-chrishop hiero, wtf? waar zegt hij dat dan? quote...quote:Op zondag 15 mei 2005 14:08 schreef S-Two het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag he, Rico heeft het er altijd over hoeveel voorvorkveringen hij al wel niet heeft versleten. Wtf bedoelt hij daarmee
Opgezwolle - Stupidfreshquote:Op zondag 15 mei 2005 16:38 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
-chrishop hiero, wtf? waar zegt hij dat dan? quote...
bij 8 min ofzo stopt hijquote:Op zondag 15 mei 2005 17:47 schreef Catch22- het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)audionumber=18863283
@ 16 minuten, Verre Oosten... Wat zijn die lui ook sick!
4:40 > Buitenbad
16:00 > Verre Oosten
Bij mij doet ie het helemaal nietquote:
That's the problemquote:Op zondag 15 mei 2005 21:16 schreef Catch22- het volgende:
wel realplayer?
Hoop dan dat ze wat nummers van Buitenwesten gaan doen, want laatst Microphone Colossus weer ff opgezet en ik vind het toch maar een matig album eigenlijk. Staan wel een aantal vette nummers op, maar ik luister heel wat liever naar Vloeistof (die ik weer herontdekt hebquote:CONCERT:
RAYMZTER & DJ DO + STICKS + KUBUS & JAWAT
doors 21.00 - 23.30 / start 21.30 / ¤ 9 + mk / main hall
ik ga vanaaf in rotterdamquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:05 schreef S-Two het volgende:
Ik zie dus net dat Rico niet meegaat![]()
[..]
Hoop dan dat ze wat nummers van Buitenwesten gaan doen, want laatst Microphone Colossus weer ff opgezet en ik vind het toch maar een matig album eigenlijk. Staan wel een aantal vette nummers op, maar ik luister heel wat liever naar Vloeistof (die ik weer herontdekt heb
Wanneer komt eigenlijk het nieuwe Opgezwolle-album uit? Staat me zoiets bij dat ik hoorde dat ie na de zomer komt, klopt dit?
maar de beats zijn erg lekkerquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:03 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind buitenwesten juist, op wat vette nummers na, best matig.
je bedoeld van strik je veterquote:
Dat op lijpe bijna jazz-achtige beat, duidelijke Opgeduveld shit dusquote:Duvel schreef het volgende:
"Ik ben kern van de zaak. Zaad in je eileider."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |