hahahaha, 2 dvd's binnen 45 minuten... ik klaag nietquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:57 schreef Bellerophon het volgende:
En natuurlijk moet je op die manier gebruik maken van je internet snelheid he
Mwah is dus wel wat vuil bijgekomen, dus nu schoonhouden elke dag en hopen dat het niet gaat infecteren.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, 2 dvd's binnen 45 minuten... ik klaag niet
Hoe is het trouwens met dat gat in je rug?
Ja echt geniaalquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[url=http://www.dumpert.nl/mediabase/49101/6f55caa9/met_253_km_per_uur_over_de_afsluitdijk_.html]Ruim 250 over de afsluitdijk[/img]
Wel klote zeg, maar kan je er wel zelf goed bij?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah is dus wel wat vuil bijgekomen, dus nu schoonhouden elke dag en hopen dat het niet gaat infecteren.
Maar ongekend manZo snel is mijn internet nou ook weer niet
Ja zeker, kan er gewoon bijquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel klote zeg, maar kan je er wel zelf goed bij?
24 mbit FTW
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker, kan er gewoon bij
Haha dat geloof ik meteen
Jow fijn weekend man!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mkayyyyyyyyy
Maar ik ga ff douchen enzo, daarna ff de stad in, dus ik spreek je snel weer man!
Doe rustig aan
Haha jaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:12 schreef draculettetje het volgende:
moet ik toch eerst je hyves kunnen vinden voordat ik het kan zien....
Haha ja dan welquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:15 schreef draculettetje het volgende:
je snapt dat ik je dan wel kan vinden he ha ha
dan is het nog aan jou trouwens om wel of niet toe te voegen ha haquote:
Je kan zoeken wat je wilt maar volgens mij kan je mij niet vinden op Hyvesquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan is het nog aan jou trouwens om wel of niet toe te voegen ha ha
of aan mij
als ik je dan gevonden heb (heb serieus ook nog niet gezocht) je dan uit te nodigen.
pff de kikkers in de vijver maken echt een hoop lawaai
dat zei je al dus ik ga daar ook echt mn best niet voor doenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je kan zoeken wat je wilt maar volgens mij kan je mij niet vinden op Hyves
Ben je ookquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat zei je al dus ik ga daar ook echt mn best niet voor doen
graag of niet ha ha
volgens mij ben ik trouwens wel makkelijk te vinden
Ja en nee, wel weer even lekker buiten geweest, lekker stuk gefietsquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:43 schreef draculettetje het volgende:
dus eigenlijk voor niks de stad in gegaan.... GRRR
Nog niet, ik stop eerst met 2 weken intensief gamen en neem gewoon rust.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:49 schreef draculettetje het volgende:
heb je eigenlijk nog een afspraak gemaakt in het ziekenhuis?
wat een mens trouwensquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sommige mensen... *pinkt traan weg* humor
Ik ben ook weer wakker, inclusief katerquote:Op zondag 16 maart 2008 12:47 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen / middag allemaal!
was het wel gezellig dan?quote:Op zondag 16 maart 2008 14:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben ook weer wakker, inclusief kater
zeker weten! Lekker gepooled (kort want pols deed pijn), daarna lekker hele avond zitten ouwehoeren en bier gedronkenquote:
Goede middag!quote:
1) Slikken kreng!quote:Op zondag 16 maart 2008 16:20 schreef BloodyLotte het volgende:
geen reet te doen in je bed deel 1. ik heb gisteren uit alle ellende maar brokeback mountain afgekeken (mwah) en vanmorgen friends en nu maar control van corbijn aan het kijken (omg)
ben blij dat ik iig weer een beetje kan slikken (kop 'm maar in)
hoera voor pijnstillers waarmee je een mammoet nog kan omleggen
40 graden, damn!!!quote:Op zondag 16 maart 2008 17:07 schreef BloodyLotte het volgende:
40 graden koorts. heerlijk! nou de noodles en yoghurt blijven nu al een halfuur binnen.
ik ga weer verder met control kijken.
Seven!!!quote:Op zondag 16 maart 2008 18:12 schreef Seventees het volgende:
40 is erg hoog
Beterschap, BloodyLotte!
idd, maarja, volgende week heeft iedereen lang weekend!!!!quote:Op zondag 16 maart 2008 20:04 schreef Bellerophon het volgende:
Gaap weekend, morgen werk, vroeg wakker worden.. ugh
Jupzquote:Op zondag 16 maart 2008 20:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd, maarja, volgende week heeft iedereen lang weekend!!!!
Wedstrijdje doen wie het eerst zijn/haar bed uit moet?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:04 schreef Bellerophon het volgende:
Gaap weekend, morgen werk, vroeg wakker worden.. ugh
Hoezo, moet ik je wakker bellen?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Wedstrijdje doen wie het eerst zijn/haar bed uit moet?
Dat klinkt als een goed vooruitzicht!quote:Op zondag 16 maart 2008 20:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
JupzEn woensdagavond zie ik mijn vriendin alweer
![]()
Ik moet er om 5.50 uit, jij dan?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Wedstrijdje doen wie het eerst zijn/haar bed uit moet?
Ja dat zeker, en dan tot en met maandagquote:Op zondag 16 maart 2008 21:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed vooruitzicht!
* Dr.Droxz zet telefoon alvast uitquote:Op zondag 16 maart 2008 21:04 schreef lynda het volgende:
Zal ik JOU wakker bellen? Ik denk dat ik namelijk uur eerder dan jou al op de fiets zit hehe
quote:
FUCK!! En Droxz, sterkte dan maar als je gewekt wordtquote:Op zondag 16 maart 2008 21:17 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Kwart voor 5 gaat me 1e wekker, 5 uur moet ik er uit zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
Tien over half 6 zit ik al op de fiets
Van 6 tot 4, en ja dat is zeker vroeg. Ik moet morgen weer van 7 - 3quote:Op zondag 16 maart 2008 21:22 schreef lynda het volgende:
Nee niet fuck, vroeg op!
Begin al om 6 uur, normaal dan door tot 4 uur maar als het goed is morgen om 12 u al klaar omdat ik donderdag 4 uur had overgenomen van collega
Jij bent in de ochtend altijd goed waker ja, met je koude handenquote:Op zondag 16 maart 2008 21:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Kinderachtigben juist zo lekker druk 's ochtends na me 1e sigaret
08:00 - 16:30 (maarja, ben er altijd een kwartier eerder, en blijf altijd een kwartier langerquote:Op zondag 16 maart 2008 21:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Van 6 tot 4, en ja dat is zeker vroeg. Ik moet morgen weer van 7 - 3
Kom maar langs mijn stationquote:Op zondag 16 maart 2008 21:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij bent in de ochtend altijd goed waker ja, met je koude handen
Dat is nog te doenquote:Op zondag 16 maart 2008 21:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
08:00 - 16:30 (maarja, ben er altijd een kwartier eerder, en blijf altijd een kwartier langer)
6 - 19quote:Op zondag 16 maart 2008 21:33 schreef lynda het volgende:
Van 6 tot 4 jaNormaal van 6 tot 19
![]()
Ik hoop dat ik morgen maar tot 12 hoef en anders wel tot 4 en ben ik dinsdag vrij scheelt ook weer
lekker lang weekend! fijn eh pasen!quote:Op zondag 16 maart 2008 21:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat zeker, en dan tot en met maandag
Ja in dat opzicht is het best fijnquote:Op zondag 16 maart 2008 21:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lekker lang weekend! fijn eh pasen!
Mwah ik zou het dan niet om het geld doenquote:
Waar werk je dan tegenwoordig?quote:Op zondag 16 maart 2008 21:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Kom maar langs mijn stationKrijg je bakje koffie
Tis 's ochtends lekker druk, 's middags lekker bezig met eigen ding.. morgen me schoolboeken meequote:Op zondag 16 maart 2008 21:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah ik zou het dan niet om het geld doen
Ja ik zag hetquote:Op zondag 16 maart 2008 21:43 schreef lynda het volgende:
Trouwens beller.. je weet nu wel dat ik je op hyves gevonden heb he?
Door je eigen schuld!
Haha ja ok dat doe ik ook op m'n werkquote:Op zondag 16 maart 2008 21:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Tis 's ochtends lekker druk, 's middags lekker bezig met eigen ding.. morgen me schoolboeken mee
Ik vermaak me er wel betaald
welk opzicht niet dan?quote:Op zondag 16 maart 2008 21:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja in dat opzicht is het best fijn
ha ha ik zeg maar weer even niksquote:Op zondag 16 maart 2008 21:43 schreef lynda het volgende:
Trouwens beller.. je weet nu wel dat ik je op hyves gevonden heb he?
Door je eigen schuld!
japanners, apart volkquote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 21:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja ok dat doe ik ook op m'n werk![]()
Donderdag trouwens een examen van RUP
Dat vind ik persoonlijk erg mooi, als je die spelletjes daar op tv ziet, echt geweldig!quote:
jij had er laatst toch hier ook filmpjes van gepost?quote:Op zondag 16 maart 2008 21:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk erg mooi, als je die spelletjes daar op tv ziet, echt geweldig!
whehehe wel grappig dat jij die spatie tussen mijn naam plaatstquote:Op zondag 16 maart 2008 21:41 schreef draculettetje het volgende:
avond tri pack
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op zondag 16 maart 2008 21:55 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe wel grappig dat jij die spatie tussen mijn naam plaatst
het heeft helemaal niks met een verpakking dat uit drie dingen bestaat, maar het is een anagram van mijn naam...gaat vanzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
de mazzelquote:Op zondag 16 maart 2008 22:01 schreef lynda het volgende:
Ik ga me bedje opzoeken
Morgen nog wat mensen wakker te bellen hehe
whehehe nja ik vond het wel grappigquote:
ik zal mn foon maar uit zetten danquote:Op zondag 16 maart 2008 22:01 schreef lynda het volgende:
Ik ga me bedje opzoeken
Weltruste, en succes morgen!quote:Op zondag 16 maart 2008 22:01 schreef lynda het volgende:
Ik ga me bedje opzoeken
Wel mooi gevonden trouwens!quote:
Als ik de naam Patrick hoor dan moet ik meteen aam Rembo & Rembo denkenquote:
Neee doe maar niet neequote:Op zondag 16 maart 2008 21:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ik zeg maar weer even niks
De 'Dance Stormtrooper' is een Japanner ja, het nummer is echter Zweedsquote:
Haha dat was ook geweldig jaquote:Op zondag 16 maart 2008 22:15 schreef draculettetje het volgende:
bij rembo & rembo moet ik steeds aan dat ze een stofzuiger na deden denken
Haha jaquote:Op zondag 16 maart 2008 22:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
deze had ik al eens gepost, maar blijft geweldig!
Ach jahquote:Op zondag 16 maart 2008 22:17 schreef draculettetje het volgende:
ha ha tong is het niet me eens
Ik dacht dat ik erg was.
verklaar u nader? ik heb nooit echt villa achterwerk gekeken, waar dit een programma in wasquote:Op zondag 16 maart 2008 22:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik de naam Patrick hoor dan moet ik meteen aam Rembo & Rembo denken
ik moest ook lachen hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 22:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach jahWaar mensen zich druk om kunnen maken
niet je hebt wat gemistquote:Op zondag 16 maart 2008 22:22 schreef tripack het volgende:
[..]
verklaar u nader? ik heb nooit echt villa achterwerk gekeken, waar dit een programma in was
Ja zeg datquote:
Sterkte dan maarquote:Op zondag 16 maart 2008 22:30 schreef draculettetje het volgende:
ha ha
ben trouwens nog steeds op de slaapbank beneden
weltrusten!quote:Op zondag 16 maart 2008 22:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sterkte dan maarIk ga trouwens ook naar bed
Adieu
Probeer een beetje te slapen hequote:
truste tot morgenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sterkte dan maarIk ga trouwens ook naar bed
Adieu
whehehe, dit is enorm droogquote:
snap je nu wat je gemist hebt ha haquote:Op zondag 16 maart 2008 22:41 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe, dit is enorm droog![]()
jah wat ik wel heb gezien was wel grappig
we keken dan altijd studio sportquote:Op zondag 16 maart 2008 22:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
snap je nu wat je gemist hebt ha ha
Op de zondag morgen?quote:
Mogguh WLquote:
Ja heftug hequote:Op maandag 17 maart 2008 07:35 schreef WhiteLightning het volgende:
whoa! tis al aardig vroeg licht zeg
Ja Werelds! helaas zit ik nu weer hier hahaquote:Op maandag 17 maart 2008 07:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja heftug heHoe waren de vrije dagen?
Mooi manquote:Op maandag 17 maart 2008 07:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ja Werelds! helaas zit ik nu weer hier haha
Toch maar wel XP ?quote:Op maandag 17 maart 2008 07:51 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb even windows eropniew opgezet . kan nu kiezen tussen xp en vista via dualboot
Mogguh Droxzquote:Op maandag 17 maart 2008 07:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
p.s
Lynda heeft gewoon echt gechecked of mijn telefoon uitstond, heb een smsje gekregen hahaha
Mogguhquote:
ha ha ik had eigenlijk niks anders verwachtquote:Op maandag 17 maart 2008 07:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
p.s
Lynda heeft gewoon echt gechecked of mijn telefoon uitstond, heb een smsje gekregen hahaha
mogguh Dracu!quote:
Had ik wel verwacht, ben blij dat ik mijn telefoon echt had uitgezetquote:
da's dan wel een goed plan jaquote:Op maandag 17 maart 2008 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht, ben blij dat ik mijn telefoon echt had uitgezet
Gelukkig slaap ik vaak door dergelijke dingen heenquote:Op maandag 17 maart 2008 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht, ben blij dat ik mijn telefoon echt had uitgezet
Ik ben optimistischquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 17 maart 2008 08:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja en ik wat minder
nee hoor komt goed
ja hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 08:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
En anders weet je mij te vinden he
Ik zeg er niets een "goede" bijquote:
Pols? Of dat niet?quote:
Ok danquote:Op maandag 17 maart 2008 08:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor
besloten dat ik hoe dan ook vanavond weer boven wil slapen
Zoiets ja, begint eentonig te worden... maar ik heb al 5 dagen niet gegamed, dat is voor mij echt een wonder!quote:
Ja en dan maar is kijken wat die medische wonderlichten daar te melden hebbenquote:Op maandag 17 maart 2008 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoiets ja, begint eentonig te worden... maar ik heb al 5 dagen niet gegamed, dat is voor mij echt een wonder!
Als dit volgende week zo doorgaat.... *iets met ziekenhuis*
ja ik wist gewoon dat je dat ging zeggenquote:
ja hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok danNou dan gaat het je ook lukken
ha ha welk spelquote:Op maandag 17 maart 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja en dan maar is kijken wat die medische wonderlichten daar te melden hebben
Over gamen gesproken... meeen ben gewoon ongekend ingemaakt met Wii'en door mijn vriendin dit weekend![]()
Het ergste is nog wel... ik moet bijna zeggen, welk spel niet?quote:Op maandag 17 maart 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha welk spel
sorry ik moest echt lachen
Kan ik me voorstellen, maar blijf je wel voorzichtig doenquote:Op maandag 17 maart 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor
gister ben ik ook geholpen, moest toch douchen
en op mn kont na beneden
was kapot daarna dus toen besloten om nog 1 nachtje het anders te doen
maar ik heb er genoeg van nu
hmmm droxz dat gaat dus ook nog niet helemaal volgens planning?! misschien een idee toch eerder het ziekenhuis in te schakelen?
En wat is veel?quote:Op maandag 17 maart 2008 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik wist gewoon dat je dat ging zeggen![]()
maar ik heb dual boot heh. dus ik stap niet helemaal over![]()
![]()
![]()
ik moest gewoon even zien of het veel scheelde met online gamen.
én , bij css scheelt het.
dus ik gebruik xp alleen voor online gamen
quote:Op maandag 17 maart 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel... ik moet bijna zeggen, welk spel niet?
Ze overheerscht de pan uit met Golf, Bowlen, Mario Galaxy (!!)
ik heb al plechtig moeten beloven niet alleen de trap op te gaanquote:Op maandag 17 maart 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar blijf je wel voorzichtig doen
Heeft voor de Wii nog nooit een console aangeraakt... Hoe kut is datquote:Op maandag 17 maart 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goed bezig die vriendin van jou ha ha
Mooi, en daar ga jij je ook aan houden?quote:Op maandag 17 maart 2008 08:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb al plechtig moeten beloven niet alleen de trap op te gaan
vandaag nog wel denk ikquote:Op maandag 17 maart 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mooi, en daar ga jij je ook aan houden?
arme jijquote:Op maandag 17 maart 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeft voor de Wii nog nooit een console aangeraakt... Hoe kut is dat![]()
Nee doe dat gewoon nou nog even, niet zo eigenwijs hequote:
Waarom sta ik daar dus ook niet van te kijkenquote:Op maandag 17 maart 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
arme jij![]()
al blijf ik een strakke aktie vinden uiteraard
het is toch te gek voor woorden dat ik niet even zelf de trap op kanquote:Op maandag 17 maart 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee doe dat gewoon nou nog even, niet zo eigenwijs he
uhm tja wij vrouwen dan gewoon 1 vormen ha haquote:Op maandag 17 maart 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom sta ik daar dus ook niet van te kijken
Laten we het hopen, maar heb er een hard hoofd in na alle ervaringen die ik heb mogen opdoen met het ziekenhuis edquote:Op maandag 17 maart 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja en dan maar is kijken wat die medische wonderlichten daar te melden hebben
Over gamen gesproken... meeen ben gewoon ongekend ingemaakt met Wii'en door mijn vriendin dit weekend![]()
Zo gaan dingen nou eenmaal, bedoel shit ik kan nu al twee weken niet sporten vanwege een sneetje in mijn rug dat nog geen 5 cm breed is.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het is toch te gek voor woorden dat ik niet even zelf de trap op kan
10fps online.quote:
Ja kan ik me voorstellen, of zullen ze beginnen met de one-liner; "Nah, laten we dan maar is even een fototje maken"quote:Op maandag 17 maart 2008 08:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laten we het hopen, maar heb er een hard hoofd in na alle ervaringen die ik heb mogen opdoen met het ziekenhuis ed
Daarom heb ik dus ook dual boot hequote:Op maandag 17 maart 2008 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik wist gewoon dat je dat ging zeggen![]()
maar ik heb dual boot heh. dus ik stap niet helemaal over![]()
![]()
![]()
ik moest gewoon even zien of het veel scheelde met online gamen.
én , bij css scheelt het.
dus ik gebruik xp alleen voor online gamen
Ja dat is vaak zoquote:Op maandag 17 maart 2008 08:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
uhm tja wij vrouwen dan gewoon 1 vormen ha ha
Ja ok, als je veel online gamed dan kan ik het mij voorstellen. Maar echt hardcore online gamen doe ik niet meer, heb er geeneens tijd voorquote:Op maandag 17 maart 2008 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
10fps online.
ik haal met de grootste moeite 60fps op die server. (ligt ook aan de server, en alle mods die er draaien)
maja , kan nu dus met 60fps continue gamen, waar hij af en toe eerder naar de 40 toeschoot
xp voelt wel erg kaal aan zeg, lijkt net of ik er win2k op heb gezet haha
Het is kut met peren, maar wat doe je er aan?quote:Op maandag 17 maart 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het is toch te gek voor woorden dat ik niet even zelf de trap op kan
Een stel gehandicapten bij elkaarquote:Op maandag 17 maart 2008 08:28 schreef draculettetje het volgende:
wat zijn we een lekker stel hier trouwns, de 1 kan niet gamen en de ander niet sporten
en ik ff niet de trap op (dus verdorie ook niet het bad)
Juist, een negatieve houding zorgt er voor dat het lichaam ook minder snel hersteld. Gewoon positief blijvenquote:Op maandag 17 maart 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is kut met peren, maar wat doe je er aan?
Ik kan ook niet meer sporten (was me leven....), en nu kan ik amper werken / toetsenbord gebruiken... (nu mijn leven...).
Maar wat doe ik er aan? GEEN MOER! acceperen... en hoop houden
Dat weet ik wel zeker.. daarom wil ik ook naar een ander ziekenhuis... mijn arts hier heeft ooit gewoon een geroepenquote:Op maandag 17 maart 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen, of zullen ze beginnen met de one-liner; "Nah, laten we dan maar is even een fototje maken"
En bedankt hequote:
vind je het heel erg als ik nu weer in de lach schietquote:Op maandag 17 maart 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Juist, een negatieve houding zorgt er voor dat het lichaam ook minder snel hersteld. Gewoon positief blijven
Ongekend... Wat een prutser, en dan druk ik mijzelf nog ontzettend subtiel uit.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.. daarom wil ik ook naar een ander ziekenhuis... mijn arts hier heeft ooit gewoon een geroepen
"ik heb je al geopereerd en onderzocht, ga maar naar een ander...."
"Gehandicapten die geen moer te doen hebben op hun werk"quote:Op maandag 17 maart 2008 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een stel gehandicapten bij elkaar
Want? Het is echt bewezen, positieve houding is beter voor het lichaamquote:Op maandag 17 maart 2008 08:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vind je het heel erg als ik nu weer in de lach schiet
Whahahaquote:Op maandag 17 maart 2008 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"Gehandicapten die geen moer te doen hebben op hun werk"![]()
![]()
ook een apart verhaalquote:Op maandag 17 maart 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.. daarom wil ik ook naar een ander ziekenhuis... mijn arts hier heeft ooit gewoon een geroepen
"ik heb je al geopereerd en onderzocht, ga maar naar een ander...."
Ik lach er niet om, en kan me wel vinden in zijn reactie.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vind je het heel erg als ik nu weer in de lach schiet
tja ik heb er alleen online last van. als je offline speelt maakt het niet zoveel uitquote:Op maandag 17 maart 2008 08:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus ook dual boot he
Het scheelt echt in veel spellen hoor, heb niet voor niets dual boot, en zeg niet voor niets
dat vista niet gemaakt is voor de huidige spellen (niet dirext10).
kan me nog ergens iets herinneren van een beller die wat minder positief was enzoquote:Op maandag 17 maart 2008 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Want? Het is echt bewezen, positieve houding is beter voor het lichaamEn je voelt je er ook fit door
Fisio zuigt, en dan doe ik echt NOOIT ik herhaal NOOIT meer voor mijn pols... stelletje *hier staan normaal scheldwoorden*.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook een apart verhaal
en een ander idee waar je misschien ook nog niet aan wil denken hoor
maar pijn bestrijding? die kijken vaak ook net wat verder, bedoel niet alleen pijn bestrijden maar ook de oorzaak
Dan weet ik niet wat jij met je XP doet, maar thuis werkt dat prima hoor ?!quote:Op maandag 17 maart 2008 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja ik heb er alleen online last van. als je offline speelt maakt het niet zoveel uit
maar ze moeten dat ctrl+alt+delete eens maken in xp. in vista werkt dat dus echt altijd, en xp niet
makkelijk als er weer s wat vast hangt.
I know, als ik niet kan sporten... och dan ben ik niet te genieten. Ongekend... En ik heb er nu ook nog steeds flink de zeik inquote:Op maandag 17 maart 2008 08:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan me nog ergens iets herinneren van een beller die wat minder positief was enzo
voor de rest ben ik nog wel positief hoor, het is alleen zo'n raar gevoel
en een flinke terugslag
Ja en dat is ook zo, bedoel shit, om het helemaal positief te brengen... De lente komt eraan! Zomer! Zon! Bier! Strand!quote:Op maandag 17 maart 2008 08:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lach er niet om, en kan me wel vinden in zijn reactie.
Hoe het ook met mij ging (kan bij jou natuurlijk anders zijn!), hoe slecht het ook gaat, hoe lang het ook gaat duren.
je moet toch door... dan kan je maar beter zo positief mogelijk proberen te blijven
kort samengevat en ook dat kan weer per ziekenhuis verschillenquote:Op maandag 17 maart 2008 08:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Fisio zuigt, en dan doe ik echt NOOIT ik herhaal NOOIT meer voor mijn pols... stelletje *hier staan normaal scheldwoorden*.
Maar wat moet ik precies zien als pijn bestrijding? (serieuze vraag)
zomer avonden heerlijkquote:Op maandag 17 maart 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja en dat is ook zo, bedoel shit, om het helemaal positief te brengen... De lente komt eraan! Zomer! Zon! Bier! Strand!
misschien ligt het aan mn videokaarten ofzo, aangezien jij een andere hebt, en geen sli.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat jij met je XP doet, maar thuis werkt dat prima hoor ?!
Ik game bijna alleen maar online he, vandaar
En ofquote:
wijntje erbijquote:Op maandag 17 maart 2008 08:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ofLekker in het gras liggen, kijken hoe de dag langzaam nacht wordt
Rose mag ook, en dan zo op het strand liggenquote:
vooral als het rustig en afgelegen is!quote:Op maandag 17 maart 2008 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Rose mag ook, en dan zo op het strand liggen
Ja zeker wetenquote:Op maandag 17 maart 2008 08:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vooral als het rustig en afgelegen is!
ow zomer kom er maar in
Nog een maandje (iets meer) en dan lig ik met een krat bier op 't strandquote:Op maandag 17 maart 2008 08:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vooral als het rustig en afgelegen is!
ow zomer kom er maar in
Waor?quote:Op maandag 17 maart 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog een maandje (iets meer) en dan lig ik met een krat bier op 't strand
ik zeg ik hou ervan!quote:Op maandag 17 maart 2008 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker weten
Beetje horen hoe de golven op het strand slaan
Chipiona, Zuid Spanjequote:
Aaaight, dat zijn berichtenquote:
4 weken valt mee, het is ook kut daar niet van.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
I know, als ik niet kan sporten... och dan ben ik niet te genieten. Ongekend... En ik heb er nu ook nog steeds flink de zeik in
Bedoel... dan ga je er "even" heen om een moedervlek weg te laten snijden, 4 weken later ben ik nog niet aan het sporten
Ik ook wel, laat maar komenquote:
Daarom wil ik graag naar een ander ziekenhuis, nieuwe mensen en een nieuwe blik op dit verhaal.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kort samengevat en ook dat kan weer per ziekenhuis verschillen
zij gaan in een multi disciplinair team op zoek naar de oorzaak van de pijn en daarna met pijnbestrijding en eventueel omgaan met
zo kan die anestesioloog je doorsturen naar een revalidatie centrum, maar zij zijn vaak wat meer op de hoogte wat te kunnen bij de verschillende pijnen die er bestaan.
hoop dat ik het zo goed verwoord heb, vraag anders even aan je husiarts
Dat is ook wel een fucking anti-climaxquote:Op maandag 17 maart 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
4 weken valt mee, het is ook kut daar niet van.
Mijn knie, kijkoperatie kon de zelfde dag nog lopen werd me verteld.. word je wakker met een spalk van je zak tot je enkel
ha ha had ik ook nou ja niet van zak tot enkel danquote:Op maandag 17 maart 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
4 weken valt mee, het is ook kut daar niet van.
Mijn knie, kijkoperatie kon de zelfde dag nog lopen werd me verteld.. word je wakker met een spalk van je zak tot je enkel
Een second opinion kan nooit kwaadquote:Op maandag 17 maart 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom wil ik graag naar een ander ziekenhuis, nieuwe mensen en een nieuwe blik op dit verhaal.
Het gaat me veel meer tijd kosten (eigen ziekenhuis is 5 minuten fietsen), maar als ik maar van die pijn afkomt toch
Bedankt voor je uitleg, en ik zal zo zelf even verder googlen.
Mooie dingen zijn het wachten waard hequote:Op maandag 17 maart 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zullen we toch nog wat geduld moeten hebben he![]()
eerst maar de lente
da's waar, maar soms duurt wachten wel heel erg langquote:Op maandag 17 maart 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mooie dingen zijn het wachten waard he
Sorry, ik moest gewoon lachenquote:Op maandag 17 maart 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is ook wel een fucking anti-climax
Mijn broer trouwens ook, kaakoperatie, werd gebroken en opnieuw gezet. En intern was er een constructie gemaakt zodat hij zijn kaken niet van elkaar kon krijgen. Vraagt zo'n helder licht aan hem (vlak na de operatie); " Zo meneer Andringa, hoe voelen wij ons?"
Mijn broer pakt pen en papier en schrijft met hoofdletter; "KUT!!"
Ja dat snap ik, maar als het uiteindelijk kan, dan is het toch goed?quote:Op maandag 17 maart 2008 09:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar, maar soms duurt wachten wel heel erg lang
Ja dat bedoel ikquote:Op maandag 17 maart 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, ik moest gewoon lachen
Wat had die nitwit anders voor antwoord verwacht hahahha
dat is ook weer zo, als het maar gebeurd dan ha haquote:Op maandag 17 maart 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar als het uiteindelijk kan, dan is het toch goed?
Nah dat zal wel toch, bedoel als het allemaal even meezitquote:Op maandag 17 maart 2008 09:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat is ook weer zo, als het maar gebeurd dan ha ha
opmerkingen van zusters en assistenten moet er soms zo om lachenquote:Op maandag 17 maart 2008 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
Of ik laat mijn verstandskiezen verwijderen en krijg daarvoor een 6-tal verdovingsspuiten in mijn mond gespoten. Ik zit daar met het gevoel als ik ben aangereden... Zegt dat heldere licht;"En... hoe voel het?"
Ik antwoord subtiel terug;"Alsof je mij met een honkbalknuppel tegen mijn kaak hebt aangeslagen"
als jij het zegt....quote:Op maandag 17 maart 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah dat zal wel toch, bedoel als het allemaal even meezit
Hahaha, ze bedoelen het goed zullen we dan maar denken hequote:Op maandag 17 maart 2008 09:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
opmerkingen van zusters en assistenten moet er soms zo om lachen
toen ik de eerste keer manitol had moest ik op zo'n po stoel anders was ik echt nooit op tijd
al moest ik daar wel voor bellen
trekt de zuster het gordijn open en gaat met me de conversatie aan over hoe mooi de maan is, zit je daar zo voor het raam ha ha
Juistquote:Op maandag 17 maart 2008 09:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als jij het zegt....
heeft zeker ook te maken met positieve instelling
Heulemaal waar, maarja, zou anders ook allemaal maar saai zijn hequote:Op maandag 17 maart 2008 09:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar, maar soms duurt wachten wel heel erg lang
Ja dat is ook zo, je moet ook een doel hebben voor ogenquote:Op maandag 17 maart 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heulemaal waar, maarja, zou anders ook allemaal maar saai zijn he
ja hoor en als je daar 2 weken ligt kennen ze je ook welquote:Op maandag 17 maart 2008 09:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha, ze bedoelen het goed zullen we dan maar denken he
doelen zatquote:Op maandag 17 maart 2008 09:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, je moet ook een doel hebben voor ogen
Nou dan gaat het helemaal goed komenquote:
Haha geduld is een schone zaak hequote:Op maandag 17 maart 2008 09:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor en als je daar 2 weken ligt kennen ze je ook wel
binnen 6 weken nog eens 2 weken
heb daar erg moeten lachen
fysio wil dus eigenlijk dat ik dat nog eens ga doen
maar reva arts nog niet
dus nou maar op nijmegen wachten
over wachten gesproken
dat zekerquote:Op maandag 17 maart 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou dan gaat het helemaal goed komen
ja, ik had het ook niet vewacht maar volgens de reva arts had ik nu oproep ongeveer moeten hebbenquote:Op maandag 17 maart 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha geduld is een schone zaak he
Heb er meerdere, heb alleen moeten accepteren dat het allemaal gewoon even wat langer gaat duren hahahahaquote:Op maandag 17 maart 2008 09:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, je moet ook een doel hebben voor ogen
Alles komt goedquote:
Dat is het wel, je moet soms ook ontzettend achter mensen aan zittenquote:Op maandag 17 maart 2008 09:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja, ik had het ook niet vewacht maar volgens de reva arts had ik nu oproep ongeveer moeten hebben
ober een week of 2 haar maar weer eens inschakelen
Haha dat is vaak zo jaquote:Op maandag 17 maart 2008 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb er meerdere, heb alleen moeten accepteren dat het allemaal gewoon even wat langer gaat duren hahahaha
Succes!quote:Op maandag 17 maart 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
taxi is er ga me maar weer eens bewijzen in het zwembad!
Veel plezier & succes Dracu!quote:Op maandag 17 maart 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
taxi is er ga me maar weer eens bewijzen in het zwembad!
Bwahahaquote:Op maandag 17 maart 2008 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Oja, ik ben echt een BOFH (Bastard Operator From Hell)...
Ik ben nu mensen aan het bellen omdat hun profiel te groot is.
Dit komt door b.v veel mp3tjes... maar voordat ik bel copieer ik ze wel even
Valt mee hoorquote:
ze hebben geen zin om te postenquote:
Nah Droxz is even de BOFH aan het spelen, Draakje is weg, Lotte is ziekquote:
dat laat ons tweeen nu overquote:Op maandag 17 maart 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah Droxz is even de BOFH aan het spelen, Draakje is weg, Lotte is ziek
Haha jaquote:
jah verjaardag was gezellig en zondag lekker uitrusten enzoquote:Op maandag 17 maart 2008 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja
Ja top weekend gehad! Jij ook mag ik hopen
Kijkquote:Op maandag 17 maart 2008 10:00 schreef tripack het volgende:
[..]
jah verjaardag was gezellig en zondag lekker uitrusten enzo
quote:Op maandag 17 maart 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah Droxz is even de BOFH aan het spelen, Draakje is weg, Lotte is ziek
ja, dat is inderdaad minder.... je hebt tegendie tijd alles wel weer gezien wat je wou zien... en dan komt de vervelingquote:Op maandag 17 maart 2008 10:07 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
maar ik verveel me wel hoor. na 3 dagen alleen maar in bed liggen heb je 't ook wel gehad.
Haai zieke dame, hoe gaat het nou met je?quote:Op maandag 17 maart 2008 10:07 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
maar ik verveel me wel hoor. na 3 dagen alleen maar in bed liggen heb je 't ook wel gehad.
Ik mag serieus hopen dat het niet optie 3 isquote:Op maandag 17 maart 2008 10:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja kut!
Ze weten niet wat t is, maar wel dat t te maken heeft met alles van de afgelopen tijd. Misschien pfeiffer.En anders angina, maar ik weet niet hoor. Ik heb dit weekend al zoveel freaky dingen gehoord:
1. Oh griep, dat heerst, ziek maar uit.
2. Hmm, toch wel flinke keelontsteking.
3. Fuck nee, wellicht nekkramp of hersenvliesontsteking.
4. Of een abces in je keel. Kom maar even hier langs in het ziekenhuis.
5. Nee toch angina.
6. Of pfeiffer.
7. We weten het niet. Hier heb je 5 miljard pillen.
Ja daaaagKan iig weer eten. Heb al 3 films gezien en verveel me helemaal lam.
Lekker is anders...quote:Op maandag 17 maart 2008 10:21 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh en m'n amandelen zijn atm grijsgroen. Onder het motto, past goed bij het seizoen.
damn dalijk denken ze nog dat het SARS is of een andere in heemse ziekte waarbij je eigenlijk eerst de halve wereld rond had moeten reizen om het te krijgen, maar jij krijgt em uit het nietsquote:Op maandag 17 maart 2008 10:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja kut!
Ze weten niet wat t is, maar wel dat t te maken heeft met alles van de afgelopen tijd. Misschien pfeiffer.En anders angina, maar ik weet niet hoor. Ik heb dit weekend al zoveel freaky dingen gehoord:
5. Nee toch angina.
6. Of pfeiffer.
hmmm dat is ook niet zoals het hoortquote:Op maandag 17 maart 2008 10:21 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh en m'n amandelen zijn atm grijsgroen. Onder het motto, past goed bij het seizoen.
Retro is hot maar dat is overdrevenquote:Op maandag 17 maart 2008 10:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Optie 3 is inmiddels niet meer aan de orde, schrok me lam toen ze daarmee kwamen.
Ja man, ik heb gewoon de pest ofzo.
Wie welquote:
of misschien difterie, wel een kinderziekte, maja je bent nog jongquote:Op maandag 17 maart 2008 10:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Optie 3 is inmiddels niet meer aan de orde, schrok me lam toen ze daarmee kwamen.
Ja man, ik heb gewoon de pest ofzo.
quote:Difterie
Difterie is een ernstige ziekte, die in het verleden heel wat slachtoffers heeft gemaakt. In ontwikkelingslanden maakt de ziekte jaarlijks nog tienduizenden slachtoffers. In West-Europa is men na 1945 systematisch gaan inenten en de ziekte komt hier vrijwel niet meer voor.
De verschijnselen of symptomen zijn: een zere keel, met een wit-grijs beslag op de amandelen. De klieren onder de kaak zijn gezwollen. Soms breidt dit beslag zich uit tot de huig en de stembanden, waardoor benauwdheid kan optreden. Ook de neus of de huid, zelfs de schedel, kan aangetast zijn.
De ziekte breekt een week na de besmetting uit met koorts, keelontsteking en heesheid. Difterie wordt meestal in het ziekenhuis behandeld, omdat de patiënt geïsoleerd moet worden. Door inenting wordt het kind volledig beschermd.
goedemorgen clownquote:Op maandag 17 maart 2008 10:29 schreef TheClown1 het volgende:
goedemorgen
dacht kom ook eens ff binnevallen. goed weekend gehad?
En zelfs die kunnen het fout hebbenquote:Op maandag 17 maart 2008 10:29 schreef tripack het volgende:
maja ik ben ook geen arts, dus ik kan het ook fout hebben
Das klote om te horen! Maar als mensen geen pillen nemen, heb ik geen werk meer hequote:Op maandag 17 maart 2008 10:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja kut!
5. Nee toch angina.
6. Of pfeiffer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op maandag 17 maart 2008 10:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das klote om te horen! Maar als mensen geen pillen nemen, heb ik geen werk meer heWheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op maandag 17 maart 2008 10:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
Das klote om te horen! Maar als mensen geen pillen nemen, heb ik geen werk meer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op maandag 17 maart 2008 10:59 schreef tripack het volgende:
[..]
Had ik kunnen verwachten, maar ja, gecondoleerd zullen we maar zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
Ze vroeg er zelf om hoor! *proest*quote:
Ja dat was ook een inkoppertjequote:Op maandag 17 maart 2008 11:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ze vroeg er zelf om hoor! *proest*
Hoop dat ze vandaag wel goed doorkomt!
Zo, eerst goed ruzie met collega is weer een feitquote:
tjah en die kans mag je niet laten liggenquote:
Ongekend wat een figuur! Bedoel zoiets leg je toch terug? En ja wie denkt hij dat je bent? McGyver?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo, eerst goed ruzie met collega is weer een feit
Ik ben al 3 dagen opzoek naar de kluissleutel, die heb ik nodig voor de backup tapes op te bergen ed.
Er zijn 2 sleutels, 1tje hier bij mij, en 1 bij systeembeheer (die van mij was dus pleite).
Ik wist 1000% zeker dat ik de sleutel netjes terug heb gelegd, en mijn andere collega's hebben me dat ook zien doen!
Ik heb nu dus steeds de sleutel moeten lenen van de buren (systeembeheer)... en zoek me al 3 dagen de tering!
Komt die kut collega te laat op zijn werk, en blijkt hij die sleutels al 3 dagen in zijn broek te hebben! MOFO!!!
en dan vrolijk tegen me zeggen: Sorry, ik wist niet dat je ze zocht! (IK GEBRUIK ZE ELKE DAG!!!)
IK: Nee sukkel, ik sta zeker bekend als rambo, en maak graag een grote kluis open met mijn blote handen! (en ben gaan roken!)
Daar moet je inderdaad gewoon een opmerking op maken,quote:Op maandag 17 maart 2008 11:13 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah en die kans mag je niet laten liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
whehehequote:Op maandag 17 maart 2008 11:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo, eerst goed ruzie met collega is weer een feit
Ik ben al 3 dagen opzoek naar de kluissleutel, die heb ik nodig voor de backup tapes op te bergen ed.
Er zijn 2 sleutels, 1tje hier bij mij, en 1 bij systeembeheer (die van mij was dus pleite).
Ik wist 1000% zeker dat ik de sleutel netjes terug heb gelegd, en mijn andere collega's hebben me dat ook zien doen!
Ik heb nu dus steeds de sleutel moeten lenen van de buren (systeembeheer)... en zoek me al 3 dagen de tering!
Komt die kut collega te laat op zijn werk, en blijkt hij die sleutels al 3 dagen in zijn broek te hebben! MOFO!!!
en dan vrolijk tegen me zeggen: Sorry, ik wist niet dat je ze zocht! (IK GEBRUIK ZE ELKE DAG!!!)
IK: Nee sukkel, ik sta zeker bekend als rambo, en maak graag een grote kluis open met mijn blote handen! (en ben gaan roken!)
quote:Op maandag 17 maart 2008 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar moet je inderdaad gewoon een opmerking op maken,
en ze vroeg zelf om een opmerking (zoiets als "kop maar in!)
En jij bent ook niet de meest beroerde, dus dan maak jij maar zo'n opmerkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Wat dan?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:17 schreef draculettetje het volgende:lotti
ik ben weer terug en heb idd bewezen niet zelf te kunnen trap lopen
McGyver kan wel allesquote:Op maandag 17 maart 2008 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend wat een figuur! Bedoel zoiets leg je toch terug? En ja wie denkt hij dat je bent? McGyver?
morge darcuquote:Op maandag 17 maart 2008 11:17 schreef draculettetje het volgende:lotti
ik ben weer terug en heb idd bewezen niet zelf te kunnen trap lopen
hoi, wanneer wel bij mij ha haquote:Op maandag 17 maart 2008 11:18 schreef tripack het volgende:
[..]
morge darcuging het niet als gepland?
Inderdaad, nu praat hij alleen nog heeeeeel voorzichtig tegen me, hij merkt volgens mij dat ik boos benquote:Op maandag 17 maart 2008 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend wat een figuur! Bedoel zoiets leg je toch terug? En ja wie denkt hij dat je bent? McGyver?
Ik gebruik toch liever gewoon de sleutel hahahahaquote:Op maandag 17 maart 2008 11:18 schreef tripack het volgende:
[..]
McGyver kan wel alles![]()
hij had die kluis wel open gekregen met een paperclip en een potlood+gum
ha ha kan me wel voorstellen al vond ik mcgyver vroeger wel altijd heeeel stoerquote:Op maandag 17 maart 2008 11:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik gebruik toch liever gewoon de sleutel hahahaha
Ongekend, hij zal de hint toch niet begrepen hebben?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, nu praat hij alleen nog heeeeeel voorzichtig tegen me, hij merkt volgens mij dat ik boos ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |