-chrishop hiero, wtf? waar zegt hij dat dan? quote...quote:Op zondag 15 mei 2005 14:08 schreef S-Two het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag he, Rico heeft het er altijd over hoeveel voorvorkveringen hij al wel niet heeft versleten. Wtf bedoelt hij daarmee
Opgezwolle - Stupidfreshquote:Op zondag 15 mei 2005 16:38 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
-chrishop hiero, wtf? waar zegt hij dat dan? quote...
bij 8 min ofzo stopt hijquote:Op zondag 15 mei 2005 17:47 schreef Catch22- het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)audionumber=18863283
@ 16 minuten, Verre Oosten... Wat zijn die lui ook sick!
4:40 > Buitenbad
16:00 > Verre Oosten
Bij mij doet ie het helemaal nietquote:
That's the problemquote:Op zondag 15 mei 2005 21:16 schreef Catch22- het volgende:
wel realplayer?
Hoop dan dat ze wat nummers van Buitenwesten gaan doen, want laatst Microphone Colossus weer ff opgezet en ik vind het toch maar een matig album eigenlijk. Staan wel een aantal vette nummers op, maar ik luister heel wat liever naar Vloeistof (die ik weer herontdekt hebquote:CONCERT:
RAYMZTER & DJ DO + STICKS + KUBUS & JAWAT
doors 21.00 - 23.30 / start 21.30 / ¤ 9 + mk / main hall
ik ga vanaaf in rotterdamquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:05 schreef S-Two het volgende:
Ik zie dus net dat Rico niet meegaat![]()
[..]
Hoop dan dat ze wat nummers van Buitenwesten gaan doen, want laatst Microphone Colossus weer ff opgezet en ik vind het toch maar een matig album eigenlijk. Staan wel een aantal vette nummers op, maar ik luister heel wat liever naar Vloeistof (die ik weer herontdekt heb
Wanneer komt eigenlijk het nieuwe Opgezwolle-album uit? Staat me zoiets bij dat ik hoorde dat ie na de zomer komt, klopt dit?
maar de beats zijn erg lekkerquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:03 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind buitenwesten juist, op wat vette nummers na, best matig.
je bedoeld van strik je veterquote:
Dat op lijpe bijna jazz-achtige beat, duidelijke Opgeduveld shit dusquote:Duvel schreef het volgende:
"Ik ben kern van de zaak. Zaad in je eileider."
Op mijn comp staat ie ook als Opgeduveld, maar zijn idd alleen Duvel en Stickzquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:29 schreef Mip1988 het volgende:
De Stabiele Factor is wel dope ja, maar absoluut geen Opgeduveld track
Wat verwachtte je dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:05 schreef S-Two het volgende:
Ik zie dus net dat Rico niet meegaat![]()
[..]
Hoop dan dat ze wat nummers van Buitenwesten gaan doen, want laatst Microphone Colossus weer ff opgezet en ik vind het toch maar een matig album eigenlijk. Staan wel een aantal vette nummers op, maar ik luister heel wat liever naar Vloeistof (die ik weer herontdekt heb
ik bedoelde eigenlijk meer dat het geen Opgeduveld-stijl is zoals we die gewend zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
Op mijn comp staat ie ook als Opgeduveld, maar zijn idd alleen Duvel en Stickz
Wat is er niet opgeduveld stijl aan, het is lauw het hangt samen van de punchlines en toch redelijk duister, precies zoals ik de hele opgeduveld CD heb ervaren.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:15 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk meer dat het geen Opgeduveld-stijl is zoals we die gewend zijn
Ja, dat was ik dus ff vergeten, en realiseerde ik me later pas. Maar toch wel jammer want ik vind Rico beter als Steez.. Maar al met al wordt het vast nog wel een dope avondquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Wat verwachtte je dan?Als Rico mee zou gaan zou 't al bijna Opgezwolle zijn.. 't is gewoon een tour n.a.v Microphone Colossus lijkt me (waar ik trouwens zeer blij mee ben). Aangezien de tour ook Microphone Rayalaties heet enzo..
Mic. Collossos is al een tijdje uit (volgens mij al in november ofzo). Daarom vind ik het ook zo raar dat het zo lang duurt.Maar we wachten rustug afquote:Op maandag 23 mei 2005 21:51 schreef Thomas B. het volgende:
Goed om te horen
Zat toevallig van de week hetzelfde te denken. Maargoed... bij Opge betekent dat dat het nog wel een paar maandjes kan duren
Boeren jongens op klompen, godgloeiende godverdomme, opgezwolle is om te kotsenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:28 schreef TerrorFront het volgende:
fuck opgezwolle
Jammer dat ze momenteel practisch de beste hiphop act in nederland zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Boeren jongens op klompen, godgloeiende godverdomme, opgezwolle is om te kotsen
goede reactie [14.gif]quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:40 schreef Jo0Lz het volgende:
Boeren jongens op klompen, godgloeiende godverdomme, opgezwolle is om te kotsen
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:39 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Jammer dat ze momenteel practisch de beste hiphop act in nederland zijn![]()
.
kan je ze daar aanvragen dan ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:38 schreef S-Two het volgende:
We hebben nu ook The Box, dus eindelijk kan ik een aantal clips van Opgezwolle zien
Natuurlijk verschillen smaken, maar is er uberhaupt nederlandstalige hiphop dat je tof vind of houd je alleen van overzeese productiesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]hehehe, tjah. Smaken verschillen.
Misschien neemt de "jeugd van tegenwoordig" wel het stokje over dan![]()
Das helemaal triest...
Maar goed, nederlands kun je nog zo leuk brengen, het blijft altijd een beetje vreemd klinken imho...
nl hiphop leeft!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:18 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Natuurlijk verschillen smaken, maar is er uberhaupt nederlandstalige hiphop dat je tof vind of houd je alleen van overzeese producties.
ik vind eigenlijk alleen opgezwolle leuk van de nederlandse hip hop, voor de rest vind ik het allemaal niet klinken (ja duvel duvel op z'n tijd is ook nog wel leuk).quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:18 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Natuurlijk verschillen smaken, maar is er uberhaupt nederlandstalige hiphop dat je tof vind of houd je alleen van overzeese producties.
check raymzter,0118-vier,h2013,kasquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:34 schreef Chrishop het volgende:
Ik heb laatst shit gehoord van terilekst, dat klonk wel relaxed. Spookrijders vond ik altijd tof, osdorp was nooit mijn ding. De twee CD's van brainpower vind ik eerlijk gezegd ook niet slecht klinken. maar echt onderground shit ovso luister ik niet. Ja en ik ben natuurlijk nummer 1 fan van frange lans en baas balhoewel ik frange lans wel tof vind
.
Ik dacht het wel... Heb er nog niet na gekeken eigenlijk...quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:44 schreef DubzOne het volgende:
In dit geval het FC Opgezwolle topic dan...
*hapt* uit wat voor een geweldig betrouwbare bron heb je dat vernomen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:48 schreef Devlinsect het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de nieuwe cd van Opgezwolle rond de zomermaanden / herfst uit zal gaan komen.
Ik ben benieuwd!![]()
volgend jaar zekerquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:48 schreef Devlinsect het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de nieuwe cd van Opgezwolle rond de zomermaanden / herfst uit zal gaan komen.
Ik ben benieuwd!![]()
Haha, was hij niet mee? Dan ben je flink genaaitquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:56 schreef Hellrazor het volgende:
doe dat!
als hij meekomt en vraag waarom hij mij in rotterdam heeft later stikken![]()
Vind 'Heel Goed' een dope nummertje van hem!!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:54 schreef S-Two het volgende:
ik vond Jawat ook goed man, vond hem eigenlijk maar een wat schreeuwerig mannetje, maar ik vond dat die gisteren lekkere shit bracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |