Heb er meerdere, heb alleen moeten accepteren dat het allemaal gewoon even wat langer gaat duren hahahahaquote:Op maandag 17 maart 2008 09:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, je moet ook een doel hebben voor ogen
Alles komt goedquote:
Dat is het wel, je moet soms ook ontzettend achter mensen aan zittenquote:Op maandag 17 maart 2008 09:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja, ik had het ook niet vewacht maar volgens de reva arts had ik nu oproep ongeveer moeten hebben
ober een week of 2 haar maar weer eens inschakelen
Haha dat is vaak zo jaquote:Op maandag 17 maart 2008 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb er meerdere, heb alleen moeten accepteren dat het allemaal gewoon even wat langer gaat duren hahahaha
Succes!quote:Op maandag 17 maart 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
taxi is er ga me maar weer eens bewijzen in het zwembad!
Veel plezier & succes Dracu!quote:Op maandag 17 maart 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
taxi is er ga me maar weer eens bewijzen in het zwembad!
Bwahahaquote:Op maandag 17 maart 2008 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Oja, ik ben echt een BOFH (Bastard Operator From Hell)...
Ik ben nu mensen aan het bellen omdat hun profiel te groot is.
Dit komt door b.v veel mp3tjes... maar voordat ik bel copieer ik ze wel even
Valt mee hoorquote:
ze hebben geen zin om te postenquote:
Nah Droxz is even de BOFH aan het spelen, Draakje is weg, Lotte is ziekquote:
dat laat ons tweeen nu overquote:Op maandag 17 maart 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah Droxz is even de BOFH aan het spelen, Draakje is weg, Lotte is ziek
Haha jaquote:
jah verjaardag was gezellig en zondag lekker uitrusten enzoquote:Op maandag 17 maart 2008 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja
Ja top weekend gehad! Jij ook mag ik hopen
Kijkquote:Op maandag 17 maart 2008 10:00 schreef tripack het volgende:
[..]
jah verjaardag was gezellig en zondag lekker uitrusten enzo
quote:Op maandag 17 maart 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah Droxz is even de BOFH aan het spelen, Draakje is weg, Lotte is ziek
ja, dat is inderdaad minder.... je hebt tegendie tijd alles wel weer gezien wat je wou zien... en dan komt de vervelingquote:Op maandag 17 maart 2008 10:07 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
maar ik verveel me wel hoor. na 3 dagen alleen maar in bed liggen heb je 't ook wel gehad.
Haai zieke dame, hoe gaat het nou met je?quote:Op maandag 17 maart 2008 10:07 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
maar ik verveel me wel hoor. na 3 dagen alleen maar in bed liggen heb je 't ook wel gehad.
Ik mag serieus hopen dat het niet optie 3 isquote:Op maandag 17 maart 2008 10:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja kut!
Ze weten niet wat t is, maar wel dat t te maken heeft met alles van de afgelopen tijd. Misschien pfeiffer.En anders angina, maar ik weet niet hoor. Ik heb dit weekend al zoveel freaky dingen gehoord:
1. Oh griep, dat heerst, ziek maar uit.
2. Hmm, toch wel flinke keelontsteking.
3. Fuck nee, wellicht nekkramp of hersenvliesontsteking.
4. Of een abces in je keel. Kom maar even hier langs in het ziekenhuis.
5. Nee toch angina.
6. Of pfeiffer.
7. We weten het niet. Hier heb je 5 miljard pillen.
Ja daaaagKan iig weer eten. Heb al 3 films gezien en verveel me helemaal lam.
Lekker is anders...quote:Op maandag 17 maart 2008 10:21 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh en m'n amandelen zijn atm grijsgroen. Onder het motto, past goed bij het seizoen.
damn dalijk denken ze nog dat het SARS is of een andere in heemse ziekte waarbij je eigenlijk eerst de halve wereld rond had moeten reizen om het te krijgen, maar jij krijgt em uit het nietsquote:Op maandag 17 maart 2008 10:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja kut!
Ze weten niet wat t is, maar wel dat t te maken heeft met alles van de afgelopen tijd. Misschien pfeiffer.En anders angina, maar ik weet niet hoor. Ik heb dit weekend al zoveel freaky dingen gehoord:
1. Oh griep, dat heerst, ziek maar uit.
2. Hmm, toch wel flinke keelontsteking.
3. Fuck nee, wellicht nekkramp of hersenvliesontsteking.
4. Of een abces in je keel. Kom maar even hier langs in het ziekenhuis.
5. Nee toch angina.
6. Of pfeiffer.
7. We weten het niet. Hier heb je 5 miljard pillen.
Ja daaaagKan iig weer eten. Heb al 3 films gezien en verveel me helemaal lam.
hmmm dat is ook niet zoals het hoortquote:Op maandag 17 maart 2008 10:21 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh en m'n amandelen zijn atm grijsgroen. Onder het motto, past goed bij het seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |