nieuwe opgezwolle en opgeduveld kijk ik erg naar uitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:31 schreef Maruku het volgende:
Album van Jawat maandag 5 september sowieso tog? En die re-issue van Opgeduveld is er ook nu.
Verder altijd het standaard verhaal dat ze bezig zijn met 'de nieuwe opgezwolle, sticks-fakkeltijd, kubisme, nieuwe opgeduveld'. Maar die laten denk ik nog wel even op zich wachten. Can't wait tbh...
Fokking geniaal album is dat; minder offbeat dan andere Dubbel-D albums en gewoon lekkere tracks zoals Dubbelspel en Iemand moet het doen (toevallig beiden Delic-beats)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:11 schreef Drinkemaatje het volgende:
Laatst Aap-o-theek gekocht van Duvel Duvel. Wel coole muziek.
Nicequote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:54 schreef Henkmanz het volgende:
Het nieuwe solo-album van Stickert zal met voornamelijk Delic-beats zijn, naar mijn weten.
.
dat is wel weer dope!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:54 schreef Henkmanz het volgende:
Het nieuwe solo-album van Stickert zal met voornamelijk Delic-beats zijn, naar mijn weten.
die kan je bij freshcotton.nl halenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:48 schreef Catch22- het volgende:
[afbeelding]
Maat van me gaat die voor me fixxen, als hij er nog is.. Relaxed!
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:20 schreef Scarface_ het volgende:
Het is te lezen op je voorhoofd..Opgezwolle maak die shit nerveus dus je grijpt naar je pakje Malboro
Heb je het optreden van Öpgezwölle al op video wat afgelopen zomer heeft plaatsgevonden in Zwolle?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:48 schreef Catch22- het volgende:
[afbeelding]
Als een mc een plaat dropt als ik wil een meisje moet je gewoon dood, dan heb ik geen zin om je verdere nummers te luisteren. En begin mij alsjeblieft niet over hoe iedereen hetzelfde moet rappen, ik ben alleen meer into duvelduvel dan space keesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:54 schreef Martuh het volgende:
[..]
Hoe lang luister jij naar Kees dan? Sinds de remix van ik wil een meisje? Als je Kees al langer luistert, snap ik niet dat je hem niet goed vindt. Naja laten we maar allemaal op dezelfde manier rappenZelfde flows, zelfde teksten, toppie jongens
![]()
goeie post (Y).quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:48 schreef Catch22- het volgende:
[afbeelding]
quote:
quote:
Ik heb die gast laatste een sms gestuurd. Zal hem nog wel even bellenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:55 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Heb je het optreden van Öpgezwölle al op video wat afgelopen zomer heeft plaatsgevonden in Zwolle?
ja ik weet hetquote:Op donderdag 1 september 2005 04:21 schreef Catch22- het volgende:
Verre Oosten ja..
Ieder zijn ding. Je wordt niet verplicht om te posten ofzo
quote:Op donderdag 1 september 2005 04:30 schreef Catch22- het volgende:![]()
Het is 's nachts, je verveelt je en je wil wat. Dus ga je maar baggeren..
Y0w catch... www.freshcotton.nl heeft hem volgens mij, bij merken 'top-notch'. Dan niet de rode, aangezien die limited is ;-).quote:Op donderdag 1 september 2005 04:30 schreef Catch22- het volgende:![]()
Het is 's nachts, je verveelt je en je wil wat. Dus ga je maar baggeren..
Als je foto's maakt kan je dat best bij Opgezwolle doen... sticks maakte er iig geen probleem van dat ik het podium op kwam, in tegenstelling tot de organisatie daar... :-Squote:Catch22 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 02:16:
[...]
de S-T , ideale initialen!
ik zit er ook wel es aan te denken foto's te maken bij concerten. Vind meestal wel gave hoeken of ideeen voor shots..
als ik geld over heb, toch maar es een digicam zoeken
Ik heb zowel de duvelduvel als de lim. edd. rode opgezwolle, ik ben dus wel stoerquote:Op donderdag 1 september 2005 16:09 schreef Catch22- het volgende:
Die van freshcotton vind ik niet zo cool. Ik zou wel dat DuvelDuvel shirt willen hebben. Maar daar hebben ze alleen een female en kids versie van
die gasten van opgezwolle zijn zeker relax. Ook offstage
ik heb die van Duvel Duvelquote:Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik heb zowel de duvelduvel als de lim. edd. rode opgezwolle, ik ben dus wel stoer.
De DD is ook een geniaal shirt, de opgezwolle niet echt maar moest hem wel hebbenquote:Op donderdag 1 september 2005 17:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb die van Duvel Duvel
ik ben dus ook best stoer![]()
Serieus? Ik vind de beats op colossus echt superrauw en experimenteelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is wel weer dope!
vond de beats van 'colossus' maar matig.
als je denkt dat je het beter kan moet je zelf gaan rappen enbeats creerenquote:Op donderdag 1 september 2005 04:00 schreef Bog het volgende:
opgezwolle, ...hadden die niet een plaatje die zo ging van: verreverreverreverreverre .... ooostuuuuh
en dan met een deuntje die door een sitar werd gespeeld om een er een oosters tintje aan te geven?
KUTMUZIEK![]()
*eens*quote:Op donderdag 1 september 2005 18:03 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind de beats op colossus echt superrauw en experimenteel
Flows, Fases, Shows, Situaties
Gewoon niet op reageren, hier komt toch geen boeiende discussie uit...quote:Op donderdag 1 september 2005 19:22 schreef braako het volgende:
[..]
als je denkt dat je het beter kan moet je zelf gaan rappen enbeats creeren![]()
ik vind het niet slecht ofzo, maar het is me wat te rustig.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:03 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind de beats op colossus echt superrauw en experimenteel
Flows, Fases, Shows, Situaties
Er komt dus al weer een nieuw solo-album van Stickert? Heb eik liever een solo van Ricoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:54 schreef Henkmanz het volgende:
De nieuwe opgeduveld, dat gaat als je het mij vraagt nog láááng duren, zo snel zijn ze niet daar..
De nieuwe opgezwolle.. tja.. dat mag van mij nog lang duren, hoe langer, hoe beter het album wordt.
Potterbrekers, hamvraag, hamvraag..quote:Op donderdag 1 september 2005 19:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind het niet slecht ofzo, maar het is me wat te rustig.
ik vind alleen die flows,fases... en microphone colossus wel dope.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:17 schreef Bog het volgende:
Wat jij moet doen is ff opflikkeren met je kortzichtige muziekvisie
Ja leuk, daarvoor open je maar een hiphop-discussietopic oid. Niet hier.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Er komt dus al weer een nieuw solo-album van Stickert? Heb eik liever een solo van Rico.
Intro, Fakkeldrager...quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:18 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Potterbrekers, hamvraag, hamvraag..
Geen idee, maar volgens mij kon je dat nummer gratis downloaden via www.nlhiphop.nlquote:Op zondag 4 september 2005 13:42 schreef Devlinsect het volgende:
(edit: en wtf, de beat van Plakka is dezelfde als Woo Stijl van duvelduvel..?)
Woo Stijl? Op welk album staat dat nummer?
Vertel me dan ff wat je d'r voor hebt betaald, als ie 15 eu is ofzo haal ik em prolly ook, anders wacht ik nog ffquote:Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef Maruku het volgende:
één van de weinige platen die ik ga kopen zodra hij uitkomt. Kga morgen langs bullit in eindhoven, maar ik vraag me af of die hem hebben. Anders moet ik dus in paniek raken en volgende weekend naar de plato hier in de ZW.
Spec. editt. aap-o-theek @ Lowlands 10 euroquote:Op zondag 4 september 2005 18:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Vertel me dan ff wat je d'r voor hebt betaald, als ie 15 eu is ofzo haal ik em prolly ook, anders wacht ik nog ff
edit: Ik zat eens rond te kijken, en ik zag dat Aap-O-Theek van Duvelduvel bij Bol ongeveer 23 euri kost, is die overal zo duur? Want die zou ik best willen hebben, al ist alleen maar om de hoes.En Buitenwesten (die ik ook wil kopen) is d'r 19 euro.. ik neem aan dat je dat @ gewone shops goedkoper krijgt?
Damn wat ben ik nu blij met m'n "ik ga mooi geen cd's kopen op lowlands, das teveel gesjouw" gedachte van toenquote:Op zondag 4 september 2005 19:43 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Spec. editt. aap-o-theek @ Lowlands 10 euro.
Daarom heb ik hem ook mee laten nemenquote:Op zondag 4 september 2005 19:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Damn wat ben ik nu blij met m'n "ik ga mooi geen cd's kopen op lowlands, das teveel gesjouw" gedachte van toen![]()
Aiight, morgen drop ik hier wat het album kostte als ik hem kan vinden. En voor aap-o-theek en buiten westen ga je beter naar de plato in zwolle. Aap-o-theek daar gehaald voor 11 eetjes. Buiten westen kan je ook in de FRS kopen, toen hij net uit was kocht ik hem daar voor 16, snel werd hij 11 en ik geloof dat hij nu weer terug op 16 is.quote:Op zondag 4 september 2005 18:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Vertel me dan ff wat je d'r voor hebt betaald, als ie 15 eu is ofzo haal ik em prolly ook, anders wacht ik nog ff
edit: Ik zat eens rond te kijken, en ik zag dat Aap-O-Theek van Duvelduvel bij Bol ongeveer 23 euri kost, is die overal zo duur? Want die zou ik best willen hebben, al ist alleen maar om de hoes.En Buitenwesten (die ik ook wil kopen) is d'r 19 euro.. ik neem aan dat je dat @ gewone shops goedkoper krijgt?
Om helemaal naar Zwolle te gaan voor een paar cd's schiet niet echt op denk ik, treinkosten e.d. Maar zal morgen in de Plato in groningen eens kijken, lijkt me dat daar niet heel veel verschil tussen zit (geen?)..quote:Op zondag 4 september 2005 21:55 schreef Maruku het volgende:
[..]
Aiight, morgen drop ik hier wat het album kostte als ik hem kan vinden. En voor aap-o-theek en buiten westen ga je beter naar de plato in zwolle. Aap-o-theek daar gehaald voor 11 eetjes. Buiten westen kan je ook in de FRS kopen, toen hij net uit was kocht ik hem daar voor 16, snel werd hij 11 en ik geloof dat hij nu weer terug op 16 is.
En verder weet ik het ook niet.
Je kan altijd bestellen kost ook geen drol volgens mij.quote:Op zondag 4 september 2005 22:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Om helemaal naar Zwolle te gaan voor een paar cd's schiet niet echt op denk ik, treinkosten e.d. Maar zal morgen in de Plato in groningen eens kijken, lijkt me dat daar niet heel veel verschil tussen zit (geen?)..
Oe thnx voor de tip, nieuwe jawat is 14,95 dus das ook goed te doen. Heb je em besteld of gewoon bij de shop zelf gehaald? En als je em besteld hebt, hoe lang duurde 't bezorgen?quote:Op zondag 4 september 2005 22:57 schreef Martuh het volgende:
Buitenwesten kost op boudisque.nl maar 9,99. Heb ik em ook van gehaald, betrouwbaar.
Boudisque stond ook op lowlands, daar heb ik dus Opgeduveld en Aap-o-theek vandaan, samen voor 25 euro. Is zeker wel te vertrouwen.quote:Op zondag 4 september 2005 22:57 schreef Martuh het volgende:
Buitenwesten kost op boudisque.nl maar 9,99. Heb ik em ook van gehaald, betrouwbaar.
stond al in het vorige topicquote:Op maandag 5 september 2005 16:00 schreef nadiiii het volgende:
jawat
![]()
op nlhiphop staat nog een lauwe track
live van lowlands
kweenie of iemand die al gehoord heeft![]()
http://www.nlhiphop.nl/mp(...)ds_2005_NLHIPHOP.mp3
typhoon, jawat, duvelduvel, opgezwolle, kubus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |