Post dan niets hier. Je hebt Opgezwolle niet eens gezien. Leuk dat je het bandje van je 'vriendje' wel super vind.quote:Op maandag 25 april 2005 20:46 schreef Auticia het volgende:
[..]
Buiten Adem was super.
Opgezwolle is troep!
(Vond er echt niks aan, ben snel weggegaan).
Bandje van mijn vriendje?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:07 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Post dan niets hier. Je hebt Opgezwolle niet eens gezien. Leuk dat je het bandje van je 'vriendje' wel super vind.![]()
Okay.quote:
Geeft niet. Het is je vergevenquote:Op woensdag 27 april 2005 10:23 schreef Auticia het volgende:
[..]
Okay.
Nou, ik vind Opgezwolle niet zo bijzonder dus. Het spijt me.
Die komt van Homegrownquote:Op woensdag 27 april 2005 20:05 schreef Henkmanz het volgende:
Kutslowchat ;x Dit heeft geen ruk met Opgezwolle te maken imo.
Vraagje dan voor de kenners, iemand een idee waarop de plaat Netwerk verschenen is? Die staat niet op Spuugdingen, niet op Vloeistof en niet op Brandstof.
Ik woon inmiddels in Utrecht en kom niet vaak meer in Zwolle.quote:
zondequote:Op woensdag 27 april 2005 21:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik woon inmiddels in Utrecht en kom niet vaak meer in Zwolle..
volgens mij zegt ie Blauwe Bengel.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:53 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Is 't niet Blauwe Engel, afkorting Bengel? Of heb ik iets verkeerd begrepen?
wat ik me afvraag mag daar binnen gesmoked worden, of gaat de opgezwolle klik, net zoals ik, elke keer naar buiten om hun hasj te smokenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:05 schreef Catch22- het volgende:
het is de blauwe bengel
ik kom der wel es. Je hoort ze ook wel es rappen over "Eureka". Dat is een 1 of ander centrum dat naast mijn huis ligt..
Jij bedoeld waarschijnlijk de Groene Engel... maar zo heet het poppodium in Oss!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:53 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Is 't niet Blauwe Engel, afkorting Bengel? Of heb ik iets verkeerd begrepen?
quote:....en werken bij Stork of als Postbode
Haha... Funny Shit!!quote:ja of slager... als je roots daar liggen
Nee van de ma van delicquote:Op donderdag 28 april 2005 00:35 schreef Catch22- het volgende:
volgens mij de ma van stickz, maar dat weet ik niet zeker, werkt wel een mooie meid btw (kheb haar naam wel es gevraagd maar dat ben ik vergeten)..
en je mag er niet smoken geloof ik. Maar ik moet bekennen dat ik er niet zo heel vaak kom..
k:)quote:Op donderdag 28 april 2005 12:40 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Nee van de ma van delicdat weet ik dan weer wel.
jaquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:56 schreef Catch22- het volgende:
ze spelen wel in zwolle, maar dan is Raymzter solo?
Ray + Opgezwolle? Je bedoelt Ray + Kubus & Sticks, of heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:32 schreef S-Two het volgende:
Ik ga naar Ray + Opgezwolle in Vera: Groningen...
En als het goed is morgenavond Opgezwolle op bevrijdingsfestival in Groningen
Hehehehe, mijn fout...quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ray + Opgezwolle? Je bedoelt Ray + Kubus & Sticks, of heb ik iets gemist?
En morgen sta ik d'r ook.in de regen prolly
![]()
Dion is gewoon een maat van Rico/Sticks/Delic en al dus waarschijnlijk die beat gemaakt hebben?quote:Op maandag 9 mei 2005 19:16 schreef S-Two het volgende:
Opgezwolle - Stupidfresh
Ze hebben het steeds over Dion op die beat of iets dergelijks... iemand die weet wat dat is, want die beat is zeeeeeeer dope, evanals de flow van fhreaky rico....
Ja idd, de hele track hebben ze het ook steeds over Rico, Stickz & Jawat, maar Jawat komt ook niet voor op de track, maar goed... iig thanxquote:Op maandag 9 mei 2005 22:35 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
Dion is gewoon een maat van Rico/Sticks/Delic en al dus waarschijnlijk die beat gemaakt hebben?
je weet t nooit zeker met Opgezwolle, kan dus ook gewoon onzin zijn![]()
Af en toe een nummertje van Jawat dig ik wel, als ie idd maar niet alles mee gaat doen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
de 27e komt Jawat ook mee... Als ie met alle nummers van Kubus & Sticks mee gaat doen word ik boos.. :/
Die met dat msn geluidje?quote:
Heel af en toe. Zoals @ bevrijdingsfestival is okequote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
Af en toe een nummertje van Jawat dig ik wel, als ie idd maar niet alles mee gaat doen...
Die set is inderdaad zeer relaxed!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |