Jawel, maar dan moet ik helemaal naar Zwollequote:Op woensdag 15 juni 2005 18:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
niemand die naar dit vette festival wil ?
Denk het niet... stonden vorig jaar ook al op Lowlands en hebben in die tussen tijd geen nieuwe cd gedropt. Dus zeer kleine kans dat ze ook dit jaar zonder nieuw materiaal op Lowlands staan!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:34 schreef Henkmanz het volgende:
Duvelduvel staat op lowlands dit jaar, dus ik gok dat Opgezwolle er ook staat.
Microphone collousos en buitenwesten houd gewoon in dat ze er staan met kubus en niet met Delic.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:57 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Denk het niet... stonden vorig jaar ook al op Lowlands en hebben in die tussen tijd geen nieuwe cd gedropt. Dus zeer kleine kans dat ze ook dit jaar zonder nieuw materiaal op Lowlands staan!!
Ik hoop niet dat je mij als 'niet-kenner' beschouwd, want dan heb je het misquote:Op zondag 19 juni 2005 16:46 schreef Hellrazor het volgende:
maar voor de 'niet'' kenners is het gewoon opgezwolle
die weten echt niet dat delic al die beats maakt enzo
Staan ze zo aangekondigd dan voor Lowlands??!quote:Op zondag 19 juni 2005 05:00 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Microphone collousos en buitenwesten houd gewoon in dat ze er staan met kubus en niet met Delic.
ga er toch wel heenquote:Op zondag 19 juni 2005 00:57 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Denk het niet... stonden vorig jaar ook al op Lowlands en hebben in die tussen tijd geen nieuwe cd gedropt. Dus zeer kleine kans dat ze ook dit jaar zonder nieuw materiaal op Lowlands staan!!
Ik quotte iemand die zei dat opgezwolle niet zou komen want ze hebben geen nieuw materiaal hebben, toen wees ik hem erop dat buitenwesten en mic. collosous wel nieuw materiaal zijn. Wat zou betekenen dat ze er met Kubus zouden zijn.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:52 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Staan ze zo aangekondigd dan voor Lowlands??!
Lijkt me sterk aangezien Lowlands dit soort dingen naar mijn weten nooit zo op de line-up zet...
OK dan... maarja, 'Miscommunicatie veroorzaakt moeilijke tijden dus ik kick die flows waardoor jullie er eens goed naar gaan kijken'quote:Op maandag 20 juni 2005 23:03 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik quotte iemand die zei dat opgezwolle niet zou komen want ze hebben geen nieuw materiaal hebben, toen wees ik hem erop dat buitenwesten en mic. collosous wel nieuw materiaal zijn. Wat zou betekenen dat ze er met Kubus zouden zijn..
ook mooi. kende ze vorig jaar gvd helemaal nog niet. gelukkig 22/07 met de exter:quote:Op zondag 19 juni 2005 00:57 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Denk het niet... stonden vorig jaar ook al op Lowlands.
dat was goooooooooooeeeeeeedquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:52 schreef Devlinsect het volgende:
Buiten Westen zal optreden op Lowlands a la het optreden Melkweg begin dit jaar...
alleen Delic producties?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:56 schreef Henkmanz het volgende:
Mensen, verse info van het front:
Devlinsect zei het al: Opgezwolle is druk bezig met het nieuwe album, dat over circa een maandje of 4 zal uitkomen.
Ook weet ik dat Steez met nóg een solo-album komt met alléén Delic-producties.
* S-Two was van de partij. Was zeker een dope avondquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:03 schreef Tali-banaan het volgende:
Ik heb gister toevallig nog Vloeistof gekocht. Had niet verwacht dat ze die shit bij de frs verkopen
heeft iemand ze ook in grunn op 5 mei gezien? samen met delasoul super dope!
Jazeker, was wel wat rare muziek, maar ik vond het wel vet. En die DJ was dat DJ Low Pro? Ik weet het namelijk niet meer, is al een tijdje geleden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:13 schreef Tali-banaan het volgende:
ook die dj kreeg ons wel aan t dansen dacht ik zohoe heet ie ook al weer ??? die poolse band was ook wel chill btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |