Ok danquote:Op maandag 17 maart 2008 08:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor
besloten dat ik hoe dan ook vanavond weer boven wil slapen
Zoiets ja, begint eentonig te worden... maar ik heb al 5 dagen niet gegamed, dat is voor mij echt een wonder!quote:
Ja en dan maar is kijken wat die medische wonderlichten daar te melden hebbenquote:Op maandag 17 maart 2008 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoiets ja, begint eentonig te worden... maar ik heb al 5 dagen niet gegamed, dat is voor mij echt een wonder!
Als dit volgende week zo doorgaat.... *iets met ziekenhuis*
ja ik wist gewoon dat je dat ging zeggenquote:
ja hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok danNou dan gaat het je ook lukken
ha ha welk spelquote:Op maandag 17 maart 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja en dan maar is kijken wat die medische wonderlichten daar te melden hebben
Over gamen gesproken... meeen ben gewoon ongekend ingemaakt met Wii'en door mijn vriendin dit weekend![]()
Het ergste is nog wel... ik moet bijna zeggen, welk spel niet?quote:Op maandag 17 maart 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha welk spel
sorry ik moest echt lachen
Kan ik me voorstellen, maar blijf je wel voorzichtig doenquote:Op maandag 17 maart 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor
gister ben ik ook geholpen, moest toch douchen
en op mn kont na beneden
was kapot daarna dus toen besloten om nog 1 nachtje het anders te doen
maar ik heb er genoeg van nu
hmmm droxz dat gaat dus ook nog niet helemaal volgens planning?! misschien een idee toch eerder het ziekenhuis in te schakelen?
En wat is veel?quote:Op maandag 17 maart 2008 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik wist gewoon dat je dat ging zeggen![]()
maar ik heb dual boot heh. dus ik stap niet helemaal over![]()
![]()
![]()
ik moest gewoon even zien of het veel scheelde met online gamen.
én , bij css scheelt het.
dus ik gebruik xp alleen voor online gamen
quote:Op maandag 17 maart 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel... ik moet bijna zeggen, welk spel niet?
Ze overheerscht de pan uit met Golf, Bowlen, Mario Galaxy (!!)
ik heb al plechtig moeten beloven niet alleen de trap op te gaanquote:Op maandag 17 maart 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar blijf je wel voorzichtig doen
Heeft voor de Wii nog nooit een console aangeraakt... Hoe kut is datquote:Op maandag 17 maart 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goed bezig die vriendin van jou ha ha
Mooi, en daar ga jij je ook aan houden?quote:Op maandag 17 maart 2008 08:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb al plechtig moeten beloven niet alleen de trap op te gaan
vandaag nog wel denk ikquote:Op maandag 17 maart 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mooi, en daar ga jij je ook aan houden?
arme jijquote:Op maandag 17 maart 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeft voor de Wii nog nooit een console aangeraakt... Hoe kut is dat![]()
Nee doe dat gewoon nou nog even, niet zo eigenwijs hequote:
Waarom sta ik daar dus ook niet van te kijkenquote:Op maandag 17 maart 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
arme jij![]()
al blijf ik een strakke aktie vinden uiteraard
het is toch te gek voor woorden dat ik niet even zelf de trap op kanquote:Op maandag 17 maart 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee doe dat gewoon nou nog even, niet zo eigenwijs he
uhm tja wij vrouwen dan gewoon 1 vormen ha haquote:Op maandag 17 maart 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom sta ik daar dus ook niet van te kijken
Laten we het hopen, maar heb er een hard hoofd in na alle ervaringen die ik heb mogen opdoen met het ziekenhuis edquote:Op maandag 17 maart 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja en dan maar is kijken wat die medische wonderlichten daar te melden hebben
Over gamen gesproken... meeen ben gewoon ongekend ingemaakt met Wii'en door mijn vriendin dit weekend![]()
Zo gaan dingen nou eenmaal, bedoel shit ik kan nu al twee weken niet sporten vanwege een sneetje in mijn rug dat nog geen 5 cm breed is.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het is toch te gek voor woorden dat ik niet even zelf de trap op kan
10fps online.quote:
Ja kan ik me voorstellen, of zullen ze beginnen met de one-liner; "Nah, laten we dan maar is even een fototje maken"quote:Op maandag 17 maart 2008 08:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laten we het hopen, maar heb er een hard hoofd in na alle ervaringen die ik heb mogen opdoen met het ziekenhuis ed
Daarom heb ik dus ook dual boot hequote:Op maandag 17 maart 2008 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik wist gewoon dat je dat ging zeggen![]()
maar ik heb dual boot heh. dus ik stap niet helemaal over![]()
![]()
![]()
ik moest gewoon even zien of het veel scheelde met online gamen.
én , bij css scheelt het.
dus ik gebruik xp alleen voor online gamen
Ja dat is vaak zoquote:Op maandag 17 maart 2008 08:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
uhm tja wij vrouwen dan gewoon 1 vormen ha ha
Ja ok, als je veel online gamed dan kan ik het mij voorstellen. Maar echt hardcore online gamen doe ik niet meer, heb er geeneens tijd voorquote:Op maandag 17 maart 2008 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
10fps online.
ik haal met de grootste moeite 60fps op die server. (ligt ook aan de server, en alle mods die er draaien)
maja , kan nu dus met 60fps continue gamen, waar hij af en toe eerder naar de 40 toeschoot
xp voelt wel erg kaal aan zeg, lijkt net of ik er win2k op heb gezet haha
Het is kut met peren, maar wat doe je er aan?quote:Op maandag 17 maart 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het is toch te gek voor woorden dat ik niet even zelf de trap op kan
Een stel gehandicapten bij elkaarquote:Op maandag 17 maart 2008 08:28 schreef draculettetje het volgende:
wat zijn we een lekker stel hier trouwns, de 1 kan niet gamen en de ander niet sporten
en ik ff niet de trap op (dus verdorie ook niet het bad)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |