Valt mee hoorquote:
ze hebben geen zin om te postenquote:
Nah Droxz is even de BOFH aan het spelen, Draakje is weg, Lotte is ziekquote:
dat laat ons tweeen nu overquote:Op maandag 17 maart 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah Droxz is even de BOFH aan het spelen, Draakje is weg, Lotte is ziek
Haha jaquote:
jah verjaardag was gezellig en zondag lekker uitrusten enzoquote:Op maandag 17 maart 2008 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja
Ja top weekend gehad! Jij ook mag ik hopen
Kijkquote:Op maandag 17 maart 2008 10:00 schreef tripack het volgende:
[..]
jah verjaardag was gezellig en zondag lekker uitrusten enzo
quote:Op maandag 17 maart 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah Droxz is even de BOFH aan het spelen, Draakje is weg, Lotte is ziek
ja, dat is inderdaad minder.... je hebt tegendie tijd alles wel weer gezien wat je wou zien... en dan komt de vervelingquote:Op maandag 17 maart 2008 10:07 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
maar ik verveel me wel hoor. na 3 dagen alleen maar in bed liggen heb je 't ook wel gehad.
Haai zieke dame, hoe gaat het nou met je?quote:Op maandag 17 maart 2008 10:07 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
maar ik verveel me wel hoor. na 3 dagen alleen maar in bed liggen heb je 't ook wel gehad.
Ik mag serieus hopen dat het niet optie 3 isquote:Op maandag 17 maart 2008 10:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja kut!
Ze weten niet wat t is, maar wel dat t te maken heeft met alles van de afgelopen tijd. Misschien pfeiffer.En anders angina, maar ik weet niet hoor. Ik heb dit weekend al zoveel freaky dingen gehoord:
1. Oh griep, dat heerst, ziek maar uit.
2. Hmm, toch wel flinke keelontsteking.
3. Fuck nee, wellicht nekkramp of hersenvliesontsteking.
4. Of een abces in je keel. Kom maar even hier langs in het ziekenhuis.
5. Nee toch angina.
6. Of pfeiffer.
7. We weten het niet. Hier heb je 5 miljard pillen.
Ja daaaagKan iig weer eten. Heb al 3 films gezien en verveel me helemaal lam.
Lekker is anders...quote:Op maandag 17 maart 2008 10:21 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh en m'n amandelen zijn atm grijsgroen. Onder het motto, past goed bij het seizoen.
damn dalijk denken ze nog dat het SARS is of een andere in heemse ziekte waarbij je eigenlijk eerst de halve wereld rond had moeten reizen om het te krijgen, maar jij krijgt em uit het nietsquote:Op maandag 17 maart 2008 10:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja kut!
Ze weten niet wat t is, maar wel dat t te maken heeft met alles van de afgelopen tijd. Misschien pfeiffer.En anders angina, maar ik weet niet hoor. Ik heb dit weekend al zoveel freaky dingen gehoord:
5. Nee toch angina.
6. Of pfeiffer.
hmmm dat is ook niet zoals het hoortquote:Op maandag 17 maart 2008 10:21 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh en m'n amandelen zijn atm grijsgroen. Onder het motto, past goed bij het seizoen.
Retro is hot maar dat is overdrevenquote:Op maandag 17 maart 2008 10:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Optie 3 is inmiddels niet meer aan de orde, schrok me lam toen ze daarmee kwamen.
Ja man, ik heb gewoon de pest ofzo.
Wie welquote:
of misschien difterie, wel een kinderziekte, maja je bent nog jongquote:Op maandag 17 maart 2008 10:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Optie 3 is inmiddels niet meer aan de orde, schrok me lam toen ze daarmee kwamen.
Ja man, ik heb gewoon de pest ofzo.
quote:Difterie
Difterie is een ernstige ziekte, die in het verleden heel wat slachtoffers heeft gemaakt. In ontwikkelingslanden maakt de ziekte jaarlijks nog tienduizenden slachtoffers. In West-Europa is men na 1945 systematisch gaan inenten en de ziekte komt hier vrijwel niet meer voor.
De verschijnselen of symptomen zijn: een zere keel, met een wit-grijs beslag op de amandelen. De klieren onder de kaak zijn gezwollen. Soms breidt dit beslag zich uit tot de huig en de stembanden, waardoor benauwdheid kan optreden. Ook de neus of de huid, zelfs de schedel, kan aangetast zijn.
De ziekte breekt een week na de besmetting uit met koorts, keelontsteking en heesheid. Difterie wordt meestal in het ziekenhuis behandeld, omdat de patiënt geïsoleerd moet worden. Door inenting wordt het kind volledig beschermd.
goedemorgen clownquote:Op maandag 17 maart 2008 10:29 schreef TheClown1 het volgende:
goedemorgen
dacht kom ook eens ff binnevallen. goed weekend gehad?
En zelfs die kunnen het fout hebbenquote:Op maandag 17 maart 2008 10:29 schreef tripack het volgende:
maja ik ben ook geen arts, dus ik kan het ook fout hebben
Das klote om te horen! Maar als mensen geen pillen nemen, heb ik geen werk meer hequote:Op maandag 17 maart 2008 10:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja kut!
5. Nee toch angina.
6. Of pfeiffer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op maandag 17 maart 2008 10:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das klote om te horen! Maar als mensen geen pillen nemen, heb ik geen werk meer heWheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op maandag 17 maart 2008 10:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
Das klote om te horen! Maar als mensen geen pillen nemen, heb ik geen werk meer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op maandag 17 maart 2008 10:59 schreef tripack het volgende:
[..]
Had ik kunnen verwachten, maar ja, gecondoleerd zullen we maar zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
Ze vroeg er zelf om hoor! *proest*quote:
Ja dat was ook een inkoppertjequote:Op maandag 17 maart 2008 11:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ze vroeg er zelf om hoor! *proest*
Hoop dat ze vandaag wel goed doorkomt!
Zo, eerst goed ruzie met collega is weer een feitquote:
tjah en die kans mag je niet laten liggenquote:
Ongekend wat een figuur! Bedoel zoiets leg je toch terug? En ja wie denkt hij dat je bent? McGyver?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo, eerst goed ruzie met collega is weer een feit
Ik ben al 3 dagen opzoek naar de kluissleutel, die heb ik nodig voor de backup tapes op te bergen ed.
Er zijn 2 sleutels, 1tje hier bij mij, en 1 bij systeembeheer (die van mij was dus pleite).
Ik wist 1000% zeker dat ik de sleutel netjes terug heb gelegd, en mijn andere collega's hebben me dat ook zien doen!
Ik heb nu dus steeds de sleutel moeten lenen van de buren (systeembeheer)... en zoek me al 3 dagen de tering!
Komt die kut collega te laat op zijn werk, en blijkt hij die sleutels al 3 dagen in zijn broek te hebben! MOFO!!!
en dan vrolijk tegen me zeggen: Sorry, ik wist niet dat je ze zocht! (IK GEBRUIK ZE ELKE DAG!!!)
IK: Nee sukkel, ik sta zeker bekend als rambo, en maak graag een grote kluis open met mijn blote handen! (en ben gaan roken!)
Daar moet je inderdaad gewoon een opmerking op maken,quote:Op maandag 17 maart 2008 11:13 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah en die kans mag je niet laten liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
whehehequote:Op maandag 17 maart 2008 11:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo, eerst goed ruzie met collega is weer een feit
Ik ben al 3 dagen opzoek naar de kluissleutel, die heb ik nodig voor de backup tapes op te bergen ed.
Er zijn 2 sleutels, 1tje hier bij mij, en 1 bij systeembeheer (die van mij was dus pleite).
Ik wist 1000% zeker dat ik de sleutel netjes terug heb gelegd, en mijn andere collega's hebben me dat ook zien doen!
Ik heb nu dus steeds de sleutel moeten lenen van de buren (systeembeheer)... en zoek me al 3 dagen de tering!
Komt die kut collega te laat op zijn werk, en blijkt hij die sleutels al 3 dagen in zijn broek te hebben! MOFO!!!
en dan vrolijk tegen me zeggen: Sorry, ik wist niet dat je ze zocht! (IK GEBRUIK ZE ELKE DAG!!!)
IK: Nee sukkel, ik sta zeker bekend als rambo, en maak graag een grote kluis open met mijn blote handen! (en ben gaan roken!)
quote:Op maandag 17 maart 2008 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar moet je inderdaad gewoon een opmerking op maken,
en ze vroeg zelf om een opmerking (zoiets als "kop maar in!)
En jij bent ook niet de meest beroerde, dus dan maak jij maar zo'n opmerkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Wat dan?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:17 schreef draculettetje het volgende:lotti
ik ben weer terug en heb idd bewezen niet zelf te kunnen trap lopen
McGyver kan wel allesquote:Op maandag 17 maart 2008 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend wat een figuur! Bedoel zoiets leg je toch terug? En ja wie denkt hij dat je bent? McGyver?
morge darcuquote:Op maandag 17 maart 2008 11:17 schreef draculettetje het volgende:lotti
ik ben weer terug en heb idd bewezen niet zelf te kunnen trap lopen
hoi, wanneer wel bij mij ha haquote:Op maandag 17 maart 2008 11:18 schreef tripack het volgende:
[..]
morge darcuging het niet als gepland?
Inderdaad, nu praat hij alleen nog heeeeeel voorzichtig tegen me, hij merkt volgens mij dat ik boos benquote:Op maandag 17 maart 2008 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend wat een figuur! Bedoel zoiets leg je toch terug? En ja wie denkt hij dat je bent? McGyver?
Ik gebruik toch liever gewoon de sleutel hahahahaquote:Op maandag 17 maart 2008 11:18 schreef tripack het volgende:
[..]
McGyver kan wel alles![]()
hij had die kluis wel open gekregen met een paperclip en een potlood+gum
ha ha kan me wel voorstellen al vond ik mcgyver vroeger wel altijd heeeel stoerquote:Op maandag 17 maart 2008 11:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik gebruik toch liever gewoon de sleutel hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |