abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 maart 2008 @ 21:08:13 #26
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_57461976
quote:
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:40 schreef navvy het volgende:

[..]

Niet happen, het went......
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_57462950
quote:
http://www.leren.nl/cursu(...)n/bijzondere-mensen/
quote:
Er zijn nogal wat mensen die door een functionele beperking, een bijzondere karaktertrek of een psychisch probleem extra behoeften hebben.
Die cursus hoeven we iig niet meer te volgen.
Die mensen verwijzen we gewoon naar Opgezwolle 24: Ga je boek niet te buiten!
pi_57464703
Gaat het weer over Opgezwolle? .
Zoals gezegd is dit topic voor iedereen, dus liefhebbers van Opgezwolle en niet-liefhebbers van Opgezwolle.
Ja ook jij stbabylon bent hier welkom hoor, alleen mag je wel een beetje een ruggegraat kweken als je dit al vervelend vind. Kom op, post een tijdje gewoon leuk mee en je zult zien dat ze harder blaffen dan bijten. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_57464878
Of kom een keer een biertje drinken in het Popfront als beelz bardienst heeft.
Heeft ghizzer ook gedaan

BTW: beelz, wanneer heb je weer bardienst?
Ik heb tegenwoordig op donderdag vrij dus dan een keer op woensdagavond zuipen moet wel kunnen
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:23:36 #30
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_57465454
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:00 schreef swollywood het volgende:
Of kom een keer een biertje drinken in het Popfront als beelz bardienst heeft.
Heeft ghizzer ook gedaan

BTW: beelz, wanneer heb je weer bardienst?
Ik heb tegenwoordig op donderdag vrij dus dan een keer op woensdagavond zuipen moet wel kunnen
Morgenavond sta ik achter de bar, volgende week vrijdag sta ik achter de bar (hardcore concert, dus scheurende gitaren en schreeuwende zangers) en dan ben ik er de woensdag daarna ook weer achter de bar te vinden.

Om nog even antwoord te geven op de vraag wat de entree is voor een concertavond bij popfront: Entree bij ons is altijd gratis. Wij verdienen genoeg met drankverkoop en de bands zijn allemaal beginnende bandjes dus krijgen niet heel veel betaald.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_57465569
Dan kom ik morgenavond bij je aan de bar hangen
Ik heb donderdagmiddag pas om 16:00 uur rijles, dus kan ruim uitslapen/ontkateren
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:33:40 #32
44649 beelz
pi_57465715
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:28 schreef swollywood het volgende:
Dan kom ik morgenavond bij je aan de bar hangen [ afbeelding ]
Ik heb donderdagmiddag pas om 16:00 uur rijles, dus kan ruim uitslapen/ontkateren
Gezellig!
Dan zorg ik voor goede muziek en een toffe sfeer
Besef Regulier!
pi_57478517
rellen en bashen door Opgezwolle. Dat zijn de betere topics!;):P
pi_57479067
opgezwolle bashen is het mooiste dat er is
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_57482754
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 16:44 schreef rudedeltadude het volgende:
opgezwolle bashen is het mooiste dat er is
ik ben Opgezwolle-fan. Maar bashen is ook publiciteit. Sowieso het idee zonder dat door toedoen van mezelf het onderwerp ter sprake komt vind ik al een hele eer aan Rico en Steez.
  woensdag 19 maart 2008 @ 20:23:01 #36
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_57484138
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 19:27 schreef ghizzer het volgende:

[..]

ik ben Opgezwolle-fan. Maar bashen is ook publiciteit. Sowieso het idee zonder dat door toedoen van mezelf het onderwerp ter sprake komt vind ik al een hele eer aan Rico en Steez.
Je maakt het me nu wel erg moeilijk niet te happen! Thank god begint PSV- Ajax zo!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_57488828
Zijn er hier nog mensen gister in de Joffer geweest?
Het was weer een heerlijk kots festijn daar. Sta je lekker je biertje te drinken kots er weer een of andere italiaan van de Windesheim bijna over je heen.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  woensdag 19 maart 2008 @ 23:03:16 #38
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_57489468
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:44 schreef Canisfire het volgende:
Zijn er hier nog mensen gister in de Joffer geweest?
Jaren terug.....toen was ik die kotsende halve spanjaard. Ik kan dan ook niet tegen bier vermengd met water.
pi_57490400
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:03 schreef navvy het volgende:

[..]

Jaren terug.....toen was ik die kotsende halve spanjaard. Ik kan dan ook niet tegen bier vermengd met water.
Tof waar heb je gewoont Rijnlaan of Lellystraat?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  woensdag 19 maart 2008 @ 23:41:16 #40
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_57490524
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:37 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Tof waar heb je gewoont Rijnlaan of Lellystraat?
Morra en Dollard!...en van hemertmarke en thomas a kempisstr en hofstraat en middelweg............damn ik lijk wel een zigeuner
pi_57490616
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:41 schreef navvy het volgende:

[..]

Morra en Dollard!...en van hemertmarke en thomas a kempisstr en hofstraat en middelweg............damn ik lijk wel een zigeuner
Morra zit hier volgens mij om de hoek
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  donderdag 20 maart 2008 @ 02:28:43 #42
44649 beelz
pi_57492713
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:41 schreef navvy het volgende:

[..]

Zigeuners deugen niet.
Besef Regulier!
  donderdag 20 maart 2008 @ 07:27:49 #43
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_57493200
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 02:28 schreef beelz het volgende:

[..]

Zigeuners deugen niet.
Worstelaars met een zwakke rug ook niet.

Damn wat is het weer vroeg, weer een lekker dagje werken.......
pi_57493786
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:03 schreef navvy het volgende:

[..]

Geen enkele kroeg in Zwolle lengt zijn bier aan. Als ze dat wel zouden doen, waren ze zo dicht. Hetzelfde geldt trouwens voor festivalbier. Je mag niet adverteren dat je bier x verkoopt en dan bier x + water schenken. Doe je dat wel loop je vrij snel tegen de lamp bij een controle (en die worden regelmatig gedaan).

Als jij in de Joffer kwam in de tijd van de Oranjeboom, snap ik je opmerking best, maar dat is de schuld van Oranjeboom
pi_57494192
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 08:49 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Geen enkele kroeg in Zwolle lengt zijn bier aan. Als ze dat wel zouden doen, waren ze zo dicht. Hetzelfde geldt trouwens voor festivalbier. Je mag niet adverteren dat je bier x verkoopt en dan bier x + water schenken. Doe je dat wel loop je vrij snel tegen de lamp bij een controle (en die worden regelmatig gedaan).

Als jij in de Joffer kwam in de tijd van de Oranjeboom, snap ik je opmerking best, maar dat is de schuld van Oranjeboom
quote:
Evenementenbier is een Nederlandse term voor bier met een lager percentage alcohol dan normaal is. Meestal is dit percentage de helft: 2,5 % in plaats van 5%.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Festivalbier

Oranjeboom is trouwens geen bier, dat is uilezeik
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:35:41 #46
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_57494357
pfff was het topic kwijt
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_57494359
Evenementenbier bestaat, dat is waar. Evenementenbier op een evenement waar het er niet expliciet bij staat dat er evenementenbier met een lager alcoholpercentage wordt geschonken bestaat niet. Als er Grolsch staat en niet Grolsch Evenementenbier (3%), wordt er gewoon 5% Grolsch geschonken. Dat geldt voor alle biersoorten op alle evenementen.

Als je het niet geloofd, kun je het testen (alcoholpercentage is makkelijk te bepalen d.m.v. destilatie), als het minder is, kun je de organisatie/brouwer aanklagen en makkelijk winnen.

Hier trouwens een opmerking van een Heineken vertegenwoordiger (sorry van het .pdf formaat): http://www.bierblad.nl/archief/pdf/Horecamythes
pi_57494486
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:35 schreef Ps2K het volgende:
pfff was het topic kwijt
Ohnoez!! .

Ow en elk bier is vies trouwens.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_57494584
Bier moet je leren drinken. Daarna kun je leren het te waarderen
pi_57494709
Neuh, ik heb het regelmatig geprobeerd, maar hou gewoon niet van de bittere smaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')