ik heb het wel eens op een filmpje gezien, en het hartje schenken ze zeg maar er al in en met een sateprikker ofzo "tekennen" ze de rest.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, hmm lijkt me vet moeilijk om die afbeeldingen te maken.
zo dan, dat ga ik eens even opzoeken op youtube als ik thuis kom.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:41 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb het wel eens op een filmpje gezien, en het hartje schenken ze zeg maar er al in en met een sateprikker ofzo "tekennen" ze de rest.
bijna kunst
Wat?quote:
Is weer is wat andersquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan, dat ga ik eens even opzoeken op youtube als ik thuis kom.
nieuwe hobby: Koffie tekenen
moet je eens kijken als er iemand langskomt, en je tovert zon kopje tevoorschijnquote:
Bijna zonde om op te drinken vind ikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je eens kijken als er iemand langskomt, en je tovert zon kopje tevoorschijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is natuurlijk geblockedquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:47 schreef tripack het volgende:
dit zijn allemaal voorbeelden:
http://uk.youtube.com/watch?v=Ey53G_HoGBw
pure kunst:
http://uk.youtube.com/watch?v=TgiiUASokzs&feature=related
dan drink je je koffie toch altijd met een lachquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je eens kijken als er iemand langskomt, en je tovert zon kopje tevoorschijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die onderste is een baby olifantje dat chocolade spuit.... in je kopje koffiequote:
ja , en koffie is heetst het lekkerstquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bijna zonde om op te drinken vind ik
Vraag me wel af wat je nou betaald voor zo'n "kunstwerk"quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:49 schreef tripack het volgende:
[..]
die onderste is een baby olifantje dat chocolade spuit.... in je kopje koffie
Ja... anders is het slootwaterquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , en koffie is heetst het lekkerst
ietsjes meer denk ik en verder worden ze vaak gemaakt voor wedstrijdenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat je nou betaald voor zo'n "kunstwerk"
joh! nou gelukkig zit het er alweer bijna voor je op voor vandaag. én het is schitterend weer buiten. wel fucking koud, maja , de lucht is ieder geval stralend blauwquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:52 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja gewoon geen zin, moe. Beetje emo. Meh, slapen.
lijkt me geweldig , eerst ben je 15 miuten bezig, dan komt de jury, en die drinkt het op hahaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:53 schreef tripack het volgende:
[..]
ietsjes meer denk ik en verder worden ze vaak gemaakt voor wedstrijden
dan ben je weer ff frisgewaaid en dan kan je je thuis lekker opwarmen aan een warme drank(koffie, thee chocomelkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Jaaa dat wel.Da's wel lekker. Maar wel kouuud ja. Damn! En waaien.
Talk about anti-climaxquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt me geweldig , eerst ben je 15 miuten bezig, dan komt de jury, en die drinkt het op haha
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Met een kopje thee onder een dekentje op de bank.
ik dacht altijd dat in het zuiden de wind wel wat minder zou zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Jaaa dat wel.Da's wel lekker. Maar wel kouuud ja. Damn! En waaien.
eetse WL, klinkt lekkerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:00 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben ff mn roombroodje en ham-kaas croissant naar binnen aan het werken.
t0tz0
hmmm klinkt gezelligquote:
* Dr.Droxz geeft een knuffel en een stevige bak koffiequote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:52 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja gewoon geen zin, moe. Beetje emo. Meh, slapen.
Eetze!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:00 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben ff mn roombroodje en ham-kaas croissant naar binnen aan het werken.
t0tz0
jah ik ook, heb nu al trekquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eetze!
Half uurtje ofzo, kan ik ook weer even eten/roken
woei dat zou niet fijn zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:33 schreef Bellerophon het volgende:
Waren we weer, hoplakee... bijna van de trap gewaaid hier
En ik ben al zo flexibel momenteelquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:36 schreef tripack het volgende:
[..]
woei dat zou niet fijn zijn
is it a bird.
is it a plane.
no, its super Beller
hoest met je rug ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ik ben al zo flexibel momenteel
Behoorlijk stijf, maar ben blij dat het bijna donderdag is, dan mogen de hechtingen eruitquote:
.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Behoorlijk stijf, maar ben blij dat het bijna donderdag is, dan mogen de hechtingen eruit
hopen dat de dagen snel voor je gaan en dat je rug minder stijf wordtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Behoorlijk stijf, maar ben blij dat het bijna donderdag is, dan mogen de hechtingen eruit
Ja daaromquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
je moeder, dies behoorlijk stijf
ontopic: wel beter, donderdag. schiet al op dus
zo dan , das helemaal werelds zeg. en ben je daarna vrij, of moet je werken ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daarom8.15 in de morgen en dan ben ik er eindelijk weer vanaf
Werken, dat dan weer welquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan , das helemaal werelds zeg. en ben je daarna vrij, of moet je werken ?
ah okequote:
Ja, bedankt manquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah okenou ik zal je vanaf thuis vanaf de bank steun toe betuigen
Ja graag!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
uiltje knappen dan maar ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |