abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 april 2008 @ 17:38:13 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_58282697

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
Voorgaande topics:
XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
€15,- | < 25 kg / afmeting max 58x78x175 cm
€29,- | 0 - 100 kg
€59,- | 100 - 300 kg
€89,- | > 300 kg
€10,- | etagetoeslag

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
30 maart: IKEA Amsterdam, Haarlem en Heerlen
6 april: IKEA Amsterdam, Breda, Groningen en Utrecht
13 april: IKEA Amsterdam
20 april: IKEA Amsterdam
27 april: IKEA Amersfoort, Amsterdam, Delft, Duiven, Haarlem en Heerlen

Dit zijn de speciale openingstijden voor de komende tijd:
- Goede vrijdag 21 maart: open van 10-18 uur
- Tweede paasdag ma 24 maart: open van 10-17 uur
- Koninginnedag wo 30 april: open van 10-17 uur, m.u.v. IKEA Amsterdam en Delft
quote:
Vragen?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: kalinho
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce
  • IKEA Eindhoven: Debsterr
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      Licht Ontvlambaar donderdag 24 april 2008 @ 17:53:40 #2
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_58283027
    Vraagje... ik heb een IKEAfamily pas, ergens Alleen geen flauw idee waar. Kan ik een nieuwe aanvragen?
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
      donderdag 24 april 2008 @ 17:56:43 #3
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_58283099
    volgende keer even langslopen bij de IKEA Family afdeling, vragen ze een nieuwe pas voor je aan en krijg je meteen een uitdraai met je familynummer mee, die je direct kunt gebruiken
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      Licht Ontvlambaar donderdag 24 april 2008 @ 17:57:06 #4
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_58283108
    Thanks!
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
    pi_58283150
    pi_58286111
    Vandaag heb ik mijn IKEA-family pasje ontvangen Erg snel trouwens, binnen een paar weken
    pi_58287403
    Terug Vind Ikea
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
    pi_58289698
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 21:09 schreef Cyan het volgende:
    Terug Vind Ikea
    http://www.ikea.com/ms/nl_NL/ikny_splash.html
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_58289775
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 09:54 schreef amokjeeh het volgende:

[..]

Ja van begin dit jaar, maar ik kan de Kramfors serie stof niet meer vinden op de website. Dus vandaar eigenlijk dat ik twijfel of die er nog is.
    De onderstellen van de stoffen KRAMFORS banken zijn op dit moment niet leverbaar... Daarom zijn ze van de site gehaald.

De bekledingen hebben geen leverprobleem
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_58289801
    TEEVEEEPUUUH
    pi_58289848
    quote:
    Thnx!
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
      vrijdag 25 april 2008 @ 07:10:54 #12
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_58294499
    Goedemorgen.

Ik dacht gisteren mijn 160*200 Hopen snel te vervangen, ik wist niet precies hoe breed het beste ding was maar mijn herrinering zei tegen me dat ik de breedste hopen had. Ik heb de sneltransport (geld meer dan waard trouwens) het bed samen met de nieuwe bank laten bezorgen en begon met sleutelen en het oude bed uit elkaar te halen. Bij het in elkaar zetten van het nieuwe bedframe viel mij op dat het wat breder leek. En ja, ik heb nu de 180*200. Op zichzelf natuurlijk helemaal geen ramp en ik ga vanmiddag weer terug naar de zweedse meubelboer, maar ik vroeg me af.

"Hoe lang is de 180*200 al in de handel ?"

Ik ben er namelijk van overtuigd dat ik 7 jaar (ofzo) terug toch echt het breedste HOPEN bed heb gekocht.
      vrijdag 25 april 2008 @ 10:05:19 #13
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_58296508
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 07:10 schreef GI het volgende:
    Goedemorgen.

Ik dacht gisteren mijn 160*200 Hopen snel te vervangen, ik wist niet precies hoe breed het beste ding was maar mijn herrinering zei tegen me dat ik de breedste hopen had. Ik heb de sneltransport (geld meer dan waard trouwens) het bed samen met de nieuwe bank laten bezorgen en begon met sleutelen en het oude bed uit elkaar te halen. Bij het in elkaar zetten van het nieuwe bedframe viel mij op dat het wat breder leek. En ja, ik heb nu de 180*200. Op zichzelf natuurlijk helemaal geen ramp en ik ga vanmiddag weer terug naar de zweedse meubelboer, maar ik vroeg me af.

Ik ben er namelijk van overtuigd dat ik 7 jaar (ofzo) terug toch echt het breedste HOPEN bed heb gekocht.
    Ik denk een jaartje of twee, daarvoor was HOPEN ook maar in één kleur verkrijgbaar, maar omdat het model goed liep zijn er meerdere maten/kleuren bij gekomen.
      vrijdag 25 april 2008 @ 10:07:49 #14
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_58296557
    Check, ik heb hem nu inderdaad ook in het bruin/zwart ipv het bruine dat ik bij de vorige had.

Ik voel me nogal suf nu, al ben ik wel blij met de extra 20 centimeter. Alleen had ik als ik het had geweten ook meteen mijn lattenbodem en matras besteld
      vrijdag 25 april 2008 @ 10:11:11 #15
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_58296620
    Ow, trouwens A. Je zou nog kijken voor een Knut shirt voor me. Ik gok dat die poging mislukt is
    pi_58300868
    Ik lurk hier al een tijdje mee als grote IKEAfan, maar ik had ondertussen een vraagje voor een lieftallige ikea-medewerker
    een vriendin van mij zoek het LEKSVIK babybedje

Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

maar dat is nergens te vinden (noch belgie noch nederland) heeft er iemand enig idee wat er juist mee aan de hand is?
      vrijdag 25 april 2008 @ 16:33:07 #17
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_58305625
    Ik heb hier een Billy boekenkast staan. Ik zoek daarvoor een extra plank. De afmetingen van de planken zijn 56 : 26 cm. Maar die kan ik nergens vinden op de site. Is de afmetingen van de Billy veranderd?
    pi_58311705
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 16:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
    Ik heb hier een Billy boekenkast staan. Ik zoek daarvoor een extra plank. De afmetingen van de planken zijn 56 : 26 cm. Maar die kan ik nergens vinden op de site. Is de afmetingen van de Billy veranderd?
    De 60cm brede kasten zijn inderdaad uit het assortiment. BILLY is nu enkel verkrijgbaar in 40 en 80cm
    pi_58316379
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 07:10 schreef GI het volgende:
    Goedemorgen.

Dit komt mij heeeeeeeeel erg bekend voor
    Alleen wij hadden ook gelijk alles voor 180 gekocht alleen de matrassen waren voor 160
    pi_58320143
    Hoe zit het met deze KULLEN? Is dat wel wat?
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

Ik vind deze MALM mooier,
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

maar ik heb chronisch ruimte gebrek en die KULLEN is net een slagje kleiner en zou dus beter passen. Ik heb alleen zo'n gevoel dat niet zo solide als de MALM is.

Iemand ervaring mee?
    know'm sayin?
    word? word.
      zaterdag 26 april 2008 @ 15:00:59 #21
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_58320922
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 22:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De 60cm brede kasten zijn inderdaad uit het assortiment. BILLY is nu enkel verkrijgbaar in 40 en 80cm
    Ok, bedankt.
    pi_58321911
    quote:
    Op zaterdag 26 april 2008 14:14 schreef alors het volgende:
    Hoe zit het met deze KULLEN? Is dat wel wat?
    [ afbeelding ]

Ik vind deze MALM mooier,
    [ afbeelding ]
    maar ik heb chronisch ruimte gebrek en die KULLEN is net een slagje kleiner en zou dus beter passen. Ik heb alleen zo'n gevoel dat niet zo solide als de MALM is.

Iemand ervaring mee?
    Dat klopt wel zo'n beetje. KULLEN is de cheap-ass versie van MALM (hoewel er een andere term voor bestaat binnen IKEA )
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_58321931
    Nog goedkoper dan de MALM? Damn.
      zaterdag 26 april 2008 @ 16:05:29 #25
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_58321951
    KULLEN is echt waaibomenhout

Leuke aanbieding bij IKEA Haarlem & Eindhoven:

Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
    Ja, breng me naar de shop