Juist, een negatieve houding zorgt er voor dat het lichaam ook minder snel hersteld. Gewoon positief blijvenquote:Op maandag 17 maart 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is kut met peren, maar wat doe je er aan?
Ik kan ook niet meer sporten (was me leven....), en nu kan ik amper werken / toetsenbord gebruiken... (nu mijn leven...).
Maar wat doe ik er aan? GEEN MOER! acceperen... en hoop houden
Dat weet ik wel zeker.. daarom wil ik ook naar een ander ziekenhuis... mijn arts hier heeft ooit gewoon een geroepenquote:Op maandag 17 maart 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen, of zullen ze beginnen met de one-liner; "Nah, laten we dan maar is even een fototje maken"
En bedankt hequote:
vind je het heel erg als ik nu weer in de lach schietquote:Op maandag 17 maart 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Juist, een negatieve houding zorgt er voor dat het lichaam ook minder snel hersteld. Gewoon positief blijven
Ongekend... Wat een prutser, en dan druk ik mijzelf nog ontzettend subtiel uit.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.. daarom wil ik ook naar een ander ziekenhuis... mijn arts hier heeft ooit gewoon een geroepen
"ik heb je al geopereerd en onderzocht, ga maar naar een ander...."
"Gehandicapten die geen moer te doen hebben op hun werk"quote:Op maandag 17 maart 2008 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een stel gehandicapten bij elkaar
Want? Het is echt bewezen, positieve houding is beter voor het lichaamquote:Op maandag 17 maart 2008 08:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vind je het heel erg als ik nu weer in de lach schiet
Whahahaquote:Op maandag 17 maart 2008 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"Gehandicapten die geen moer te doen hebben op hun werk"![]()
![]()
ook een apart verhaalquote:Op maandag 17 maart 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.. daarom wil ik ook naar een ander ziekenhuis... mijn arts hier heeft ooit gewoon een geroepen
"ik heb je al geopereerd en onderzocht, ga maar naar een ander...."
Ik lach er niet om, en kan me wel vinden in zijn reactie.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vind je het heel erg als ik nu weer in de lach schiet
tja ik heb er alleen online last van. als je offline speelt maakt het niet zoveel uitquote:Op maandag 17 maart 2008 08:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus ook dual boot he
Het scheelt echt in veel spellen hoor, heb niet voor niets dual boot, en zeg niet voor niets
dat vista niet gemaakt is voor de huidige spellen (niet dirext10).
kan me nog ergens iets herinneren van een beller die wat minder positief was enzoquote:Op maandag 17 maart 2008 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Want? Het is echt bewezen, positieve houding is beter voor het lichaamEn je voelt je er ook fit door
Fisio zuigt, en dan doe ik echt NOOIT ik herhaal NOOIT meer voor mijn pols... stelletje *hier staan normaal scheldwoorden*.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook een apart verhaal
en een ander idee waar je misschien ook nog niet aan wil denken hoor
maar pijn bestrijding? die kijken vaak ook net wat verder, bedoel niet alleen pijn bestrijden maar ook de oorzaak
Dan weet ik niet wat jij met je XP doet, maar thuis werkt dat prima hoor ?!quote:Op maandag 17 maart 2008 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja ik heb er alleen online last van. als je offline speelt maakt het niet zoveel uit
maar ze moeten dat ctrl+alt+delete eens maken in xp. in vista werkt dat dus echt altijd, en xp niet
makkelijk als er weer s wat vast hangt.
I know, als ik niet kan sporten... och dan ben ik niet te genieten. Ongekend... En ik heb er nu ook nog steeds flink de zeik inquote:Op maandag 17 maart 2008 08:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan me nog ergens iets herinneren van een beller die wat minder positief was enzo
voor de rest ben ik nog wel positief hoor, het is alleen zo'n raar gevoel
en een flinke terugslag
Ja en dat is ook zo, bedoel shit, om het helemaal positief te brengen... De lente komt eraan! Zomer! Zon! Bier! Strand!quote:Op maandag 17 maart 2008 08:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lach er niet om, en kan me wel vinden in zijn reactie.
Hoe het ook met mij ging (kan bij jou natuurlijk anders zijn!), hoe slecht het ook gaat, hoe lang het ook gaat duren.
je moet toch door... dan kan je maar beter zo positief mogelijk proberen te blijven
kort samengevat en ook dat kan weer per ziekenhuis verschillenquote:Op maandag 17 maart 2008 08:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Fisio zuigt, en dan doe ik echt NOOIT ik herhaal NOOIT meer voor mijn pols... stelletje *hier staan normaal scheldwoorden*.
Maar wat moet ik precies zien als pijn bestrijding? (serieuze vraag)
zomer avonden heerlijkquote:Op maandag 17 maart 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja en dat is ook zo, bedoel shit, om het helemaal positief te brengen... De lente komt eraan! Zomer! Zon! Bier! Strand!
misschien ligt het aan mn videokaarten ofzo, aangezien jij een andere hebt, en geen sli.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat jij met je XP doet, maar thuis werkt dat prima hoor ?!
Ik game bijna alleen maar online he, vandaar
En ofquote:
wijntje erbijquote:Op maandag 17 maart 2008 08:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ofLekker in het gras liggen, kijken hoe de dag langzaam nacht wordt
Rose mag ook, en dan zo op het strand liggenquote:
vooral als het rustig en afgelegen is!quote:Op maandag 17 maart 2008 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Rose mag ook, en dan zo op het strand liggen
Ja zeker wetenquote:Op maandag 17 maart 2008 08:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vooral als het rustig en afgelegen is!
ow zomer kom er maar in
Nog een maandje (iets meer) en dan lig ik met een krat bier op 't strandquote:Op maandag 17 maart 2008 08:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vooral als het rustig en afgelegen is!
ow zomer kom er maar in
Waor?quote:Op maandag 17 maart 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog een maandje (iets meer) en dan lig ik met een krat bier op 't strand
ik zeg ik hou ervan!quote:Op maandag 17 maart 2008 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker weten
Beetje horen hoe de golven op het strand slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |