wat een mens trouwensquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sommige mensen... *pinkt traan weg* humor
Ik ben ook weer wakker, inclusief katerquote:Op zondag 16 maart 2008 12:47 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen / middag allemaal!
was het wel gezellig dan?quote:Op zondag 16 maart 2008 14:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben ook weer wakker, inclusief kater
zeker weten! Lekker gepooled (kort want pols deed pijn), daarna lekker hele avond zitten ouwehoeren en bier gedronkenquote:
Goede middag!quote:
1) Slikken kreng!quote:Op zondag 16 maart 2008 16:20 schreef BloodyLotte het volgende:
geen reet te doen in je bed deel 1. ik heb gisteren uit alle ellende maar brokeback mountain afgekeken (mwah) en vanmorgen friends en nu maar control van corbijn aan het kijken (omg)
ben blij dat ik iig weer een beetje kan slikken (kop 'm maar in)
hoera voor pijnstillers waarmee je een mammoet nog kan omleggen
40 graden, damn!!!quote:Op zondag 16 maart 2008 17:07 schreef BloodyLotte het volgende:
40 graden koorts. heerlijk! nou de noodles en yoghurt blijven nu al een halfuur binnen.
ik ga weer verder met control kijken.
Seven!!!quote:Op zondag 16 maart 2008 18:12 schreef Seventees het volgende:
40 is erg hoog
Beterschap, BloodyLotte!
idd, maarja, volgende week heeft iedereen lang weekend!!!!quote:Op zondag 16 maart 2008 20:04 schreef Bellerophon het volgende:
Gaap weekend, morgen werk, vroeg wakker worden.. ugh
Jupzquote:Op zondag 16 maart 2008 20:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd, maarja, volgende week heeft iedereen lang weekend!!!!
Wedstrijdje doen wie het eerst zijn/haar bed uit moet?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:04 schreef Bellerophon het volgende:
Gaap weekend, morgen werk, vroeg wakker worden.. ugh
Hoezo, moet ik je wakker bellen?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Wedstrijdje doen wie het eerst zijn/haar bed uit moet?
Dat klinkt als een goed vooruitzicht!quote:Op zondag 16 maart 2008 20:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
JupzEn woensdagavond zie ik mijn vriendin alweer
![]()
Ik moet er om 5.50 uit, jij dan?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Wedstrijdje doen wie het eerst zijn/haar bed uit moet?
Ja dat zeker, en dan tot en met maandagquote:Op zondag 16 maart 2008 21:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed vooruitzicht!
* Dr.Droxz zet telefoon alvast uitquote:Op zondag 16 maart 2008 21:04 schreef lynda het volgende:
Zal ik JOU wakker bellen? Ik denk dat ik namelijk uur eerder dan jou al op de fiets zit hehe
quote:
FUCK!! En Droxz, sterkte dan maar als je gewekt wordtquote:Op zondag 16 maart 2008 21:17 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Kwart voor 5 gaat me 1e wekker, 5 uur moet ik er uit zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
Tien over half 6 zit ik al op de fiets
Van 6 tot 4, en ja dat is zeker vroeg. Ik moet morgen weer van 7 - 3quote:Op zondag 16 maart 2008 21:22 schreef lynda het volgende:
Nee niet fuck, vroeg op!
Begin al om 6 uur, normaal dan door tot 4 uur maar als het goed is morgen om 12 u al klaar omdat ik donderdag 4 uur had overgenomen van collega
Jij bent in de ochtend altijd goed waker ja, met je koude handenquote:Op zondag 16 maart 2008 21:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Kinderachtigben juist zo lekker druk 's ochtends na me 1e sigaret
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |