Geen idee, maar volgens mij kon je dat nummer gratis downloaden via www.nlhiphop.nlquote:Op zondag 4 september 2005 13:42 schreef Devlinsect het volgende:
(edit: en wtf, de beat van Plakka is dezelfde als Woo Stijl van duvelduvel..?)
Woo Stijl? Op welk album staat dat nummer?
Vertel me dan ff wat je d'r voor hebt betaald, als ie 15 eu is ofzo haal ik em prolly ook, anders wacht ik nog ffquote:Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef Maruku het volgende:
één van de weinige platen die ik ga kopen zodra hij uitkomt. Kga morgen langs bullit in eindhoven, maar ik vraag me af of die hem hebben. Anders moet ik dus in paniek raken en volgende weekend naar de plato hier in de ZW.
Spec. editt. aap-o-theek @ Lowlands 10 euroquote:Op zondag 4 september 2005 18:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Vertel me dan ff wat je d'r voor hebt betaald, als ie 15 eu is ofzo haal ik em prolly ook, anders wacht ik nog ff
edit: Ik zat eens rond te kijken, en ik zag dat Aap-O-Theek van Duvelduvel bij Bol ongeveer 23 euri kost, is die overal zo duur? Want die zou ik best willen hebben, al ist alleen maar om de hoes.En Buitenwesten (die ik ook wil kopen) is d'r 19 euro.. ik neem aan dat je dat @ gewone shops goedkoper krijgt?
Damn wat ben ik nu blij met m'n "ik ga mooi geen cd's kopen op lowlands, das teveel gesjouw" gedachte van toenquote:Op zondag 4 september 2005 19:43 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Spec. editt. aap-o-theek @ Lowlands 10 euro.
Daarom heb ik hem ook mee laten nemenquote:Op zondag 4 september 2005 19:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Damn wat ben ik nu blij met m'n "ik ga mooi geen cd's kopen op lowlands, das teveel gesjouw" gedachte van toen![]()
Aiight, morgen drop ik hier wat het album kostte als ik hem kan vinden. En voor aap-o-theek en buiten westen ga je beter naar de plato in zwolle. Aap-o-theek daar gehaald voor 11 eetjes. Buiten westen kan je ook in de FRS kopen, toen hij net uit was kocht ik hem daar voor 16, snel werd hij 11 en ik geloof dat hij nu weer terug op 16 is.quote:Op zondag 4 september 2005 18:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Vertel me dan ff wat je d'r voor hebt betaald, als ie 15 eu is ofzo haal ik em prolly ook, anders wacht ik nog ff
edit: Ik zat eens rond te kijken, en ik zag dat Aap-O-Theek van Duvelduvel bij Bol ongeveer 23 euri kost, is die overal zo duur? Want die zou ik best willen hebben, al ist alleen maar om de hoes.En Buitenwesten (die ik ook wil kopen) is d'r 19 euro.. ik neem aan dat je dat @ gewone shops goedkoper krijgt?
Om helemaal naar Zwolle te gaan voor een paar cd's schiet niet echt op denk ik, treinkosten e.d. Maar zal morgen in de Plato in groningen eens kijken, lijkt me dat daar niet heel veel verschil tussen zit (geen?)..quote:Op zondag 4 september 2005 21:55 schreef Maruku het volgende:
[..]
Aiight, morgen drop ik hier wat het album kostte als ik hem kan vinden. En voor aap-o-theek en buiten westen ga je beter naar de plato in zwolle. Aap-o-theek daar gehaald voor 11 eetjes. Buiten westen kan je ook in de FRS kopen, toen hij net uit was kocht ik hem daar voor 16, snel werd hij 11 en ik geloof dat hij nu weer terug op 16 is.
En verder weet ik het ook niet.
Je kan altijd bestellen kost ook geen drol volgens mij.quote:Op zondag 4 september 2005 22:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Om helemaal naar Zwolle te gaan voor een paar cd's schiet niet echt op denk ik, treinkosten e.d. Maar zal morgen in de Plato in groningen eens kijken, lijkt me dat daar niet heel veel verschil tussen zit (geen?)..
Oe thnx voor de tip, nieuwe jawat is 14,95 dus das ook goed te doen. Heb je em besteld of gewoon bij de shop zelf gehaald? En als je em besteld hebt, hoe lang duurde 't bezorgen?quote:Op zondag 4 september 2005 22:57 schreef Martuh het volgende:
Buitenwesten kost op boudisque.nl maar 9,99. Heb ik em ook van gehaald, betrouwbaar.
Boudisque stond ook op lowlands, daar heb ik dus Opgeduveld en Aap-o-theek vandaan, samen voor 25 euro. Is zeker wel te vertrouwen.quote:Op zondag 4 september 2005 22:57 schreef Martuh het volgende:
Buitenwesten kost op boudisque.nl maar 9,99. Heb ik em ook van gehaald, betrouwbaar.
stond al in het vorige topicquote:Op maandag 5 september 2005 16:00 schreef nadiiii het volgende:
jawat
![]()
op nlhiphop staat nog een lauwe track
live van lowlands
kweenie of iemand die al gehoord heeft![]()
http://www.nlhiphop.nl/mp(...)ds_2005_NLHIPHOP.mp3
typhoon, jawat, duvelduvel, opgezwolle, kubus
Op die plek zat een 'hashgat' ... een gat, gebrand door de hash.quote:Op maandag 5 september 2005 19:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
Heb net Jawat en Opgeduveld @ Plato Groningen gehaald, beide 15 euIk heb btw nog nooit eerdere releases van opgeduveld gezien dus wat is 't hashgat enzo?
Bij boudique is ie 9,99. Goh, het lijkt wel alsof ik bij Boudique werkquote:Op maandag 5 september 2005 19:51 schreef Catch22- het volgende:
Opgeduveld ligt voor 13,99 bij de MM, maar die heb ik al
Heb Ut Zwarte Aap voor 13,99 gescoord. Vloeistof is nog steeds 13,99, die haal ik wel een keer als hij goedkoper is
Leesbeesten praten niet: download, mochten er modjes zijn die zich geroepen voelen mijn link weg te halen, de eerste albums van Duvel zijn gratis van hun eigen site te downen en zonder commerciele reden gemaakt. Btw mochten er mensen zijn die meer duvel willen hebben ik heb momenteel alle nummers, en heb je geen zin om ze stuk voor stuk van de website te trekken voeg me dan even toe op msn ik heb ze archived.quote:Op maandag 5 september 2005 20:56 schreef S-Two het volgende:
Hoe heet dat nummer waarin Duvel Brainpower dist?
uhm. Vloeistof is daar 15.99 en Ut zwarte aap 13.99..quote:Op maandag 5 september 2005 21:51 schreef Martuh het volgende:
[..]
Bij boudique is ie 9,99. Goh, het lijkt wel alsof ik bij Boudique werkIk dachtr, ik zeg het effe.
Heb em net ff geluisterd (de cd + dat nummer), en sorry maar ik vind dat nummer echt zo matig, kan die chick niet uitstaan somehow... op lowlands vond ik 't ook al nixquote:Op maandag 5 september 2005 21:29 schreef Catch22- het volgende:
geen idee
hidden track op het zwarte aap is zeer vetDat is dat nummer dat hij op lowlands deed met een zangeres
Nu je het zegt, ik ben er effe gaan kijken en verdomme je hebt gelijk. Maar zonder grappen, ik heb vloeistof daar een half jaar geleden voor 9,99 gehaald. Zal wel aanbieding geweest zijnquote:Op maandag 5 september 2005 23:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
uhm. Vloeistof is daar 15.99 en Ut zwarte aap 13.99..
misschien idd een aanbieding, maar die disc was een poos overal voor rond de 10 euro te koop. vloeistof is ineens in prijs gestegen, samen met mic collossus. Wel jammer eigenlijk, want 10 wil ik nog best neerleggen voor microphone collossus, maar ik vind 16 toch iets te veel eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:09 schreef Martuh het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik ben er effe gaan kijken en verdomme je hebt gelijk. Maar zonder grappen, ik heb vloeistof daar een half jaar geleden voor 9,99 gehaald. Zal wel aanbieding geweest zijn![]()
Ben je toch ook wel een beetje een zeikerd. Voor een originele cd waarbij ook nog een beetje aandacht aan het design e.d. is besteed vind ik 16 euro echt niet te veel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:39 schreef Maruku het volgende:
[..]
misschien idd een aanbieding, maar die disc was een poos overal voor rond de 10 euro te koop. vloeistof is ineens in prijs gestegen, samen met mic collossus. Wel jammer eigenlijk, want 10 wil ik nog best neerleggen voor microphone collossus, maar ik vind 16 toch iets te veel eigenlijk.
*Mee eens* + support your locals, die gasten verdienen 'tquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:28 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ben je toch ook wel een beetje een zeikerd. Voor een originele cd waarbij ook nog een beetje aandacht aan het design e.d. is besteed vind ik 16 euro echt niet te veel.
Ongeveer:quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:28 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ben je toch ook wel een beetje een zeikerd. Voor een originele cd waarbij ook nog een beetje aandacht aan het design e.d. is besteed vind ik 16 euro echt niet te veel.
mjah, dat is ook zo. maar aangezien de cd eerder voor minder geld verkocht is én omdat ik het niet het vetste album vind, koop ik hem toch niet voor dat geld.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:28 schreef Chrishop het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ongeveer:
CD 2 EURO
CDhoes 2 EURO
Jewelcase 2 EURO
Artiest 2 EURO
Artiest die 2 euro per verkochte cd krijgt is veel! Dan nog de 19 procent BTW van de winkelier en de winst van de winkelier.
16 EURO is veel geld voor een CD![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ongeveer:
CD 2 EURO
CDhoes 2 EURO
Jewelcase 2 EURO
Artiest 2 EURO
Artiest die 2 euro per verkochte cd krijgt is veel! Dan nog de 19 procent BTW van de winkelier en de winst van de winkelier.
16 EURO is veel geld voor een CD![]()
mjah... een zooi van die kosten zullen wel meevallen zolang het binnen NL blijft, lijkt me.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:05 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
[[url=http://img79.imageshack.us/img79/1897/cd5fr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Relaxed reviewtje... wist trouwens niet dat Duvel ook tracks produceerde!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
minireview:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |