Heb je in Noorwegen ook, geweldigquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:43 schreef tripack het volgende:
[..]
doet mijn vriendin ook... misschien vind ik het daarom ook wel leuk. lekker fijn tegenelkaar aankruipen.![]()
weet nog wel een vakantie in spanje, was met m'n ouders. zaten op een berg in lloret da mar op de vijfde verdieping van het apartementencomplex. je kon zo mooi over de zee uitkijken. en dan ook wanneer er onweer op zee zag je van die mooie witte slierten door de lucht
Dat was pas erg!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:45 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Of als je chocomel ging lekken.
ja iddquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:42 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat water is 45 graden, da's relaxed.
of de koffie/soep/chocolade apparaat zit vol met mierenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:45 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Of als je chocomel ging lekken.
Ontspannende shampoo? Van die herbal meukquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idden heb ook nog van die ontspannende shampoo.
is gewoon vervelend om eronder vandaag te gaan iedere dag
Dude! Dat is pas ergquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of de koffie/soep/chocolade apparaat zit vol met mieren![]()
en je klasgenoot heeft niets door haha
mja weet ff niet wat voor merk, maar wel zoiets hahaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ontspannende shampoo? Van die herbal meuk?
bahquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of de koffie/soep/chocolade apparaat zit vol met mieren![]()
en je klasgenoot heeft niets door haha
hmm lekkere croutons zegquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:55 schreef tripack het volgende:
[..]
bahrrrrr nee niet lekker.
en dan de opmerking maken: wist niet dat er nu ook "vlees" in de soep zat
En natuurlijk betalen aan het einde van het jaar als de boeken weer ingeleverd moesten wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:57 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Alles plakken en stinken. Ooooh de nare herinneringen.
Whehe weet geeneens wat voor merk ik hebquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja weet ff niet wat voor merk, maar wel zoiets hahaherbal ==
whehehe jah bahquote:
Ezelsorenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En natuurlijk betalen aan het einde van het jaar als de boeken weer ingeleverd moesten worden
opstarten duurt ongeveer 4 minuten bij mij. alle services enzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe weet geeneens wat voor merk ik heb
Trouwens, heb nu ook Vista, alleen opstarten gaat een beetje vaag
whehehe strakke actiequote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb eens aan het einde van het jaar bij elk hoofdstuk van mijn biologieboek een bijpassend rijmpje geschreven over het aankomende hoofdstuk en tips over hoe de leraar te benaderen. Nooit gezien door de boekinlevernazi en volgens mij gebruiken ze dat boek nog steeds.
En dan ook nog altijd vragen... "Jaaah jonge man, wat zijn dat?"quote:
Heb 2 Gb geheugen, al een x tal services handmatig aangepast, zodat ze niet starten bij het opstarten van mijn pcquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
opstarten duurt ongeveer 4 minuten bij mij. alle services enzo.
daarna loopt alles als een trein.
hoeveel geheugen heb je , en gebruik je usb stick voor readyboost ?
Oooh ja zo irritant!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan ook nog altijd vragen... "Jaaah jonge man, wat zijn dat?"
Ehr... ezelsoren, waar lijkt het op
idd , 3 ezelsoren staat gelijk aan 20 zweepslagenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan ook nog altijd vragen... "Jaaah jonge man, wat zijn dat?"
Ehr... ezelsoren, waar lijkt het op
Vragen naar de bekende weg door dergelijke mensenquote:
dat is net zo als vragen wat we hier doenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg door dergelijke mensen
Juistquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:18 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is net zo als vragen wat we hier doen
raar. misschien dat er een rare resolutie wordt ingesteld. maja als het maar werkt tohc ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb 2 Gb geheugen, al een x tal services handmatig aangepast, zodat ze niet starten bij het opstarten van mijn pc
Maar na het laden van windows, dus boot screen, gaat het scherm even op zwart... dan even niks en daarna start mijn windows pas.
Terwijl het een clean-install is.
Ja was ik ook van plan, maar vind het wel typisch dat hij dan echt even helemaal niks doet. Zal het anders wel is even bij DIG vragen op het Fok forumquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
raar. misschien dat er een rare resolutie wordt ingesteld. maja als het maar werkt tohc ?
maar zon usb stikc zou ik maar gebruiken hoor
Of in de wij-vorm iemand op een fout wijzen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg door dergelijke mensen
moet je anders eens dat bootscherm uitschakelen. met de /sos optie. kweenie of je daar iets vanaf weet ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja was ik ook van plan, maar vind het wel typisch dat hij dan echt even helemaal niks doet. Zal het anders wel is even bij DIG vragen op het Fok forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |