Wat wil je hiermee aantonen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:37 schreef Supergroove het volgende:
Mijn meest recente post over het gebruik van
2 rangerovers voor de uitzending. 1 met beige interieur voor het inbouwen van de apparatuur en 1 met zwart interieur voor de opnamen
http://nathaleeholloway.hyves.nl/
forum/1614553/Tr-N/Peter_R_de_Vries_heeft_2
_Range_Rovers_gebruikt_voor_de_uitzending/
was nog niets gepost op fok volgens mij.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:11 schreef johan555 het volgende:
oud nieuws rosite staat de hele dag op de revu website
Je had het nog niet gepost hier, niemand had dat nog gedaan, dus je hebt het vast nog niet gelezen. En nu ga je natuurlijk reageren met ja hoor, had ik al gelezen. Dus ik heb het voor de anderen hier neergezet en niet voor jou. Het is in ieder geval recenter dan filmpjes van nova uit 2005 die jij post.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:11 schreef johan555 het volgende:
oud nieuws rosite staat de hele dag op de revu website
http://www.telegraaf.nl/b(...)k_Van_der_Eem__.htmlquote:vr 07 mrt 2008, 17:46
Justitie Aruba wil kopie gesprek Van der Eem
ARUBA - Het Openbaar Ministerie op Aruba heeft een kopie gevraagd van het gesprek dat een lokale tv-presentator met Patrick van der Eem heeft gevoerd. Van der Eem, de Arubaanse Nederlander die Joran van der Sloot uitspraken wist te ontlokken over de verdwijing van Natalee Holloway, zou in het programma Un Dia den Bida hebben gezegd dat hij Van der Sloot al jaren kende voordat Peter R. de Vries hem vroeg undercover te gaan.
Het OM wil vaststellen wat er precies is gezegd door Van der Eem. Als het gesprek relevant is voor een eventuele rechterlijke beslissing in de strafzaak tegen Van der Sloot, dan zal het OM de beelden toevoegen aan het strafdossier, liet justitie vrijdag weten. „Naar die relevantie doen wij nu onderzoek.”
Bron????quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:14 schreef johan555 het volgende:
Joran wordt door familie opgenomen in een kliniek want hij is volgens hen al sinds de verdwijning van natalee min of meer doorgedraaid.
draadjes 1 tot en met 12 doorlezen Johan, want dan is je veel ontgaan als je dit schrijft.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:19 schreef johan555 het volgende:
schrijf je zelf ook weleens iets rosite ?
plakken en knippen lijkt me zo vermoeiend
Eigenlijk kun je er weinig mee aantonen. Daar zal Peter op moeten antwoorden. Het roept dus meer vragen opquote:
zolang ze maar een kopie krijgen !! anders is het bewijs zo pleittequote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:17 schreef Caesu het volgende:
vr 07 mrt 2008, 17:46
Justitie Aruba wil kopie gesprek Van der Eem
ARUBA - Het Openbaar Ministerie op Aruba heeft een kopie gevraagd van het gesprek dat een lokale tv-presentator met Patrick van der Eem heeft gevoerd. Van der Eem, de Arubaanse Nederlander die Joran van der Sloot uitspraken wist te ontlokken over de verdwijing van Natalee Holloway, zou in het programma Un Dia den Bida hebben gezegd dat hij Van der Sloot al jaren kende voordat Peter R. de Vries hem vroeg undercover te gaan.
Het OM wil vaststellen wat er precies is gezegd door Van der Eem. Als het gesprek relevant is voor een eventuele rechterlijke beslissing in de strafzaak tegen Van der Sloot, dan zal het OM de beelden toevoegen aan het strafdossier, liet justitie vrijdag weten. „Naar die relevantie doen wij nu onderzoek.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)k_Van_der_Eem__.html
Ik spreek de taal niet, dus dat zal niet gaan lukken. Ik kan wel proberen om de audio duidelijker te maken en die opsturen naar iemand die de taal spreekt. Misschien iemand van dit forum????quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:35 schreef johan555 het volgende:
ik hoop dat supergroove die tape kan ontcijferen
zondag wordt het volledig uitgezonden op arubaanse tv.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:40 schreef Supergroove het volgende:
[..]
Ik spreek de taal niet, dus dat zal niet gaan lukken. Ik kan wel proberen om de audio duidelijker te maken en die opsturen naar iemand die de taal spreekt. Misschien iemand van dit forum????
niet dat ik weet. revu en en ook telegraaf geven dat als 'bron' aan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:46 schreef johan555 het volgende:
zal toch ook nog wel ergens anders staan
Ik had gelezen dat deze belangstelling er ook al was.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:44 schreef Caesu het volgende:
[..]
zondag wordt het volledig uitgezonden op arubaanse tv.
en poentje probeert een nederlandse zender/omroep te vinden.
dus misschien is de moeite voor niets als je met dat slechte kwaliteit filmpje van filmpje op youtube aan de slag gaat.
op RU las ik dat het zondag wordt uitgezonden (op arubaanse tv of curaçaose tv??).quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:56 schreef Confessions het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat deze belangstelling er ook al was.
Het interview zou op TeleAruba worden uitgezonden, nadat een gedeelte al te zien was op YouTube. "Ze durfden het niet aan, bang dat ze zouden worden aangeklaagd", aldus Castro.
Volgens hem hebben de actualiteitenrubriek NOVA, SBS6 en het programma De Wereld Draait Door wel interesse getoond. "Mijn doel is om te laten zien dat Van der Eem een twijfelachtig figuur is. Hij valt door de mand met wat hij tegen mij heeft gezegd."
http://www.nu.nl/news/146(...)_tv-presentator.html
http://antilliaans.caribiana.nl/aruba/car20080307_vandereemquote:De programmamaker heeft al gesproken met TeleCuraçao, waar Un dia den bida ook wordt uitgezonden. Dit station is niet bang voor eventuele juridische consequenties omdat in het contract met Castro duidelijk staat dat hij zelf verantwoordelijk is voor wat er wordt uitgezonden. Verder is Castro in gesprek met een andere zender op Aruba en met de Nederlandse omroepen VARA en SBS6.
Ik vind je hele verhaal kant noch wal slaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:27 schreef Supergroove het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je er weinig mee aantonen. Daar zal Peter op moeten antwoorden. Het roept dus meer vragen op
- Werd de Range Rover met beige apparatuur gebruikt om te oefenen? Mogelijke reden dat Patrick druk was en de auto niet kon missen
- Waarom werd er zo demonstratief beweerd dat de auto in de verkoop stond. Je kon deze dus kopen. Waarom was dat? Om iets te verbergen misschien? Aangezien er nog een 2e exemplaar bestond. Danwel met beige stoelen, maar een beetje techneut kan stoelen eruit halen en de deurpanelen verwisselen.
- Apart vond ik ook dat de auto te koop stond, maar nadat dit bekend werd is de auto nog zichtbaar geweest in een Hart van Nederland uitzending. "Iedereen kon de auto bewonderen'
- Op de momenten dat je de auto van buiten gefilmd ziet (sporadisch), wordt er niet geheimzinnig gedaan over het kenteken. Duidelijk in beeld te zien!!! Alleen vind ik op die moment niet duidelijk waarneembaar dat Joran in de buurt is. Je ziet iemand met een rood tasje aankomen wandelen, maar ik vind het niet overtuigend Joran, omdat het van zo ver gefilmd is.
- Voor de rest is er gefilmd om het bestaan van volgauto''s te bevestigen (iets wat ik ook niet begrepen heb) Patrick was niet bang,
wat zou Joran hem aan kunnen doen?
Bang dat ie een mes zou trekken ofzo?
Of dat Peter bang was dat ze samen de boot naar Engeland zouden nemen?
Ik vind het wel knullig dat ze er geen melding van hebben gemaakt in de uitzending. Het was duidelijk in beeld
te zien dat men demonstratief liet zien hoe al die technische snufjes werden ingebouwd, maar wel bij het beige exemplaar. Dit zou toch vragen op kunnen roepen? Door de shock van de uitlatingen van Joran was men dit moment al een beetje vergeten.Merkwaardig vind ik het wel.
Ik ken wel mensen die het Papiamento als dagelijkse taal hebben.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:42 schreef johan555 het volgende:
misschien weet MadMaster iemand ?
Het is wel iets aantoonbaarsquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind je hele verhaal kant noch wal slaan.
.
Al zouden er 2 auto's zijn gebruikt, so what?
En wat maakt het uit dat die auot te koop is gezet? Op die manier krijgen ze nog wat van de gemaakte kosten terug. patrick kon natuurlijk niet in een DAF'je aan komen bij Patrick, dus een beetje redelijke bak was nodig en die kosten nogal wat. Zeker als je er aan gaat sleutelen...
wat een gekletst.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:46 schreef abcd-tje het volgende:
Klopt Supergroove, dit topic begint al ruzieachtiger te worden met ieder nieuw deel.
Objectief je bevindingen vertellen mag niet van een aantal mensen meer in dit topic.
Alles wat maar tegen Peter, Patrick of Beth kan wijzen is uit den boze en je zult
erop worden afgemaakt door posters die vinden dat hun waarheid de 'enige waarheid' is ...
Alleen Joran is schuldig inclusief zijn hele familie, die moeten in dit topic gelyncht worden
aan alle kanten.
doei!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:13 schreef abcd-tje het volgende:
Ik heb ook geen zin in dit topic meer, misschien nog wel in andere topics van Fok
waar wel objectief gediscusseerd kan worden, hier dus niet meer!
Jullie gaan maar lekker door met Joran en zijn familie te lychen, zonder dat iemand
hiervan iets mag zeggen. Dit topic gaat nergens meer over IMO.
Bye !!!!!!
Wat is de bron van je bewering Johan555. Waar is aangetoond of (door de familie) verklaard dat Joran in een kliniek is opgenomen. Je presenteert het hier als een feit, kom dan ook maar met de bron/bewijzen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:14 schreef johan555 het volgende:
Joran wordt door familie opgenomen in een kliniek want hij is volgens hen al sinds de verdwijning van natalee min of meer doorgedraaid. <knip>
Die auto's waren van Ekris geleend. Die had zeker één van de auto's al geruime tijd te koop staan. Daar staat een heel topic over geschreven op een autoforum. Er waren geen kosten voor de auto dus, alleen voor het prepareren van de auto.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind je hele verhaal kant noch wal slaan.
.
Al zouden er 2 auto's zijn gebruikt, so what?
En wat maakt het uit dat die auot te koop is gezet? Op die manier krijgen ze nog wat van de gemaakte kosten terug. patrick kon natuurlijk niet in een DAF'je aan komen bij Patrick, dus een beetje redelijke bak was nodig en die kosten nogal wat. Zeker als je er aan gaat sleutelen...
dat was idd Peter R. z'n uitleg.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:28 schreef mrBhimself het volgende:
Ik denk dat het te maken heeft met de opmerking van het OM dat de Vries nog onvoldoende 'bewijs' had en er dus nog een laatste rit gemaakt moest worden. Ik sluit niet uit dat de auto toen al weer terug was. Men heeft toen een andere auto moeten prepareren.
oma is zijn laatst bekende adres, maar ondergedoken betekend, op een niet bekend adres verblijven,anders was NL in rep en roerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:16 schreef mrBhimself het volgende:
Het zal toch niet dat Oma van der Sloot hier iets mee te maken heeft.......
misschien weer een andere uit Rotterdam.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:22 schreef mrBhimself het volgende:
Wat een flauwekul. Die 'Daury' is een gast uit Rotterdam die Joran kent van vroeger. Daury uit Rotterdam kon bewijzen dat hij ten tijde van de verdwijning van Natalee in Nederland was. Wellicht is hij nu met Joran op vakantie in Duitsland, maar een erg sterk verhaal is het niet.
Wanneer "de beelden" in Nederland worden uitgezonden dan kan men iig er de mediawetgeving op uitoefenen dus dat impliceert ook evt interventions vanuit de politiek/het OM (ik denk aan Pim Fortuyn).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:28 schreef Caesu het volgende:
[..]
misschien weer een andere uit Rotterdam.
lijkt er wel op dat SBS de volledige uitzending gaat krijgen nadat het zondag op Tele Curaçao wordt uitgezonden.
ze hebben nu al die exclusieve beelden gehad.
misschien komt Patrick nu met het verhaal dat hij alles gelogen heeft en indruk wou maken op Poentje ofzo.![]()
waar hebben we dat eerder gehoord.
als je een linkje plaats naar het bewuste bericht zal ik je daar het bericht quoten en van de bron voorzien (jouw hyves).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:03 schreef Supergroove het volgende:
En je zit me nog belachelijk te maken ook daar. Je noemt me Kees, Peter, etc. Door katrien wordt ik Pipo genoemd. Wat een losers daar zeg. Doe ze maar de groeten van me!!
Thanx pal, Van zulke gasten moeten we het hebben.
Zegt veel over de "betrouwbaarheid" van de info daar
dat zegt hij (poentje) nou weer net niet, hij zegt zou kunnen , het beroemde alles open houden verhaalquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:19 schreef Caesu het volgende:
http://www.hartvannederla(...)reigt_tv_presentator
Poentje zegt dat Patrick heeft gezegd dat Joran samen met de persoon die Natalee gedumpt heeft ergens in Nederland ondergedoken zit.
Ja, ergens moet er een algemene wet achter zitten. Je ziet het bij de Deventermoordzaaktopics in BNW, je ziet het in de Maddie McCanntopics in NWS (enige verschil is dat sceptici al helemaal zijn verdwenen) en je ziet het in deze topicreeks dus ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:46 schreef abcd-tje het volgende:
Klopt Supergroove, dit topic begint al ruzieachtiger te worden met ieder nieuw deel.
Objectief je bevindingen vertellen mag niet van een aantal mensen meer in dit topic.
Alles wat maar tegen Peter, Patrick of Beth kan wijzen is uit den boze en je zult
erop worden afgemaakt door posters die vinden dat hun waarheid de 'enige waarheid' is ...
Alleen Joran is schuldig inclusief zijn hele familie, die moeten in dit topic gelyncht worden
aan alle kanten.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:04 schreef Supergroove het volgende:
Men heeft het recht om "het niet te geloven". Dat recht heeft iedereen, maar ik zou zeggen "wel een beetje op een beschaafde manier". Iedereen een beetje in zijn waarde laten "daar zal Nederland baat bij hebben" Ik ben overtuigd van mijn bevindingen. "De tijd zal het uitwijzen". Ik heb er geen haast mee, maar eens komt dit uit. Zoniet, dan ben ik er al trots op dat ik de balans tussen Joran en Peter weer "hersteld heb" naar horizontaal level. Een basis waaruit men veel beter dingen kan bespreken dan op de manier van de sensatiebeluste Media en een "afdwalende rechtsgang".
groet Erik
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:29 schreef Rosite het volgende:
Het is oke, ik heb zojuist weer even alles bijgelezen en ik doe weer mee. Al is er nu even niet zoveel nieuws te melden op het front van "deze zaak". En ik vooral van het schaatsen heb genoten tot nu toe (vroeg op, vroeg naar bed dus) en ikzelf ook maar lekker buiten ben geweest en uitgewaaid heb. Supergroove, goed dat jij er ook weer bent en abcd-tje zal ik een mail sturen, ik had wel contact met haar.
Zelf heb ik het ooit hier gelezen: http://judicial-inc.biz/J_Oran_accomplices.htmquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:46 schreef duikkie het volgende:
nu we NETjes allemaal op zondag en erna wachten , kan misschien iemand mij tussendoor vertellen of men ergens een goede bron heeft dat deepak om 02:00 am 30/05/2005 aan de pc zat ??? , ik ben het ergens tegen gekomen , maar ik krijg het idee dat die info weer is van horen zeggen ?? een advocaat van deepak of was er ergens iemaqnd die de gegevens van deepak's computer had en dat vertelde ?
Zo, iemand heeft hele korte teentjes...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:21 schreef Supergroove het volgende:
Het is wel iets aantoonbaars![]()
Weet niet wat jij hier al aangetoond hebt? Maar je mag van mij wel wat milder reageren in je post.
Begrijpend lezen is in ieder geval niet je sterkste kant en wat mijn mening in dit verhaal is, daar heb je kennelijk geen idee van...quote:Merkwaardig hoor "Joran wordt op alles afgerekend wat hij zogenaamd heeft beweerd" En kritische vragen aan het adres van Peter mag zeker niet van jou. dat vind ik nou bullshit en een "goedkope simpele manier
van reageren"![]()
Mazzel...quote:En met zulke reakties blijf ik liever weg van dit forum, dus het is aan U,
Er zijn genoeg serieuze forums over dit onderwerp. Kunnen jullie hier met zijn allen vrijblijvend verder speculeren![]()
Kijk Supergroove, als je dit al eerder via een andere bron had vernomen dan had je niet van een mug een olifant hoeven maken v.w.b. die 2 auto's. Er zit dus niks bijzonders achter dat feit.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:10 schreef Caesu het volgende:
wat betreft de verschillende range rovers.
dit was inderdaad al snel opgemerkt.
de verklaring hiervoor gegeven was dat na een bezoek aan Hans Mos hij de bekentenis nog wat onvolledig vond.
toen is dus nog een laatste taping gedaan - niet op aandringen van Mos overigens - maar de range rover was al gedemonteerd (en te koop aangeboden?), dus toen werd een andere range rover ingericht.
ik zoek hier niet zoveel achter.
Of er is simpelweg niet meer 'bewijs' gekomen, want waarom zou Peter R. dat dan achterhouden als hij daarmee de doorbraak in deze zaak zou kunnen forceren?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:38 schreef mrBhimself het volgende:
Hoezo raakt dat verhaal kant noch wal. Er is duidelijk gebruik gemaakt van twee auto's. Niet dat daardoor de zaak direct opgelost is, maar het is in elk geval opvallend.
Het zou zo maar te maken kunnen hebben met de opmerking van het OM dat er nog onvoldoende bewijs was na de eerste autoritten. De eerste Range Rover was toen al terug naar de dealer en ook al verkocht. Er is toen een tweede RR geleend bij Ekris. Die is vermoelijk gebruikt voor de laatste rit(ten). Niet dat er nu wel een bekentenis is, maar kennelijk is er meer 'bewijs' dan na de eerste rit(ten).
http://www.nrcnext.nl/opinie/columnjanblokker/article948718.ecequote:In de Volkskrant stond zaterdag in geuren en kleuren beschreven hoe alles op het laatste moment nog bijna in het honderd was gelopen, omdat SBS de superuitzending al had aangekondigd toen de gehuurde Range Rover teruggebracht en zelfs verkocht bleek, zodat Patrick moest liegen dat de oude auto nieuwe velgen nodig had, en Joran in de nieuwe steeds achterdochtiger dreigde te worden.
Ik heb 'm nog wel; is wel een interessant artikel. Kan 'm echter hier niet plaatsen als plaatje of tekst....mail me even je adres en dan stuur ik 'm (als je wilt natuurlijk)quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:17 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://www.nrcnext.nl/opinie/columnjanblokker/article948718.ece
ik kan dat Volkskrant artikel niet vinden.
maar ik heb Peter R. of Römer van Endemol hier ook over gehoord.
bij Knevel of bij Het Gesprek of DWDD.
dat Mos dus de opnames nog niet genoeg vond en dat toen nog een vervolg-opname is gemaakt.
wel in een andere auto omdat die eerste auto dus al was ingeleverd.
Tenzij iemand weet hoe ik een pdf-file hier kan plaatsen? Anders moet je me even je e-mailadres sturen (mocht iemand belangstelling hebben)....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:48 schreef dcfv het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog wel; is wel een interessant artikel. Kan 'm echter hier niet plaatsen als plaatje of tekst....mail me even je adres en dan stuur ik 'm (als je wilt natuurlijk)
Ja, we hebben Johan inmiddels al door. Mensen zwart maken op een ander forum, waar sommige niet eens worden toegelaten, omdat ze hier een mening hebben die niet overeenkomt met "Joran moet hangen" en als je er dan hier iets van zegt, zegt ie gewoon dat is een ander forum, moet je daar posten, haha.....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:21 schreef Supergroove het volgende:
[..]
Het is wel iets aantoonbaars![]()
Weet niet wat jij hier al aangetoond hebt? Maar je mag van mij wel wat milder reageren in je post.
Merkwaardig hoor "Joran wordt op alles afgerekend wat hij zogenaamd heeft beweerd" En kritische vragen aan het adres van Peter mag zeker niet van jou. dat vind ik nou bullshit en een "goedkope simpele manier
van reageren"![]()
En met zulke reakties blijf ik liever weg van dit forum, dus het is aan U,
Er zijn genoeg serieuze forums over dit onderwerp. Kunnen jullie hier met zijn allen vrijblijvend verder speculeren![]()
Vandaar o.m. dit topic: Ondergang van internet: weblogs, crackpots.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:34 schreef nickhs het volgende:
[..]
Ja, we hebben Johan inmiddels al door. Mensen zwart maken op een ander forum, waar sommige niet eens worden toegelaten, omdat ze hier een mening hebben die niet overeenkomt met "Joran moet hangen" en als je er dan hier iets van zegt, zegt ie gewoon dat is een ander forum, moet je daar posten, haha.....
Euh... In de door jou aangehaalde post haalt Supergroove uit naar mij, niet naar Johan555...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:34 schreef nickhs het volgende:
Ja, we hebben Johan inmiddels al door. Mensen zwart maken op een ander forum, waar sommige niet eens worden toegelaten, omdat ze hier een mening hebben die niet overeenkomt met "Joran moet hangen" en als je er dan hier iets van zegt, zegt ie gewoon dat is een ander forum, moet je daar posten, haha.....
heb je geen webspace ergens?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:52 schreef dcfv het volgende:
[..]
Tenzij iemand weet hoe ik een pdf-file hier kan plaatsen? Anders moet je me even je e-mailadres sturen (mocht iemand belangstelling hebben)....
Sorry, foutje van mij. Mijn kritiek op johan555 blijft....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh... In de door jou aangehaalde post haalt Supergroove uit naar mij, niet naar Johan555...![]()
Maar wat maakt het uit, hier wordt het mysterie in ieder geval niet ontrafelt...
Je hebt je oordeel toch al klaar? Je zegt dat het irrelevant isquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo, iemand heeft hele korte teentjes...
Mijn vraag was simpel: Wat wil je er mee aantonen? Daar krijg ik geen antwoord op, ik krijg slechts als tegenvraag wat ik aangetoond heb.
Concreet niets, net zoals ieder ander hier, want anders was de zaak wel al opgelost.
En verder lees je de vorige topics maar terug om te bepalen of ik hier wel of geen nuttige bijdragen doe...
Mijn vraag aan jou staat nog steeds open dus v.w.b. die 2 auto's.
Lossen we de zaak op als we meer te weten komen over die 2 auto's? Dacht het niet en dus is dit onderwerp compleet irrelevant...
[..]
Begrijpend lezen is in ieder geval niet je sterkste kant en wat mijn mening in dit verhaal is, daar heb je kennelijk geen idee van...
[..]
Mazzel...
Voor de goede orde, ik heb geen éénzijdige kijk.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:21 schreef Supergroove het volgende:
En Madmaster het lijkt me slim eerst naar je eerste reaktie te kijken. Als je al bij voorbaat reageert met "je reaktie raakt noch kant noch wal". Dan ontstaat er bij voorbaat al geen open discussie. Je sluit mensen uit. Kritisch zijn moet kunnen, maar let wel op je uitspraken. Een open discussie brengt mensen verder dan een éénzijdige kijk.
quote:Op zondag 9 maart 2008 00:31 schreef MadMaster het volgende:
Wie niet voelen wil, moet maar luisteren.
quote:Op zondag 9 maart 2008 00:31 schreef MadMaster het volgende:
Maar ik kom regelmatig op Aruba, ken het eiland goed, weet dus hoe de zaak daar behandeld wordt en wat
het gevolg is voor Aruba...
nee ben niet in de warquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:46 schreef duikkie het volgende:
nu we NETjes allemaal op zondag en erna wachten , kan misschien iemand mij tussendoor vertellen of men ergens een goede bron heeft dat deepak om 02:00 am 30/05/2005 aan de pc zat ??? , ik ben het ergens tegen gekomen , maar ik krijg het idee dat die info weer is van horen zeggen ?? een advocaat van deepak of was er ergens iemaqnd die de gegevens van deepak's computer had en dat vertelde ?
madmaster weet jij toevallig ergens op internet een goede straten kaart van aruba ???quote:Op zondag 9 maart 2008 00:31 schreef MadMaster het volgende:
Maar ik kom regelmatig op Aruba, ken het eiland goed, weet dus hoe de zaak daar behandeld wordt en wat
het gevolg is voor Aruba...
Voor zover ik weet is die er niet, zelfs op Aruba is die moeilijk verkrijgbaar.quote:Op zondag 9 maart 2008 08:52 schreef duikkie het volgende:
madmaster weet jij toevallig ergens op internet een goede straten kaart van aruba ???
hier en daar vind ik wel delen van bijvoorbeeld de west cost ,
maar is er ook een van het gehele eiland ??? een dus waar alle straten op staan ?? zonder vol te zijn gestopt met toeristen info
V.w.b. het laatste, ik hoop ook dat hij het doet voor Aruba.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:01 schreef Supergroove het volgende:
Van der Eem zei dat in de Joran tapes
Luister Joran "ik kom van Aruba, ik ken het strand"
Ook zei hij "dat hij het deed voor Aruba"
Kan ook met licentierechten te maken hebben; SBS6 is niet de rechthebbende van het materiaal en mag dit misschien niet onbeperkt online zetten. Vandaar dat in het archief ook niet alle items / uitzendingen staan van Hart van Nederland.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:21 schreef Supergroove het volgende:
Natuurlijk wil SBS6 de beelden van Van der Eem. Dan kan het lekker in de doofpot of mee gesjoemeld worden. Bang dat het uitkomt en mogen ze ermee doen wat ze willen. Vraag me af of het O.M. op Aruba wel zo te vertrouwen wanneer zij de beelden van Van der Eem in hun bezit krijgen.
De berichtgeving over Van der Eem is vandaag alweer van de Hart van Nederland site gehaald. Madmaster weer een feitelijk gegeven. Hier stond het item. Wat is er nu te zien "DIT BERICHT IS NIET MEER BESCHIKBAAR"
zie link: http://www.hartvannederla(...)Eem_in_zaak_Holloway
Ook dit roept bij mij weer vragen op. Waarom kun je dat fragment niet terugzien? Hebben ze op hun donder gehad dat ze erover bericht hebben? Ditzelfde gebeurde bij de VARA./NOS m.b.t. het wijnincident. Pauw en Witteman hebben het uitzenden van het wijnincident door NOVA niet in dank afgenomen.
En Madmaster het lijkt me slim eerst naar je eerste reaktie te kijken. Als je al bij voorbaat reageert met "je reaktie raakt noch kant noch wal". Dan ontstaat er bij voorbaat al geen open discussie. Je sluit mensen uit. Kritisch zijn moet kunnen, maar let wel op je uitspraken. Een open discussie brengt mensen verder dan een éénzijdige kijk.
Yep; uitzending gaat gewoon door....alleen het stuk qua dumpen van het lijk wordt ertussen uitgehaald - weggepiept...maar wanneer de uitzending precies is...geen idee.quote:Op zondag 9 maart 2008 09:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
V.w.b. het laatste, ik hoop ook dat hij het doet voor Aruba.
Ik ken daar veel mensen, Arubanen en Macamba's, en die willen ook wel weer eens rust in de tent v.w.b. het bashen van Aruba in de media en de gevolgen daarvan, hoewel de zaak zelf inhoudelijk bij de meesten absoluut niet leeft...
Algemene vraag:
Gaat die uitzending met de verborgen opname's van Patrick vanavond nou wel door op Aruba?
Dan vraag ik mijn vrienden daar om het te bekijken/op te nemen en, als ze willen, het te vertalen...
‘We hebben met belangstelling kennisgenomen van de uitspraken van Patrick van der Eem’, zegt Jorans advocaat Bert de Rooij. ‘Maar we willen eerst afwachten wat Van der Eem eerder tegenover de politie op Aruba heeft verklaard. We hebben nog steeds die verhoren niet. Als we ontdekken dat Van der Eem anders heeft verklaard dan in het off the record-gesprek met Tele Aruba, wat mij aannemelijk lijkt, of als hij dingen heeft achtergehouden, dan zal ik meteen contact opnemen met de Arubaanse officier van justitie en om opheldering vragen.’quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:09 schreef Rosite het volgende:
http://nathaleeholloway.h(...)steeds_ondergedoken/
De reactie van Jorans advocaat, op site van Supergroove. Horen we van die kant ook weer eens wat. Al gaat er vast nog een reactie komen denk ik, ik vermoed dat ze keihard bezig zijn om dingen voor hun volgende stap uit te zoeken en te bepalen.
de familie van de sloot had daar toch inside mannekes voor , of mag pa van der sloot niets meer meenemen en veranderenquote:Op zondag 9 maart 2008 13:18 schreef dcfv het volgende:
[..]
‘We hebben met belangstelling kennisgenomen van de uitspraken van Patrick van der Eem’, zegt Jorans advocaat Bert de Rooij. ‘Maar we willen eerst afwachten wat Van der Eem eerder tegenover de politie op Aruba heeft verklaard. We hebben nog steeds die verhoren niet. Als we ontdekken dat Van der Eem anders heeft verklaard dan in het off the record-gesprek met Tele Aruba, wat mij aannemelijk lijkt, of als hij dingen heeft achtergehouden, dan zal ik meteen contact opnemen met de Arubaanse officier van justitie en om opheldering vragen.’
De familie Holloway heeft ook nog steeds de verhoren niet van Joran; eind mei & begin juni 2005...wellicht kunnen ze een ruiltje doen? ;-)
De familie Holloway heeft ook helemaal geen recht op die verklaringen. De raadslieden van de verdachten hebben recht op het dossier. Overigens kan het OM om dringende redenen, bepaalde verhoren en/of bewijsstukken (voorlopig) buiten het dossier houden en pas ter zitting openbaren.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:18 schreef dcfv het volgende:
De familie Holloway heeft ook nog steeds de verhoren niet van Joran; eind mei & begin juni 2005...wellicht kunnen ze een ruiltje doen? ;-)
Ik wist dat de advocaten er recht op hebben en niet zozeer de familie ;-)quote:Op zondag 9 maart 2008 13:56 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
De familie Holloway heeft ook helemaal geen recht op die verklaringen. De raadslieden van de verdachten hebben recht op het dossier. Overigens kan het OM om dringende redenen, bepaalde verhoren en/of bewijsstukken (voorlopig) buiten het dossier houden en pas ter zitting openbaren.
Het feit dat er bepaalde verhoren, al dan niet ondertekende versies, gelekt zijn is niet goed (geweest) voor deze zaak. Zeker niet omdat niet vast te stellen valt of het ook authentieke stukken zijn; met photoshop kun je een hoop 'regelen'.
Dit is van oude ANP-tje berichtjes:quote:Op zondag 9 maart 2008 14:43 schreef mrBhimself het volgende:
Ik denk niet dat de Holloways alle verklaringen hebben mogen zien. Ik betwijfel zelfs of zij überhaupt wel verklaringen hebben mogen lezen. De gelekte verklaringen hebben vermoedelijk de weg ALE - > Jossy Mansur -> Beth Holloway -> Blogs for Natalee -> hele boze buitenwereld doorlopen.
Het enige doel van de HolTwits om na te gaan wat er over henzelf in het dossier staat. Ondanks het feit dat er weinig onderzoek is gedaan naar de familie en de achtergrond van Natalee omdat dit simpelweg door de familie en anderen is geblokkeerd, is er wel wat onderzoek gedaan. Ik heb het idee dat de HolTwits daar niet echt positief uitkomen.
Ik ben er (nagenoeg) van overtuigd dat het dossier redelijk compleet is en dat er geen verklaringen zullen ontbreken. Verklaringen van verdachten worden 'doorgenummerd' en het is dus achteraf te zien als er bepaalde verklaringen ontbreken. Daarnaast is de dossiervorming gedaan door rechercheurs van de KLPD. Natuurlijk kun je, zoals de amerikanen doen, iedereen als corrupt bestempelen, maar ik waag toch te betwijfelen of de KLPD rechercheurs die aan de zaak gewerkt hebben niet gewoon goed hun werk hebben gedaan.
Maar wellicht is in Utrecht bij de KLPD eerst de vraag gesteld "Wie van jullie is corrupt" om vervolgens de 6 rechercheurs die hun hand opstaken uit te zenden naar Aruba...je weet maar nooit.![]()
Het is toch ook volkomen irrelevant? Al hadden ze 20 auto's gebruikt wat had dat nou voor een verschil gemaakt?quote:Op zondag 9 maart 2008 00:08 schreef Supergroove het volgende:
[..]
Je hebt je oordeel toch al klaar? Je zegt dat het irrelevant is
En toch stel je mij nog de vraag wat ik ermee wil aantonen.
Er waren vanaf het begin KLPD rechercheurs bij betrokken. Het waren de KLPD rechercheurs die op dat moment gedetacheerd waren op Aruba. Zij werken (normaal gesproken) aan zaken die te maken hebben met georganiseerde criminaliteit en drugs. Ik weet dat zeker 2 van hen erg snel betrokken zijn bij de Holloway zaak.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:01 schreef dcfv het volgende:
Ik had dus begrepen dat een Nederlands team / KLPD pas in september 2006 in beeld was. Er waren wel NL rechercheurs bij betrokken vanaf het begin; dat had ik wel begrepen. Weet je toevallig ook of die KLPD er vanaf dag 1 waren? Vanaf 30 / 31 mei? Dat zij vanaf dag 1 het dossiervorming gedaan hebben?
Hmmm, ik heb ook wel vrienden op Curaçao, maar die zijn deze week niet daar aanwezig.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:14 schreef Felixa het volgende:
Ik had begrepen dat het door een tv-station op Curaçao zou worden uitgezonden vanavond.
Edit; nog even nagezocht, volgens mij wordt 't om 22.00 uur plaatselijke tijd uitgezonden via TeleCuraçao.
http://www.telecuracao.com/index.php?option=com_content&task=view&id=28&Itemid=35
Sorry, misschien ken ik jouw hele visie niet goed genoeg, maar kan je aangeven waar je dat hebt aangetoond?quote:Op zondag 9 maart 2008 17:53 schreef Supergroove het volgende:
Dat er gesjoemeld is, heb ik aangetoond.
Alleen jij bent het daar niet mee eens, maar dat mag en dat recht heb je.
Waarom wil SBS negatieve berichtgeving omtrent de "joran tapes" opkopen? Geef mij daar eens antwoord op?
Daar hebben ze baat bij. Anders zouden ze dat nooit kopen.
Belastend voor wie? Voor Peter, Endemol, Patrick, etc,quote:Op zondag 9 maart 2008 17:59 schreef Polleeder het volgende:
Het OM van Aruba had toch al met Poentje afgesproken geen belastende beelden uit te zenden? Dus we krijgen sowieso een gecensureerde uitzending te zien.
niet echt gunstig waren die passages.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:43 schreef Supergroove het volgende:
Opmerkelijk (eigenlijk ook logisch want SBS6=Peter=hart van Nederland=Endemol) hoe de undercover tapes van patrick op Aruba bij hart van Nederland werd gebracht. Ze haalden er de voor henzelf "meest gunstige passages" uit. Het zou natuurlijk opvallen wanneer ze er geen aandacht aan hadden geschonken.
Belastend voor 'het onderzoek'. Of we daar uiteindelijk blij mee moeten zijn, tja, wie zal het zeggen...quote:Op zondag 9 maart 2008 18:05 schreef Supergroove het volgende:
[..]
Belastend voor wie? Voor Peter, Endemol, Patrick, etc,
Opmerkelijk dat het O.M. de uitzening van Joran niet verboden heeft, maar dit moet dan wel gecensureerd worden. Echt vreemd en te bizar voor woorden. Joran heeft er recht op. Moet wel eerlijk en evenredig gebeuren vind ik zelf. gebeurt in een rechtzaal ook, mag ik hopen. En niet dat de 1 voorgetrokken wordt t.o.v. de ander.
Lang leve de media!!! Daar komen we echt verder mee. Echt jammer als dit zou gebeuren.
http://home.planet.nl/~caesu/weblog/Volkskrant 23-02-08.pdfquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:17 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://www.nrcnext.nl/opinie/columnjanblokker/article948718.ece
ik kan dat Volkskrant artikel niet vinden.
maar ik heb Peter R. of Römer van Endemol hier ook over gehoord.
bij Knevel of bij Het Gesprek of DWDD.
dat Mos dus de opnames nog niet genoeg vond en dat toen nog een vervolg-opname is gemaakt.
wel in een andere auto omdat die eerste auto dus al was ingeleverd.
Oftewel als hier er een ander verhaal wordt verklaard wat strookt met de "de zogenaamde bekentenis" van Joran" Dan zou dat belastend zijn voor het onderzoek?Je zal vast gelijk hebben dat dit als argument wordt aangedragen, maar ik zou zeggen "maak het volledig openbaar" dan hoeft er ook niet geheimzinnig over gedaan worden en komt de "publieke opinie" misschien juist wel dichter bij "de waarheid"quote:Op zondag 9 maart 2008 18:10 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Belastend voor 'het onderzoek'. Of we daar uiteindelijk blij mee moeten zijn, tja, wie zal het zeggen...
Dit is toch wat supergroove heeft gedaan, staat in dit draadje, dus ik snap niet erg waarom je dat niet gezien hebt madmaster.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:04 schreef Supergroove het volgende:
Ook heb ik een nieuw forumbericht aangemaakt, waar de hele tekst makkelijk te lezen is en ik er nog foto's tussen ga plaatsen van opmerkelijke "camera momenten". Heb de laatste tekst nu erbij geplakt en ben min of meer klaar. een hele opluchting.
http://nathaleeholloway.h(...)_uitzending_fake_is/
groet Erik
Ik heb ook m'n ernstige twijfels, maar misschien kunnen zie hierdoor de zaak rond krijgen en de schuldige(n) veroordeeld krijgen. We weten het op dit moment nog niet.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:18 schreef Supergroove het volgende:
[..]
Oftewel als hier er een ander verhaal wordt verklaard wat strookt met de "de zogenaamde bekentenis" van Joran" Dan zou dat belastend zijn voor het onderzoek?Je zal vast gelijk hebben dat dit als argument wordt aangedragen, maar ik zou zeggen "maak het volledig openbaar" dan hoeft er ook niet geheimzinnig over gedaan worden en komt de "publieke opinie" misschien juist wel dichter bij "de waarheid"
Dat zeker.quote:Ik zou dit "erg vinden". Peter mag Joran wel afslachten d.m.v. een TV uitzending en dit mag dan weer niet allemaal vertoond worden. Merkwaardig
Super bedankt. Ik leen het berichtje van je, maar wel met jou als bronvermeldingquote:Op zondag 9 maart 2008 18:14 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://home.planet.nl/~caesu/weblog/Volkskrant 23-02-08.pdf
[ afbeelding ]
hier het Volkskant artikel daarover.
met dank aan dcfv.
verder ook wel interessant artikel overigens!
Waar heb je dit dan vandaan? Gerucht, verklaring van iemand?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:12 schreef duikkie het volgende:
1) hoe kan men dan zeggen dat de auto in noordelijke richting vertrok ??????
Dit verhaal heb ik wel gelezen, maar legde niet zo 1, 2, 3 de relatie daar naar.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:20 schreef Rosite het volgende:
[..]
Dit is toch wat supergroove heeft gedaan, staat in dit draadje, dus ik snap niet erg waarom je dat niet gezien hebt madmaster.
Dat programma begint dus pas om 03.00 uur NL tijd, het is op de Antillen 5 uur vroeger...quote:Op zondag 9 maart 2008 19:12 schreef duikkie het volgende:
omdat we braaf allemaal zitten te wachten wat ons na tienen brengt...
Het wordt toch niet op TeleAruba uitgezonden maar op TeleCuraçao, of daar ook niet?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:57 schreef CCtje het volgende:
Het wordt helaas niet uitgezonden.
Kijk maar op TeleAruba
Ook niet via TeleCuracao (zoals hier eerder vermeld), waar om 22:00 uur 'Un Dia Den Bida' uitgezonden wordt?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:57 schreef CCtje het volgende:
Kijk maar op TeleAruba
maar het wordt uitgezonden op tele curaçao:quote:Op zondag 9 maart 2008 19:57 schreef CCtje het volgende:
Kijk maar op TeleAruba
http://antilliaans.caribiana.nl/aruba/car20080307_vandereemquote:De programmamaker heeft al gesproken met TeleCuraçao, waar Un dia den bida ook wordt uitgezonden. Dit station is niet bang voor eventuele juridische consequenties omdat in het contract met Castro duidelijk staat dat hij zelf verantwoordelijk is voor wat er wordt uitgezonden.
Wat zit je nu steeds te zeiken vent?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit verhaal heb ik wel gelezen, maar legde niet zo 1, 2, 3 de relatie daar naar.
Als dat verhaal klopt ben ik benieuwd hoe SG dit gecheckt heeft op basis van welke bron. Ik ben audio-freak, ken tools als Cool Edit Pro en Audition die ik zelf veelvuldig gebruik om geluidsopname's te bewerken.
Daarnaast is bekend dat er 20 uur video-/audio-materiaal is en dat alle ruwe opname's in handen zijn van Hans Mos/justitie van Aruba. De uitzending zelf is geen juridisch bewijs, of er nou wel of niet in geknipt is, hooguit input voor nieuwe invalshoeken/onderzoeken.
De reden van het knippen is ook niet bekend, maar het kan zijn geweest om de essentie van Joran's verhaal binnen de beperkte tijd in beeld te krijgen.
Nogmaals: Stel dat SBS/Endemol bewust heeft gesjoemeld met de opname, welk doel hebben zij dan? Mogelijk een wat 'spannendere' uitzending, meer kan ik niet bedenken.
Het bewust schaden van Joran door dusdanig gemanipuleerde opname's waardoor deze compleet onjuist worden in relatie tot de werkelijke opname's, lijkt me namelijk niet slim. Bij een mogelijke zaak van Joran vs. SBS cs., kan Justitie de complete opname's opvragen en dan mogelijk Joran in het gelijk moet\en stellen met alle nadelige gevolgen voor SBS cs. Ze begeven zich met dit soort opname's/uitzendingen natuurlijk op glad ijs en nu deze zaak bij Justitie in behandeling is, maakt een rechtzaakje meer of minder toch niet meer uit...
V.w.b. het opkopen van de Patrick-tapes door SBS cs:
Op http://nathaleeholloway.h(...)n_kopen_volgens_jou/ staat een poll waarbij uit de volgende opties gekozen kan worden:
1. SBS is niet gebaat bij negatieve berichtgeving omtrent de zaak
2. Dan kunnen ze selectief de meest gunstige passages eruit halen en de rest niet aan het publiek tonen
3. Ze hopen niet dat er een andere zender mee aan de haal gaat, want dan wordt misschien iets duidelijk wat nooit bekend had mogen worden (voorbeeld: iets wat voor Joran "ontlastend" zou zijn)
4. Er is gesjoemeld met de "Joran Tapes", dus dit zou "het toegeven van een fake uitzending" inhouden "zelfs verkregen van Patrick die het dichts bij Joran stond m.b.t. de undercover operatie"
5. SBS/Endemol wil geen slechte naam door negatieve publiciteit m.b.t. tot "eigen produkties" (een commercieel belang)
6: Dit zou inhouden "het toegeven dat de zaak niet opgelost is" Iets wat Peter nog steeds stellig beweerd
7. Ik ga voor alle argumenten hier genoemd (punt 1 tot en met 6 dus)
8. Iets anders, namelijk...............
Hoewel punt 8 een open keuze is, mis ik hier bijv. een optie als 'SBS/Endemol wil graag de rechten hebben omdat ze in het verleden deze zaak ook behandeld hebben en dit graag willen voortzetten' of 'SBS wil graag de hoge kijkdichtheid van het programma koppelen aan lucratieve reclame-inkomsten' o.i.d.
Lijken mij heel plausibele redenen, maar niets wat daar op lijkt, is te kiezen.
Alleen opties waarbij SBS in een kwaad daglicht gesteld wordt zijn expliciet te kiezen, wat mij een vieze smaak in mijn mond geeft en m.i. de tunnelvisie van SG aantoont.
Maar goed, dit is mijn mening (zonder beschuldiging wederom aan het adres van wie dan ook!!!) en wat die waard is zal hopelijk eens blijken als de zaak opgelost wordt...
Ik zou haast denken dat je jaloers bent!!quote:[b]
Als dat verhaal klopt ben ik benieuwd hoe SG dit gecheckt heeft op basis van welke bron. Ik ben audio-freak, ken tools als Cool Edit Pro en Audition die ik zelf veelvuldig gebruik om geluidsopname's te bewerken.
Niemand hoeft het met me eens te zijn. Dat is het hem nou juist. Vind het van Madmaster een beetje een zinloze discussie. Alsof dit forum hierbij gebaat is. Ik probeer gewoon mijn steentje bij te dragen aan dit forum net als ieder ander. Dus dat "idee hebben dat iets bewezen zou zijn" moet ieder maar voor zich bepalen.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:19 schreef Polleeder het volgende:
Jammer dat het weer de persoonlijke kant op gaat, maar goed. Okee, er is bewezen dat er met de opnames van Peter gesjoemeld is. Maar is er ook bewezen waaróm ermee gesjoemeld is? Vermoedens heb ik ook, maar daar schieten we niet zoveel mee op
Dat is toch het programma van Poentje Castro? Daar zal het wel in uitgezonden worden dan!quote:Op zondag 9 maart 2008 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook niet via TeleCuracao (zoals hier eerder vermeld), waar om 22:00 uur 'Un Dia Den Bida' uitgezonden wordt?
Dat is nou eigenlijk het hele probleem van deze topicreeks. We kunnen onze vermoedens delen, en erover discussieren wat we willen, maar een sluitend bewijs die tot bevredigende maatregelen leidt zullen wij nooit voor elkaar krijgen. Maar interessant blijft het natuurlijk welquote:Op zondag 9 maart 2008 20:28 schreef Supergroove het volgende:
[..]
Niemand hoeft het met me eens te zijn. Dat is het hem nou juist. Vind het van Madmaster een beetje een zinloze discussie. Alsof dit forum hierbij gebaat is. Ik probeer gewoon mijn steentje bij te dragen aan dit forum net als ieder ander. Dus dat "idee hebben dat iets bewezen zou zijn" moet ieder maar voor zich bepalen.
Ik dring niemand wat op. Ik ben er zelf van overtuigd. Dus einde discussie wat betreft dit punt. Nu weten we wel dat je het niet met me eens bent. Je zal me echt niet kunnen overtuigen van het tegendeel. Dus bespaar je de moeite. Zonde van de energie
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:46 schreef MadMaster het volgende:
wat mij een vieze smaak in mijn mond geeft en m.i. de tunnelvisie van Supergroove aantoont.
Je ziet niet eens wat je zelf schrijft. Deze 2 uitlatingen zijn tegenstrijdig. Als je het zelf niet begrijpt moet je het maar bij een ander navragen!!quote:Op zondag 9 maart 2008 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, dit is mijn mening (zonder beschuldiging wederom aan het adres van wie dan ook!!!) en wat die waard is zal hopelijk eens blijken als de zaak opgelost wordt...
dat van noordelijke richting wordt ook zomaar overal als waar aan genomen rosite, ik probeer daar een verklaring voor te vinden. verlopig heb ik het uit de verklaringen van joran/deepak/satisch, maar ik vind het gek dat dat clubje andere studenten zo snel weg zijn. lijkt mij als je met 40 man bent niet iets wat je in 5 minuten in een taxi propt, en bussen rijden die daar nog zo laat,?? ( dan is het beter dan in nederlandquote:Op zondag 9 maart 2008 19:20 schreef Rosite het volgende:
[..]
Waar heb je dit dan vandaan? Gerucht, verklaring van iemand?
Je zit sowieso erg te zoeken in wat er gebeurd is, maar daar gaat het nou juist om Duikkie, als het OM dat wist, was het opgelost. Wij kennen maar een deel van de getuigenissen en van dat deel is het niet eens zeker of ze "echt "zijn (ze zijn gelekt, maar is dat zo en wat is echt en wat niet?) . Je gaat er geloof ik van uit dat jij kunt reconstrueren wat er die nacht gebeurd is, maar de juiste info heb je daar niet voor en het OM heeft dat ook niet, dus tja.
* Endemol heeft de licentie niet aangekocht maar SBS Productions...Hart van Nederland wordt nameljik geproduceerd door SBS Productions en niet door Endemol; 2 totaal verschillende productiehuizen & hebben niets met elkaar te maken.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:43 schreef Supergroove het volgende:Opmerkelijk (eigenlijk ook logisch want SBS6=Peter=hart van Nederland=Endemol) hoe de undercover tapes van patrick op Aruba bij hart van Nederland werd gebracht. Ze haalden er de voor henzelf "meest gunstige passages" uit. Het zou natuurlijk opvallen wanneer ze er geen aandacht aan hadden geschonken.
Je kunt 'm best aan hoorquote:Op zondag 9 maart 2008 20:40 schreef Supergroove het volgende:
Inhoudelijk? Hij leest mijn reakties niet eens. Stelt me vragen waarvan mijn antwoord al in eerdere berichten staat.
Ben gewoon weg hier. Ik heb hier geen zin in. Madmaster zijn zin. Mij maakt het niet uit. Ik houd deze site wel in de gaten mocht er interessante info tussen zitten. Zijn avatar en zijn onderschrift zegt mij al genoeg wat voor type het is. Daar wil ik geen confrontatie mee. heb daar inmiddels ervaring mee met een ander 1 maand terug, en zit daar niet op te wachten. Nog even en dit loopt uit op een persoonlijke bedreiging, dus ik verlaat dit forum.
Het is voor mij overduidelijk dat hij iets met mij wil. Hij daagt me uit en ik hem ook!! Daar is dit forum niet bij gebaat
Nou ja als je zegt dat je ergens een vieze smaak van in je mond krijgt en dat het jouws inziens de tunnelvisie van iemand aantoont en vervolgens zeg je "zonder beschuldiging wederom aan het adres van iemand" dan vind ik dat nogal tegenstrijdig. Dan zeik je immers iemand gewoon af?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen opties waarbij SBS in een kwaad daglicht gesteld wordt zijn expliciet te kiezen, wat mij een vieze smaak in mijn mond geeft en m.i. de tunnelvisie van SG aantoont.
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:07 schreef Supergroove het volgende:
[..]
Wat zit je nu steeds te zeiken vent?
Die vieze smaak in je mond mag je voor mij houden.![]()
Okay, dan heb ik toch een tunnelvisie? So What?
Wil je nu ophouden hier telkens over te beginnen?
Ben jij "Van der Eem" ofzo?
Dat vind ik ook een "Madmaster"![]()
Dus Endemol zou de rechten willen van een gesprek van een informant die buiten het boekje gaat? Omdat ze de zaak voort willen zetten?Heb je een sollicitatie lopen bij endemol ofzo?
![]()
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:20 schreef Supergroove het volgende:
[..]
Ik zou haast denken dat je jaloers bent!!
Jeetje jij hebt gewoon de beste programma's in je bezit. Ik heb geen illegale plug-ins gebruikt zoals Cool-edit. Heb hier veel geld aan hardware.
Ik heb speakers die door de BBC worden gebruikt die kosten 5000 Euro per stuk, en dan kom jij met cool-edit aanzetten haha.
Die speakers neem ik eventueel wel mee naar een mediaprogramma of mediamagazine die wat ziet in mijn bevindingen. Kan ik het zo aantonen.
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:28 schreef Supergroove het volgende:
[..]
Niemand hoeft het met me eens te zijn. Dat is het hem nou juist. Vind het van Madmaster een beetje een zinloze discussie. Alsof dit forum hierbij gebaat is. Ik probeer gewoon mijn steentje bij te dragen aan dit forum net als ieder ander. Dus dat "idee hebben dat iets bewezen zou zijn" moet ieder maar voor zich bepalen.
Ik dring niemand wat op. Ik ben er zelf van overtuigd. Dus einde discussie wat betreft dit punt. Nu weten we wel dat je het niet met me eens bent. Je zal me echt niet kunnen overtuigen van het tegendeel. Dus bespaar je de moeite. Zonde van de energie
Hoe paranoïa kan je zijn en krijg je het voor elkaar om alles, maar dan ook werkelijk alles, zo om te buigen dat het precies in jouw straatje past???quote:Op zondag 9 maart 2008 20:40 schreef Supergroove het volgende:
Inhoudelijk? Hij leest mijn reakties niet eens. Stelt me vragen waarvan mijn antwoord al in eerdere berichten staat. Gewoon kwestie van "goed lezen"
Ben gewoon weg hier. Ik heb hier geen zin in. Madmaster zijn zin. Mij maakt het niet uit. Ik houd deze site wel in de gaten mocht er interessante info tussen zitten. Zijn avatar en zijn onderschrift zegt mij al genoeg wat voor type het is. Daar wil ik geen confrontatie mee. heb daar inmiddels ervaring mee met een ander 1 maand terug, en zit daar niet op te wachten. Nog even en dit loopt uit op een persoonlijke bedreiging, dus ik verlaat dit forum.
Het is voor mij overduidelijk dat hij iets met mij wil. Hij daagt me uit en ik hem ook!! Daar is dit forum niet bij gebaat
[..]
[..]
Je ziet niet eens wat je zelf schrijft. Deze 2 uitlatingen zijn tegenstrijdig. Als je het zelf niet begrijpt moet je het maar bij een ander navragen!!
Ik vind jouw sig anders ook om doodsbenauwd van te worden.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:25 schreef Polleeder het volgende:
Het viel me nog niet zo op, maar je kijkt idd. best angstaanjagend uit je ogenDat heb ik nou niet
Ik mag hier dan wel Polleeder heten, maar eigenlijk klopt die 'P' nietquote:Op zondag 9 maart 2008 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind jouw sig anders ook om doodsbenauwd van te worden.
Wil je soms iets met me, daag je me uit
durf het gewoon te zeggen het ik patrickquote:Op zondag 9 maart 2008 21:32 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Ik mag hier dan wel Polleeder heten, maar eigenlijk klopt die 'P' niet
Laat ik dan op deze stelling nog reageren:quote:Op zondag 9 maart 2008 21:03 schreef Rosite het volgende:
Nou ja als je zegt dat je ergens een vieze smaak van in je mond krijgt en dat het jouws inziens de tunnelvisie van iemand aantoont en vervolgens zeg je "zonder beschuldiging wederom aan het adres van iemand" dan vind ik dat nogal tegenstrijdig. Dan zeik je immers iemand gewoon af?
Met mijn sig zeker. Maar misschien is dat wel een cover upquote:Op zondag 9 maart 2008 21:38 schreef duikkie het volgende:
[..]
durf het gewoon te zeggen het ik patrickof joran
Precies, SG moet zich niet laten wegjagen door mij (of wie dan ook), ook al ben ik het nu niet met hem eens.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:36 schreef OUWEFIETS het volgende:
SCHRIK! SuperGroove, niet weggaan, zoals Rosite al aangeeft, kun je MadMaster niet gewoon negeren, je bent hem nul-komma-nul verantwoording verschuldigd hoor.. onzin om je steeds tot discussie te laten verleiden... zou jammer zijn wanneer je niet meer post, het voelt dan een beetje of ik op school na moet blijven omdat een klasgenootje met propjes heeft gegooid..
patrick weet meer ................................quote:Op zondag 9 maart 2008 21:55 schreef Polleeder het volgende:
Ik wil best geloven dat die tapes zeer subjectief gemonteerd zijn. Maar waarom hoor je daar de advocaten van Joran eigenijk niet over? Of zou er wellicht nóg meer op die tapes staan en worden ze gechanteerd? Zomaar wat vermoedens
Ik bedoel, met Tonino was dat ook het geval (dat er meer op z'n pc stond dan)
Je hebt gelijk dat was een veel beter argument. Dus voor Joran maakt het eigenlijk helemaal niks uit, of de montage nou klopt of niet, alles was tóch al gelogen. Ik begin wel steeds benieuwder te worden naar de originele opnames.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:03 schreef Caesu het volgende:
jvds zegt dat hij indruk wou maken op patrick en tegen de politie dat hij stoned was.
alles was dus gelogen volgens hem. dit alles in overleg met z'n advocaten neem ik aan.
hij zegt niet: de tapes zijn gemanipuleerd. wat een veel sterker argument is want dat valt te checken.
Nieuwe feiten die leiden naar 'de' waarheid zullen we hier hier niet vinden ofwel oplossen gaan 'wij' het hier nooitquote:Op zondag 9 maart 2008 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Laten we niet uit het oog verliezen dat het hier gaat om het oplossen van de verdwijning van Natalee Holloway. De rest is misschien reuze interessant, maar m.i. per definitie bijzaak...
was ook zoeken naar een naald in een hooibergquote:Op maandag 10 maart 2008 08:24 schreef SuikerVuist het volgende:
ma 10 mrt 2008, 06:50
Onderzoeksschip stopt zoektocht naar Holloway
ORANJESTAD - De bemanning van het onderzoeksschip Persistence is in het weekeinde gestopt met het zoeken naar het lichaam van Natalee Holloway in de zee rondom Aruba. Het vaartuig heeft wegens geldgebrek koers gezet richting de thuishaven Louisiana in de Verenigde Staten. Dat heeft het onderzoeksinstituut Texas EquuSearch maandag gemeld.
Onlangs benadrukten de vader en moeder van Natalee Holloway nog dat ze de zoektocht naar hun vermiste dochter zullen doorzetten met de sonarboot Persistence. De bemanning, die sinds december vorig jaar nauwgezet de zeebodem bij Aruba scant, is echter door het geld van Amerikaanse donateurs heen. De kosten zouden al enkele miljoenen dollars bedragen.
De Holloways geloven dat het lichaam van hun dochter door handlangers van Joran van der Sloot in de zee rond Aruba is gedumpt. Van der Sloot zou de laatste persoon zijn die Natalee in leven heeft gezien.
In januari stuitte de sonar van de boot op een verdachte krabbenfuik met textielresten. Korte tijd werd gedacht dat het materiaal van Natalee was, maar uit laboratoriumtesten bleek dat niet het geval te zijn.
De bemanning heeft op haar weblog gezet nog honderd 'verdachte' objecten te weten die nader onderzoek nodig hebben.
„Toen we hier kwamen, dachten we Natalee te vinden, of in elk geval alle mogelijkheden uitgeput te hebben. Nu laten we nog zoveel vragen onbeantwoord, hoewel we kunnen terugkomen om te duiken. We voelen dat de zoektocht niet voorbij is, maar een nieuwe fase is ingegaan”, aldus de opvarenden.
http://www.telegraaf.nl/b(...)estaakt__.html?p=1,2
Miljoenen? Zoveel passen er niet eens op Curaçao.quote:Op maandag 10 maart 2008 06:12 schreef duikkie het volgende:
EN ?? EN ?? EN ?? was daar vannacht een uitzending ?? met veel gepiep ??, of zaten miljoenen in het warme hete gebied , voor niets met z'n miljoenen aan de buis gekluisterd ??
Als je het in dit perspectief plaatst, kan ik mij daar prima in vinden.quote:Op maandag 10 maart 2008 08:12 schreef OUWEFIETS het volgende:
Nieuwe feiten die leiden naar 'de' waarheid zullen we hier hier niet vinden ofwel oplossen gaan 'wij' het hier nooit![]()
Maar omdat we toch zo wanhopig op zoek zijn naar 'de' waarheid verliezen we ons hier nu eenmaal gemakkelijk in, met respect, 'marginale' breinbrekers, puzzels en andere [on]mogelijke gedachten.. zo wordt onze honger naar het zoeken naar 'de' waarheid toch nog een klein beetje gestild..
Oja, daarom zijn de bijdragen van SuperGroove hier voor ons dus waardevol..![]()
Bron: http://www.afcasupportersclub.nl/quote:Thema-avond AFCA Supportersclub met Peter R. de Vries
Datum: 10-03-2008
Laatste gewijzigd: 10-03-2008
Categorie: AFCA Nieuws
Donderdagavond 13 maart a.s. is het zo ver! De AFCA Supportersclub organiseert zoals eerder aangekondigd haar tweede thema-avond. De thema-avond zal deze keer in het teken staan van het onderzoeksrapport `Ajax, de weg naar winst` van de commissie Coronel.
Speciale gasten op deze avond zijn misdaadverslaggever Peter R. de Vries en columnist Menno Pot. Zij vormen samen met een bestuurlid van de AFCA Supportersclub het panel. Aan de hand van het genoemde onderzoeksrapport zal het panel een aantal stellingen voorgelegd krijgen. De panelleden zullen hun eigen uitgesproken mening geven. Uiteraard spelen alle aanwezigen een belangrijke rol in de discussie.
Locatie van de thema-avond is het Supportershome. Om 19.00 uur gaat het Supportershome open en de avond begint om 20.00 uur. Deze duurt tot ongeveer 22.00 uur.
De thema-avond is uitsluitend toegankelijk voor leden van de AFCA Supportersclub. Neem a.u.b. je ledenpas mee, bij de ingang zal deze worden gecontroleerd. Het is mogelijk om aan de deur lid te worden. Het lidmaatschapsgeld dient dan wel contant te worden voldaan. Wij hopen zoveel mogelijk leden te mogen verwelkomen.
Tot donderdagavond!
vwb de analyse van het beeldmateriaal van Erik/ SuperGroove lijkt dat nu te gaan lukken, kijk maar op NWO INFO. Daar worden de inspanningen van Erik iig serieus genomen en zelfs als [mogelijk] waardevol aangemerkt.. hulptroepen zijn blijkbaar ook al aan de gang om Erik een niveautje hoger te tillenquote:Op maandag 10 maart 2008 09:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Miljoenen? Zoveel passen er niet eens op Curaçao.
Op Curaçao wonen slechts zo'n 130.000 inwoners, op Aruba slechts zo'n 100.000.
[..]
Als je het in dit perspectief plaatst, kan ik mij daar prima in vinden.
Een soort 'Cluedo' allen is er geen keuken als lokatie, geen Dr. Black als mogelijke dader en geen kandelaar als moordwapen...
Maar ik lees hier regelmatig zaken waarvan men vind dat justitie daar kennis van zou moeten nemen of dat men zich er over verbaast dat justitie dit of dat nog niet weet.
Oftewel, sommige zaken worden hier wel heel erg belangrijk gemaakt. Als dat al zo zou zijn, doe er dan iets mee en laat een deskundige je bevindingen checken.
Linkje misschienquote:Op maandag 10 maart 2008 09:37 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
vwb de analyse van het beeldmateriaal van Erik/ SuperGroove lijkt dat nu te gaan lukken, kijk maar op NWO INFO. Daar worden de inspanningen van Erik iig serieus genomen en zelfs als [mogelijk] waardevol aangemerkt.. hulptroepen zijn blijkbaar ook al aan de gang om Erik een niveautje hoger te tillen.. .
Alstublieftquote:Op zondag 9 maart 2008 15:30 schreef OUWEFIETS het volgende:
Voor de geinteresseerden: het gerenommeerde http://www.nwo-info.nl Hier loopt een zeer interessante, wat meer 'journalistiekerige/ intellectualistischere' discussie: http://www.nwo-info.nl/20(...)t-wordt-aangehouden/
Hier treedt men trouwens wel wat rigoreuzer op tegen... tja, geef het een naam..
Daar was ik al geweest, maar daar zie ik alleen een post van SG zelf (of iemand die zijn reaktie overgenomen heeft, er wordt in de 'ik'-vorm geschreven namelijk):quote:
Een vervolg vind ik daar niet...quote:T Says:
maart 4th, 2008 at 0:23
De crew van Peter heeft op audiovisueel gebied een prestatie geleverd, maar wel 1 van grotendeels trucage. Er zitten zoveel knippen in qua geluid en beeld (afzonderlijk), dat dit nooit als “waarheid” gepresenteerd had mogen worden aan de buitenwereld. In het blog heb ik melding gemaakt van knippen waarvan ik zeker weet dat dit een knip betreft. Knippen in een geloofwaardig gesprek waarop iemand afgerekend kan worden is onreeel. En hiermee wil ik niet zeggen dat ik “Voor Joran” ben, maar de beeldvorming die is ontstaan na de uitzending is niet die van de waarheid.
http://nathaleeholloway.h(...)ng_van_Peter_R/xO8p/
horen we dan ook duivelse teksten ??? JORAN DID IT, JORAN IS THE ONE ????quote:Op maandag 10 maart 2008 10:12 schreef kankajoe het volgende:
De banden zullen ook wel achterstevoren worden beluisterd, schat ik zo in.
oke iets minder danquote:Op maandag 10 maart 2008 09:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Miljoenen? Zoveel passen er niet eens op Curaçao.
Op Curaçao wonen slechts zo'n 130.000 inwoners, op Aruba slechts zo'n 100.000.
[..]
Geen idee, mijn vrienden op Curaçao zijn deze week niet thuis.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:41 schreef duikkie het volgende:
oke iets minder dan, maar is er nou een uitzending geweest met kijkdichtheid 90% en waardering 7.3 of niet ???
Dat is mooi. Ik hoop dat iemand hem serieus genoeg neemt zodat het echt goed uit uitgezocht wordt.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:37 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
vwb de analyse van het beeldmateriaal van Erik/ SuperGroove lijkt dat nu te gaan lukken, kijk maar op NWO INFO. Daar worden de inspanningen van Erik iig serieus genomen en zelfs als [mogelijk] waardevol aangemerkt.. hulptroepen zijn blijkbaar ook al aan de gang om Erik een niveautje hoger te tillen.. .
Je geeft een goede reactie vind ik, maar wat dit laatste stukje betreft zou ik voorzichtiger zijn. Ze geven hun reactie niet in de pers en lekken niets uit over hoe zij nu bezig zijn en wat ze aan het doen zijn. Wat er achter de schermen gebeurt, weten we niet. Ik verwacht zeker een reactie in de toekomst van Jorans kant/ zijn advocaat, maar dat zal gebeuren op hun tijd en hun wijze, denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:40 schreef dcfv het volgende:
[..]
Vooralsnog neemt het OM de uitzending voor waar aan (er is ook geen weerwoord wat dat betreft van Jorans kant) & zijn ze druk bezig om bewijslast te vinden tov die uitzending. Maar wellicht dat daarom Jorans kant ook niets van zich laat horen; het past hem misschien ook wel dat de uitzending niet klopt ;-)
als ze verstandig zijn reageren ze helemaal nergens op. hoe minder men verneemt van joran's kant hoe minder aandacht in de media, en zolang er geen echt bewijs is dat iets niet klopt of echt vals in elkaar gezet is , zou ik niet reagerenquote:Op maandag 10 maart 2008 12:08 schreef Rosite het volgende:
[..]
Je geeft een goede reactie vind ik, maar wat dit laatste stukje betreft zou ik voorzichtiger zijn. Ze geven hun reactie niet in de pers en lekken niets uit over hoe zij nu bezig zijn en wat ze aan het doen zijn. Wat er achter de schermen gebeurt, weten we niet. Ik verwacht zeker een reactie in de toekomst van Jorans kant/ zijn advocaat, maar dat zal gebeuren op hun tijd en hun wijze, denk ik.
Kijk dit is nu goed kritiek ook al ben je het niet met me eens. Wat klopt er dan niet volgens jou?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:40 schreef dcfv het volgende:
[..]
Dat is mooi. Ik hoop dat iemand hem serieus genoeg neemt zodat het echt goed uit uitgezocht wordt.
Weet zelf enigszins wat over de wijze waarop televisieproducties gemaakt worden & hoe het bij 'de televisie' op de achtergrond qua zenders / productiehuizen werkt. En met editing ben ik redelijk op de hoogte qua monteren (2 machine & digitaal; Foss & Avid). Sommige zaken die hij meldt kloppen gewoonweg niet, maar zijn manier van discussie voeren / van mening wisselen is niet echt mijn ding.
Zijn analyse mbt de uitzending is bij voorbaat al discutabel omdat hij geen toegang heeft tot de montage an sich. Bepaalde crossjes & lassen etc kan hij niet zien of horen (zelfs niet met zijn BBC Boxen ;-)....). Ook is hij niet goed op de hoogte hoe het tussen zenders - productiehuizen - programmamakers + de juridische aspecten die aan een uitzending zitten. Maar hij heeft, soms met onjuiste onderbouwing, wel ondertussen zijn conclusies getrokken & gaat ervoor. Zijn goed recht uiteraard maar iets anders wil hij niet horen en laat dit ook goed doorschemeren dmv zijn taalgebruik in reacties....waardoor de discussie dichtslaat en dat is echt jammer.
Peter R. de Vries is echt geen heilig boontje naar mijn idee maar het lijkt het mij onwaarschijnlijk dat er zo'n megafraudeding aan de hand is geweest. Dat klinkt voor mij net zo overdreven als de theorieen dat Natalee vermoordt is door haar eigen ouders, dat het hele OM op Aruba zo corrupt is als maar kan etc.
Maar goed; dat wil niet zeggen dat er uberhaupt niet gesjoemeld kan zijn. Dat bepaalde quotes niet zijn uitgezonden, de opbouw voorafgaand aan een reactie van Joran....we shall see.
Vooralsnog neemt het OM de uitzending voor waar aan (er is ook geen weerwoord wat dat betreft van Jorans kant) & zijn ze druk bezig om bewijslast te vinden tov die uitzending. Maar wellicht dat daarom Jorans kant ook niets van zich laat horen; het past hem misschien ook wel dat de uitzending niet klopt ;-)
Ik hoop trouwens dat er wel snel iets van Jorans komt waardoor de zaak weer wat beter qua perspectief gebracht wordt. Een meisje is dood (neem ik maar aan) & de (eventuele) dader(s) moeten daarvoor gestraft worden. Jorans werkelijke bijdrage aan dat is nog helemaal niet duidelijk & de mening over zijn gedrag na afloop van die avond kan dus ook nog niet gemaakt worden. Iets dat sommigen nogal eens willen vergeten en ik schrik soms van de heftige reacties die dat teweeg kan brengen. Vanwege die 'algemene' publieke opinie zit Joran nu ondergedoken...echt gekkenwerk.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:08 schreef Rosite het volgende:
[..]
Je geeft een goede reactie vind ik, maar wat dit laatste stukje betreft zou ik voorzichtiger zijn. Ze geven hun reactie niet in de pers en lekken niets uit over hoe zij nu bezig zijn en wat ze aan het doen zijn. Wat er achter de schermen gebeurt, weten we niet. Ik verwacht zeker een reactie in de toekomst van Jorans kant/ zijn advocaat, maar dat zal gebeuren op hun tijd en hun wijze, denk ik.
N.a.v. de laatste zin: Je mag mijn naam hier best noemen hoor...quote:Op maandag 10 maart 2008 13:04 schreef Supergroove het volgende:
Kijk dit is nu goed kritiek ook al ben je het niet met me eens. Wat klopt er dan niet volgens jou?
Ik ben meer een "audio man". Heb zelfs de audio los beluisterd zonder het beeld of de ondertiteling te lezen.
Dus jij wilt beweren dat je knippen niet kunt horen? Ik kan dat wel. Vertrouw op je "oerinstinct"
En dit waren zelfs de passages waarvan ik er zeker van ben dat het een knip is. De passages die me deden twijfelen heb ik maar weggelaten.
Die aanwezige grondruis doet een analyse de das om. Als je het grafisch zou maken, dan zitten er zoveel pieken en dalen in dat men waarcshijnlijk niet eens kan zien dat het een knip is. Ik heb zelf ervaring met zangopnamen van zangeressen. Het ene uur kan de zangeres anders klinken dan het andere uur.
Een zin opnieuw zingen met d.m.v. een punch is voor zangers nog een moeilijk iets om dan "hetzelfde" te klinken. En dan betreft het hier nog "opnieuw van het inzingen van dezelfde zin"
Je bent toch wel met me eens dat de conversaties tussen Patrick en Joran niet "natuurlijk" klinken?
Daar kan ik het immers ook aan horen. Sommige zinnen woorden, zijn van een ander moment ertussen geplakt. Patrick heeft naar mijn idee nog wat voiceover zinnen ingesproken in de studio. Door heel het gesprek te volgen op te letten op volumeverschillen, intonaties en klankleuren wat in kaart te brengen, dan zul je dit echt horen.
En ik hoor de knips ook met mijn beyerDT770 hoor. Was zomaar een reaktie om het Cooledit verhaal van iemand hier.
Daar staat niet zo veel anders dan wat hier staat, namelijk dat SG justitie of advocaten er bij moet betrekken als hij van mening is dat dit iets doorslaggevends is.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:43 schreef Adeona het volgende:
Misschien is dit de juiste link: http://www.nwo-info.nl/20(...)chuldig-blijkt/?cp=7 ?
Ja, zoals jullie zien... ik quote mezelf maar weer eens even:quote:Op zondag 9 maart 2008 15:30 schreef OUWEFIETS het volgende:
Voor de geinteresseerden: het gerenommeerde http://www.nwo-info.nl Hier loopt een zeer interessante, wat meer 'journalistiekerige/ intellectualistischere' discussie: http://www.nwo-info.nl/20(...)t-wordt-aangehouden/
Hier treedt men trouwens wel wat rigoreuzer op tegen... tja, geef het een naam..
Dit blog is inmiddels wegens geweldig succes geslotenquote:Op maandag 10 maart 2008 18:55 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Ja, zoals jullie zien... ik quote mezelf maar weer eens even:
'Hier treedt men trouwens wel wat rigoreuzer op tegen... tja, geef het een naam...'
Waarvan akte![]()
![]()
Zie voor details: http://www.nwo-info.nl/20(...)chuldig-blijkt/?cp=7
Zo langzamerhand begin ik er ook zo over te denken, het gaat me steeds minder interesseren.quote:Verder ga ik nu iedereen even heel diep teleurstellen: ik vind de zaak Holloway niet belangrijk genoeg om er veel tijd aan te besteden. Er is een rijk meisje kwijt. Nou en? Er raken dagelijks talloze niet rijke meisjes kwijt, verzeild in de vrouwenhandel, de illegale prostitutie en nog veel erger. Maar daar heeft niemand het over.
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=5875quote:CORRUPTIE OP DE ANTILLEN
'De Antillen zijn een boevennest dat we op marktplaats te koop moeten aanbieden.'
PVV-Kamerlid Hero Brinkman gooide de knuppel in het hoenderhok en een parlementaire reis naar de Antillen viel in het water. Niemand wilde meer met de Nederlandse Kamerdelegatie praten.
Hoe corrupt zijn de Nederlandse Antillen daadwerkelijk? In een driedeligeserie over de Antillen ging NOVA de afgelopen weken op onderzoek.
Vanavond in de studio een discussie tussen D66-fractievoorzitter Alexander Pechtold en PVV-Kamerlid Hero Brinkman.
http://antilliaans.caribiana.nl/cultuur/car20080310_arubadagquote:Bijleveld: Aruba een voorbeeld
Patricia Cronie
10-03-2008
Aruba kan als voorbeeld dienen bij de aankomende staatkundige hervormingen. Dit zei staatssecretaris van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties Ank Bijleveld op de Arubadag 2008. In de Groenoordhallen in Leiden werd 9 maart voor de 32ste keer Dia di Himno y Bandera gevierd.
http://antilliaans.caribi(...)manifestatie-protestquote:Drukke manifestatie tegen regering
Gijs van den Heuvel en Désirée Martis
03-03-2008
De coalitie op Curaçao heeft het mandaat van het volk verspeeld en moet uiterlijk woensdag 5 maart opstappen. Tenzij men voordien alsnog luistert naar het volk en de deur opent naar de oppositie om mee te praten over de staatkundige toekomst van het land.
quote:Balkenende based his speech on the WODC report on organised crime and law enforcement in St. Maarten. The report addressed issues such as drug trafficking, human smuggling and money laundering.
The researchers concluded that the absence of appropriate checks and balances on the island was creating a culture of enabling that facilitated a range of criminal activities.
However, Wescot-Williams clearly stated once again, during the Island Council meeting on March 5, that the island could not be held responsible for authorities it had never had, such as Justice which had always been a Central Government responsibility.
Ik zei toch al: Hier treedt men trouwens wel wat rigoreuzer op tegen... tja, geef het een naam...'quote:Op maandag 10 maart 2008 19:18 schreef Confessions het volgende:
[..]
Dit blog is inmiddels wegens geweldig succes gesloten
mr. drs. BOU zegt:
Het modereren van dergelijke comments, vind ik zonde van mijn tijd! En op meer dan 700 comments is dit blog niet berekend. Verder loopt er kennelijk ook een draad op FOK.nl. Wie deze discussie nog wil voortzetten, kan daar terecht.
DEZE DRAAD IS VANAF NU GESLOTEN.
http://www.nwo-info.nl/20(...)chuldig-blijkt/?cp=7
Ach, de één probeert te imponeren met titels, de ander met prijzen en types van apparatuur... ;'0quote:Op maandag 10 maart 2008 22:24 schreef Polleeder het volgende:
't-is wel grappig om te zien dat mevrouw Bou Berkenbosch schermt met al haar titels in haar usernaam. Dat we het even mogen weten dat zij flink gestudeerd is. En dat zet haar argumenten natuurlijk meteen een stuk meer kracht bij
Nee, Sint Maarten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:54 schreef johan555 het volgende:
Er was iets over een gevangenis directeur die na enige fraude (200.000$)nog steeds op z'n plek zat
was dat op Aruba ?
Nee, ik kan je verhaal absoluut niet volgen, maar vanaf C&C kan je volgens mij niet meteen naar links richting Lighthouse (die overigens kilometers verderop ligt, eerst kom je nog door de belastingvrije zone, dan de Low Rise hotel, vervolgens de Higt Rise hotel en dan nog een stuk nar het Lighthouse, maar dat terzijde...).quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:12 schreef duikkie het volgende:
KUNNEN jullie deze logica volgen ??? , wat was in eerste instantie de bedoeling dan ?? ze hadden als ze wat wilden rondrijden ook gewoon rechtdoor kunnen rijden toen linksaf niet mogelijk was, nee er was een doel om perse links af te gaan. IK ga hier niet weer mijn theorie zeggen maar kun je viva de weg choose a naam makkelijker naar huis deepak en/of rustige vrij plekjes ???
Ik had al een vermoeden (ken die bar zelf niet), maar duikkie had het over 'maar kun je viva de weg choose a naam makkelijker naar huis deepak en/of rustige vrij plekjes ???'...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:24 schreef mrBhimself het volgende:
Choose a Name is de naam van een bar.
mijn verhaal zit vol met taalfoutenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden (ken die bar zelf niet), maar duikkie had het over 'maar kun je viva de weg choose a naam makkelijker naar huis deepak en/of rustige vrij plekjes ???'...
zijn brave jongens hoorquote:Op woensdag 12 maart 2008 07:47 schreef Caesu het volgende:
er vanuitgaande dat de jvds-kalpoe-gang zich aan de rijrichting van éénrichtingswegen houdt.
tegenover diamond internat , zie je aan de overkant twee iets wat lange daken , daar is die bushalte wacht ruimte dacht ik , kijk bij google earth , iemand heeft een foto van genomen kan je aan klikken en dan zie je ook , een verkeerslicht rechts , zo'n voetgangers ding zie je net , of er ook verkeerslichten zijn voor auto's dat zie je dus net nietquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:49 schreef johan555 het volgende:
waar op die afbeelding is dan de bushalte waar de mede studenten stonden Mad master ?
Dat is niet echt de bushalte, maar het busstation met een heleboel bushalte's.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:45 schreef duikkie het volgende:
tegenover diamond internat , zie je aan de overkant twee iets wat lange daken , daar is die bushalte wacht ruimte dacht ik , kijk bij google earth , iemand heeft een foto van genomen kan je aan klikken en dan zie je ook , een verkeerslicht rechts , zo'n voetgangers ding zie je net , of er ook verkeerslichten zijn voor auto's dat zie je dus net niet
rijdt er snachts om 1:15 zondagnacht op maandag dan een bus ???, dan is dat beter dan in nederlandquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is niet echt de bushalte, maar het busstation met een heleboel bushalte's.
De daken van de bussen kan je op de foto zien.
Op Main Street tegenover C&C is ook een bushalte, net even rechts van Royal Plaza...
Ik heb geen idee waar de klasgenootjes op de bus zijn gestapt overigens.
ja dus kloppen doet het niet helemaalquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:02 schreef johan555 het volgende:
je leest in verklaringen dat de klasgenootjes die bij de bushalte stonden ,haar probeerden over te halen niet in de auto te stappen .
Maar op die tekening van jou zie ik dat de auto van DE& SAT achter C&C stond
Nee, dan sta je met je rug naar C&C, je kijkt naar de hoek van het Royal Plaza gebouw (rechts zie je nog net het ronde dak van de bar Mamboo Jamboo).quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:09 schreef duikkie het volgende:
kijk ik bij deze foto richting CnC ??? ik zie hier verkeerslichten
1 |
Als je vanaf C&C naar het zuiden rijdt, rij je de oceaan in...quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:14 schreef duikkie het volgende:
dus mijn vragen blijvenwaarom perse de weg naar choose a name ?? de eerste keer lukte het al niet om af te slaan , kan me voorstellen dat voor links afslaan te weinig plaats was, alhoewel het nacht was, dus nog een rondje CnC, joran zei rij maar rondje , zijn die broers zo dom om dat dan letterlijk zo te nemen rondjes rond CnC ??
maar ik denk dat het anders is gegaan , ze konden niet goed voorsorteren voor linksaf, dus stonden ze voor rectdoor en rechtsaf , ze wilde perse linksaf, dus nog maar een poging na rondje CnC, en toen kwamen ze wel goed uit en toen ze toch stil stonden zag natalee die links zat de groep studenten waarschijnlijk oversteken , of ze waren net overgestoken en riep ARUBA . jongen loopt op auto af die toch stil stond , eruit jij nataleeen toen reed deepak wel de straat in naar choose a name.
WAAROM perse die weg , ik kan alleen maar bedenken omdat dat de korste weg is naar JORAN's huis of die van de broers.
het argument van deepak dat rechts politie stond lijkt me nogal zwak , zo niet DAN wilde deepak naar het zuiden !!! , wilde ze gelijk naar het lighthouse dan zouden ze beter linksaf bij CnC gaan toch ook geen last meer van politie die verder op rechts stond.
nee de toevlucht was naar links naar choose a name om daarna na wat moeilijk gedoe weer naar de politie te willen opweg naar lighthouse , nou als dat niet opvalt ???
ik zou als ik naar het zuiden wou gaan en ik was bang voor politie dus ook links afgaan en ook de deepak's route doen maar dan niet terug linksaf naar lighthouse via main street ( boulevard ) maar dus rechts afslaan ( zo mooi de politie ontlopen) naar zuiden.
De vraag blijft dus waarom die straat in willen of je wou naar het zuiden maar was bang voor politie of je wou hem toch al in opweg naar joran's huis. Als je dan toch terug wilde waarom dan links om en niet gewoon rechtsom bij choose a name , kan je zo bij parkeer plein bussen op rijden en de groep daar weer tegen komen als je natalee toch wilde afzetten.
dus foutje om bij parkeer plein bij bussen te komen moet je dus linksaf en dan weer links af zie foto of rechtdoor rijden en na choose a name linksafquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:14 schreef duikkie het volgende:
De vraag blijft dus waarom die straat in willen of je wou naar het zuiden maar was bang voor politie of je wou hem toch al in opweg naar joran's huis. Als je dan toch terug wilde waarom dan links om en niet gewoon rechtsom bij choose a name , kan je zo bij parkeer plein bussen op rijden en de groep daar weer tegen komen als je natalee toch wilde afzetten.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:31 schreef duikkie het volgende:
dus foutje om bij parkeer plein bij bussen te komen moet je dus linksaf en dan weer links af zie foto of rechtdoor rijden en na choose a name linksaf
voor sommige totaal niet boeiend dat geef ik toe, maar het verklaart wel dat niemand ze meer zag, en ook deepak niet meer de studenten zag , kost emerstro p petronia weg dan geld ??quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je vanaf C&C naar het zuiden rijdt, rij je de oceaan in...
En vanaf C&C rechtdoor richting Choose A Name is niet korter naar Joran's huis, via de belastingvrije zone (richting Lighthouse dus) is dat sneller te bereiken.
Maar ik stop nu met dit onderwerp wat m.i. totaal niet boeiend is in geval van een paar drinkende pubers die een grietje hebben gescoord...
Als je deze foto wat inzoomt met paintshop lijkt het een doorgetrokken streep.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:06 schreef MadMaster het volgende:
Je kan hier overigens wel op zien dat ze waarschijnlijk normaal naar links hadden kunnen afslaan, er is geen verkeersheuvel in het midden van de weg zoals ik eerst dacht...
is een beetje vreemd : maar is waarschijnlijk een stop streep die is namelijk altijd doorgetrokkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:05 schreef Confessions het volgende:
[..]
Als je deze foto wat inzoomt met paintshop lijkt het een doorgetrokken streep.
Wat trouwens opvalt is dat de rechterbaan twee stroken heeft een voor rechtdoor en bij elke zijweg een voor linksaf.
Dus naar links mag waarschijnlijk niet, trouwens bij de volgende afslag toen zij het rondje C&C nog een keer namen zagen zij de politiewagen staan.
Daarom konden zij waarschijnlijk niet anders dan de bewuste route rijden.
even een vraag waar had jij die politie wagen willen hebben ?? zoveel plaats is er niet om stil te staan , volgens mij is dat rode allemaal stoepquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:05 schreef Confessions het volgende:
[..]
Als je deze foto wat inzoomt met paintshop lijkt het een doorgetrokken streep.
Wat trouwens opvalt is dat de rechterbaan twee stroken heeft een voor rechtdoor en bij elke zijweg een voor linksaf.
Dus naar links mag waarschijnlijk niet, trouwens bij de volgende afslag toen zij het rondje C&C nog een keer namen zagen zij de politiewagen staan.
Daarom konden zij waarschijnlijk niet anders dan de bewuste route rijden.
De doorgaande weg waar zij, vanaf C&C, linksaf wilde.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:29 schreef duikkie het volgende:
[..]
is een beetje vreemd : maar is waarschijnlijk een stop streep die is namelijk altijd doorgetrokken
of bedoel je niet de streep die je als eerste tegen komt uit de CnC straat ??
Ter hoogte van Dunkin Donuts (zie verklaring Deepak 31-05-2005)quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:38 schreef duikkie het volgende:
[..]
even een vraag waar had jij die politie wagen willen hebben ?? zoveel plaats is er niet om stil te staan , volgens mij is dat rode allemaal stoep
welk gebouw is dat op de foto ??, en zeg je nu wel dat je linksaf bij CnC mag ???quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:06 schreef Confessions het volgende:
[..]
Ter hoogte van Dunkin Donuts (zie verklaring Deepak 31-05-2005)
Nee, ik zei dat ze linksaf wilde, niet dat het mag. Dat weet ik niet, misschien iemand die op de hoogte is van die situatie daar.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:42 schreef duikkie het volgende:
[..]
welk gebouw is dat op de foto ??, en zeg je nu wel dat je linksaf bij CnC mag ???
Standaard plekje waarschijnlijk, met goed overzicht.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:55 schreef duikkie het volgende:
ben ik nou gek , of staat de politie wagen die deepak zag er nog steeds ?? , aan de rechterkant als je naar zuiden rijdt, na die rode stoep sta als eerste wagen een witte met iets op dak, lijkt blauwe lichten
zien jullie dat ook ????
oke mijn reactie even pleitte nieuwe pogingquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:21 schreef Confessions het volgende:
[..]
Standaard plekje waarschijnlijk, met goed overzicht.
Drie keer langs C&C is vreemd, misschien wisten ze toen nog niet waar ze naar toe moesten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:26 schreef duikkie het volgende:
[..]
oke mijn reactie even pleitte nieuwe poging
het kan ook nog dat deepak , de politie auto in de bocht zag toen hij voor de 3 de keer langst CnC wilde , politie auto dus links bij gebouw , zou mij meer angst aan jagen om niet die weg meer te nemen.
echter dan sta je wel verkeer voorgesorteerd je wil rechtsaf en ga ploseling linksaf , zullen je medeweg berijders ook niet leuk vinden, lokt wel aandachtik toeter altijd als zo'n toerist zoiets doet voor mijn neus
![]()
stonden ze waar ze nu op de foto staan, dan maakt rechtsaf nog de meeste kans om niet gezien te worden , linksaf zoals deepak deed , ziet de politie je beter en zien dan gelijk he die heeft geen veiligheidgordel , nachtvisie hebben ze hoor dus scheuren ze van die stoep af en achter je aan.
kortom ik ben er nog niet helemaal uit. vind het allemaal maar vreemde bewegingen 3 keer langst CnC willen, dan opeens linksaf, dan ergens willen stilstaan na zeebra pad in weg naar choose a name , ( trouwens verklaring deepak 9-06-2005) ,
waar sprak die jongen , natalee dan aan midden op straat ?? ik zie even niet waar ze makkelijk even kunnen stoppen overal paaltjes om niet op de stoep te kunnen staan en straten heel nauw. dus waar zouden ze dat gegil nu gedaan hebben ??
Ben ik het niet mee eens. Uit bovenstaande concludeer ik juist dat de broers wisten dat ze was dood gegaan, maar niet weten wat Joran ermee gedaan heeft. En hij weet dat ze verdacht zijn en dat voor hem heel makkelijk is om Deepak de schuld in de schoeben te schuiven.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:03 schreef duikkie het volgende:
uit de politietape 29-06-2005 de volgende historische woorden :
D zegt tegen J : --------------------------------" ik wil dat ze dat meisje vinden "
-------------------------------------------------- jij gaat shit vertellen over mij dat ik dat meisje
-------------------------------------------------- bij fishermans hut heb begraven "
J zegt tegen D : --------------------------------" wie heeft gezegd over begraven ?, ik heb niets
-------------------------------------------------- gezegd over begraven "
kortom JORAN weet het gewoon niet, zit maar wat te verzinnen/te liegen
hoe kan je dat nu concluderen ?? het eerste deel dat de broers weten/wisten dat natalee dood is gegaan kan ik wel delen. maar joran weet juist niet van begraven , deepak zei eerder , joran jij denkt dat ze niets aan heeft, dat wil volgens mij zeggen dat ze natalee gestript hebben van kleren en dat deepak iets van joran heeft aangebracht. ook toen al was joran een leugenaar , en had elke keer een andere versie op het gebeuren , en dat gedoe hing de broers al de keel uit.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:12 schreef SluweSjaak het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Uit bovenstaande concludeer ik juist dat de broers wisten dat ze was dood gegaan, maar niet weten wat Joran ermee gedaan heeft. En hij weet dat ze verdacht zijn en dat voor hem heel makkelijk is om Deepak de schuld in de schoeben te schuiven.
Alles hangt ook af van hoe het gezegd is. Zal die tape bewaard zijn gebleven ?
het is te hopen . maar ja wat wel en niet goed ging in deze zaak . ik durf er mijn hand niet voor in het vuur te steken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:12 schreef SluweSjaak het volgende:
Alles hangt ook af van hoe het gezegd is. Zal die tape bewaard zijn gebleven ?
beslag laten leggen op de administratie , maar ja dan hoor je daar niets over natuurlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:32 schreef johan555 het volgende:
mening van een arubaan (koffieshophouder ) in 2005
ZO TE HOREN IS TOCH WEL DRIEKWART VAN DE BEVOLKING HIER VAN MENING DAT VADER EN ZOON VAN DER SLOOT VEEL MEER WETEN DAN ZE ZEGGEN EN MEER HEBBEN GEDAAN.........
EN ALS HET WAAR IS DAT PAPPA VAN DER SLOOT IN DE BEWUSTE NACHT EEN AANTAL PIN MACHINES IS AFGEWEEST OM ENKELE DUIZENDEN GULDENS TE PINNEN DAN BEGRIJP IK JUSTITIE HELEMAAL NIET MEER. WANT WAAROM ZOU PA ZOVEEL GELD NODIG HEBBEN ZO DIEP IN DE NACHT.
Weet iemand iets over dat pinnen in de nacht ?
Niemand?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:54 schreef SuikerVuist het volgende:
Peter R. de Vries was blijkbaar net te gast in RTL Boulevard. Had 'ie nog iets zinnigs te melden?
ik zal je het sterker vertellen door pa van de sloot is het een puinhoop geworden !!!, met het laten lezen van verklaringen door zijn zoon. de zoon heeft zo menig mens onderdruk weten te zetten, van vertel niets want ik weet het zo. ze hadden pa van de sloot gelijk toegang tot proces stukken moeten weigeren. het opzettelijk belemmeren van een onderzoek zeggen ze telkens als iemand iets wil vertellen nu, hoe veel belemmering aanvaard je van een rechter in opleiding om hierover maar te zwijgen !!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:34 schreef johan555 het volgende:
nog een reactie :
Hij heet Freddy Arambatzis, bijgenaamd "Locoman Pimp" en is 18 jaar oud. Freddy is opgepakt in relatie tot de Natalee zaak en 'Gang Rape' en maakt deel uit van de 'Gang', Joran en de Kalpoe broeders. Ik wist niet dat we een Gang Rape ploeg hadden maar 1 van de drie meisjes die verkracht zou zijn heeft een aanklacht ingediend. De twee andere meisjes durven -nog- niet. Waarom niet? Hebben we op Aruba dan toch een duistere macht die alles onder controle houdt of wordt Pappa van der Sloot geholpen 'op hoog niveau'? Zeker is dat de rol van Pappa van der Sloot zeer discutabel is en meer weet dan hij wil zeggen. De -bijna - rechter zit niet goed in elkaar. En stel je toch voor dat deze man op de rechterstoel zou komen te zitten. Ik bedoel, zijn collega's zijn veelal geitewollensokken tipoos en volgens mij krijgen we vanuit Nederland alleen maar kneusje toegestuurd die hier recht moeten komen spreken.
kan je niet zo stellen : zou kunnen maar wat dicht aan de kust gebeurt hoeft nog niet verder op zee zo te zijn , heb ik al meer geschreven zou je echte zeestroom kaarten moeten inzien, elk uur op zo'n kaart sta hoe sterk de stroming is.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:43 schreef johan555 het volgende:
en Gisteren was ik met een van mijn dochters naar zee gegaan en zijn we op nog geen 10 meter van het strand op onze rug in het water gaan liggen. Een paar minuten later waren we al enkele meters weg gedreven van de kant. Dus laat je een mens op 100 meter uit de kust los dan is die een paar uur later al ver weg en drijft richting Pamama.
Zat in het forum, gewoon een snabbel dus.quote:
Jawel, hij zat daar gewoon als gastpresentator...quote:
jongens ik heb die tekst overgeschreven hoor , en ik maak zoals bekend wel eens een taal fout , kijk dan even in het orgineel is ook nederlandsquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:16 schreef Robisback het volgende:
S zegt tegen J : --------------------------------" jajajajajajaja, daarna had ik fat tire gekregen he "
-------------------------------------------------- jajajajaja, ik heb jouw opgehaald he, en daarna
-------------------------------------------------- ben ik weer naar de beach gegaan voor haar "
J zegt tegen S : --------------------------------" wie heeft dat gezegd ? "
S zegt tegen J : --------------------------------" dat heb jij gezegd "
J zegt tegen S : --------------------------------" dat heb ik nooit gezegd vriend "
-------------------------------------------------- ik heb nooit gezegd dat jij terug bent geweest vriend "
J zegt tegen broers : ---------------------------" dat is jullie probleem " <<<<<<<<<<<<<<<
Wat mij nu zo intrigeert is de "fat tire", veel logischer in dit verband lijkt een "flat tire".
Wanneer er sprake is geweest van een lekke band van de auto van Deepak, zijn een aantal zaken wel weer verklaarbaar, zoals het schoonmaken van de auto op een vreemd tijdstip.
Ook zijn er dan weer een aantal andere scenario's mogelijk.
Of ben ik de enige die de "fat tire" niet kan plaatsen ??
http://www.revu.nl/10944.Joran_vroeg_Van_der_Eem_om_het_zwijggeldquote:Daury, de man die volgens Joran van der Sloot het lichaam van Natalee Holloway heeft weggewerkt, wilde 2000 euro zwijggeld hebben. Joran vroeg dat geld, tijdens de vermaarde Range Rover-rit, aan Patrick van der Eem. ‘Maar die heeft dat nooit gegeven’, zegt Van der Eems woordvoerder.
In Revu van deze week gaat Van der Eems perschref Peter Schouten uitgebreid in op de opmerkelijke uitspraken die Patrick deed in het stiekem opgenomen Arubaanse tv-programma Un dia den Bida. Daarin liet Van der Eem zich tegenover de presentator Poentje Castro onder meer ontvallen dat hij ‘weet wie Natalee in zee heeft gegooid’. ‘Patrick zegt het op een wijze die duidelijk maakt dat het om een opinie gaat, geen wetenschap.’
Volgens Schouten is er geen sprake van dat presentator Poentje Castro door Van der Eem zou zijn bedreigd. Hij zegt dat Castro een slaatje wilde slaan uit de geheime opnamen. ‘Het was verbijsterend om te horen dat Castro deze banden aan Patrick wilde verkopen.’
In het gesprek had Van der Eem het over ‘minicamera’s’ in planten. ‘Dat was een idee van Patrick voordat hij in contact kwam met Peter R. de Vries, waarna het echte plan met de Range Rover ontstond.’
Stan de Jong & Koen Voskuil
verder geloof ik die flat tire niet zo is weer een verhaal van joran, een andere band is zo te zien als ze naar de auto hebben gekeken. en de auto van deepak hebben ze wel onderzocht, verder kan ik dat bleken van de auto ook nog wel verklaren, is een stomme manier om mieren te doden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:16 schreef Robisback het volgende:
S zegt tegen J : --------------------------------" jajajajajajaja, daarna had ik fat tire gekregen he "
-------------------------------------------------- jajajajaja, ik heb jouw opgehaald he, en daarna
-------------------------------------------------- ben ik weer naar de beach gegaan voor haar "
J zegt tegen S : --------------------------------" wie heeft dat gezegd ? "
S zegt tegen J : --------------------------------" dat heb jij gezegd "
J zegt tegen S : --------------------------------" dat heb ik nooit gezegd vriend "
-------------------------------------------------- ik heb nooit gezegd dat jij terug bent geweest vriend "
J zegt tegen broers : ---------------------------" dat is jullie probleem " <<<<<<<<<<<<<<<
Wat mij nu zo intrigeert is de "fat tire", veel logischer in dit verband lijkt een "flat tire".
Wanneer er sprake is geweest van een lekke band van de auto van Deepak, zijn een aantal zaken wel weer verklaarbaar, zoals het schoonmaken van de auto op een vreemd tijdstip.
Ook zijn er dan weer een aantal andere scenario's mogelijk.
Of ben ik de enige die de "fat tire" niet kan plaatsen ??
tuurlijk geloven we de uitleg gelijkquote:Op donderdag 13 maart 2008 07:02 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://www.revu.nl/10944.Joran_vroeg_Van_der_Eem_om_het_zwijggeld
vraag dan eens of er een verbod naar links is , bij de straat waar deepak uitreed na CnC , als kan met fotoquote:Op donderdag 13 maart 2008 08:44 schreef johan555 het volgende:
duikkie,
ik ben niet op aruba hoor maar heb wel contact met allerlei mensen die er wel zijn .
over welke nacht hebben we het hier ?? en is mijn engels nou zo slecht ?? de vrouw heeft nog niet gesproken met de investigators , terwijl ik neem aan dezelfde vrouw de tweede nieuwe getuigen is ???quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:54 schreef johan555 het volgende:
A second new witness told a private investigator hired by Holloway's family that she saw van der Sloot and the Kalpoe brothers drive into the Racquet Club three times that same night. The woman, who lives near the nightclub, has not yet spoken with investigators
foto: the Racquet Club
[ afbeelding ]
heb ergens een plaatje gezien dat de tweede getuigen iets verder naar het noorden woon van het tennis centrum. maar veel heb ik daar ook niet over gelezen. maar waarom wel de gardner RAMOS horen en nou weer niet deze , snap ik ook even nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:22 schreef johan555 het volgende:
nacht van zondag op maandag
ze bedoelen de politie ja
maar wie die witness is weet ik nog niet
is dat niet dezelfde 2 de getuigen dan ??quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:33 schreef johan555 het volgende:
deze bedoel je ,maar dat is een eindje weg van de tennis club
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |