08:00 - 16:30 (maarja, ben er altijd een kwartier eerder, en blijf altijd een kwartier langerquote:Op zondag 16 maart 2008 21:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Van 6 tot 4, en ja dat is zeker vroeg. Ik moet morgen weer van 7 - 3
Kom maar langs mijn stationquote:Op zondag 16 maart 2008 21:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij bent in de ochtend altijd goed waker ja, met je koude handen
Dat is nog te doenquote:Op zondag 16 maart 2008 21:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
08:00 - 16:30 (maarja, ben er altijd een kwartier eerder, en blijf altijd een kwartier langer)
6 - 19quote:Op zondag 16 maart 2008 21:33 schreef lynda het volgende:
Van 6 tot 4 jaNormaal van 6 tot 19
![]()
Ik hoop dat ik morgen maar tot 12 hoef en anders wel tot 4 en ben ik dinsdag vrij scheelt ook weer
lekker lang weekend! fijn eh pasen!quote:Op zondag 16 maart 2008 21:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat zeker, en dan tot en met maandag
Ja in dat opzicht is het best fijnquote:Op zondag 16 maart 2008 21:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lekker lang weekend! fijn eh pasen!
Mwah ik zou het dan niet om het geld doenquote:
Waar werk je dan tegenwoordig?quote:Op zondag 16 maart 2008 21:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Kom maar langs mijn stationKrijg je bakje koffie
Tis 's ochtends lekker druk, 's middags lekker bezig met eigen ding.. morgen me schoolboeken meequote:Op zondag 16 maart 2008 21:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah ik zou het dan niet om het geld doen
Ja ik zag hetquote:Op zondag 16 maart 2008 21:43 schreef lynda het volgende:
Trouwens beller.. je weet nu wel dat ik je op hyves gevonden heb he?
Door je eigen schuld!
Haha ja ok dat doe ik ook op m'n werkquote:Op zondag 16 maart 2008 21:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Tis 's ochtends lekker druk, 's middags lekker bezig met eigen ding.. morgen me schoolboeken mee
Ik vermaak me er wel betaald
welk opzicht niet dan?quote:Op zondag 16 maart 2008 21:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja in dat opzicht is het best fijn
ha ha ik zeg maar weer even niksquote:Op zondag 16 maart 2008 21:43 schreef lynda het volgende:
Trouwens beller.. je weet nu wel dat ik je op hyves gevonden heb he?
Door je eigen schuld!
japanners, apart volkquote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 21:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja ok dat doe ik ook op m'n werk![]()
Donderdag trouwens een examen van RUP
Dat vind ik persoonlijk erg mooi, als je die spelletjes daar op tv ziet, echt geweldig!quote:
jij had er laatst toch hier ook filmpjes van gepost?quote:Op zondag 16 maart 2008 21:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk erg mooi, als je die spelletjes daar op tv ziet, echt geweldig!
whehehe wel grappig dat jij die spatie tussen mijn naam plaatstquote:Op zondag 16 maart 2008 21:41 schreef draculettetje het volgende:
avond tri pack
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op zondag 16 maart 2008 21:55 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe wel grappig dat jij die spatie tussen mijn naam plaatst
het heeft helemaal niks met een verpakking dat uit drie dingen bestaat, maar het is een anagram van mijn naam...gaat vanzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |