Nee sorry, weet nog niets meer.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:24 schreef Croli het volgende:
@ rudedeltadude. Weet je al wat meer over dat rooie katje voor ons??? Beelz doet steeds maar niet vragen.. Aan hem heb je ook niets soms:p
Andere poekie is afgelopen weekend ook geboren. Moet m alleen nog uitzoeken.
Haha... en die las ik dus te laat!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:34 schreef Croli het volgende:
Nou Zwolle leeft wel heel erg he!
We gaan toch 2 poekies uit hetzelfde nest krijgen. Bij die van de klasgenoot van een vriendin zit ook een rode! dus is leuker om ze dan uit hetzelfde nest te hebben
Weekend lekker weekend.
Ik bijna...quote:
Niks scheert beter dan een Braun!quote:Op woensdag 2 april 2008 20:57 schreef navvy het volgende:
Mooi dat 't je bevalt op het werk, nog een beetje toekomstperspectief daar? Enne, de Breeze scheert supergladmijn vriendin heeft 'm ook en is handig als ik mijn grasmaaier ben vergeten!
Ik heb geen ogen en daar mag je me niet mee pesten!quote:Op donderdag 3 april 2008 19:48 schreef Croli het volgende:
@ rudedeltadude... waar heb jij je ogen gelaten dan??? We gaan pas deze zaterdag kijken!!! hehe
Welquote:
Meesteres Misstiquequote:
nee hoor... Banny is de baasquote:
Jij snapt het.quote:
Waarom zit ik dan 4 dagen te wachten op de bank tot iemand reageert en ik eindelijk kan toeslaan en een reactie plaatsen? Ik moet een andere hobby zoeken.....quote:Op donderdag 10 april 2008 22:10 schreef Misstique het volgende:
Goed punt beelz. Zwollenaren hebben een leven naast FOK..
Ow als je niks te doen hebt...quote:Op donderdag 10 april 2008 23:07 schreef navvy het volgende:
[..]
Waarom zit ik dan 4 dagen te wachten op de bank tot iemand reageert en ik eindelijk kan toeslaan en een reactie plaatsen? Ik moet een andere hobby zoeken.....
Ik heb zo'n vermoeden dat ie er nog staat. ....aangevuld met wat schaaltjes van de borrelnootjes.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:20 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ow als je niks te doen hebt...
* Ps2K wijst naar de afwas...
Rechtstreeks uit de zak, dat scheelt afwasquote:Op maandag 14 april 2008 19:52 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ie er nog staat. ....aangevuld met wat schaaltjes van de borrelnootjes.
Ben wel op zoek naar een baan in Zwolle, maar niet als magazijnmedewerker.quote:Op dinsdag 15 april 2008 04:57 schreef swollywood het volgende:
Iemand hier nog op zoek naar een baan?
Op mijn werk is er nog een vacature voor 38 uur per week als magazijnmedewerker.
Zonde zeg, wat voor rok was het? Is ie nog te maken?quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:45 schreef Croli het volgende:
Goede zaak, zo hoort. In zwolle wonen is goedheid. Lang leve zwolle
Gister blunder moment. Was in stad, had rokje aan en ik heb citybike dus moet op mannenmanier op fiets stappen. Ik wil op stappen, ineens rttssssss, zo mn rok uitgescheurt. Scheur tot in mn bilnaat... Niet tof!
quote:Op dinsdag 15 april 2008 04:57 schreef swollywood het volgende:
Iemand hier nog op zoek naar een baan?
Op mijn werk is er nog een vacature voor 38 uur per week als magazijnmedewerker.
Dat noemen ze nu van 2 walletjes eten.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:01 schreef rudedeltadude het volgende:
Volgende week katje kijken
Verder: ik heb gister een bilnaad gezien
en hoe noemen ze die sloot er tussen dan?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:10 schreef navvy het volgende:
[..]
Dat noemen ze nu van 2 walletjes eten.
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:45 schreef Croli het volgende:
Goede zaak, zo hoort. In zwolle wonen is goedheid. Lang leve zwolle
Gister blunder moment. Was in stad, had rokje aan en ik heb citybike dus moet op mannenmanier op fiets stappen. Ik wil op stappen, ineens rttssssss, zo mn rok uitgescheurt. Scheur tot in mn bilnaat... Niet tof!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |