ik vind eigenlijk alleen opgezwolle leuk van de nederlandse hip hop, voor de rest vind ik het allemaal niet klinken (ja duvel duvel op z'n tijd is ook nog wel leuk).quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:18 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Natuurlijk verschillen smaken, maar is er uberhaupt nederlandstalige hiphop dat je tof vind of houd je alleen van overzeese producties.
check raymzter,0118-vier,h2013,kasquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:34 schreef Chrishop het volgende:
Ik heb laatst shit gehoord van terilekst, dat klonk wel relaxed. Spookrijders vond ik altijd tof, osdorp was nooit mijn ding. De twee CD's van brainpower vind ik eerlijk gezegd ook niet slecht klinken. maar echt onderground shit ovso luister ik niet. Ja en ik ben natuurlijk nummer 1 fan van frange lans en baas balhoewel ik frange lans wel tof vind
.
Ik dacht het wel... Heb er nog niet na gekeken eigenlijk...quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:44 schreef DubzOne het volgende:
In dit geval het FC Opgezwolle topic dan...
*hapt* uit wat voor een geweldig betrouwbare bron heb je dat vernomen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:48 schreef Devlinsect het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de nieuwe cd van Opgezwolle rond de zomermaanden / herfst uit zal gaan komen.
Ik ben benieuwd!![]()
volgend jaar zekerquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:48 schreef Devlinsect het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de nieuwe cd van Opgezwolle rond de zomermaanden / herfst uit zal gaan komen.
Ik ben benieuwd!![]()
Haha, was hij niet mee? Dan ben je flink genaaitquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:56 schreef Hellrazor het volgende:
doe dat!
als hij meekomt en vraag waarom hij mij in rotterdam heeft later stikken![]()
Vind 'Heel Goed' een dope nummertje van hem!!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:54 schreef S-Two het volgende:
ik vond Jawat ook goed man, vond hem eigenlijk maar een wat schreeuwerig mannetje, maar ik vond dat die gisteren lekkere shit bracht.
Dat is ook de enige titel die ik me nog kan herinnerenquote:
Waar kan ik ze heen sturen?quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:59 schreef Catch22- het volgende:
check je zeelandnetmail
Kan op dit moment niet worden bewerkstelligtquote:Op maandag 30 mei 2005 21:02 schreef Catch22- het volgende:
*weg*
Ik kan je niet toevoegenquote:Op maandag 30 mei 2005 21:03 schreef Catch22- het volgende:
hoezo ?
Heel vet, gimme more.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:31 schreef Catch22- het volgende:
http://members.home.nl/ca(...)onko_Vera_200505.wmv
wat voor fone is dat ?quote:Op maandag 30 mei 2005 20:51 schreef S-Two het volgende:
Ik heb net via een vriend 3 filmpjes gekregen die iemand gemaakt had met zn telefoon ofso. De kwaliteit is niet zo goed maar als iemand ze wilt zien en ergens wat ruimte heeft kan ik ze wel online gooien. Twee filmpjes van een freestyle van Stickert en een filmpje van drie bieri en een jonko.
nou en load ze tog ff opquote:Op maandag 30 mei 2005 23:49 schreef Catch22- het volgende:
zijn nog 2, maar die zijn niet zo cool
Weet niet? Kan em ook niet vinden, of is 'ie echt compleet nog niet te krijgen op welke mogelijke manier dan ook?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:54 schreef Devlinsect het volgende:
Is dat niet het nummer 'Duidelijk'?
Ik zal is ff wat info. opdoen...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Weet niet? Kan em ook niet vinden, of is 'ie echt compleet nog niet te krijgen op welke mogelijke manier dan ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |