Jullie mening?quote:Normaal gesproken vind ik Jawat wel goed maar op Gekkenhuis vind ik z'n flow eigenlijk maar matig. Zeker als je daarna die verse van Rico hoort. Damn, wat is die zwaar dope zeg!
Bijna elke Plato heeft die of kan hem bestellen.. ook Boudisque in Amsterdam. Die gasten staan altijd op lowlands, daar heb ik toen Opgeduveld + Aap-o-Theek gekocht, samen voor 25 eurie; mooi cheap.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:51 schreef Evil_Koekje het volgende over de Duvelduvel-hoes:
[..]
Damn, waar heb je die gevonden? Wil 'm al een tijdje maar kan 'm dus niet vinden.
[..]
Ook van Hotel, die gasten zijn goed.
Opgezwollequote:Op woensdag 25 januari 2006 17:54 schreef Catch22- het volgende:
Deel 1 is kats onvindbaar
Helemaal mee eens, ik skip 'n zelfs vaak omdat ik Jawat zo matig vind in dat nummer, op zich jammer want verder is 'ie wel vet. Verder irriteer ik me d'r aan dat in z'n 2e zin ofzo al een taalfout zit..quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:53 schreef S-Two het volgende:
Mijn quote uit het vorige topic
"Normaal gesproken vind ik Jawat wel goed maar op Gekkenhuis vind ik z'n flow eigenlijk maar matig. Zeker als je daarna die verse van Rico hoort. Damn, wat is die zwaar dope zeg!"
Jullie mening?
Druk eens op ctrl+F5.quote:Iemand die goed kan photoshoppen mag trouwens de nieuwe plaat ook wel in het beginplaatje zetten
Thnx voor de tip, zal eens vragen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:59 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Bijna elke Plato heeft die of kan hem bestellen.. ook Boudisque in Amsterdam. Die gasten staan altijd op lowlands, daar heb ik toen Opgeduveld + Aap-o-Theek gekocht, samen voor 25 eurie; mooi cheap.
Nice. Zal em ff toevoegen aan de .txt OP.quote:
Ik luister het nu voor het eerst, en ik hoor meteen dat hij te veel ruimte tussen zijn zinnen zit. een paar keer is niet erg, maar als je het echt na elke zin het doet, wordt ie saaiquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:53 schreef S-Two het volgende:
Mijn quote uit het vorige topic
[..]
Jullie mening?
Iemand die goed kan photoshoppen mag trouwens de nieuwe plaat ook wel in het beginplaatje zetten
Nice!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
Helemaal mee eens, ik skip 'n zelfs vaak omdat ik Jawat zo matig vind in dat nummer, op zich jammer want verder is 'ie wel vet. Verder irriteer ik me d'r aan dat in z'n 2e zin ofzo al een taalfout zit.."ik zie dan zorgen mij doet lijken op een wrak". Dat moet toch doen zijn lijkt me..
Druk eens op ctrl+F5.
dat wel, alleen de flow is een beetje wack..quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:22 schreef Henkmanz het volgende:
Dudes, ik vind jawat eindelijk een keer goed spitten op die track! Geen onzinrijmwoorden maar iets dat daadwerkelijk ergens over gaat... beter dan brag'n'boast raps, als je het mij vraagt.
Vet, ik ben kijken nu.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:15 schreef Catch22- het volgende:
nederland 3
opgezwolle making of hoedenplank
Ik zag het. Nederland 3 besteed aandacht aan Opgezwollequote:Op woensdag 25 januari 2006 19:15 schreef Catch22- het volgende:
nederland 3
opgezwolle making of hoedenplank
Ik vind zijn tekst daarentegen wel sterk!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:43 schreef S-Two het volgende:
Normaal gesproken vind ik Jawat wel goed maar op Gekkenhuis vind ik z'n flow eigenlijk maar matig. Zeker als je daarna die verse van Rico hoort. Damn, wat is die zwaar dope zeg!
Hij komt er vet bruut in met "Kijk naar mezelf en denk Jawat! moet dat".quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:48 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind Gekkenhuis het enige nummer met Jawat dat ik aan kan horen
ben benieuwd naar Fakkelteit trouwens
ja dat is idd een beetje storend, zo'n intermezzo van Delic, heb liever dat ie dat aan het einde doetquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:34 schreef dnzl het volgende:
[..]
Hij komt er vet bruut in met "Kijk naar mezelf en denk Jawat! moet dat".
Ik vind de tijd tussen de coupletten echt te lang man. Na 1:05 begint Sticks pas te rappen en dan begint Jawat! bij 3:20
.
Jep dan vind het ik het wel weer chill, beetje nagenietenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat is idd een beetje storend, zo'n intermezzo van Delic, heb liever dat ie dat aan het einde doet
idd dan kan je het makkelijk doorskippen als je het ff niet wilt horen , soms loop ik echt helemaal te spacen op die gekke delic beatsquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat is idd een beetje storend, zo'n intermezzo van Delic, heb liever dat ie dat aan het einde doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |