Hoezo , wat is er gebeurt ?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:23 schreef draculettetje het volgende:
er rust een vloek op mijn auto
vrijdag al die krassen,quote:
Over dat chagerijnig, dan kunnen we elkaar een hand schudden!quote:Op maandag 10 maart 2008 16:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vrijdag al die krassen,
werd ik net door mn zoessie wakker gebeld, dat er iemand tegen aan heeft gezeten, met resultaat diepe kras en deukjes maar weer geen briefje
we gaan nu proberen om het op het waarborgfonds terug te halen
ik ben in ieder geval chagerijnig
vertelquote:Op maandag 10 maart 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Over dat chagerijnig, dan kunnen we elkaar een hand schudden!
nou het zit je idd niet mee zeg.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vrijdag al die krassen,
werd ik net door mn zoessie wakker gebeld, dat er iemand tegen aan heeft gezeten, met resultaat diepe kras en deukjes maar weer geen briefje
die werkt hier gewoon hoor. ik heb een keer overal op geletquote:Op maandag 10 maart 2008 16:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
we missen een plaatje in de OP.. (noob plaatje met "reed the... before you post*
nope maar ja ook niks aan te doen, nu gewoon hopen dat we er nog wat voor terug krijgenquote:Op maandag 10 maart 2008 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou het zit je idd niet mee zeg.
ja je zou bijna denken om een camera te plaatsen zeg.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nope maar ja ook niks aan te doen, nu gewoon hopen dat we er nog wat voor terug krijgen
ha ha ja!quote:Op maandag 10 maart 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je zou bijna denken om een camera te plaatsen zeg.
damn dat is echt te begrijpenquote:Op maandag 10 maart 2008 16:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vrijdag al die krassen,
dank, ben nu allang blij bdat ik weet welke stappen er ondernomen moeten wordenquote:Op maandag 10 maart 2008 16:41 schreef tripack het volgende:
[..]
damn dat is echt te begrijpen![]()
wordt je niet vrolijk van
Er konden nog mensen bellen, dus kan mijn pctje dan nog niet afsluitenquote:Op maandag 10 maart 2008 18:28 schreef draculettetje het volgende:
lekker idee he droxz, a zou je vast de pjoeter nu aan het afslutien zijn!
tot morgen, allemaal!
dank!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:15 schreef lynda het volgende:
Draak roep jij me ff? zie je hyves![]()
Tot zover mijn inbreng voor voorlopig hier
En ik dacht dat het hier slecht wasquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:1105)
quote:
SSDD...quote:Op maandag 10 maart 2008 19:19 schreef draculettetje het volgende:
[quote]Op maandag 10 maart 2008 19:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er konden nog mensen bellen, dus kan mijn pctje dan nog niet afsluiten
Maarja, dagje werken zit er weer op... zo even gamen, filmpje kijken en dat dag zit er al weer op!
[/quote
en dan gewoon weer hetzelfde liedje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
SSDD...ha haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goede morgen!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:32 schreef Bellerophon het volgende:
Pfff gaarheid gallore
Jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goede morgen!
hoe is ie?
gaar dus....
Mwah vrij... ziek melden wil ik het liever noemen... Pff ben blij als het donderdag is, dan kunnen die kut hechtingen eruitquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dat nogwel na een dagje vrij....
Heej, hoe is alles?quote:
ksn je echt last van hebben jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah vrij... ziek melden wil ik het liever noemen... Pff ben blij als het donderdag is, dan kunnen die kut hechtingen eruit
Nee was het maar zo'n feest, wil weer normaal alles kunnen doenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ksn je echt last van hebben ja
sorry dacht echt dat je gewoon vrij was
kan me voorstellen, nog een paar dagen gedudldquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee was het maar zo'n feest, wil weer normaal alles kunnen doen
Beetje moe wel ja. 4 uurtjes geslapen dit keer. Altijd nog beter dan die 2,5 uur van donderdagnacht. Maar straks thuis zeker even een uurtje gaan liggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mooi en nu brak? of valt het mee?
klinkt als een goed planquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:35 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Beetje moe wel ja. 4 uurtjes geslapen dit keer. Altijd nog beter dan die 2,5 uur van donderdagnacht. Maar straks thuis zeker even een uurtje gaan liggen.
Ja weet ik, donderdag morgen gaan ze er weer uitquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan me voorstellen, nog een paar dagen gedudld
nog 2 nachtjes slapen dus, kan je wel een beetje slapen trouwens?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja weet ik, donderdag morgen gaan ze er weer uit
Ja slapen gaat wel goed, moet alleen niet te veel bewegenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog 2 nachtjes slapen dus, kan je wel een beetje slapen trouwens?
gelukkig dus wel wat rust, alleen voor een beweeglijk iemand als jij is niet veel bewegen wel moeilijk lijkt mequote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja slapen gaat wel goed, moet alleen niet te veel bewegen
Ontzettend ja... in mijn optiek zie ik mijzelf nu al dikker wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gelukkig dus wel wat rust, alleen voor een beweeglijk iemand als jij is niet veel bewegen wel moeilijk lijkt me
zolang je maar weet dat dat heus niet zo snel gaat!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ontzettend ja... in mijn optiek zie ik mijzelf nu al dikker worden
Fattyquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ontzettend ja... in mijn optiek zie ik mijzelf nu al dikker worden
Ja, maar dat vind ik al snel van mijzelfquote:
Tjah... dat gaan we zienquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zolang je maar weet dat dat heus niet zo snel gaat!
doe maar nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik al snel van mijzelf
morge tripack!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:15 schreef tripack het volgende:
goedemorgen dames en heren
weer aant werk vandaag
Macht der gewoontequote:
ik zou bijna iemand gaan inhuren om snachts met een sproeier bij mn raam te staanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:25 schreef tripack het volgende:
goedemorgen WL en Droxz
regen vind ik wel rustgevend...behalve als je er in staat
Smakelijkquote:
mag je al de straat op ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Over 5 minuten even sigaretje wegwerken in de kou.
ik heb het moment even gehad met autoquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Zingend fietsen in de regen?
Oh, dat waren brugklastrauma's. Naar school fietsen, dat het halverwege keihard ging plenzen en dan op school aankomen met een zeiknat hoofd en natte spijkerbroek (iehw, natte spijkerbroek) en dat je dan de rest van de dag klam bent. Met een kop op onweer door de regen trappen. Bluhhh.Auto
daarbij vind ik het ook mooi om naar onweer in de verte te kijken, maar dat gaat midden in de stad vaak lastigquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou bijna iemand gaan inhuren om snachts met een sproeier bij mn raam te staan
Had er altijd schijt aan of het "cool" was of niet, maar ik droog gewoon een regenpak. Gezeik met nat aankomen op schoolquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh, dat waren brugklastrauma's. Naar school fietsen, dat het halverwege keihard ging plenzen en dan op school aankomen met een zeiknat hoofd en natte spijkerbroek (iehw, natte spijkerbroek) en dat je dan de rest van de dag klam bent. Met een kop op onweer door de regen trappen. Bluhhh.Auto
eet smakelijk WLquote:
onweer vind ik niet zo fijn, alhoewel ik de flitsen wel mooi vindquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:33 schreef tripack het volgende:
[..]
daarbij vind ik het ook mooi om naar onweer in de verte te kijken, maar dat gaat midden in de stad vaak lastigvooral als je op de begaande grond woont
Blijft het prachtig vinden, en hoe harder hoe beterquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
onweer vind ik niet zo fijn, alhoewel ik de flitsen wel mooi vind
sta dan ook met mn oren dicht vaak te kijken, met toch hier en daar een schrik reactie
dan kruip ik dus het liefst helemaal wegquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Blijft het prachtig vinden, en hoe harder hoe beter
Ja ik ook niet hoor. Maar als het halverwge de fietstocht begon te gieten had ik weinig zin om af te stappen en dat hele handeltje aan te gaan trekken in de berm.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Had er altijd schijt aan of het "cool" was of niet, maar ik droog gewoon een regenpak. Gezeik met nat aankomen op school
ik sta af en toe wel zingend onder de douche. das toch bijna hetzelfde. je wordt allebei natquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat water is 45 graden, da's relaxed.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik sta af en toe wel zingend onder de douche. das toch bijna hetzelfde. je wordt allebei nat
ik was altijd te eigenwijs om een pak aan te trekken hahaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Had er altijd schijt aan of het "cool" was of niet, maar ik droog gewoon een regenpak. Gezeik met nat aankomen op school
doet mijn vriendin ook... misschien vind ik het daarom ook wel leuk. lekker fijn tegenelkaar aankruipen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan kruip ik dus het liefst helemaal weg
Dat is ook zo, of je schooltas die doorweekt was.... ook zoietsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:42 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja ik ook niet hoor. Maar als het halverwge de fietstocht begon te gieten had ik weinig zin om af te stappen en dat hele handeltje aan te gaan trekken in de berm.
Ach jah, iedereen zo zijn ding tochquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan kruip ik dus het liefst helemaal weg
Haha ja ok, dat kan ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik was altijd te eigenwijs om een pak aan te trekken haha
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is ook zo, of je schooltas die doorweekt was.... ook zoiets
Heb je in Noorwegen ook, geweldigquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:43 schreef tripack het volgende:
[..]
doet mijn vriendin ook... misschien vind ik het daarom ook wel leuk. lekker fijn tegenelkaar aankruipen.![]()
weet nog wel een vakantie in spanje, was met m'n ouders. zaten op een berg in lloret da mar op de vijfde verdieping van het apartementencomplex. je kon zo mooi over de zee uitkijken. en dan ook wanneer er onweer op zee zag je van die mooie witte slierten door de lucht
Dat was pas erg!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:45 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Of als je chocomel ging lekken.
ja iddquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:42 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat water is 45 graden, da's relaxed.
of de koffie/soep/chocolade apparaat zit vol met mierenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:45 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Of als je chocomel ging lekken.
Ontspannende shampoo? Van die herbal meukquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idden heb ook nog van die ontspannende shampoo.
is gewoon vervelend om eronder vandaag te gaan iedere dag
Dude! Dat is pas ergquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of de koffie/soep/chocolade apparaat zit vol met mieren![]()
en je klasgenoot heeft niets door haha
mja weet ff niet wat voor merk, maar wel zoiets hahaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ontspannende shampoo? Van die herbal meuk?
bahquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of de koffie/soep/chocolade apparaat zit vol met mieren![]()
en je klasgenoot heeft niets door haha
hmm lekkere croutons zegquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:55 schreef tripack het volgende:
[..]
bahrrrrr nee niet lekker.
en dan de opmerking maken: wist niet dat er nu ook "vlees" in de soep zat
En natuurlijk betalen aan het einde van het jaar als de boeken weer ingeleverd moesten wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:57 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Alles plakken en stinken. Ooooh de nare herinneringen.
Whehe weet geeneens wat voor merk ik hebquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja weet ff niet wat voor merk, maar wel zoiets hahaherbal ==
whehehe jah bahquote:
Ezelsorenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En natuurlijk betalen aan het einde van het jaar als de boeken weer ingeleverd moesten worden
opstarten duurt ongeveer 4 minuten bij mij. alle services enzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe weet geeneens wat voor merk ik heb
Trouwens, heb nu ook Vista, alleen opstarten gaat een beetje vaag
whehehe strakke actiequote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb eens aan het einde van het jaar bij elk hoofdstuk van mijn biologieboek een bijpassend rijmpje geschreven over het aankomende hoofdstuk en tips over hoe de leraar te benaderen. Nooit gezien door de boekinlevernazi en volgens mij gebruiken ze dat boek nog steeds.
En dan ook nog altijd vragen... "Jaaah jonge man, wat zijn dat?"quote:
Heb 2 Gb geheugen, al een x tal services handmatig aangepast, zodat ze niet starten bij het opstarten van mijn pcquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
opstarten duurt ongeveer 4 minuten bij mij. alle services enzo.
daarna loopt alles als een trein.
hoeveel geheugen heb je , en gebruik je usb stick voor readyboost ?
Oooh ja zo irritant!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan ook nog altijd vragen... "Jaaah jonge man, wat zijn dat?"
Ehr... ezelsoren, waar lijkt het op
idd , 3 ezelsoren staat gelijk aan 20 zweepslagenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan ook nog altijd vragen... "Jaaah jonge man, wat zijn dat?"
Ehr... ezelsoren, waar lijkt het op
Vragen naar de bekende weg door dergelijke mensenquote:
dat is net zo als vragen wat we hier doenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg door dergelijke mensen
Juistquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:18 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is net zo als vragen wat we hier doen
raar. misschien dat er een rare resolutie wordt ingesteld. maja als het maar werkt tohc ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb 2 Gb geheugen, al een x tal services handmatig aangepast, zodat ze niet starten bij het opstarten van mijn pc
Maar na het laden van windows, dus boot screen, gaat het scherm even op zwart... dan even niks en daarna start mijn windows pas.
Terwijl het een clean-install is.
Ja was ik ook van plan, maar vind het wel typisch dat hij dan echt even helemaal niks doet. Zal het anders wel is even bij DIG vragen op het Fok forumquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
raar. misschien dat er een rare resolutie wordt ingesteld. maja als het maar werkt tohc ?
maar zon usb stikc zou ik maar gebruiken hoor
Of in de wij-vorm iemand op een fout wijzen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg door dergelijke mensen
moet je anders eens dat bootscherm uitschakelen. met de /sos optie. kweenie of je daar iets vanaf weet ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja was ik ook van plan, maar vind het wel typisch dat hij dan echt even helemaal niks doet. Zal het anders wel is even bij DIG vragen op het Fok forum
Maar het boot screen gaat juist goed en is redelijk snel werg, alleen dat stuk daarna is apart en verdacht stil.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je anders eens dat bootscherm uitschakelen. met de /sos optie. kweenie of je daar iets vanaf weet ?
Whehequote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:29 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Of in de wij-vorm iemand op een fout wijzen.
"Reden wij te hard mevrouw?"
Ik wel, jij niet.
je kan altijd tuneup gebruiken om het wat sneller te maken heh ? 1-click-tuneup knopjequote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar het boot screen gaat juist goed en is redelijk snel werg, alleen dat stuk daarna is apart en verdacht stil.
of wel anders kon hij je niet bijhoudenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:29 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Of in de wij-vorm iemand op een fout wijzen.
"Reden wij te hard mevrouw?"
Ik wel, jij niet.
Heb dat juist uitgezet het defragmenteren, net zoals het indexerenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan altijd tuneup gebruiken om het wat sneller te maken heh ? 1-click-tuneup knopje
helaas defragmenteert hij ook bij de laatste versie, maar als je dat iedere week doet, gaat het razendsnel
waarom ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb dat juist uitgezet het defragmenteren, net zoals het indexeren
Harde schijf ratelde mij te veel, dus heb het indexeren uitgezet.quote:
mja das helemaal neit goed. maar dat zegt meer over de schijf dan vista denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Harde schijf ratelde mij te veel, dus heb het indexeren uitgezet.
Mijn mediacentre draait ook op een rare resolutiequote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
raar. misschien dat er een rare resolutie wordt ingesteld. maja als het maar werkt tohc ?
maar zon usb stikc zou ik maar gebruiken hoor
Met XP was mijn schijf helemaal stil, was een bekend iets bij mijn type pc (Medion), werd juist op diverse fora aangeraden om het indexeren uit te zettenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja das helemaal neit goed. maar dat zegt meer over de schijf dan vista denk ik.
Dat maakt wel verschil, alleen als je wat wil zoeken op je pc kan dat even wat langer duren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met XP was mijn schijf helemaal stil, was een bekend iets bij mijn type pc (Medion), werd juist op diverse fora aangeraden om het indexeren uit te zetten
Ja ach, zoveel ga ik niet handmatig zoeken. Dus er echt gebruik van maken doe ik toch nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat maakt wel verschil, alleen als je wat wil zoeken op je pc kan dat even wat langer duren.
ah okequote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met XP was mijn schijf helemaal stil, was een bekend iets bij mijn type pc (Medion), werd juist op diverse fora aangeraden om het indexeren uit te zetten
je hebt helemaal gelijk... tis stil hierquote:
Heb alle onnodige zooi uitgezet. Natuurlijk wel services die ik ook echt niet nodig hadquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah okewel raar hoor. dat indexeren zit ook xp nl. maar goed hij ratelt niet meer, en das het belangrijkste
![]()
ik heb nooit dingen uitstaan. ok het wordt er wel trager op, maja het werkt nog steeds als een trein
zo'n bakkie, maakt je hele dag weer goedquote:
Aaaightquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:23 schreef tripack het volgende:
woeeiii![]()
ik heb eindelijk een doorbraak in mijn stageopdrachtmisschien komt het tog nog af
mja ik blijf liever van die services af. heb dat al eens gedaan met xp toendertijd, om er echt een "game" machine van te maken. aldus de auteur.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb alle onnodige zooi uitgezet. Natuurlijk wel services die ik ook echt niet nodig had
idd, hmm lijkt me vet moeilijk om die afbeeldingen te maken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:19 schreef tripack het volgende:
[..]
zo'n bakkie, maakt je hele dag weer goed
Ik kom ook lang niet aan alles, maar heb alleen de services gestopt die ik echt niet zou gaan gebruiken. In de hoop het opstart probleem op te lossenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik blijf liever van die services af. heb dat al eens gedaan met xp toendertijd, om er echt een "game" machine van te maken. aldus de auteur.
helaas als ik wat dingen probeerde, waren helaas weer bepaalde dingen weer noodzakelijk. dus blijf ik er maar liever vanaf
je kan hem anders wle op die standbij stand zetten hoor. die werkt ech tsuper.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kom ook lang niet aan alles, maar heb alleen de services gestopt die ik echt niet zou gaan gebruiken. In de hoop het opstart probleem op te lossen
ik heb het wel eens op een filmpje gezien, en het hartje schenken ze zeg maar er al in en met een sateprikker ofzo "tekennen" ze de rest.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, hmm lijkt me vet moeilijk om die afbeeldingen te maken.
zo dan, dat ga ik eens even opzoeken op youtube als ik thuis kom.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:41 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb het wel eens op een filmpje gezien, en het hartje schenken ze zeg maar er al in en met een sateprikker ofzo "tekennen" ze de rest.
bijna kunst
Wat?quote:
Is weer is wat andersquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan, dat ga ik eens even opzoeken op youtube als ik thuis kom.
nieuwe hobby: Koffie tekenen
moet je eens kijken als er iemand langskomt, en je tovert zon kopje tevoorschijnquote:
Bijna zonde om op te drinken vind ikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je eens kijken als er iemand langskomt, en je tovert zon kopje tevoorschijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is natuurlijk geblockedquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:47 schreef tripack het volgende:
dit zijn allemaal voorbeelden:
http://uk.youtube.com/watch?v=Ey53G_HoGBw
pure kunst:
http://uk.youtube.com/watch?v=TgiiUASokzs&feature=related
dan drink je je koffie toch altijd met een lachquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je eens kijken als er iemand langskomt, en je tovert zon kopje tevoorschijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die onderste is een baby olifantje dat chocolade spuit.... in je kopje koffiequote:
ja , en koffie is heetst het lekkerstquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bijna zonde om op te drinken vind ik
Vraag me wel af wat je nou betaald voor zo'n "kunstwerk"quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:49 schreef tripack het volgende:
[..]
die onderste is een baby olifantje dat chocolade spuit.... in je kopje koffie
Ja... anders is het slootwaterquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , en koffie is heetst het lekkerst
ietsjes meer denk ik en verder worden ze vaak gemaakt voor wedstrijdenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat je nou betaald voor zo'n "kunstwerk"
joh! nou gelukkig zit het er alweer bijna voor je op voor vandaag. én het is schitterend weer buiten. wel fucking koud, maja , de lucht is ieder geval stralend blauwquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:52 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja gewoon geen zin, moe. Beetje emo. Meh, slapen.
lijkt me geweldig , eerst ben je 15 miuten bezig, dan komt de jury, en die drinkt het op hahaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:53 schreef tripack het volgende:
[..]
ietsjes meer denk ik en verder worden ze vaak gemaakt voor wedstrijden
dan ben je weer ff frisgewaaid en dan kan je je thuis lekker opwarmen aan een warme drank(koffie, thee chocomelkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Jaaa dat wel.Da's wel lekker. Maar wel kouuud ja. Damn! En waaien.
Talk about anti-climaxquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt me geweldig , eerst ben je 15 miuten bezig, dan komt de jury, en die drinkt het op haha
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Met een kopje thee onder een dekentje op de bank.
ik dacht altijd dat in het zuiden de wind wel wat minder zou zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Jaaa dat wel.Da's wel lekker. Maar wel kouuud ja. Damn! En waaien.
eetse WL, klinkt lekkerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:00 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben ff mn roombroodje en ham-kaas croissant naar binnen aan het werken.
t0tz0
hmmm klinkt gezelligquote:
* Dr.Droxz geeft een knuffel en een stevige bak koffiequote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:52 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja gewoon geen zin, moe. Beetje emo. Meh, slapen.
Eetze!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:00 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben ff mn roombroodje en ham-kaas croissant naar binnen aan het werken.
t0tz0
jah ik ook, heb nu al trekquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eetze!
Half uurtje ofzo, kan ik ook weer even eten/roken
woei dat zou niet fijn zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:33 schreef Bellerophon het volgende:
Waren we weer, hoplakee... bijna van de trap gewaaid hier
En ik ben al zo flexibel momenteelquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:36 schreef tripack het volgende:
[..]
woei dat zou niet fijn zijn
is it a bird.
is it a plane.
no, its super Beller
hoest met je rug ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ik ben al zo flexibel momenteel
Behoorlijk stijf, maar ben blij dat het bijna donderdag is, dan mogen de hechtingen eruitquote:
.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Behoorlijk stijf, maar ben blij dat het bijna donderdag is, dan mogen de hechtingen eruit
hopen dat de dagen snel voor je gaan en dat je rug minder stijf wordtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Behoorlijk stijf, maar ben blij dat het bijna donderdag is, dan mogen de hechtingen eruit
Ja daaromquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
je moeder, dies behoorlijk stijf
ontopic: wel beter, donderdag. schiet al op dus
zo dan , das helemaal werelds zeg. en ben je daarna vrij, of moet je werken ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daarom8.15 in de morgen en dan ben ik er eindelijk weer vanaf
Werken, dat dan weer welquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan , das helemaal werelds zeg. en ben je daarna vrij, of moet je werken ?
ah okequote:
Ja, bedankt manquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah okenou ik zal je vanaf thuis vanaf de bank steun toe betuigen
Ja graag!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
uiltje knappen dan maar ?
ja jij nietquote:
nog een half uurtje dan mag ik weer naar huisquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
uiltje knappen dan maar ?
Ben gewoon gaar, en verlang nu alweer naar het weekendquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja jij niethaha
ben je ook zo moe dan ?
ik snap hem al, ik moet zeker koffie/thee/droxz specials halen ?
met jullie subtiele hints
dan doe ik met je mee!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben gewoon gaar, en verlang nu alweer naar het weekend
Weer mijn vriendin bij me hebbenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan doe ik met je mee!
vrijdagavond wijn proefavond!
ow ja hoe voeg je ook alweer je handtekening toe bij outlook
kan me voorstellen!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weer mijn vriendin bij me hebbenWil zo graag samenwonen met haar
Vanwaar zo vroeg weekend dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb woensdagmiddag gelukkig alweer weekend. ga ik gelijk de schoonmaak doen, dus heb vrij - zo lekker vrij \0/
Ja kloptquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan me voorstellen!
Vooral omdat jullie elkaar nu alleen in het weekend zien....
van de zomer gingen jullie kijken toch?
ik heb zomaar 2 dagen vrij gevraagd. geen plannen niets. lekker relaxen enzo.quote:
Relaxed! Ga ook gewoon ff rusten manquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb zomaar 2 dagen vrij gevraagd. geen plannen niets. lekker relaxen enzo.
althans is het plan nu. verbaast me niets, als ik weer zat dingen te doen heb
even afwachten dus....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja kloptMisschien al eerder, meivakantie... hangt een beetje van de verdere ontwikkelingen af
Jepz... ben benieuwdquote:
ja je moet ook niet met een rolstoel naar beneden gaanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat lijkt me dus wel echt doodeng
dat zag ik dan natuurlijk wel voor me ja!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je moet ook niet met een rolstoel naar beneden gaan
oke totzoquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat zag ik dan natuurlijk wel voor me ja!
ik ben naar huis
tot zo
of alleen met de rem eropquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je moet ook niet met een rolstoel naar beneden gaan
tot zo dracuquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat zag ik dan natuurlijk wel voor me ja!
ik ben naar huis
tot zo
We gaan het merken hequote:
Nog 4 uur en een kwartier, dan ben ik pas thuis hahahaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:10 schreef draculettetje het volgende:
ben weer thuis
ik had eigenlijk al in mn bed moeten liggenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog 4 uur en een kwartier, dan ben ik pas thuis hahaha
Nog 20 minuten en ik kan naar huisquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog 4 uur en een kwartier, dan ben ik pas thuis hahaha
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.
Aanvullende foutinformatie: [list_topics::mysql_query::2] [11-Mar-2008 14:42:16]
ah daar hebben we de roemeense hackerquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah daar hebben we de roemeense hacker
mogguh
Heeey import roemeenquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:47 schreef draculettetje het volgende:
goede middag sgele!
Ja niet te zuinig, maar ben bijna klaar. Zo nog 1 assessment en dan zit het er weer op.quote:
de foto's niet bekijken en afwachten wat het waarborg fonds gaat zeggen. Hopen dat het goed afloopt!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
baal functie is nog wel aan hoor, maar al wel minder
totdat ik foto's bekijk
politiek vluchteling zeker ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja niet te zuinig, maar ben bijna klaar. Zo nog 1 assessment en dan zit het er weer op.
Tripack!
WL!![]()
, Morgen Export Roemeen ofzo
ja precies! de situatie is me inmiddels in ieder geval duidelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
de foto's niet bekijken en afwachten wat het waarborg fonds gaat zeggen. Hopen dat het goed afloopt!
Ze was pas 12quote:
Die baalmode die gaat nog weg een dezer dagenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja precies! de situatie is me inmiddels in ieder geval duidelijk
Rust goed uit he!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:09 schreef draculettetje het volgende:
maar goed lieve mensjes al hier
mijn bed heeft me nodig!
Rust ze!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:09 schreef draculettetje het volgende:
maar goed lieve mensjes al hier
mijn bed heeft me nodig!
Droxz!quote:
Klinkt gezellig eten zo!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:12 schreef draculettetje het volgende:
dank jullie
krijg een vriendin met eten op bezoek (die ander hier moet weeeeer eens overwerken)
We hopen dat ze je goed smaaktquote:
Ej Sgele!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Droxz!
heb je een special voor me? ik heb al geen koffie meer op sinds ik hier ben
Dat klinkt net alsof ze haar vriendin gaat opetenquote:
maar dat was met dit ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt net alsof ze haar vriendin gaat opeten
quote:alvast veel plezier met vriendin eten
Minder gamen doe ik ook, misschien 15 minuten per week minderquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:17 schreef WhiteLightning het volgende:
brains ........braaaaaaainnnzz
hmm toch maar wat minder gamen
Ben niet zo wakker vandaag, tijd voor een peuk dusquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
maar dat was met dit ook
[..]
Thx for the coffee!
nou je hebt anders net een weekend niet gegamed toch ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Minder gamen doe ik ook, misschien 15 minuten per week minder
Per dag verschillend, maar niet langer dan 1 uur, daarna even rusten, en daarna misschien nog hooguit een uurtje.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou je hebt anders net een weekend niet gegamed toch ?
maar krijg jij geen last van rsi, als je flink gegamed hebt. en hoe lang game jij eigelijk per dag ?
19 graden en zonnetje?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:27 schreef Sgele het volgende:
Peuken...goei plan
Ik loop ff naar buiten (19 graden en knallend zonnetje)
ja dat valt wel mee dan jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Per dag verschillend, maar niet langer dan 1 uur, daarna even rusten, en daarna misschien nog hooguit een uurtje.
Gisteren ook niet veel zitten gamen, kreeg last van pols en ben dan ook meteen gestopt.
HIer binnen is het alleen tyfusbenauwdquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
19 graden en zonnetje?
Het is hier nog geen 10 volgens mij, en tering veel regen
je moeder ja!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
HIer binnen is het alleen tyfusbenauwd
Vanwegen mijn pols kan ik dat gewoon niet meer, en ben er eigenlijk wel een klein beetje blij mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat valt wel mee dan jagisteren 4 uur achtemekaar gegamed, en voel het gelijk
Bellllllllllllllllllllllllllller!quote:
ja je moet eigelijk ook consoles na een uur uitzetten enzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanwegen mijn pols kan ik dat gewoon niet meer, en ben er eigenlijk wel een klein beetje blij mee.
Om het uur gewoon even rustig aan doen, dat is beter voor je lichaam
AUW!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bellllllllllllllllllllllllllller!
gvd net pijn vinger opengehaald aan een kast
Halve nagelriem is gewoon foetsie hahah
Je moeder mist pas een deelquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:42 schreef Sm0keZ het volgende:
Ah, bijna dit deel gemist
*zit weer op cursus
Ik kan ook tot erg laat spelen hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je moet eigelijk ook consoles na een uur uitzetten enzo.
ik heb helaas problemen daarmee , tenzij ik weer last krijg. ik moet gewoon altijd wat te doen hebben zeg maar, kan niet echt stil zitten.
hoe vaak ik wel niet tot sochtends heb zitten gamen (niet continue maar toch) kan ik niet op 2 handen tellen.
maja als je het naar je zin hebt, wordt het gewoon tijdloos. Dat heb ik al vanaf mn SNES periode, en (even) bij vriendjes spelen hahah... oh kut het wordt al licht, moet je niet eens naar huis ? hahaha
Aight?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:42 schreef Sm0keZ het volgende:
Ah, bijna dit deel gemist
*zit weer op cursus
meer geheugen erinquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:55 schreef Bellerophon het volgende:
Ongekend... het opstarten van mijn pc duurde 2,20 min
hahahhaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan ook tot erg laat spelen hoorAlleen ik ben 1 van de weinige die wel af en toe even stopt (bij mij omdat het moet... ).
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet tot erg laat game hahaha. Mijn Wii heeft nu die nieuwe chip, ik ben dus weer
aardig bezig met branden zeg maar
2 GB geheugen zit erin, en het gekke is, die 2,20 minuten zit dus tussen twee schermen.quote:
ohhh..... ja dat zit idd niet goed hoor. na het laden met dat balkje schiet hij gelijk door bij mij, naar dat windows logo met geluid, en daarna start hij alle services ed pas op.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
2 GB geheugen zit erin, en het gekke is, die 2,20 minuten zit dus tussen twee schermen.
Het bootscreen (met laadbalkje enzo) en het windows logo screen met geluid. Tussen die twee schermen is het gewoon 2,20 minuten stil
Zal het onthouden, maar die kom ik hier vast niet tegenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aight?
Groete aan Lynda als je haar spreekt.
jullie hebben haar msn toch wel ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zal het onthouden, maar die kom ik hier vast niet tegen
wel tof, maar je zit met de warmte volgens mij.quote:
Misschien MSN, weet ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeulquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zal het onthouden, maar die kom ik hier vast niet tegen
Zolang die airflow maar goed is, maar echt relaxt zal het niet zijn hahahahahquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel tof, maar je zit met de warmte volgens mij.![]()
zon media pc zou ik wel willen bijvzou mooi staan. zolang maar niemand denkt , hey, daar ga ik even tegenaan pissen hahahaha
Sp1, nee dat niet... heb de Nederlandse vista namelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ohhh..... ja dat zit idd niet goed hoor. na het laden met dat balkje schiet hij gelijk door bij mij, naar dat windows logo met geluid, en daarna start hij alle services ed pas op.
heb je sp1 erop ? en de nieuwste drivers ?
drivers van:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sp1, nee dat niet... heb de Nederlandse vista namelijk
Drivers, qua wat bedoel je? Qua grafische kaart? Ja die heb ik. Nieuwste Nvidia drivers, heb alleen nog geen DirectX kan het daar aan liggen?
ik mis een magnetron en wc hahahhahaquote:
Welke moet ik hebben dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
bell probeer dit eens ?
Go to IDE/ATAPI Controllers. Select primary channel. Right click properties. Click the Advance settings tab. Then on the device (0 or 1)that does not have ‘device type’ greyed out select ‘disable’ instead of ‘autodetect’. This should stop windows trying to find a drive that isn’t there.
If you have your IDE channels set up differently simply repat the above for the secondary IDE channel settings.
When I did this my boot time went from 3mins 20 to 35 seconds.
ik zou eerst doen wat ik hierboven heb beschreven. 100 updates binnen halen hahaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Welke moet ik hebben dan?
Want als ik bij mijn 'Apparaatbeheer' zit en ik zit bij de IDE ATA/ ATAPI-controllers
Dan zie ik het volgende
ATA Channel 0 (heeft twee cd-roms aangesloten)
ATA Channel 0 (heeft een harde schijf aangesloten)
ATA Channel 1 (heeft niks)
En nog twee bus aansluitingen
Grafische kaart - checkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
drivers van:
moederbord (audio,chipset,lan meestal)
grafische kaart
aparte geluidskaart.
je hoeft geen direct x erop te zetten
maar je moet updaten via windows update. is een must!
er is veel veranderd sinds dat vista is uitgekomen, dus je moet wel updaten.
Bummerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou eerst doen wat ik hierboven heb beschreven. 100 updates binnen halen haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |