Als je echt een bikkel bent doe je 1 tegen 10 bareknuckel fighten met een groep Kickboxers.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Extince is juist
Het is een klein wonder, een soort komeet van Halley die eens in de drie à vier jaar langsvliegt, waarna niets meer hetzelfde is
BTW pitten bij Hip Hop
Als je echt een bikkel bent ga je pitten bij Sick of it All, of Soulfly, of wat hardcore acts. dan weet je pas wat moshen is.
Nee een beetje stoer doen over pitten mag wel, maar als ik dan zeg dat het geen fuck voorstelt in verhouding met andere muziek stromingen wordt ik erop aangekeken....quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:24 schreef Chrishop het volgende:
fipo.
[..]
Als je echt een bikkel bent doe je 1 tegen 10 bareknuckel fighten met een groep Kickboxers.Waar gaat pitten om rake klappen krijgen of losgaan op la muziaque?
Pitten bij hiphop is eigenlijk een beetje "ik wil wel, maar kan het eigenlijk niet". Daarom doe ik ook niet mee..quote:Op maandag 12 november 2007 09:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nee een beetje stoer doen over pitten mag wel, maar als ik dan zeg dat het geen fuck voorstelt in verhouding met andere muziek stromingen wordt ik erop aangekeken....
quote:Op maandag 26 november 2007 18:09 schreef Edwinuss het volgende:
Zaterdag waren Sticks en Tyhpoon in Leeuwarden. Ik zag het gewoon als een Opgezwolle optreden.
Je zag de energie als een Opgezwolle optreden en de hele happening eromheen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Werd alleen aangekondigd als "sticks" dus ja.
Gelukkig snap ik dat ook wel, Rico zelf was ook aanwezig. Hoedenplank, Balans en Sporen hebben ze gespeeld.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je zag de energie als een Opgezwolle optreden en de hele happening eromheen.
Typhoon is geen Rico
Ja had het vanmiddag gezien. Jammer maar snap het ook wel.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:22 schreef De_Brandweer het volgende:
whehehe nog 3 optredens en dan is het afgelopen met opgezwolle
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:22 schreef De_Brandweer het volgende:
Anders doe je niet zo achterlijk, heb gister net kaartjes besteld voor oosterpoort.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:22 schreef De_Brandweer het volgende:
Lijkt mij niet echt een reden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:28 schreef De_Brandweer het volgende:
gewoon beetje hype creeren dus. de kaarten voor de show verkochten zeker te slecht ofzo
maar het werkt wel want mijn kaarten voor de melkweg zijn al besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |