Maar het boot screen gaat juist goed en is redelijk snel werg, alleen dat stuk daarna is apart en verdacht stil.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je anders eens dat bootscherm uitschakelen. met de /sos optie. kweenie of je daar iets vanaf weet ?
Whehequote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:29 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Of in de wij-vorm iemand op een fout wijzen.
"Reden wij te hard mevrouw?"
Ik wel, jij niet.
je kan altijd tuneup gebruiken om het wat sneller te maken heh ? 1-click-tuneup knopjequote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar het boot screen gaat juist goed en is redelijk snel werg, alleen dat stuk daarna is apart en verdacht stil.
of wel anders kon hij je niet bijhoudenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:29 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Of in de wij-vorm iemand op een fout wijzen.
"Reden wij te hard mevrouw?"
Ik wel, jij niet.
Heb dat juist uitgezet het defragmenteren, net zoals het indexerenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan altijd tuneup gebruiken om het wat sneller te maken heh ? 1-click-tuneup knopje
helaas defragmenteert hij ook bij de laatste versie, maar als je dat iedere week doet, gaat het razendsnel
waarom ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb dat juist uitgezet het defragmenteren, net zoals het indexeren
Harde schijf ratelde mij te veel, dus heb het indexeren uitgezet.quote:
mja das helemaal neit goed. maar dat zegt meer over de schijf dan vista denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Harde schijf ratelde mij te veel, dus heb het indexeren uitgezet.
Mijn mediacentre draait ook op een rare resolutiequote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
raar. misschien dat er een rare resolutie wordt ingesteld. maja als het maar werkt tohc ?
maar zon usb stikc zou ik maar gebruiken hoor
Met XP was mijn schijf helemaal stil, was een bekend iets bij mijn type pc (Medion), werd juist op diverse fora aangeraden om het indexeren uit te zettenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja das helemaal neit goed. maar dat zegt meer over de schijf dan vista denk ik.
Dat maakt wel verschil, alleen als je wat wil zoeken op je pc kan dat even wat langer duren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met XP was mijn schijf helemaal stil, was een bekend iets bij mijn type pc (Medion), werd juist op diverse fora aangeraden om het indexeren uit te zetten
Ja ach, zoveel ga ik niet handmatig zoeken. Dus er echt gebruik van maken doe ik toch nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat maakt wel verschil, alleen als je wat wil zoeken op je pc kan dat even wat langer duren.
ah okequote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met XP was mijn schijf helemaal stil, was een bekend iets bij mijn type pc (Medion), werd juist op diverse fora aangeraden om het indexeren uit te zetten
je hebt helemaal gelijk... tis stil hierquote:
Heb alle onnodige zooi uitgezet. Natuurlijk wel services die ik ook echt niet nodig hadquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah okewel raar hoor. dat indexeren zit ook xp nl. maar goed hij ratelt niet meer, en das het belangrijkste
![]()
ik heb nooit dingen uitstaan. ok het wordt er wel trager op, maja het werkt nog steeds als een trein
zo'n bakkie, maakt je hele dag weer goedquote:
Aaaightquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:23 schreef tripack het volgende:
woeeiii![]()
ik heb eindelijk een doorbraak in mijn stageopdrachtmisschien komt het tog nog af
mja ik blijf liever van die services af. heb dat al eens gedaan met xp toendertijd, om er echt een "game" machine van te maken. aldus de auteur.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb alle onnodige zooi uitgezet. Natuurlijk wel services die ik ook echt niet nodig had
idd, hmm lijkt me vet moeilijk om die afbeeldingen te maken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:19 schreef tripack het volgende:
[..]
zo'n bakkie, maakt je hele dag weer goed
Ik kom ook lang niet aan alles, maar heb alleen de services gestopt die ik echt niet zou gaan gebruiken. In de hoop het opstart probleem op te lossenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik blijf liever van die services af. heb dat al eens gedaan met xp toendertijd, om er echt een "game" machine van te maken. aldus de auteur.
helaas als ik wat dingen probeerde, waren helaas weer bepaalde dingen weer noodzakelijk. dus blijf ik er maar liever vanaf
je kan hem anders wle op die standbij stand zetten hoor. die werkt ech tsuper.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kom ook lang niet aan alles, maar heb alleen de services gestopt die ik echt niet zou gaan gebruiken. In de hoop het opstart probleem op te lossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |