HIer binnen is het alleen tyfusbenauwdquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
19 graden en zonnetje?
Het is hier nog geen 10 volgens mij, en tering veel regen
je moeder ja!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
HIer binnen is het alleen tyfusbenauwd
Vanwegen mijn pols kan ik dat gewoon niet meer, en ben er eigenlijk wel een klein beetje blij mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat valt wel mee dan jagisteren 4 uur achtemekaar gegamed, en voel het gelijk
Bellllllllllllllllllllllllllller!quote:
ja je moet eigelijk ook consoles na een uur uitzetten enzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanwegen mijn pols kan ik dat gewoon niet meer, en ben er eigenlijk wel een klein beetje blij mee.
Om het uur gewoon even rustig aan doen, dat is beter voor je lichaam
AUW!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bellllllllllllllllllllllllllller!
gvd net pijn vinger opengehaald aan een kast
Halve nagelriem is gewoon foetsie hahah
Je moeder mist pas een deelquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:42 schreef Sm0keZ het volgende:
Ah, bijna dit deel gemist
*zit weer op cursus
Ik kan ook tot erg laat spelen hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je moet eigelijk ook consoles na een uur uitzetten enzo.
ik heb helaas problemen daarmee , tenzij ik weer last krijg. ik moet gewoon altijd wat te doen hebben zeg maar, kan niet echt stil zitten.
hoe vaak ik wel niet tot sochtends heb zitten gamen (niet continue maar toch) kan ik niet op 2 handen tellen.
maja als je het naar je zin hebt, wordt het gewoon tijdloos. Dat heb ik al vanaf mn SNES periode, en (even) bij vriendjes spelen hahah... oh kut het wordt al licht, moet je niet eens naar huis ? hahaha
Aight?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:42 schreef Sm0keZ het volgende:
Ah, bijna dit deel gemist
*zit weer op cursus
meer geheugen erinquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:55 schreef Bellerophon het volgende:
Ongekend... het opstarten van mijn pc duurde 2,20 min
hahahhaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan ook tot erg laat spelen hoorAlleen ik ben 1 van de weinige die wel af en toe even stopt (bij mij omdat het moet... ).
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet tot erg laat game hahaha. Mijn Wii heeft nu die nieuwe chip, ik ben dus weer
aardig bezig met branden zeg maar
2 GB geheugen zit erin, en het gekke is, die 2,20 minuten zit dus tussen twee schermen.quote:
ohhh..... ja dat zit idd niet goed hoor. na het laden met dat balkje schiet hij gelijk door bij mij, naar dat windows logo met geluid, en daarna start hij alle services ed pas op.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
2 GB geheugen zit erin, en het gekke is, die 2,20 minuten zit dus tussen twee schermen.
Het bootscreen (met laadbalkje enzo) en het windows logo screen met geluid. Tussen die twee schermen is het gewoon 2,20 minuten stil
Zal het onthouden, maar die kom ik hier vast niet tegenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aight?
Groete aan Lynda als je haar spreekt.
jullie hebben haar msn toch wel ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zal het onthouden, maar die kom ik hier vast niet tegen
wel tof, maar je zit met de warmte volgens mij.quote:
Misschien MSN, weet ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeulquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zal het onthouden, maar die kom ik hier vast niet tegen
Zolang die airflow maar goed is, maar echt relaxt zal het niet zijn hahahahahquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel tof, maar je zit met de warmte volgens mij.![]()
zon media pc zou ik wel willen bijvzou mooi staan. zolang maar niemand denkt , hey, daar ga ik even tegenaan pissen hahahaha
Sp1, nee dat niet... heb de Nederlandse vista namelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ohhh..... ja dat zit idd niet goed hoor. na het laden met dat balkje schiet hij gelijk door bij mij, naar dat windows logo met geluid, en daarna start hij alle services ed pas op.
heb je sp1 erop ? en de nieuwste drivers ?
drivers van:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sp1, nee dat niet... heb de Nederlandse vista namelijk
Drivers, qua wat bedoel je? Qua grafische kaart? Ja die heb ik. Nieuwste Nvidia drivers, heb alleen nog geen DirectX kan het daar aan liggen?
ik mis een magnetron en wc hahahhahaquote:
Welke moet ik hebben dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
bell probeer dit eens ?
Go to IDE/ATAPI Controllers. Select primary channel. Right click properties. Click the Advance settings tab. Then on the device (0 or 1)that does not have ‘device type’ greyed out select ‘disable’ instead of ‘autodetect’. This should stop windows trying to find a drive that isn’t there.
If you have your IDE channels set up differently simply repat the above for the secondary IDE channel settings.
When I did this my boot time went from 3mins 20 to 35 seconds.
ik zou eerst doen wat ik hierboven heb beschreven. 100 updates binnen halen hahaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Welke moet ik hebben dan?
Want als ik bij mijn 'Apparaatbeheer' zit en ik zit bij de IDE ATA/ ATAPI-controllers
Dan zie ik het volgende
ATA Channel 0 (heeft twee cd-roms aangesloten)
ATA Channel 0 (heeft een harde schijf aangesloten)
ATA Channel 1 (heeft niks)
En nog twee bus aansluitingen
Grafische kaart - checkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
drivers van:
moederbord (audio,chipset,lan meestal)
grafische kaart
aparte geluidskaart.
je hoeft geen direct x erop te zetten
maar je moet updaten via windows update. is een must!
er is veel veranderd sinds dat vista is uitgekomen, dus je moet wel updaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |