mijn chickie is geen internet slet, ja, mooiquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:13 schreef HenkieVdV het volgende:
Opgezwolle is cool.Intelligente teksten, op vette beats.
Ben benieuwd. Z'n texten zijn best dope, maar de beats die ik tot nu toe gehoord heb vind ik nog niet uber.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:40 schreef Catch22- het volgende:
eind oktober schijnt de CD van Typhoon te komen
Waarschijnlijk ik, weet het nog niet zeker.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:11 schreef Mip1988 het volgende:
wie zijn er present bij 10 jaar topnotch?
ik ben er
Wie zegt dat je ze dat wel is dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:17 schreef Catch22- het volgende:
mijn chickie is geen internet slet, ja, mooi
Omg, loopt het ego van je bf zo snel een deuk op dat hij dat hier even moet settelen?quote:
Dat postte ik onder haar account, ze was nog ingelogt op mijn pc. Maar jij vroeg waarom terwijl ik het opmerkte in een post waarin ik wat anders melddequote:Op zondag 25 september 2005 15:59 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Omg, loopt het ego van je bf zo snel een deuk op dat hij dat hier even moet settelen?. Laat ik me maar verder inhouden over het onderwerp van het topic waar je naar linkt
.
ontopic: ik zag een jongen in de supermakt die iemand kende die ook van Opgezwolle houd.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
mijn chickie is geen internet slet, ja, mooi
Voorlopig dus niet, maar als er een definitieve datum is wel... vaagquote:Voor zover nu bekend komt Buitenwesten voorlopig niet naar De Oosterpoort
Groningen, er is in ieder geval geen definitieve datum. Zodra er een definitieve
datum is, wordt dit bekend gemaakt via onze website.
Met vriendelijke groet,
A. Nieboer
De Oosterpoort & de Stadsschouwburg
Groningen
Doordat de programmering een aantal maanden vooruitloopt, zal er voorlopig geen buitenwesten staan. Maar misschien zijn ze wel in onderhandeling en hebben ze al een aantal data in optie staan.quote:Op maandag 26 september 2005 15:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
Had even naar de Oosterpoort (groningen) gemaild, dit kreeg ik terug...
[..]
Voorlopig dus niet, maar als er een definitieve datum is wel... vaag
Euhh, die track stond op Buiten Westen, en voordat dat album uitwas deed rico dat als 'freestyle' tijdens optredens. Vorig jaar bevrijdingsfestival (2004 dus) deed ie dat al in Zwolle.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
ik zit net toevallig The Box te checken, en ik zie opeens onderin een clipcode voor Kubus ft. Rico - Buitenbad. Is die nieuw want ik ken 'm niet, anyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |