Stop torchering mequote:Op zondag 27 maart 2005 11:22 schreef IsaacD het volgende:
Bibelot was freakin' prima. Rico en Stickert waren scherp, Delic was weer goed bezig met zijn zieke scratches en Jawat kwam ook weer lekker agressief door! Die nieuwe nummers waren ook weer helemaal de dopeness zelve. Prettige verrassing was ook dat Stickert nog even Fakkelbrigadier deed op de beat van BuitenWesten!
Al met al , zeer goede show. [Misschien zelfs beter dan het Waterfront optreden...]
Das nooit met duidelijkheid te zeggen bij Opgequote:Op zondag 10 april 2005 01:39 schreef Hellrazor het volgende:
opgezwolle shit baby![]()
wanneer komt het nieuwe album nou ?
"Al m'n neven vragen, wanneer komen jullie nou? Nou.. ja, die shit komt wanneer het af is. "quote:Op zondag 10 april 2005 01:48 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Das nooit met duidelijkheid te zeggen bij Opge
Tuurlijk... vind het ook absoluut niet erg om langer te wachten op een beter resultaatquote:Op zondag 10 april 2005 05:09 schreef Chrishop het volgende:
[..]
"Al m'n neven vragen, wanneer komen jullie nou? Nou.. ja, die shit komt wanneer het af is. "
Duidelijk toch, delic is altijd druk met de beats en wil het helemaal perfect, groot gelijk heeft 'ie.
Een heel album??!quote:Op maandag 18 april 2005 11:29 schreef rotskibo het volgende:
Ik heb hier een album Raymzter ft. Opgezwolle - Smookbreek.
Is die nieuw ?
Hmmsz.. wordt wel aantrekkelijk om er dan ff heen te gaan... Al staan ze 27 mei ofzo ook al in de Vera, en dan ook nog met Raymzter...quote:Op zondag 17 april 2005 21:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
Opgezwolle @ bevrijdingsfestival groningen.I'm there.
realistischquote:Op maandag 18 april 2005 17:26 schreef jimjim1983 het volgende:
Smookbreeks is een mixtape idd, is een mix tussen spuugdingen, vloeistof en 'dat ene album' van Raymzter
27 mei is Kubus & Sticks, idd in 't voorprogramma van Raymzter. Die kan me weinig boeien tho..quote:Op maandag 18 april 2005 17:57 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hmmsz.. wordt wel aantrekkelijk om er dan ff heen te gaan... Al staan ze 27 mei ofzo ook al in de Vera, en dan ook nog met Raymzter...
Dwaze clip, maar een erg cool nummerquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:11 schreef Evil_Koekje het volgende:
Voor de liefhebbers
http://student-kmt.hku.nl(...)uvel_-_wie_is_ut.mpg
DuvelDuvel - Wie Is Ut? video.Niet officieel btw.
Vind zelf het stukje met de kiddo's en 'wie is het' heel cool.
Geniale clip en ook best een lekker nummerquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:11 schreef Evil_Koekje het volgende:
Voor de liefhebbers
Kubus flikt 't weer.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:10 schreef Henkmanz het volgende:
Wat een geniaal Wie-is-het spel idd.
Ik vind de flow van Duvel wat minder, maar de beat erg lekker.
ik voel hem wel hoor, die duvelquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:10 schreef Henkmanz het volgende:
Wat een geniaal Wie-is-het spel idd.
Ik vind de flow van Duvel wat minder, maar de beat erg lekker.
het zijn 3 gasten.quote:Op zondag 24 april 2005 20:33 schreef Catch22- het volgende:
ik vind DuvelDuvel geen fijne rapper. Die flow raakt me niet..
lolquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:11 schreef Evil_Koekje het volgende:
Voor de liefhebbers
Is dat die clip met die kids in de dierentuin in het begin?! (ja... de link reageerde niet echt snel)quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:11 schreef Evil_Koekje het volgende:
Voor de liefhebbers
Dat is hem inderdaad, en hij is echt geniaal...quote:Op maandag 25 april 2005 09:30 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Is dat die clip met die kids in de dierentuin in het begin?! (ja... de link reageerde niet echt snel)
Zoja, dan is dat zeker een vette clip van duvel!!
Zoniet, dan moet je die ook zeker checken!!
Ok dan... zag Duvel volgens mij ook niet echt in de clip nee!!quote:Op maandag 25 april 2005 13:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat is hem inderdaad, en hij is echt geniaal...![]()
Ik las trouwens ergens dat het geen officiele clip is. Het productie-bedrijf vond dit een heel mooi idee en stuurde het naar Duvel op, maar die reageerde niet en dus hebben ze het zelf maar uitgebracht...
Dat zal idd ook wel de reden zijn dat je hen 3 er niet in zit... Vind ik geen probleem hoor... want die chicka's zijn idd best een blik waardigquote:Op maandag 25 april 2005 14:15 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ok dan... zag Duvel volgens mij ook niet echt in de clip nee!!
Maargoed, die blonde chica daarintegen wel![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 17:11 schreef Henkmanz het volgende:
Naar mijn weten wil Duvel niet in beeld. Maar dit topic gaat over Opgezwolle, niet over DuvelDuvel.
Volgensmij is het ondertussen uitgegroeid tot het zwolsche boys & friends topicquote:Op maandag 25 april 2005 17:11 schreef Henkmanz het volgende:
Naar mijn weten wil Duvel niet in beeld. Maar dit topic gaat over Opgezwolle, niet over DuvelDuvel.
Ik heb er geen problemen mee hoor, van mij mag dat zelfs wel de topic-titel wordenquote:Op maandag 25 april 2005 19:54 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Volgensmij is het ondertussen uitgegroeid tot het zwolsche boys & friends topic
Buiten Adem was super.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:37 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Opgezwolle was vet.
Supportact Buiten Adem niet.
En de muziek die er tussen zat ook niet.
Van de track "Wie is ut" afkomstig van het album "Aap-o-theek" is nu een videoclip te downloaden. De clip is gemaakt door reclamebureau Habbekrats (ook verantwoordelijk voor de clip van "Zeg Ja" van Raymzter). Naar eigen zeggen hadden de heren van Habbekrats het concept voor de clip geschreven omdat ze het nummer "Wie is ut" simpelweg briljant vonden. Omdat ze van Duvel Duvel geen reactie kregen, besloten ze het geheel dan maar zonder Duvel te doen. Dus bij deze is dit de eerste ongeautoriseerde Nederlandse hiphopvideoclip.quote:Op maandag 25 april 2005 13:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat is hem inderdaad, en hij is echt geniaal...![]()
Ik las trouwens ergens dat het geen officiele clip is. Het productie-bedrijf vond dit een heel mooi idee en stuurde het naar Duvel op, maar die reageerde niet en dus hebben ze het zelf maar uitgebracht...
om het even aantrekkelijker te maken,quote:Op zondag 17 april 2005 21:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
Opgezwolle @ bevrijdingsfestival groningen.I'm there.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |