's van Buiten Adem?! Vage gasten met van die kinderlijke, sinterklaas rijmpjes flows. Gaf weer wel het contrast goed weer van die Norit-stop-met-shit-droppen rappers en de Zwolse skeit.
- Je hoorde je het publiek overigens niet als het geluid werd weggedraaid... Lag dat nu aan het publiek of aan het feit dat het een omgebouwde kerk is en al het geluid maar ergens rondvliegt?
Al met al , zeer goede show. [Misschien zelfs beter dan het Waterfront optreden...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |