En natuurlijk betalen aan het einde van het jaar als de boeken weer ingeleverd moesten wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:57 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Alles plakken en stinken. Ooooh de nare herinneringen.
Whehe weet geeneens wat voor merk ik hebquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja weet ff niet wat voor merk, maar wel zoiets hahaherbal ==
whehehe jah bahquote:
Ezelsorenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En natuurlijk betalen aan het einde van het jaar als de boeken weer ingeleverd moesten worden
opstarten duurt ongeveer 4 minuten bij mij. alle services enzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe weet geeneens wat voor merk ik heb
Trouwens, heb nu ook Vista, alleen opstarten gaat een beetje vaag
whehehe strakke actiequote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb eens aan het einde van het jaar bij elk hoofdstuk van mijn biologieboek een bijpassend rijmpje geschreven over het aankomende hoofdstuk en tips over hoe de leraar te benaderen. Nooit gezien door de boekinlevernazi en volgens mij gebruiken ze dat boek nog steeds.
En dan ook nog altijd vragen... "Jaaah jonge man, wat zijn dat?"quote:
Heb 2 Gb geheugen, al een x tal services handmatig aangepast, zodat ze niet starten bij het opstarten van mijn pcquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
opstarten duurt ongeveer 4 minuten bij mij. alle services enzo.
daarna loopt alles als een trein.
hoeveel geheugen heb je , en gebruik je usb stick voor readyboost ?
Oooh ja zo irritant!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan ook nog altijd vragen... "Jaaah jonge man, wat zijn dat?"
Ehr... ezelsoren, waar lijkt het op
idd , 3 ezelsoren staat gelijk aan 20 zweepslagenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan ook nog altijd vragen... "Jaaah jonge man, wat zijn dat?"
Ehr... ezelsoren, waar lijkt het op
Vragen naar de bekende weg door dergelijke mensenquote:
dat is net zo als vragen wat we hier doenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg door dergelijke mensen
Juistquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:18 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is net zo als vragen wat we hier doen
raar. misschien dat er een rare resolutie wordt ingesteld. maja als het maar werkt tohc ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb 2 Gb geheugen, al een x tal services handmatig aangepast, zodat ze niet starten bij het opstarten van mijn pc
Maar na het laden van windows, dus boot screen, gaat het scherm even op zwart... dan even niks en daarna start mijn windows pas.
Terwijl het een clean-install is.
Ja was ik ook van plan, maar vind het wel typisch dat hij dan echt even helemaal niks doet. Zal het anders wel is even bij DIG vragen op het Fok forumquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
raar. misschien dat er een rare resolutie wordt ingesteld. maja als het maar werkt tohc ?
maar zon usb stikc zou ik maar gebruiken hoor
Of in de wij-vorm iemand op een fout wijzen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg door dergelijke mensen
moet je anders eens dat bootscherm uitschakelen. met de /sos optie. kweenie of je daar iets vanaf weet ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja was ik ook van plan, maar vind het wel typisch dat hij dan echt even helemaal niks doet. Zal het anders wel is even bij DIG vragen op het Fok forum
Maar het boot screen gaat juist goed en is redelijk snel werg, alleen dat stuk daarna is apart en verdacht stil.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je anders eens dat bootscherm uitschakelen. met de /sos optie. kweenie of je daar iets vanaf weet ?
Whehequote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:29 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Of in de wij-vorm iemand op een fout wijzen.
"Reden wij te hard mevrouw?"
Ik wel, jij niet.
je kan altijd tuneup gebruiken om het wat sneller te maken heh ? 1-click-tuneup knopjequote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar het boot screen gaat juist goed en is redelijk snel werg, alleen dat stuk daarna is apart en verdacht stil.
of wel anders kon hij je niet bijhoudenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:29 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Of in de wij-vorm iemand op een fout wijzen.
"Reden wij te hard mevrouw?"
Ik wel, jij niet.
Heb dat juist uitgezet het defragmenteren, net zoals het indexerenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan altijd tuneup gebruiken om het wat sneller te maken heh ? 1-click-tuneup knopje
helaas defragmenteert hij ook bij de laatste versie, maar als je dat iedere week doet, gaat het razendsnel
waarom ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb dat juist uitgezet het defragmenteren, net zoals het indexeren
Harde schijf ratelde mij te veel, dus heb het indexeren uitgezet.quote:
mja das helemaal neit goed. maar dat zegt meer over de schijf dan vista denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Harde schijf ratelde mij te veel, dus heb het indexeren uitgezet.
Mijn mediacentre draait ook op een rare resolutiequote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
raar. misschien dat er een rare resolutie wordt ingesteld. maja als het maar werkt tohc ?
maar zon usb stikc zou ik maar gebruiken hoor
Met XP was mijn schijf helemaal stil, was een bekend iets bij mijn type pc (Medion), werd juist op diverse fora aangeraden om het indexeren uit te zettenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja das helemaal neit goed. maar dat zegt meer over de schijf dan vista denk ik.
Dat maakt wel verschil, alleen als je wat wil zoeken op je pc kan dat even wat langer duren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met XP was mijn schijf helemaal stil, was een bekend iets bij mijn type pc (Medion), werd juist op diverse fora aangeraden om het indexeren uit te zetten
Ja ach, zoveel ga ik niet handmatig zoeken. Dus er echt gebruik van maken doe ik toch nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat maakt wel verschil, alleen als je wat wil zoeken op je pc kan dat even wat langer duren.
ah okequote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met XP was mijn schijf helemaal stil, was een bekend iets bij mijn type pc (Medion), werd juist op diverse fora aangeraden om het indexeren uit te zetten
je hebt helemaal gelijk... tis stil hierquote:
Heb alle onnodige zooi uitgezet. Natuurlijk wel services die ik ook echt niet nodig hadquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah okewel raar hoor. dat indexeren zit ook xp nl. maar goed hij ratelt niet meer, en das het belangrijkste
![]()
ik heb nooit dingen uitstaan. ok het wordt er wel trager op, maja het werkt nog steeds als een trein
zo'n bakkie, maakt je hele dag weer goedquote:
Aaaightquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:23 schreef tripack het volgende:
woeeiii![]()
ik heb eindelijk een doorbraak in mijn stageopdrachtmisschien komt het tog nog af
mja ik blijf liever van die services af. heb dat al eens gedaan met xp toendertijd, om er echt een "game" machine van te maken. aldus de auteur.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb alle onnodige zooi uitgezet. Natuurlijk wel services die ik ook echt niet nodig had
idd, hmm lijkt me vet moeilijk om die afbeeldingen te maken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:19 schreef tripack het volgende:
[..]
zo'n bakkie, maakt je hele dag weer goed
Ik kom ook lang niet aan alles, maar heb alleen de services gestopt die ik echt niet zou gaan gebruiken. In de hoop het opstart probleem op te lossenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik blijf liever van die services af. heb dat al eens gedaan met xp toendertijd, om er echt een "game" machine van te maken. aldus de auteur.
helaas als ik wat dingen probeerde, waren helaas weer bepaalde dingen weer noodzakelijk. dus blijf ik er maar liever vanaf
je kan hem anders wle op die standbij stand zetten hoor. die werkt ech tsuper.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kom ook lang niet aan alles, maar heb alleen de services gestopt die ik echt niet zou gaan gebruiken. In de hoop het opstart probleem op te lossen
ik heb het wel eens op een filmpje gezien, en het hartje schenken ze zeg maar er al in en met een sateprikker ofzo "tekennen" ze de rest.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, hmm lijkt me vet moeilijk om die afbeeldingen te maken.
zo dan, dat ga ik eens even opzoeken op youtube als ik thuis kom.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:41 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb het wel eens op een filmpje gezien, en het hartje schenken ze zeg maar er al in en met een sateprikker ofzo "tekennen" ze de rest.
bijna kunst
Wat?quote:
Is weer is wat andersquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan, dat ga ik eens even opzoeken op youtube als ik thuis kom.
nieuwe hobby: Koffie tekenen
moet je eens kijken als er iemand langskomt, en je tovert zon kopje tevoorschijnquote:
Bijna zonde om op te drinken vind ikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je eens kijken als er iemand langskomt, en je tovert zon kopje tevoorschijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is natuurlijk geblockedquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:47 schreef tripack het volgende:
dit zijn allemaal voorbeelden:
http://uk.youtube.com/watch?v=Ey53G_HoGBw
pure kunst:
http://uk.youtube.com/watch?v=TgiiUASokzs&feature=related
dan drink je je koffie toch altijd met een lachquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je eens kijken als er iemand langskomt, en je tovert zon kopje tevoorschijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die onderste is een baby olifantje dat chocolade spuit.... in je kopje koffiequote:
ja , en koffie is heetst het lekkerstquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bijna zonde om op te drinken vind ik
Vraag me wel af wat je nou betaald voor zo'n "kunstwerk"quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:49 schreef tripack het volgende:
[..]
die onderste is een baby olifantje dat chocolade spuit.... in je kopje koffie
Ja... anders is het slootwaterquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , en koffie is heetst het lekkerst
ietsjes meer denk ik en verder worden ze vaak gemaakt voor wedstrijdenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat je nou betaald voor zo'n "kunstwerk"
joh! nou gelukkig zit het er alweer bijna voor je op voor vandaag. én het is schitterend weer buiten. wel fucking koud, maja , de lucht is ieder geval stralend blauwquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:52 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja gewoon geen zin, moe. Beetje emo. Meh, slapen.
lijkt me geweldig , eerst ben je 15 miuten bezig, dan komt de jury, en die drinkt het op hahaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:53 schreef tripack het volgende:
[..]
ietsjes meer denk ik en verder worden ze vaak gemaakt voor wedstrijden
dan ben je weer ff frisgewaaid en dan kan je je thuis lekker opwarmen aan een warme drank(koffie, thee chocomelkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Jaaa dat wel.Da's wel lekker. Maar wel kouuud ja. Damn! En waaien.
Talk about anti-climaxquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt me geweldig , eerst ben je 15 miuten bezig, dan komt de jury, en die drinkt het op haha
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Met een kopje thee onder een dekentje op de bank.
ik dacht altijd dat in het zuiden de wind wel wat minder zou zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Jaaa dat wel.Da's wel lekker. Maar wel kouuud ja. Damn! En waaien.
eetse WL, klinkt lekkerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:00 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben ff mn roombroodje en ham-kaas croissant naar binnen aan het werken.
t0tz0
hmmm klinkt gezelligquote:
* Dr.Droxz geeft een knuffel en een stevige bak koffiequote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:52 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja gewoon geen zin, moe. Beetje emo. Meh, slapen.
Eetze!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:00 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben ff mn roombroodje en ham-kaas croissant naar binnen aan het werken.
t0tz0
jah ik ook, heb nu al trekquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eetze!
Half uurtje ofzo, kan ik ook weer even eten/roken
woei dat zou niet fijn zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:33 schreef Bellerophon het volgende:
Waren we weer, hoplakee... bijna van de trap gewaaid hier
En ik ben al zo flexibel momenteelquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:36 schreef tripack het volgende:
[..]
woei dat zou niet fijn zijn
is it a bird.
is it a plane.
no, its super Beller
hoest met je rug ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ik ben al zo flexibel momenteel
Behoorlijk stijf, maar ben blij dat het bijna donderdag is, dan mogen de hechtingen eruitquote:
.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Behoorlijk stijf, maar ben blij dat het bijna donderdag is, dan mogen de hechtingen eruit
hopen dat de dagen snel voor je gaan en dat je rug minder stijf wordtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Behoorlijk stijf, maar ben blij dat het bijna donderdag is, dan mogen de hechtingen eruit
Ja daaromquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
je moeder, dies behoorlijk stijf
ontopic: wel beter, donderdag. schiet al op dus
zo dan , das helemaal werelds zeg. en ben je daarna vrij, of moet je werken ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daarom8.15 in de morgen en dan ben ik er eindelijk weer vanaf
Werken, dat dan weer welquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan , das helemaal werelds zeg. en ben je daarna vrij, of moet je werken ?
ah okequote:
Ja, bedankt manquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah okenou ik zal je vanaf thuis vanaf de bank steun toe betuigen
Ja graag!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
uiltje knappen dan maar ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |