Maar dit is natuurlijk wel info die mij vreugde bezorgd!quote:Mensen, verse info van het front:
Devlinsect zei het al: Opgezwolle is druk bezig met het nieuwe album, dat over circa een maandje of 4 zal uitkomen.
Ook weet ik dat Steez met nóg een solo-album komt met alléén Delic-producties.
dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:34 schreef Hellrazor het volgende:
ik denk alleen niet dat ze spuugdingen kunnen overtreffen![]()
Op www.nlhiphop.nl kon je een tijdje terug gratis wat tracks van Kubus met Stickert downloaden. Moet je ff kijken of ze er nog op staan...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Of heeft iemand ouwe shit van Kubus, ben ik wel benieuwd naar namelijk..
Ik denk dat ik die wel heb, wat zijn de titels?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
Op www.nlhiphop.nl kon je een tijdje terug gratis wat tracks van Kubus met Stickert downloaden. Moet je ff kijken of ze er nog op staan...
Op de website van Opgezwolle staat Brandstof hè. En op http://www.nlhiphop.nl/download.php?page=audio staan er ook nog een aantal, waaronder die met Kubus, een Opgeduveld track en Stupidfresh.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:22 schreef S-Two het volgende:
Als iemand trouwens nog goeie plaatjes heeft, kan ik die ook wel in de OP zetten.
ja, drum & bass maakte hij toch ofzo? ben ook wel benieuwdquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die wel heb, wat zijn de titels?
Maar ik bedoelde eigenlijk z'n echte oude shit, dus voordat ie met opgezwolle enzo bezig was..
Dit is idd redelijk nieuwe shit: FB, A-B-C, Buitenwestemn, Knoknj, Stickstof. Ik ben eigenlijk ook wel benieud naar oude Kubus-tracksquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die wel heb, wat zijn de titels?
Maar ik bedoelde eigenlijk z'n echte oude shit, dus voordat ie met opgezwolle enzo bezig was..
Maximale edittijd verstreken: Als er nog wat in moet, moet een MOD-je dat dus doenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:22 schreef Martuh het volgende:
[..]
Op de website van Opgezwolle staat Brandstof hè. En op http://www.nlhiphop.nl/download.php?page=audio staan er ook nog een aantal, waaronder die met Kubus, een Opgeduveld track en Stupidfresh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |