quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:47 schreef draculettetje het volgende:
goede middag sgele!
Ja niet te zuinig, maar ben bijna klaar. Zo nog 1 assessment en dan zit het er weer op.quote:
de foto's niet bekijken en afwachten wat het waarborg fonds gaat zeggen. Hopen dat het goed afloopt!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
baal functie is nog wel aan hoor, maar al wel minder
totdat ik foto's bekijk
politiek vluchteling zeker ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja niet te zuinig, maar ben bijna klaar. Zo nog 1 assessment en dan zit het er weer op.
Tripack!
WL!![]()
, Morgen Export Roemeen ofzo
ja precies! de situatie is me inmiddels in ieder geval duidelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
de foto's niet bekijken en afwachten wat het waarborg fonds gaat zeggen. Hopen dat het goed afloopt!
Ze was pas 12quote:
Die baalmode die gaat nog weg een dezer dagenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja precies! de situatie is me inmiddels in ieder geval duidelijk
Rust goed uit he!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:09 schreef draculettetje het volgende:
maar goed lieve mensjes al hier
mijn bed heeft me nodig!
Rust ze!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:09 schreef draculettetje het volgende:
maar goed lieve mensjes al hier
mijn bed heeft me nodig!
Droxz!quote:
Klinkt gezellig eten zo!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:12 schreef draculettetje het volgende:
dank jullie
krijg een vriendin met eten op bezoek (die ander hier moet weeeeer eens overwerken)
We hopen dat ze je goed smaaktquote:
Ej Sgele!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Droxz!
heb je een special voor me? ik heb al geen koffie meer op sinds ik hier ben
Dat klinkt net alsof ze haar vriendin gaat opetenquote:
maar dat was met dit ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt net alsof ze haar vriendin gaat opeten
quote:alvast veel plezier met vriendin eten
Minder gamen doe ik ook, misschien 15 minuten per week minderquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:17 schreef WhiteLightning het volgende:
brains ........braaaaaaainnnzz
hmm toch maar wat minder gamen
Ben niet zo wakker vandaag, tijd voor een peuk dusquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
maar dat was met dit ook
[..]
Thx for the coffee!
nou je hebt anders net een weekend niet gegamed toch ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Minder gamen doe ik ook, misschien 15 minuten per week minder
Per dag verschillend, maar niet langer dan 1 uur, daarna even rusten, en daarna misschien nog hooguit een uurtje.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou je hebt anders net een weekend niet gegamed toch ?
maar krijg jij geen last van rsi, als je flink gegamed hebt. en hoe lang game jij eigelijk per dag ?
19 graden en zonnetje?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:27 schreef Sgele het volgende:
Peuken...goei plan
Ik loop ff naar buiten (19 graden en knallend zonnetje)
ja dat valt wel mee dan jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Per dag verschillend, maar niet langer dan 1 uur, daarna even rusten, en daarna misschien nog hooguit een uurtje.
Gisteren ook niet veel zitten gamen, kreeg last van pols en ben dan ook meteen gestopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |