Relaxed! Ga ook gewoon ff rusten manquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb zomaar 2 dagen vrij gevraagd. geen plannen niets. lekker relaxen enzo.
althans is het plan nu. verbaast me niets, als ik weer zat dingen te doen heb
even afwachten dus....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja kloptMisschien al eerder, meivakantie... hangt een beetje van de verdere ontwikkelingen af
Jepz... ben benieuwdquote:
ja je moet ook niet met een rolstoel naar beneden gaanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat lijkt me dus wel echt doodeng
dat zag ik dan natuurlijk wel voor me ja!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je moet ook niet met een rolstoel naar beneden gaan
oke totzoquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat zag ik dan natuurlijk wel voor me ja!
ik ben naar huis
tot zo
of alleen met de rem eropquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je moet ook niet met een rolstoel naar beneden gaan
tot zo dracuquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat zag ik dan natuurlijk wel voor me ja!
ik ben naar huis
tot zo
We gaan het merken hequote:
Nog 4 uur en een kwartier, dan ben ik pas thuis hahahaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:10 schreef draculettetje het volgende:
ben weer thuis
ik had eigenlijk al in mn bed moeten liggenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog 4 uur en een kwartier, dan ben ik pas thuis hahaha
Nog 20 minuten en ik kan naar huisquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog 4 uur en een kwartier, dan ben ik pas thuis hahaha
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.
Aanvullende foutinformatie: [list_topics::mysql_query::2] [11-Mar-2008 14:42:16]
ah daar hebben we de roemeense hackerquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah daar hebben we de roemeense hacker
mogguh
Heeey import roemeenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |