Chipiona, Zuid Spanjequote:
Aaaight, dat zijn berichtenquote:
4 weken valt mee, het is ook kut daar niet van.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
I know, als ik niet kan sporten... och dan ben ik niet te genieten. Ongekend... En ik heb er nu ook nog steeds flink de zeik in
Bedoel... dan ga je er "even" heen om een moedervlek weg te laten snijden, 4 weken later ben ik nog niet aan het sporten
Ik ook wel, laat maar komenquote:
Daarom wil ik graag naar een ander ziekenhuis, nieuwe mensen en een nieuwe blik op dit verhaal.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kort samengevat en ook dat kan weer per ziekenhuis verschillen
zij gaan in een multi disciplinair team op zoek naar de oorzaak van de pijn en daarna met pijnbestrijding en eventueel omgaan met
zo kan die anestesioloog je doorsturen naar een revalidatie centrum, maar zij zijn vaak wat meer op de hoogte wat te kunnen bij de verschillende pijnen die er bestaan.
hoop dat ik het zo goed verwoord heb, vraag anders even aan je husiarts
Dat is ook wel een fucking anti-climaxquote:Op maandag 17 maart 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
4 weken valt mee, het is ook kut daar niet van.
Mijn knie, kijkoperatie kon de zelfde dag nog lopen werd me verteld.. word je wakker met een spalk van je zak tot je enkel
ha ha had ik ook nou ja niet van zak tot enkel danquote:Op maandag 17 maart 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
4 weken valt mee, het is ook kut daar niet van.
Mijn knie, kijkoperatie kon de zelfde dag nog lopen werd me verteld.. word je wakker met een spalk van je zak tot je enkel
Een second opinion kan nooit kwaadquote:Op maandag 17 maart 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom wil ik graag naar een ander ziekenhuis, nieuwe mensen en een nieuwe blik op dit verhaal.
Het gaat me veel meer tijd kosten (eigen ziekenhuis is 5 minuten fietsen), maar als ik maar van die pijn afkomt toch
Bedankt voor je uitleg, en ik zal zo zelf even verder googlen.
Mooie dingen zijn het wachten waard hequote:Op maandag 17 maart 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zullen we toch nog wat geduld moeten hebben he![]()
eerst maar de lente
da's waar, maar soms duurt wachten wel heel erg langquote:Op maandag 17 maart 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mooie dingen zijn het wachten waard he
Sorry, ik moest gewoon lachenquote:Op maandag 17 maart 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is ook wel een fucking anti-climax
Mijn broer trouwens ook, kaakoperatie, werd gebroken en opnieuw gezet. En intern was er een constructie gemaakt zodat hij zijn kaken niet van elkaar kon krijgen. Vraagt zo'n helder licht aan hem (vlak na de operatie); " Zo meneer Andringa, hoe voelen wij ons?"
Mijn broer pakt pen en papier en schrijft met hoofdletter; "KUT!!"
Ja dat snap ik, maar als het uiteindelijk kan, dan is het toch goed?quote:Op maandag 17 maart 2008 09:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar, maar soms duurt wachten wel heel erg lang
Ja dat bedoel ikquote:Op maandag 17 maart 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, ik moest gewoon lachen
Wat had die nitwit anders voor antwoord verwacht hahahha
dat is ook weer zo, als het maar gebeurd dan ha haquote:Op maandag 17 maart 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar als het uiteindelijk kan, dan is het toch goed?
Nah dat zal wel toch, bedoel als het allemaal even meezitquote:Op maandag 17 maart 2008 09:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat is ook weer zo, als het maar gebeurd dan ha ha
opmerkingen van zusters en assistenten moet er soms zo om lachenquote:Op maandag 17 maart 2008 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
Of ik laat mijn verstandskiezen verwijderen en krijg daarvoor een 6-tal verdovingsspuiten in mijn mond gespoten. Ik zit daar met het gevoel als ik ben aangereden... Zegt dat heldere licht;"En... hoe voel het?"
Ik antwoord subtiel terug;"Alsof je mij met een honkbalknuppel tegen mijn kaak hebt aangeslagen"
als jij het zegt....quote:Op maandag 17 maart 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah dat zal wel toch, bedoel als het allemaal even meezit
Hahaha, ze bedoelen het goed zullen we dan maar denken hequote:Op maandag 17 maart 2008 09:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
opmerkingen van zusters en assistenten moet er soms zo om lachen
toen ik de eerste keer manitol had moest ik op zo'n po stoel anders was ik echt nooit op tijd
al moest ik daar wel voor bellen
trekt de zuster het gordijn open en gaat met me de conversatie aan over hoe mooi de maan is, zit je daar zo voor het raam ha ha
Juistquote:Op maandag 17 maart 2008 09:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als jij het zegt....
heeft zeker ook te maken met positieve instelling
Heulemaal waar, maarja, zou anders ook allemaal maar saai zijn hequote:Op maandag 17 maart 2008 09:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar, maar soms duurt wachten wel heel erg lang
Ja dat is ook zo, je moet ook een doel hebben voor ogenquote:Op maandag 17 maart 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heulemaal waar, maarja, zou anders ook allemaal maar saai zijn he
ja hoor en als je daar 2 weken ligt kennen ze je ook welquote:Op maandag 17 maart 2008 09:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha, ze bedoelen het goed zullen we dan maar denken he
doelen zatquote:Op maandag 17 maart 2008 09:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, je moet ook een doel hebben voor ogen
Nou dan gaat het helemaal goed komenquote:
Haha geduld is een schone zaak hequote:Op maandag 17 maart 2008 09:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor en als je daar 2 weken ligt kennen ze je ook wel
binnen 6 weken nog eens 2 weken
heb daar erg moeten lachen
fysio wil dus eigenlijk dat ik dat nog eens ga doen
maar reva arts nog niet
dus nou maar op nijmegen wachten
over wachten gesproken
dat zekerquote:Op maandag 17 maart 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou dan gaat het helemaal goed komen
ja, ik had het ook niet vewacht maar volgens de reva arts had ik nu oproep ongeveer moeten hebbenquote:Op maandag 17 maart 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha geduld is een schone zaak he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |