De 'Dance Stormtrooper' is een Japanner ja, het nummer is echter Zweedsquote:
Haha dat was ook geweldig jaquote:Op zondag 16 maart 2008 22:15 schreef draculettetje het volgende:
bij rembo & rembo moet ik steeds aan dat ze een stofzuiger na deden denken
Haha jaquote:Op zondag 16 maart 2008 22:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
deze had ik al eens gepost, maar blijft geweldig!
Ach jahquote:Op zondag 16 maart 2008 22:17 schreef draculettetje het volgende:
ha ha tong is het niet me eens
Ik dacht dat ik erg was.
verklaar u nader? ik heb nooit echt villa achterwerk gekeken, waar dit een programma in wasquote:Op zondag 16 maart 2008 22:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik de naam Patrick hoor dan moet ik meteen aam Rembo & Rembo denken
ik moest ook lachen hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 22:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach jahWaar mensen zich druk om kunnen maken
niet je hebt wat gemistquote:Op zondag 16 maart 2008 22:22 schreef tripack het volgende:
[..]
verklaar u nader? ik heb nooit echt villa achterwerk gekeken, waar dit een programma in was
Ja zeg datquote:
Sterkte dan maarquote:Op zondag 16 maart 2008 22:30 schreef draculettetje het volgende:
ha ha
ben trouwens nog steeds op de slaapbank beneden
weltrusten!quote:Op zondag 16 maart 2008 22:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sterkte dan maarIk ga trouwens ook naar bed
Adieu
Probeer een beetje te slapen hequote:
truste tot morgenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sterkte dan maarIk ga trouwens ook naar bed
Adieu
whehehe, dit is enorm droogquote:
snap je nu wat je gemist hebt ha haquote:Op zondag 16 maart 2008 22:41 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe, dit is enorm droog![]()
jah wat ik wel heb gezien was wel grappig
we keken dan altijd studio sportquote:Op zondag 16 maart 2008 22:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
snap je nu wat je gemist hebt ha ha
Op de zondag morgen?quote:
Mogguh WLquote:
Ja heftug hequote:Op maandag 17 maart 2008 07:35 schreef WhiteLightning het volgende:
whoa! tis al aardig vroeg licht zeg
Ja Werelds! helaas zit ik nu weer hier hahaquote:Op maandag 17 maart 2008 07:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja heftug heHoe waren de vrije dagen?
Mooi manquote:Op maandag 17 maart 2008 07:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ja Werelds! helaas zit ik nu weer hier haha
Toch maar wel XP ?quote:Op maandag 17 maart 2008 07:51 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb even windows eropniew opgezet . kan nu kiezen tussen xp en vista via dualboot
Mogguh Droxzquote:Op maandag 17 maart 2008 07:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
p.s
Lynda heeft gewoon echt gechecked of mijn telefoon uitstond, heb een smsje gekregen hahaha
Mogguhquote:
ha ha ik had eigenlijk niks anders verwachtquote:Op maandag 17 maart 2008 07:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
p.s
Lynda heeft gewoon echt gechecked of mijn telefoon uitstond, heb een smsje gekregen hahaha
mogguh Dracu!quote:
Had ik wel verwacht, ben blij dat ik mijn telefoon echt had uitgezetquote:
da's dan wel een goed plan jaquote:Op maandag 17 maart 2008 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht, ben blij dat ik mijn telefoon echt had uitgezet
Gelukkig slaap ik vaak door dergelijke dingen heenquote:Op maandag 17 maart 2008 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht, ben blij dat ik mijn telefoon echt had uitgezet
Ik ben optimistischquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 17 maart 2008 08:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja en ik wat minder
nee hoor komt goed
ja hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 08:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
En anders weet je mij te vinden he
Ik zeg er niets een "goede" bijquote:
Pols? Of dat niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |