De 'Dance Stormtrooper' is een Japanner ja, het nummer is echter Zweedsquote:
Haha dat was ook geweldig jaquote:Op zondag 16 maart 2008 22:15 schreef draculettetje het volgende:
bij rembo & rembo moet ik steeds aan dat ze een stofzuiger na deden denken
Haha jaquote:Op zondag 16 maart 2008 22:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
deze had ik al eens gepost, maar blijft geweldig!
Ach jahquote:Op zondag 16 maart 2008 22:17 schreef draculettetje het volgende:
ha ha tong is het niet me eens
Ik dacht dat ik erg was.
verklaar u nader? ik heb nooit echt villa achterwerk gekeken, waar dit een programma in wasquote:Op zondag 16 maart 2008 22:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik de naam Patrick hoor dan moet ik meteen aam Rembo & Rembo denken
ik moest ook lachen hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 22:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach jahWaar mensen zich druk om kunnen maken
niet je hebt wat gemistquote:Op zondag 16 maart 2008 22:22 schreef tripack het volgende:
[..]
verklaar u nader? ik heb nooit echt villa achterwerk gekeken, waar dit een programma in was
Ja zeg datquote:
Sterkte dan maarquote:Op zondag 16 maart 2008 22:30 schreef draculettetje het volgende:
ha ha
ben trouwens nog steeds op de slaapbank beneden
weltrusten!quote:Op zondag 16 maart 2008 22:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sterkte dan maarIk ga trouwens ook naar bed
Adieu
Probeer een beetje te slapen hequote:
truste tot morgenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sterkte dan maarIk ga trouwens ook naar bed
Adieu
whehehe, dit is enorm droogquote:
snap je nu wat je gemist hebt ha haquote:Op zondag 16 maart 2008 22:41 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe, dit is enorm droog![]()
jah wat ik wel heb gezien was wel grappig
we keken dan altijd studio sportquote:Op zondag 16 maart 2008 22:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
snap je nu wat je gemist hebt ha ha
Op de zondag morgen?quote:
Mogguh WLquote:
Ja heftug hequote:Op maandag 17 maart 2008 07:35 schreef WhiteLightning het volgende:
whoa! tis al aardig vroeg licht zeg
Ja Werelds! helaas zit ik nu weer hier hahaquote:Op maandag 17 maart 2008 07:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja heftug heHoe waren de vrije dagen?
Mooi manquote:Op maandag 17 maart 2008 07:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ja Werelds! helaas zit ik nu weer hier haha
Toch maar wel XP ?quote:Op maandag 17 maart 2008 07:51 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb even windows eropniew opgezet . kan nu kiezen tussen xp en vista via dualboot
Mogguh Droxzquote:Op maandag 17 maart 2008 07:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
p.s
Lynda heeft gewoon echt gechecked of mijn telefoon uitstond, heb een smsje gekregen hahaha
Mogguhquote:
ha ha ik had eigenlijk niks anders verwachtquote:Op maandag 17 maart 2008 07:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
p.s
Lynda heeft gewoon echt gechecked of mijn telefoon uitstond, heb een smsje gekregen hahaha
mogguh Dracu!quote:
Had ik wel verwacht, ben blij dat ik mijn telefoon echt had uitgezetquote:
da's dan wel een goed plan jaquote:Op maandag 17 maart 2008 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht, ben blij dat ik mijn telefoon echt had uitgezet
Gelukkig slaap ik vaak door dergelijke dingen heenquote:Op maandag 17 maart 2008 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht, ben blij dat ik mijn telefoon echt had uitgezet
Ik ben optimistischquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 17 maart 2008 08:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja en ik wat minder
nee hoor komt goed
ja hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 08:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
En anders weet je mij te vinden he
Ik zeg er niets een "goede" bijquote:
Pols? Of dat niet?quote:
Ok danquote:Op maandag 17 maart 2008 08:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor
besloten dat ik hoe dan ook vanavond weer boven wil slapen
Zoiets ja, begint eentonig te worden... maar ik heb al 5 dagen niet gegamed, dat is voor mij echt een wonder!quote:
Ja en dan maar is kijken wat die medische wonderlichten daar te melden hebbenquote:Op maandag 17 maart 2008 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoiets ja, begint eentonig te worden... maar ik heb al 5 dagen niet gegamed, dat is voor mij echt een wonder!
Als dit volgende week zo doorgaat.... *iets met ziekenhuis*
ja ik wist gewoon dat je dat ging zeggenquote:
ja hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok danNou dan gaat het je ook lukken
ha ha welk spelquote:Op maandag 17 maart 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja en dan maar is kijken wat die medische wonderlichten daar te melden hebben
Over gamen gesproken... meeen ben gewoon ongekend ingemaakt met Wii'en door mijn vriendin dit weekend![]()
Het ergste is nog wel... ik moet bijna zeggen, welk spel niet?quote:Op maandag 17 maart 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha welk spel
sorry ik moest echt lachen
Kan ik me voorstellen, maar blijf je wel voorzichtig doenquote:Op maandag 17 maart 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor
gister ben ik ook geholpen, moest toch douchen
en op mn kont na beneden
was kapot daarna dus toen besloten om nog 1 nachtje het anders te doen
maar ik heb er genoeg van nu
hmmm droxz dat gaat dus ook nog niet helemaal volgens planning?! misschien een idee toch eerder het ziekenhuis in te schakelen?
En wat is veel?quote:Op maandag 17 maart 2008 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik wist gewoon dat je dat ging zeggen![]()
maar ik heb dual boot heh. dus ik stap niet helemaal over![]()
![]()
![]()
ik moest gewoon even zien of het veel scheelde met online gamen.
én , bij css scheelt het.
dus ik gebruik xp alleen voor online gamen
quote:Op maandag 17 maart 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel... ik moet bijna zeggen, welk spel niet?
Ze overheerscht de pan uit met Golf, Bowlen, Mario Galaxy (!!)
ik heb al plechtig moeten beloven niet alleen de trap op te gaanquote:Op maandag 17 maart 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar blijf je wel voorzichtig doen
Heeft voor de Wii nog nooit een console aangeraakt... Hoe kut is datquote:Op maandag 17 maart 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goed bezig die vriendin van jou ha ha
Mooi, en daar ga jij je ook aan houden?quote:Op maandag 17 maart 2008 08:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb al plechtig moeten beloven niet alleen de trap op te gaan
vandaag nog wel denk ikquote:Op maandag 17 maart 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mooi, en daar ga jij je ook aan houden?
arme jijquote:Op maandag 17 maart 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeft voor de Wii nog nooit een console aangeraakt... Hoe kut is dat![]()
Nee doe dat gewoon nou nog even, niet zo eigenwijs hequote:
Waarom sta ik daar dus ook niet van te kijkenquote:Op maandag 17 maart 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
arme jij![]()
al blijf ik een strakke aktie vinden uiteraard
het is toch te gek voor woorden dat ik niet even zelf de trap op kanquote:Op maandag 17 maart 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee doe dat gewoon nou nog even, niet zo eigenwijs he
uhm tja wij vrouwen dan gewoon 1 vormen ha haquote:Op maandag 17 maart 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom sta ik daar dus ook niet van te kijken
Laten we het hopen, maar heb er een hard hoofd in na alle ervaringen die ik heb mogen opdoen met het ziekenhuis edquote:Op maandag 17 maart 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja en dan maar is kijken wat die medische wonderlichten daar te melden hebben
Over gamen gesproken... meeen ben gewoon ongekend ingemaakt met Wii'en door mijn vriendin dit weekend![]()
Zo gaan dingen nou eenmaal, bedoel shit ik kan nu al twee weken niet sporten vanwege een sneetje in mijn rug dat nog geen 5 cm breed is.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het is toch te gek voor woorden dat ik niet even zelf de trap op kan
10fps online.quote:
Ja kan ik me voorstellen, of zullen ze beginnen met de one-liner; "Nah, laten we dan maar is even een fototje maken"quote:Op maandag 17 maart 2008 08:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laten we het hopen, maar heb er een hard hoofd in na alle ervaringen die ik heb mogen opdoen met het ziekenhuis ed
Daarom heb ik dus ook dual boot hequote:Op maandag 17 maart 2008 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik wist gewoon dat je dat ging zeggen![]()
maar ik heb dual boot heh. dus ik stap niet helemaal over![]()
![]()
![]()
ik moest gewoon even zien of het veel scheelde met online gamen.
én , bij css scheelt het.
dus ik gebruik xp alleen voor online gamen
Ja dat is vaak zoquote:Op maandag 17 maart 2008 08:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
uhm tja wij vrouwen dan gewoon 1 vormen ha ha
Ja ok, als je veel online gamed dan kan ik het mij voorstellen. Maar echt hardcore online gamen doe ik niet meer, heb er geeneens tijd voorquote:Op maandag 17 maart 2008 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
10fps online.
ik haal met de grootste moeite 60fps op die server. (ligt ook aan de server, en alle mods die er draaien)
maja , kan nu dus met 60fps continue gamen, waar hij af en toe eerder naar de 40 toeschoot
xp voelt wel erg kaal aan zeg, lijkt net of ik er win2k op heb gezet haha
Het is kut met peren, maar wat doe je er aan?quote:Op maandag 17 maart 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het is toch te gek voor woorden dat ik niet even zelf de trap op kan
Een stel gehandicapten bij elkaarquote:Op maandag 17 maart 2008 08:28 schreef draculettetje het volgende:
wat zijn we een lekker stel hier trouwns, de 1 kan niet gamen en de ander niet sporten
en ik ff niet de trap op (dus verdorie ook niet het bad)
Juist, een negatieve houding zorgt er voor dat het lichaam ook minder snel hersteld. Gewoon positief blijvenquote:Op maandag 17 maart 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is kut met peren, maar wat doe je er aan?
Ik kan ook niet meer sporten (was me leven....), en nu kan ik amper werken / toetsenbord gebruiken... (nu mijn leven...).
Maar wat doe ik er aan? GEEN MOER! acceperen... en hoop houden
Dat weet ik wel zeker.. daarom wil ik ook naar een ander ziekenhuis... mijn arts hier heeft ooit gewoon een geroepenquote:Op maandag 17 maart 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen, of zullen ze beginnen met de one-liner; "Nah, laten we dan maar is even een fototje maken"
En bedankt hequote:
vind je het heel erg als ik nu weer in de lach schietquote:Op maandag 17 maart 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Juist, een negatieve houding zorgt er voor dat het lichaam ook minder snel hersteld. Gewoon positief blijven
Ongekend... Wat een prutser, en dan druk ik mijzelf nog ontzettend subtiel uit.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.. daarom wil ik ook naar een ander ziekenhuis... mijn arts hier heeft ooit gewoon een geroepen
"ik heb je al geopereerd en onderzocht, ga maar naar een ander...."
"Gehandicapten die geen moer te doen hebben op hun werk"quote:Op maandag 17 maart 2008 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een stel gehandicapten bij elkaar
Want? Het is echt bewezen, positieve houding is beter voor het lichaamquote:Op maandag 17 maart 2008 08:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vind je het heel erg als ik nu weer in de lach schiet
Whahahaquote:Op maandag 17 maart 2008 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"Gehandicapten die geen moer te doen hebben op hun werk"![]()
![]()
ook een apart verhaalquote:Op maandag 17 maart 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.. daarom wil ik ook naar een ander ziekenhuis... mijn arts hier heeft ooit gewoon een geroepen
"ik heb je al geopereerd en onderzocht, ga maar naar een ander...."
Ik lach er niet om, en kan me wel vinden in zijn reactie.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vind je het heel erg als ik nu weer in de lach schiet
tja ik heb er alleen online last van. als je offline speelt maakt het niet zoveel uitquote:Op maandag 17 maart 2008 08:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus ook dual boot he
Het scheelt echt in veel spellen hoor, heb niet voor niets dual boot, en zeg niet voor niets
dat vista niet gemaakt is voor de huidige spellen (niet dirext10).
kan me nog ergens iets herinneren van een beller die wat minder positief was enzoquote:Op maandag 17 maart 2008 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Want? Het is echt bewezen, positieve houding is beter voor het lichaamEn je voelt je er ook fit door
Fisio zuigt, en dan doe ik echt NOOIT ik herhaal NOOIT meer voor mijn pols... stelletje *hier staan normaal scheldwoorden*.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook een apart verhaal
en een ander idee waar je misschien ook nog niet aan wil denken hoor
maar pijn bestrijding? die kijken vaak ook net wat verder, bedoel niet alleen pijn bestrijden maar ook de oorzaak
Dan weet ik niet wat jij met je XP doet, maar thuis werkt dat prima hoor ?!quote:Op maandag 17 maart 2008 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja ik heb er alleen online last van. als je offline speelt maakt het niet zoveel uit
maar ze moeten dat ctrl+alt+delete eens maken in xp. in vista werkt dat dus echt altijd, en xp niet
makkelijk als er weer s wat vast hangt.
I know, als ik niet kan sporten... och dan ben ik niet te genieten. Ongekend... En ik heb er nu ook nog steeds flink de zeik inquote:Op maandag 17 maart 2008 08:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan me nog ergens iets herinneren van een beller die wat minder positief was enzo
voor de rest ben ik nog wel positief hoor, het is alleen zo'n raar gevoel
en een flinke terugslag
Ja en dat is ook zo, bedoel shit, om het helemaal positief te brengen... De lente komt eraan! Zomer! Zon! Bier! Strand!quote:Op maandag 17 maart 2008 08:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lach er niet om, en kan me wel vinden in zijn reactie.
Hoe het ook met mij ging (kan bij jou natuurlijk anders zijn!), hoe slecht het ook gaat, hoe lang het ook gaat duren.
je moet toch door... dan kan je maar beter zo positief mogelijk proberen te blijven
kort samengevat en ook dat kan weer per ziekenhuis verschillenquote:Op maandag 17 maart 2008 08:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Fisio zuigt, en dan doe ik echt NOOIT ik herhaal NOOIT meer voor mijn pols... stelletje *hier staan normaal scheldwoorden*.
Maar wat moet ik precies zien als pijn bestrijding? (serieuze vraag)
zomer avonden heerlijkquote:Op maandag 17 maart 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja en dat is ook zo, bedoel shit, om het helemaal positief te brengen... De lente komt eraan! Zomer! Zon! Bier! Strand!
misschien ligt het aan mn videokaarten ofzo, aangezien jij een andere hebt, en geen sli.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat jij met je XP doet, maar thuis werkt dat prima hoor ?!
Ik game bijna alleen maar online he, vandaar
En ofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |