quote:Voorgaande topics:
XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
¤15,- | < 25 kg / afmeting max 58x78x175 cm
¤29,- | 0 - 100 kg
¤59,- | 100 - 300 kg
¤89,- | > 300 kg
¤10,- | etagetoeslag
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
16 maart: IKEA Amsterdam
30 maart: IKEA Amsterdam, Haarlem en Heerlen
6 april: IKEA Amsterdam, Breda, Groningen en Utrecht
13 april: IKEA Amsterdam
20 april: IKEA Amsterdam
27 april: IKEA Amersfoort, Amsterdam, Delft, Duiven, Haarlem en Heerlen
Dit zijn de speciale openingstijden voor de komende tijd:
- Goede vrijdag 21 maart: open van 10-18 uur
- Tweede paasdag ma 24 maart: open van 10-17 uur
- Koninginnedag wo 30 april: open van 10-17 uur, m.u.v. IKEA Amsterdam en Delft
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: kalinho IKEA Breda: Allan24 IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce IKEA Eindhoven: Debsterr IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: Adelante - TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
De nieuwe catalogus 2008/2009 verschijnt in september, tussendoor komen nog wel wat foldertjes uit en nieuwe artikelen verschijnen zo'n vier keer per jaar in de winkel.quote:
@ een ikea medewerkerquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:17 schreef Memento-Mori het volgende:
TVP om de vraagjes van de mensen hier te kunnen beantwoorden
STIBYquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:00 schreef Nicknaamloos het volgende:
in april eind april als ik het goed heb.. heb net ff stiekum gekeken op de website van zweden die hebben een nieuwe tv meubel, stiby.. die hebbe we hier niet
Ik w8 op de collectie nieuwe tv meubels.. hehe
Ik lees net septemberjammer, nog langer wachten.
![]()
Nee... Wij kunnen artikelen alleen leveren in de kleuren zoals die in het assortiment zitten. STOLMEN is dus inderdaad alleen in een witte en een zwartbruine uitvoering verkrijgbaar...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:56 schreef egg-bird het volgende:
[..]
@ een ikea medewerker
kun je bepaalde meubels ook laten bestellen in een ander fineer bijv eiken fineer?
Vind de stolmen kast zo gaaf maar vind die witte kleur en donkere kleur zo so so
ik zie een gele kikkerquote:Op zondag 16 maart 2008 20:59 schreef Bartjebart het volgende:
IKEA gaat auto's verkopen...
Autå Gølf, artikelnummer 156.788.91
[ afbeelding ]
MYSINGE is een uitgaande serie, TYLOSAND is wel aardigquote:Op maandag 17 maart 2008 14:41 schreef Axia het volgende:
Iemand ervaringen met de MySinge of Tylosand banken? Ik twijfel namelijk tussen deze twee
quote:Op maandag 17 maart 2008 15:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
MYSINGE is een uitgaande serie, TYLOSAND is wel aardig
Je moet met je STAT witte deur naar die verfmenger heengaan, dat is de beste manier. Ik kan pas woensdag voor je kijken...quote:Op maandag 17 maart 2008 16:25 schreef suuske343 het volgende:
Heb ik van de keukenafdeling het kleur nummer gekregen van de Stat witte keuken....
Maar nou denk ik dat ik (of hunnie) een nummertje verkeerd heb genoteerd, want de verfmengert kwam met rood-tint aanzetten.
Kan 1 van jullie dat nog es effe kijken voor mij?
Ik doelde op smaak, houd zelf meer van leer en de enige bank van IKEA die ik mooi vind is de STOCKHOLM in bruin leer.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:10 schreef Axia het volgende:
[..]
wel aardig? Bedoel je qua kwaliteit of meer omdat het jouw smaak niet is?
ah oke.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik doelde op smaak, houd zelf meer van leer en de enige bank van IKEA die ik mooi vind is de STOCKHOLM in bruin leer.
Hier hetzelfde probleem met een Faktum Applad, kwam ook al een roze kleur uit. Je kunt beter even een plankje meenemen naar de verfzaak..quote:Op maandag 17 maart 2008 16:25 schreef suuske343 het volgende:
Heb ik van de keukenafdeling het kleur nummer gekregen van de Stat witte keuken....
Maar nou denk ik dat ik (of hunnie) een nummertje verkeerd heb genoteerd, want de verfmengert kwam met rood-tint aanzetten.
Kan 1 van jullie dat nog es effe kijken voor mij?
Goh... das toevallig...quote:Op maandag 17 maart 2008 21:23 schreef Onze_Zanie het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem met een Faktum Applad, kwam ook al een roze kleur uit. Je kunt beter even een plankje meenemen naar de verfzaak..
ik heb ook nog een ikea vuilnisbak in dezelfde kleur.....dus redelijk standaard zal hij toch wel zijn.....quote:Op maandag 17 maart 2008 21:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Goh... das toevallig...
FAKTUM APPLAD en FAKTUM STAT zijn dezelfde kleuren
Ow ja dat weet ik niet...quote:Op maandag 17 maart 2008 21:42 schreef suuske343 het volgende:
[..]
ik heb ook nog een ikea vuilnisbak in dezelfde kleur.....dus redelijk standaard zal hij toch wel zijn.....
In juni is Mysinge als het goed is helemaal verdwenen. Tylosand is een prima bank, je kan alle mogelijke opstellingen verzinnen en hij is ontzettend flexibel!! Laat je adviseren in een van de winkels (Amsterdam bijvoorbeeld...)quote:Op maandag 17 maart 2008 16:54 schreef Axia het volgende:
[..]
ah oke.ik hou meer van stoffen banken. We zijn namelijk op zoek naar een bank met chaise longue gedeelte. Afgelopen zaterdag wat banken uitgetest bij de Ikea. Maar als die MySinge eruit gaat, is het denk ik niet zo een goed idee (aangezien ik de bank pas in juni nodig heb).
Thnx!! Ik vind hem verrassend mooi, het lijkt design, vooral op de zgn. 'Tara'- tafels.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb die tafel al ruim 3 jaar staan. Geen krasjes, maar wel wat afdrukken van een rubberen pannenonderzetter. Er zat ook nog een tafelkleed onder, maar kennelijk was een ovenschaal toch wat te heet. De onderzetter had aan de onderkant allemaal nopjes en die zijn nu dus wat zichtbaar in het folie.
Verder is het een supertafel, die 'surfplank'.
Kramfors misschien een ideetje?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:54 schreef Axia het volgende:
[..]
ah oke.ik hou meer van stoffen banken. We zijn namelijk op zoek naar een bank met chaise longue gedeelte. Afgelopen zaterdag wat banken uitgetest bij de Ikea. Maar als die MySinge eruit gaat, is het denk ik niet zo een goed idee (aangezien ik de bank pas in juni nodig heb).
Wanneer je het blad uitpakt en de beschermfolie eraf hebt gehaald het blad even 'behandelen' met een sopje. Gewoon wat water met een milde zeepoplossing. Dat er een dag in laten trekken en dan de tafel afnemen en drogen. Wordt de folielaag wat steviger vanquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Heeft hier iemand de Gidea tafel? Ik wil hem gebruiken als eettafel.
Blijft het blad daarvan een beetje mooi. Het lijkt me nl. vrij gevoelig voor krassen e.d.
[ afbeelding ]
De bovenkasten zijn gewoon wit van boven. Het is wel het mooist om er een werkblad overheen te leggen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:13 schreef Stiemie het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe de Ikea-keukenkastjes (de bovenkastjes) aan de bovenkant zijn afgewerkt?
Ik zag in een oude vt wonen/ 101 woonideeen een soort van dressoir/ wandkastje gemaakt van ikea-keukenkastjes. Nu lijkt me dat een heel ahndig idee voor hier omdat ik graag een "dressoir" wil dat er redelijk strak uitziet en waar je lekker veel in kwijt kan. De bovenkastjes van mijn eigen keuken (geen ikea dus) zijn niet mooi afgewerkt en je zit aan de bovenkant dus niet mooi afgewerkt mdf enzo.
Ik wil er ook niet te veel aan uitgeven omdat ik een dochter heb die nu 8 maanden is. Ik wil straks wel in huis kunnen genieten in aats van de hele dag in de stress zitten omdat er misschien een krasje op mijn meubels kan komenDaarom leek dit me wel een handig plan.
Die verkoopt IKEA ook (PERFEKT)quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:47 schreef Stiemie het volgende:
Verkoopt Ikea die panelen ook? Of moet ik daarvoor naar bijvoorbeeld Praxis?
Toevallig dan dat ze overal ook een kleurcode meegeven die niet klopt...quote:Op maandag 17 maart 2008 21:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Goh... das toevallig...
FAKTUM APPLAD en FAKTUM STAT zijn dezelfde kleuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |