altijd lachen met die hardcore gastenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:28 schreef TerrorFront het volgende:
fuck opgezwolle
ja alleen jammer dat het vsop niet is die dat raptquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:38 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
Ja opgezwolle sucks![]()
Voor de haters met kazaa: VSOP - Opgezwolle diss
quote:stickz schreef
word ik gedisst denk je dat ik daar aandacht aan besteed
En ja smaken verschillen, en sommige mensen hebben een zodanig laag iq dat ze muziek met text niet aankunnenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:28 schreef TerrorFront het volgende:
fuck opgezwolle
't is duvelduvel.com, zonder streepje.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:06 schreef Chrishop het volgende:
Btw na weer een maand is de site van kubus nog steeds down, Duvel-duvel.com is weer onlinegegaan en diestaat helemaal vol met alle albums (behalve aapotheek). succes
omglol datkan kloppen bij media is alles weer weggehaald, ik zal wel ff kijken of k de nummers kan rarren en oprapidshare kan zetten ovso, sorry héquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
't is duvelduvel.com, zonder streepje.
ik zie er trouwens niet veel op staan.
zou je me erg blij mee makenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:43 schreef Chrishop het volgende:
[..]
omglol datkan kloppen bij media is alles weer weggehaald, ik zal wel ff kijken of k de nummers kan rarren en oprapidshare kan zetten ovso, sorry hé.
quote:'Monteverdilaan, mot ik verder gaan?'
quote:elk dag help ik rappers omdat dat toch wat sneller gaat
Relaxed cd-tje trouwens!quote:kubus en sticks!
super zelfs!quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:33 schreef DubzOne het volgende:
Relaxed cd-tje trouwens!
Klopt... Lekker vernieuwende hip hop biets en tsja... de stickert is altijd dope!quote:super zelfs!
*Eens is*quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind 'm eigenlijk best kut.
geef mij Delic maar![]()
hehehe.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:38 schreef Arma_Angelus het volgende:
hmm, ik zal die delic eens opzoeken, heb je meer info?
is geen kubus in ieder geval. dj mba ofzoiets misschien? zijn in ieder geval erg slechte beats.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:56 schreef Arma_Angelus het volgende:
ah okay, ik vind beide beats eigenlijk wel gaaf
weet iemand wie de beats voro lange frans en baas b heeft gedaan? klinkt wel beetje als kubus (die dacht ik opgezwolle had geproduceerd)
Volgens mij is die mba alleen de dj en produceert Baas B de beats!!quote:is geen kubus in ieder geval. dj mba ofzoiets misschien? zijn in ieder geval erg slechte beats.
wat jij wilt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:22 schreef Thomas B. het volgende:
Ach zeur niet.
Ik bedoel het in de trant van... Lang F en Baas B helpen mee aan de verloedering van de nederlandse hiphopscene. Daarom vind ik dat ze niet in één zin met Opgezwolle genoemd mogen worden.
Ze rappen beide dus dan is dat niet zo moeilijk, bedoel Opgezwolle is gewoon een van de betere (vaak ook beste genoemd) hiphop acts van Nederland maar bedoel het is absoluut wel te vergelijken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:01 schreef Thomas B. het volgende:
Whahahahahaha![]()
Hoe DURF je Lang Frans en Baas B met Opgezwolle te vergelijken??
Opgezwolle was vet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:56 schreef Mar10Segovia het volgende:
Aanstaande vrijdag te aanschouwen in Dordrecht![]()
en ik was er nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:37 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Opgezwolle was vet.
Supportact Buiten Adem niet.
En de muziek die er tussen zat ook niet.
Je kan Spuugdingen nog bestellen bij Plato, ik weet niet of die bij jou in de buurt zit. Er zit namelijk een Plato in zwolle waar de gasten zelf af en toe gebrande cd'tjes droppen. Spuugdingen is wel een originele cd, maar omdat die onder eigen beheer is uitgebracht (en dus nooit geperst is) is het gewoon een gebrande cd met een labeltje erop geplakt, in een geprint hoesjequote:Op zondag 27 maart 2005 11:22 schreef IsaacD het volgende:
Weet iemand waar ik Spuugdingen op de Mic nog kan halen? Is het enige essentiele schijfje wat nog ontbreekt in de Zwolse sectie van mijn cd-verzameling.
Bibelot was freakin' prima. Rico en Stickert waren scherp, Delic was weer goed bezig met zijn zieke scratches en Jawat kwam ook weer lekker agressief door! Die nieuwe nummers waren ook weer helemaal de dopeness zelve. Prettige verrassing was ook dat Stickert nog even Fakkelbrigadier deed op de beat van BuitenWesten!
Minpuntjes:
- Wie de hel waren die nono's van Buiten Adem?! Vage gasten met van die kinderlijke, sinterklaas rijmpjes flows. Gaf weer wel het contrast goed weer van die Norit-stop-met-shit-droppen rappers en de Zwolse skeit.
- Je hoorde je het publiek overigens niet als het geluid werd weggedraaid... Lag dat nu aan het publiek of aan het feit dat het een omgebouwde kerk is en al het geluid maar ergens rondvliegt?
Al met al , zeer goede show. [Misschien zelfs beter dan het Waterfront optreden...]
Stop torchering mequote:Op zondag 27 maart 2005 11:22 schreef IsaacD het volgende:
Bibelot was freakin' prima. Rico en Stickert waren scherp, Delic was weer goed bezig met zijn zieke scratches en Jawat kwam ook weer lekker agressief door! Die nieuwe nummers waren ook weer helemaal de dopeness zelve. Prettige verrassing was ook dat Stickert nog even Fakkelbrigadier deed op de beat van BuitenWesten!
Al met al , zeer goede show. [Misschien zelfs beter dan het Waterfront optreden...]
Das nooit met duidelijkheid te zeggen bij Opgequote:Op zondag 10 april 2005 01:39 schreef Hellrazor het volgende:
opgezwolle shit baby![]()
wanneer komt het nieuwe album nou ?
"Al m'n neven vragen, wanneer komen jullie nou? Nou.. ja, die shit komt wanneer het af is. "quote:Op zondag 10 april 2005 01:48 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Das nooit met duidelijkheid te zeggen bij Opge
Tuurlijk... vind het ook absoluut niet erg om langer te wachten op een beter resultaatquote:Op zondag 10 april 2005 05:09 schreef Chrishop het volgende:
[..]
"Al m'n neven vragen, wanneer komen jullie nou? Nou.. ja, die shit komt wanneer het af is. "
Duidelijk toch, delic is altijd druk met de beats en wil het helemaal perfect, groot gelijk heeft 'ie.
Een heel album??!quote:Op maandag 18 april 2005 11:29 schreef rotskibo het volgende:
Ik heb hier een album Raymzter ft. Opgezwolle - Smookbreek.
Is die nieuw ?
Hmmsz.. wordt wel aantrekkelijk om er dan ff heen te gaan... Al staan ze 27 mei ofzo ook al in de Vera, en dan ook nog met Raymzter...quote:Op zondag 17 april 2005 21:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
Opgezwolle @ bevrijdingsfestival groningen.I'm there.
realistischquote:Op maandag 18 april 2005 17:26 schreef jimjim1983 het volgende:
Smookbreeks is een mixtape idd, is een mix tussen spuugdingen, vloeistof en 'dat ene album' van Raymzter
27 mei is Kubus & Sticks, idd in 't voorprogramma van Raymzter. Die kan me weinig boeien tho..quote:Op maandag 18 april 2005 17:57 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hmmsz.. wordt wel aantrekkelijk om er dan ff heen te gaan... Al staan ze 27 mei ofzo ook al in de Vera, en dan ook nog met Raymzter...
Dwaze clip, maar een erg cool nummerquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:11 schreef Evil_Koekje het volgende:
Voor de liefhebbers
http://student-kmt.hku.nl(...)uvel_-_wie_is_ut.mpg
DuvelDuvel - Wie Is Ut? video.Niet officieel btw.
Vind zelf het stukje met de kiddo's en 'wie is het' heel cool.
Geniale clip en ook best een lekker nummerquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:11 schreef Evil_Koekje het volgende:
Voor de liefhebbers
Kubus flikt 't weer.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:10 schreef Henkmanz het volgende:
Wat een geniaal Wie-is-het spel idd.
Ik vind de flow van Duvel wat minder, maar de beat erg lekker.
ik voel hem wel hoor, die duvelquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:10 schreef Henkmanz het volgende:
Wat een geniaal Wie-is-het spel idd.
Ik vind de flow van Duvel wat minder, maar de beat erg lekker.
het zijn 3 gasten.quote:Op zondag 24 april 2005 20:33 schreef Catch22- het volgende:
ik vind DuvelDuvel geen fijne rapper. Die flow raakt me niet..
lolquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:11 schreef Evil_Koekje het volgende:
Voor de liefhebbers
Is dat die clip met die kids in de dierentuin in het begin?! (ja... de link reageerde niet echt snel)quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:11 schreef Evil_Koekje het volgende:
Voor de liefhebbers
Dat is hem inderdaad, en hij is echt geniaal...quote:Op maandag 25 april 2005 09:30 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Is dat die clip met die kids in de dierentuin in het begin?! (ja... de link reageerde niet echt snel)
Zoja, dan is dat zeker een vette clip van duvel!!
Zoniet, dan moet je die ook zeker checken!!
Ok dan... zag Duvel volgens mij ook niet echt in de clip nee!!quote:Op maandag 25 april 2005 13:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat is hem inderdaad, en hij is echt geniaal...![]()
Ik las trouwens ergens dat het geen officiele clip is. Het productie-bedrijf vond dit een heel mooi idee en stuurde het naar Duvel op, maar die reageerde niet en dus hebben ze het zelf maar uitgebracht...
Dat zal idd ook wel de reden zijn dat je hen 3 er niet in zit... Vind ik geen probleem hoor... want die chicka's zijn idd best een blik waardigquote:Op maandag 25 april 2005 14:15 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ok dan... zag Duvel volgens mij ook niet echt in de clip nee!!
Maargoed, die blonde chica daarintegen wel![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 17:11 schreef Henkmanz het volgende:
Naar mijn weten wil Duvel niet in beeld. Maar dit topic gaat over Opgezwolle, niet over DuvelDuvel.
Volgensmij is het ondertussen uitgegroeid tot het zwolsche boys & friends topicquote:Op maandag 25 april 2005 17:11 schreef Henkmanz het volgende:
Naar mijn weten wil Duvel niet in beeld. Maar dit topic gaat over Opgezwolle, niet over DuvelDuvel.
Ik heb er geen problemen mee hoor, van mij mag dat zelfs wel de topic-titel wordenquote:Op maandag 25 april 2005 19:54 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Volgensmij is het ondertussen uitgegroeid tot het zwolsche boys & friends topic
Buiten Adem was super.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:37 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Opgezwolle was vet.
Supportact Buiten Adem niet.
En de muziek die er tussen zat ook niet.
Van de track "Wie is ut" afkomstig van het album "Aap-o-theek" is nu een videoclip te downloaden. De clip is gemaakt door reclamebureau Habbekrats (ook verantwoordelijk voor de clip van "Zeg Ja" van Raymzter). Naar eigen zeggen hadden de heren van Habbekrats het concept voor de clip geschreven omdat ze het nummer "Wie is ut" simpelweg briljant vonden. Omdat ze van Duvel Duvel geen reactie kregen, besloten ze het geheel dan maar zonder Duvel te doen. Dus bij deze is dit de eerste ongeautoriseerde Nederlandse hiphopvideoclip.quote:Op maandag 25 april 2005 13:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat is hem inderdaad, en hij is echt geniaal...![]()
Ik las trouwens ergens dat het geen officiele clip is. Het productie-bedrijf vond dit een heel mooi idee en stuurde het naar Duvel op, maar die reageerde niet en dus hebben ze het zelf maar uitgebracht...
om het even aantrekkelijker te maken,quote:Op zondag 17 april 2005 21:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
Opgezwolle @ bevrijdingsfestival groningen.I'm there.
Post dan niets hier. Je hebt Opgezwolle niet eens gezien. Leuk dat je het bandje van je 'vriendje' wel super vind.quote:Op maandag 25 april 2005 20:46 schreef Auticia het volgende:
[..]
Buiten Adem was super.
Opgezwolle is troep!
(Vond er echt niks aan, ben snel weggegaan).
Bandje van mijn vriendje?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:07 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Post dan niets hier. Je hebt Opgezwolle niet eens gezien. Leuk dat je het bandje van je 'vriendje' wel super vind.![]()
Okay.quote:
Geeft niet. Het is je vergevenquote:Op woensdag 27 april 2005 10:23 schreef Auticia het volgende:
[..]
Okay.
Nou, ik vind Opgezwolle niet zo bijzonder dus. Het spijt me.
Die komt van Homegrownquote:Op woensdag 27 april 2005 20:05 schreef Henkmanz het volgende:
Kutslowchat ;x Dit heeft geen ruk met Opgezwolle te maken imo.
Vraagje dan voor de kenners, iemand een idee waarop de plaat Netwerk verschenen is? Die staat niet op Spuugdingen, niet op Vloeistof en niet op Brandstof.
Ik woon inmiddels in Utrecht en kom niet vaak meer in Zwolle.quote:
zondequote:Op woensdag 27 april 2005 21:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik woon inmiddels in Utrecht en kom niet vaak meer in Zwolle..
volgens mij zegt ie Blauwe Bengel.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:53 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Is 't niet Blauwe Engel, afkorting Bengel? Of heb ik iets verkeerd begrepen?
wat ik me afvraag mag daar binnen gesmoked worden, of gaat de opgezwolle klik, net zoals ik, elke keer naar buiten om hun hasj te smokenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:05 schreef Catch22- het volgende:
het is de blauwe bengel
ik kom der wel es. Je hoort ze ook wel es rappen over "Eureka". Dat is een 1 of ander centrum dat naast mijn huis ligt..
Jij bedoeld waarschijnlijk de Groene Engel... maar zo heet het poppodium in Oss!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:53 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Is 't niet Blauwe Engel, afkorting Bengel? Of heb ik iets verkeerd begrepen?
quote:....en werken bij Stork of als Postbode
Haha... Funny Shit!!quote:ja of slager... als je roots daar liggen
Nee van de ma van delicquote:Op donderdag 28 april 2005 00:35 schreef Catch22- het volgende:
volgens mij de ma van stickz, maar dat weet ik niet zeker, werkt wel een mooie meid btw (kheb haar naam wel es gevraagd maar dat ben ik vergeten)..
en je mag er niet smoken geloof ik. Maar ik moet bekennen dat ik er niet zo heel vaak kom..
k:)quote:Op donderdag 28 april 2005 12:40 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Nee van de ma van delicdat weet ik dan weer wel.
jaquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:56 schreef Catch22- het volgende:
ze spelen wel in zwolle, maar dan is Raymzter solo?
Ray + Opgezwolle? Je bedoelt Ray + Kubus & Sticks, of heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:32 schreef S-Two het volgende:
Ik ga naar Ray + Opgezwolle in Vera: Groningen...
En als het goed is morgenavond Opgezwolle op bevrijdingsfestival in Groningen
Hehehehe, mijn fout...quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ray + Opgezwolle? Je bedoelt Ray + Kubus & Sticks, of heb ik iets gemist?
En morgen sta ik d'r ook.in de regen prolly
![]()
Dion is gewoon een maat van Rico/Sticks/Delic en al dus waarschijnlijk die beat gemaakt hebben?quote:Op maandag 9 mei 2005 19:16 schreef S-Two het volgende:
Opgezwolle - Stupidfresh
Ze hebben het steeds over Dion op die beat of iets dergelijks... iemand die weet wat dat is, want die beat is zeeeeeeer dope, evanals de flow van fhreaky rico....
Ja idd, de hele track hebben ze het ook steeds over Rico, Stickz & Jawat, maar Jawat komt ook niet voor op de track, maar goed... iig thanxquote:Op maandag 9 mei 2005 22:35 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
Dion is gewoon een maat van Rico/Sticks/Delic en al dus waarschijnlijk die beat gemaakt hebben?
je weet t nooit zeker met Opgezwolle, kan dus ook gewoon onzin zijn![]()
Af en toe een nummertje van Jawat dig ik wel, als ie idd maar niet alles mee gaat doen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
de 27e komt Jawat ook mee... Als ie met alle nummers van Kubus & Sticks mee gaat doen word ik boos.. :/
Die met dat msn geluidje?quote:
Heel af en toe. Zoals @ bevrijdingsfestival is okequote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
Af en toe een nummertje van Jawat dig ik wel, als ie idd maar niet alles mee gaat doen...
Die set is inderdaad zeer relaxed!!quote:
-chrishop hiero, wtf? waar zegt hij dat dan? quote...quote:Op zondag 15 mei 2005 14:08 schreef S-Two het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag he, Rico heeft het er altijd over hoeveel voorvorkveringen hij al wel niet heeft versleten. Wtf bedoelt hij daarmee
Opgezwolle - Stupidfreshquote:Op zondag 15 mei 2005 16:38 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
-chrishop hiero, wtf? waar zegt hij dat dan? quote...
bij 8 min ofzo stopt hijquote:Op zondag 15 mei 2005 17:47 schreef Catch22- het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)audionumber=18863283
@ 16 minuten, Verre Oosten... Wat zijn die lui ook sick!
4:40 > Buitenbad
16:00 > Verre Oosten
Bij mij doet ie het helemaal nietquote:
That's the problemquote:Op zondag 15 mei 2005 21:16 schreef Catch22- het volgende:
wel realplayer?
Hoop dan dat ze wat nummers van Buitenwesten gaan doen, want laatst Microphone Colossus weer ff opgezet en ik vind het toch maar een matig album eigenlijk. Staan wel een aantal vette nummers op, maar ik luister heel wat liever naar Vloeistof (die ik weer herontdekt hebquote:CONCERT:
RAYMZTER & DJ DO + STICKS + KUBUS & JAWAT
doors 21.00 - 23.30 / start 21.30 / ¤ 9 + mk / main hall
ik ga vanaaf in rotterdamquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:05 schreef S-Two het volgende:
Ik zie dus net dat Rico niet meegaat![]()
[..]
Hoop dan dat ze wat nummers van Buitenwesten gaan doen, want laatst Microphone Colossus weer ff opgezet en ik vind het toch maar een matig album eigenlijk. Staan wel een aantal vette nummers op, maar ik luister heel wat liever naar Vloeistof (die ik weer herontdekt heb
Wanneer komt eigenlijk het nieuwe Opgezwolle-album uit? Staat me zoiets bij dat ik hoorde dat ie na de zomer komt, klopt dit?
maar de beats zijn erg lekkerquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:03 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind buitenwesten juist, op wat vette nummers na, best matig.
je bedoeld van strik je veterquote:
Dat op lijpe bijna jazz-achtige beat, duidelijke Opgeduveld shit dusquote:Duvel schreef het volgende:
"Ik ben kern van de zaak. Zaad in je eileider."
Op mijn comp staat ie ook als Opgeduveld, maar zijn idd alleen Duvel en Stickzquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:29 schreef Mip1988 het volgende:
De Stabiele Factor is wel dope ja, maar absoluut geen Opgeduveld track
Wat verwachtte je dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:05 schreef S-Two het volgende:
Ik zie dus net dat Rico niet meegaat![]()
[..]
Hoop dan dat ze wat nummers van Buitenwesten gaan doen, want laatst Microphone Colossus weer ff opgezet en ik vind het toch maar een matig album eigenlijk. Staan wel een aantal vette nummers op, maar ik luister heel wat liever naar Vloeistof (die ik weer herontdekt heb
ik bedoelde eigenlijk meer dat het geen Opgeduveld-stijl is zoals we die gewend zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
Op mijn comp staat ie ook als Opgeduveld, maar zijn idd alleen Duvel en Stickz
Wat is er niet opgeduveld stijl aan, het is lauw het hangt samen van de punchlines en toch redelijk duister, precies zoals ik de hele opgeduveld CD heb ervaren.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:15 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk meer dat het geen Opgeduveld-stijl is zoals we die gewend zijn
Ja, dat was ik dus ff vergeten, en realiseerde ik me later pas. Maar toch wel jammer want ik vind Rico beter als Steez.. Maar al met al wordt het vast nog wel een dope avondquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Wat verwachtte je dan?Als Rico mee zou gaan zou 't al bijna Opgezwolle zijn.. 't is gewoon een tour n.a.v Microphone Colossus lijkt me (waar ik trouwens zeer blij mee ben). Aangezien de tour ook Microphone Rayalaties heet enzo..
Mic. Collossos is al een tijdje uit (volgens mij al in november ofzo). Daarom vind ik het ook zo raar dat het zo lang duurt.Maar we wachten rustug afquote:Op maandag 23 mei 2005 21:51 schreef Thomas B. het volgende:
Goed om te horen
Zat toevallig van de week hetzelfde te denken. Maargoed... bij Opge betekent dat dat het nog wel een paar maandjes kan duren
Boeren jongens op klompen, godgloeiende godverdomme, opgezwolle is om te kotsenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:28 schreef TerrorFront het volgende:
fuck opgezwolle
Jammer dat ze momenteel practisch de beste hiphop act in nederland zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Boeren jongens op klompen, godgloeiende godverdomme, opgezwolle is om te kotsen
goede reactie [14.gif]quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:40 schreef Jo0Lz het volgende:
Boeren jongens op klompen, godgloeiende godverdomme, opgezwolle is om te kotsen
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:39 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Jammer dat ze momenteel practisch de beste hiphop act in nederland zijn![]()
.
kan je ze daar aanvragen dan ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:38 schreef S-Two het volgende:
We hebben nu ook The Box, dus eindelijk kan ik een aantal clips van Opgezwolle zien
Natuurlijk verschillen smaken, maar is er uberhaupt nederlandstalige hiphop dat je tof vind of houd je alleen van overzeese productiesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]hehehe, tjah. Smaken verschillen.
Misschien neemt de "jeugd van tegenwoordig" wel het stokje over dan![]()
Das helemaal triest...
Maar goed, nederlands kun je nog zo leuk brengen, het blijft altijd een beetje vreemd klinken imho...
nl hiphop leeft!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:18 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Natuurlijk verschillen smaken, maar is er uberhaupt nederlandstalige hiphop dat je tof vind of houd je alleen van overzeese producties.
ik vind eigenlijk alleen opgezwolle leuk van de nederlandse hip hop, voor de rest vind ik het allemaal niet klinken (ja duvel duvel op z'n tijd is ook nog wel leuk).quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:18 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Natuurlijk verschillen smaken, maar is er uberhaupt nederlandstalige hiphop dat je tof vind of houd je alleen van overzeese producties.
check raymzter,0118-vier,h2013,kasquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:34 schreef Chrishop het volgende:
Ik heb laatst shit gehoord van terilekst, dat klonk wel relaxed. Spookrijders vond ik altijd tof, osdorp was nooit mijn ding. De twee CD's van brainpower vind ik eerlijk gezegd ook niet slecht klinken. maar echt onderground shit ovso luister ik niet. Ja en ik ben natuurlijk nummer 1 fan van frange lans en baas balhoewel ik frange lans wel tof vind
.
Ik dacht het wel... Heb er nog niet na gekeken eigenlijk...quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:44 schreef DubzOne het volgende:
In dit geval het FC Opgezwolle topic dan...
*hapt* uit wat voor een geweldig betrouwbare bron heb je dat vernomen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:48 schreef Devlinsect het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de nieuwe cd van Opgezwolle rond de zomermaanden / herfst uit zal gaan komen.
Ik ben benieuwd!![]()
volgend jaar zekerquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:48 schreef Devlinsect het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de nieuwe cd van Opgezwolle rond de zomermaanden / herfst uit zal gaan komen.
Ik ben benieuwd!![]()
Haha, was hij niet mee? Dan ben je flink genaaitquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:56 schreef Hellrazor het volgende:
doe dat!
als hij meekomt en vraag waarom hij mij in rotterdam heeft later stikken![]()
Vind 'Heel Goed' een dope nummertje van hem!!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:54 schreef S-Two het volgende:
ik vond Jawat ook goed man, vond hem eigenlijk maar een wat schreeuwerig mannetje, maar ik vond dat die gisteren lekkere shit bracht.
Dat is ook de enige titel die ik me nog kan herinnerenquote:
Waar kan ik ze heen sturen?quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:59 schreef Catch22- het volgende:
check je zeelandnetmail
Kan op dit moment niet worden bewerkstelligtquote:Op maandag 30 mei 2005 21:02 schreef Catch22- het volgende:
*weg*
Ik kan je niet toevoegenquote:Op maandag 30 mei 2005 21:03 schreef Catch22- het volgende:
hoezo ?
Heel vet, gimme more.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:31 schreef Catch22- het volgende:
http://members.home.nl/ca(...)onko_Vera_200505.wmv
wat voor fone is dat ?quote:Op maandag 30 mei 2005 20:51 schreef S-Two het volgende:
Ik heb net via een vriend 3 filmpjes gekregen die iemand gemaakt had met zn telefoon ofso. De kwaliteit is niet zo goed maar als iemand ze wilt zien en ergens wat ruimte heeft kan ik ze wel online gooien. Twee filmpjes van een freestyle van Stickert en een filmpje van drie bieri en een jonko.
nou en load ze tog ff opquote:Op maandag 30 mei 2005 23:49 schreef Catch22- het volgende:
zijn nog 2, maar die zijn niet zo cool
Weet niet? Kan em ook niet vinden, of is 'ie echt compleet nog niet te krijgen op welke mogelijke manier dan ook?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:54 schreef Devlinsect het volgende:
Is dat niet het nummer 'Duidelijk'?
Ik zal is ff wat info. opdoen...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Weet niet? Kan em ook niet vinden, of is 'ie echt compleet nog niet te krijgen op welke mogelijke manier dan ook?
Geen idee, een vriend had ze via via ofso. Als iemand nog interesse heeft in die andere twee, hoor ik het wel?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:50 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
wat voor fone is dat ?
ik vind de kwaliteit dus echt wel goed hoor
Als die mic aanstaatquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:46 schreef DubzOne het volgende:
Iemand trouwens enig idee hoe het nummer van Opgezwolle heet samen met Typhoon? In het begin van het nummer hoor je een opera-stem zingen, waarna er een zeer dope beat inkomt en een sample van Ty ('een vervelende jongen als die mic aanstaat')... Komt volgens mij van spuugdingen... Nummer kapt er namelijk halverwege mee bij mij![]()
Thnx man!!quote:
sanjayy[at]googlemail.comquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:57 schreef S-Two het volgende:
[..]
Geen idee, een vriend had ze via via ofso. Als iemand nog interesse heeft in die andere twee, hoor ik het wel?
Als er een passport van microsoft aanhangt kan dat met ieder adresquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:36 schreef Devlinsect het volgende:
Kun je gmail adressen toevoegen aan MSN?
Juistemquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:40 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Als er een passport van microsoft aanhangt kan dat met ieder adres
kan jij ook niets aan doenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:00 schreef sjorti het volgende:
SPAM!!! haha maar opgezwolle is wel cool !! (kom zelf ook uit zwolle trouwens![]()
)
Volgens wat andere mensen inderdaad ja. Heb je em toevallig, of ie 'ie uberhaupt te krijgen?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:54 schreef Devlinsect het volgende:
Is dat niet het nummer 'Duidelijk'?
brrrrr... pdf bestandenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:57 schreef S-Two het volgende:
Een link die zeker in de OP moet
http://www.leckie.nl/downloads/Teksten_Opgezwolle.pdf
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:57 schreef S-Two het volgende:
Damn... dat zijn een paar diehard tekst analisten!!quote:Op maandag 13 juni 2005 18:57 schreef S-Two het volgende:
Idd, zitten wel wat fouten in enzo, maar dat maakt niet uit als je zoveel lyrics hebt ge-analyseerdquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:57 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Damn... dat zijn een paar diehard tekst analisten!!![]()
Een echte vent kent ze uit z'n hoofdquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:02 schreef S-Two het volgende:
[..]
Idd, zitten wel wat fouten in enzo, maar dat maakt niet uit als je zoveel lyrics hebt ge-analyseerd![]()
De meeste stukken van mijn favo nummers ken ik wel, alleen er zitten soms wel stukken (woorden) tussen die ik niet ken. Vooral bij Duvel is dat het gevalquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:26 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Een echte vent kent ze uit z'n hoofd![]()
.
Stoerquote:Op maandag 13 juni 2005 18:57 schreef S-Two het volgende:
niemand die naar dit vette festival wil ?quote:Op maandag 13 juni 2005 03:20 schreef Catch22- het volgende:
http://www.vaneigenbodem.nl/
opgezwolle en typhoon
Jawel, maar dan moet ik helemaal naar Zwollequote:Op woensdag 15 juni 2005 18:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
niemand die naar dit vette festival wil ?
Denk het niet... stonden vorig jaar ook al op Lowlands en hebben in die tussen tijd geen nieuwe cd gedropt. Dus zeer kleine kans dat ze ook dit jaar zonder nieuw materiaal op Lowlands staan!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:34 schreef Henkmanz het volgende:
Duvelduvel staat op lowlands dit jaar, dus ik gok dat Opgezwolle er ook staat.
Microphone collousos en buitenwesten houd gewoon in dat ze er staan met kubus en niet met Delic.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:57 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Denk het niet... stonden vorig jaar ook al op Lowlands en hebben in die tussen tijd geen nieuwe cd gedropt. Dus zeer kleine kans dat ze ook dit jaar zonder nieuw materiaal op Lowlands staan!!
Ik hoop niet dat je mij als 'niet-kenner' beschouwd, want dan heb je het misquote:Op zondag 19 juni 2005 16:46 schreef Hellrazor het volgende:
maar voor de 'niet'' kenners is het gewoon opgezwolle
die weten echt niet dat delic al die beats maakt enzo
Staan ze zo aangekondigd dan voor Lowlands??!quote:Op zondag 19 juni 2005 05:00 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Microphone collousos en buitenwesten houd gewoon in dat ze er staan met kubus en niet met Delic.
ga er toch wel heenquote:Op zondag 19 juni 2005 00:57 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Denk het niet... stonden vorig jaar ook al op Lowlands en hebben in die tussen tijd geen nieuwe cd gedropt. Dus zeer kleine kans dat ze ook dit jaar zonder nieuw materiaal op Lowlands staan!!
Ik quotte iemand die zei dat opgezwolle niet zou komen want ze hebben geen nieuw materiaal hebben, toen wees ik hem erop dat buitenwesten en mic. collosous wel nieuw materiaal zijn. Wat zou betekenen dat ze er met Kubus zouden zijn.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:52 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Staan ze zo aangekondigd dan voor Lowlands??!
Lijkt me sterk aangezien Lowlands dit soort dingen naar mijn weten nooit zo op de line-up zet...
OK dan... maarja, 'Miscommunicatie veroorzaakt moeilijke tijden dus ik kick die flows waardoor jullie er eens goed naar gaan kijken'quote:Op maandag 20 juni 2005 23:03 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik quotte iemand die zei dat opgezwolle niet zou komen want ze hebben geen nieuw materiaal hebben, toen wees ik hem erop dat buitenwesten en mic. collosous wel nieuw materiaal zijn. Wat zou betekenen dat ze er met Kubus zouden zijn..
ook mooi. kende ze vorig jaar gvd helemaal nog niet. gelukkig 22/07 met de exter:quote:Op zondag 19 juni 2005 00:57 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Denk het niet... stonden vorig jaar ook al op Lowlands.
dat was goooooooooooeeeeeeedquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:52 schreef Devlinsect het volgende:
Buiten Westen zal optreden op Lowlands a la het optreden Melkweg begin dit jaar...
alleen Delic producties?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:56 schreef Henkmanz het volgende:
Mensen, verse info van het front:
Devlinsect zei het al: Opgezwolle is druk bezig met het nieuwe album, dat over circa een maandje of 4 zal uitkomen.
Ook weet ik dat Steez met nóg een solo-album komt met alléén Delic-producties.
* S-Two was van de partij. Was zeker een dope avondquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:03 schreef Tali-banaan het volgende:
Ik heb gister toevallig nog Vloeistof gekocht. Had niet verwacht dat ze die shit bij de frs verkopen
heeft iemand ze ook in grunn op 5 mei gezien? samen met delasoul super dope!
Jazeker, was wel wat rare muziek, maar ik vond het wel vet. En die DJ was dat DJ Low Pro? Ik weet het namelijk niet meer, is al een tijdje geleden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:13 schreef Tali-banaan het volgende:
ook die dj kreeg ons wel aan t dansen dacht ik zohoe heet ie ook al weer ??? die poolse band was ook wel chill btw
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:16 schreef S-Two het volgende:
Ik maak trouwens alvast wel ff een nieuw OP, deze is bijna vol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |