abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 maart 2008 @ 20:13:05 #41
82368 abcd-tje
I Wish ...
pi_57229011
Ik heb ook geen zin in dit topic meer, misschien nog wel in andere topics van Fok
waar wel objectief gediscusseerd kan worden, hier dus niet meer!

Jullie gaan maar lekker door met Joran en zijn familie te lychen, zonder dat iemand
hiervan iets mag zeggen. Dit topic gaat nergens meer over IMO.

Bye !!!!!!
0101101011101011101011010101011101
pi_57229138
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 20:13 schreef abcd-tje het volgende:
Ik heb ook geen zin in dit topic meer, misschien nog wel in andere topics van Fok
waar wel objectief gediscusseerd kan worden, hier dus niet meer!

Jullie gaan maar lekker door met Joran en zijn familie te lychen, zonder dat iemand
hiervan iets mag zeggen. Dit topic gaat nergens meer over IMO.

Bye !!!!!!
doei!!!
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57229404
wordt het dan weer rustig hier ??? of hebben we gewoon zondag het einde van deze topic

waarom ze nou altijd de zondag nemen , zou toch niet een idee van peter r de vries zijn he

ik zie al iemand weer op tv verschijnen met de echte oplossing !!! kijkt u ook naar .... tv , dan bent u getuigen , en hebt u een alibi
pi_57229733
Wat een gemis, dat er nou toch een aantal gerespecteerde posters hun heil ergens anders willen zoeken!
Dat vind ik erg jammer, want hier was toch een forum waar ieder zijn/haar mening kon geven.
De één was meer geïnteresseerd in de juridische aspecen, weer één meer in de politieke aspecten, een ander in de media-aspecten en weer een ander in de sociale aspecten.

En ieder gaf vanuit zijn eigen invalshoek informatie, of gaf een mening.

Ik ga dat erg missen hoor! Bevooroordeelde sites zijn er genoeg, maar zo'n site waar ieder met zijn/haar eigen interesse op van alles en nog wat kon inhaken, zoals hier, is er verder helemaal niet!

Ga onderhand eens onder de lapjes, maar hoop maar dat jullie er morgenochtend allemaal weer zijn!
pi_57230649
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:14 schreef johan555 het volgende:
Joran wordt door familie opgenomen in een kliniek want hij is volgens hen al sinds de verdwijning van natalee min of meer doorgedraaid. <knip>
Wat is de bron van je bewering Johan555. Waar is aangetoond of (door de familie) verklaard dat Joran in een kliniek is opgenomen. Je presenteert het hier als een feit, kom dan ook maar met de bron/bewijzen.
--
pi_57230803
http://download.omroep.nl(...)20080307_44_1kHz.mp3

hier dus dat interview met Poentje Castro.

hij zegt dat hij 'bezig is' met NOVA, VARA, DWDD, SBS.
dat SBS dus de 'illegale' tapes al via YouTube heeft uitgezonden voor een gedeelte.
dat zou dan betekenen dat SBS ook wel bereidt is de rest uit te zenden denkt hij?

VARA heeft natuurlijk een hekel aan Peter R.
vanwege DWDD, maar ook vanwege Pauw/Witteman.
maar Pauw/Witteman heeft weer een hekel aan NOVA vanwege dat wijnincident.

zal de VARA nogmaals zijn vingers branden hieraan, want Peter R. komt natuurlijk met een keiharde tegenreactie als het wordt uitgezonden.

SBS6 kan het ook uitzenden maar zal natuurlijk ruimschoots Peter R. de mogelijkheid geven om Poentje weer in het ongelijk te stellen op allerlei manieren.

Poentje wil dolgraag in Nederland doorbreken, dus misschien neemt hij het niet zo nauw en stelt hij weinig voorwaarden of hij accepteert alle voorwaarden die de zender/omroep stelt.

als geen zender het wil uitzenden, zal het wel online komen bij Revu of Witheet o.i.d.

hopelijk halen ze er een hoogleraar Papiaments bij zodat er geen misverstand is over de vertaling.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57230817
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:08 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik vind je hele verhaal kant noch wal slaan.
.
Al zouden er 2 auto's zijn gebruikt, so what?
En wat maakt het uit dat die auot te koop is gezet? Op die manier krijgen ze nog wat van de gemaakte kosten terug. patrick kon natuurlijk niet in een DAF'je aan komen bij Patrick, dus een beetje redelijke bak was nodig en die kosten nogal wat. Zeker als je er aan gaat sleutelen...
Die auto's waren van Ekris geleend. Die had zeker één van de auto's al geruime tijd te koop staan. Daar staat een heel topic over geschreven op een autoforum. Er waren geen kosten voor de auto dus, alleen voor het prepareren van de auto.
Het is inderdaad vreemd dat er, naar het schijnt, twee auto's zijn gebruikt. Dat is ook te zien aan de bekleding van de auto's, de ene keer donker, de andere keer licht.

Ik denk dat het te maken heeft met de opmerking van het OM dat de Vries nog onvoldoende 'bewijs' had en er dus nog een laatste rit gemaakt moest worden. Ik sluit niet uit dat de auto toen al weer terug was. Men heeft toen een andere auto moeten prepareren.

Navraag bij Ekris (niet door mij, maar door iemand anders) leverde een 'geen commentaar' op
--
pi_57230894
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 21:28 schreef mrBhimself het volgende:

Ik denk dat het te maken heeft met de opmerking van het OM dat de Vries nog onvoldoende 'bewijs' had en er dus nog een laatste rit gemaakt moest worden. Ik sluit niet uit dat de auto toen al weer terug was. Men heeft toen een andere auto moeten prepareren.
dat was idd Peter R. z'n uitleg.
als ik me het goed herinner was dat bij het Elfde Uur, Andries Knevel.
pi_57231971
http://www.hartvannederla(...)reigt_tv_presentator

Poentje zegt dat Patrick heeft gezegd dat Joran samen met de persoon die Natalee gedumpt heeft ergens in Nederland ondergedoken zit.
pi_57233388
Het zal toch niet dat Oma van der Sloot hier iets mee te maken heeft.......
--
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:42:45 #51
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_57234106
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:16 schreef mrBhimself het volgende:
Het zal toch niet dat Oma van der Sloot hier iets mee te maken heeft.......
oma is zijn laatst bekende adres, maar ondergedoken betekend, op een niet bekend adres verblijven,anders was NL in rep en roer
pi_57234772
http://www.hartvannederla(...)Eem_in_zaak_Holloway

Patrick tegen Poentje: Joran is met z'n bootsmaatje ondergedoken in Duitsland.
maatje komt uit Rotterdam.

Patrick geeft geen commentaar, al z'n woorden worden toch verdraaid.
verwijst naar dhr. Schouten, z'n persvoorlichter.

Peter R. noemt Poentje een 'halve gare'

OM Aruba wil een kopie van de tape.

[ Bericht 1% gewijzigd door Caesu op 08-03-2008 00:14:26 ]
pi_57235126
Wat een flauwekul. Die 'Daury' is een gast uit Rotterdam die Joran kent van vroeger. Daury uit Rotterdam kon bewijzen dat hij ten tijde van de verdwijning van Natalee in Nederland was. Wellicht is hij nu met Joran op vakantie in Duitsland, maar een erg sterk verhaal is het niet. klikkerdeklik hier voor het artikel.
--
pi_57235234
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 00:22 schreef mrBhimself het volgende:
Wat een flauwekul. Die 'Daury' is een gast uit Rotterdam die Joran kent van vroeger. Daury uit Rotterdam kon bewijzen dat hij ten tijde van de verdwijning van Natalee in Nederland was. Wellicht is hij nu met Joran op vakantie in Duitsland, maar een erg sterk verhaal is het niet.
misschien weer een andere uit Rotterdam.

lijkt er wel op dat SBS de volledige uitzending gaat krijgen nadat het zondag op Tele Curaçao wordt uitgezonden.
ze hebben nu al die exclusieve beelden gehad.

misschien komt Patrick nu met het verhaal dat hij alles gelogen heeft en indruk wou maken op Poentje ofzo.
waar hebben we dat eerder gehoord.
pi_57235274
Right, hoeveel Dauries uit Rotterdam zijn er denk je. Het is voor mij wel duidelijk dat Patrick zich qua leugens kan meten met Joran.
--
  zaterdag 8 maart 2008 @ 00:40:57 #56
161838 KlaasOosterbos
...beter bijdehand dan één.
pi_57235475
Wat een gedoe over een 2e auto; als het niet gewoon maar een backup-auto is geweest, wellicht klopt er dan wel iets van Patrick's vermeende interview op Aruba en heeft hij daadwerkelijk eerst zelf de hele undercover opgezet in zijn Ekris Familie Jeep (ach ja zo'n simpele burgerman/ondernemer rijd geen Pontiac) en toen hij Peter benaderde met zijn info moest het natuurlijk tv technisch allemaal nog es over..
Ondertussen had Patje Joran op de hoogte gesteld en geld afgetroggeld om die naam..Dat Peter die naam weet en 't OM ligt dan voor de hand. Er is niks shokkend's wat men niet al weet/wist; Patrick is net een als klein kind in de ballenbak helemaal door zijn sasjes aan het gaan. Evt. geld dat hij zou kunnen opstrijken zal ook niet komen vanuit serieus research's naar deze zaak,maar uit de plompe commercie en de plopse consumers daarvan, So who do you call..?

Iemand al enig idee waar broerlief uithangt?
Patrick is eigenlijk ook maar gewoon (weer) een marionetje-van weet ik wat, alleen hij weet dit mooi te verpakken en dit geeft wel degelijk stijl..alleen tja in onverwachtse situaties wordt je steeds weer op de proef gesteld maar dat zijn vaak wel de belangrijkste momentje; beter is het nu dat ie naar vrouwlief luistert en braaf blijft..Behind every great men there's is a suprised woman..
Dingendoendingendoendingen..
  zaterdag 8 maart 2008 @ 00:52:29 #57
161838 KlaasOosterbos
...beter bijdehand dan één.
pi_57235720
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 00:28 schreef Caesu het volgende:

[..]

misschien weer een andere uit Rotterdam.

lijkt er wel op dat SBS de volledige uitzending gaat krijgen nadat het zondag op Tele Curaçao wordt uitgezonden.
ze hebben nu al die exclusieve beelden gehad.

misschien komt Patrick nu met het verhaal dat hij alles gelogen heeft en indruk wou maken op Poentje ofzo.
waar hebben we dat eerder gehoord.
Wanneer "de beelden" in Nederland worden uitgezonden dan kan men iig er de mediawetgeving op uitoefenen dus dat impliceert ook evt interventions vanuit de politiek/het OM (ik denk aan Pim Fortuyn).
Na dr. Phill of Skeeters ben ik wel op m'n hoede.

Al het geen wat nu nog wordt gezegd door Patrick Peter of mediavoorlichter van blablabla, is onbetrouwbaar, achteraf verdraai verhul en desnoods verzwijg verhaal..alles oke..dikke duimen
Nederland is wel dom maar niet zo dom dat men ene Patrick niet al in the picture hadden/hebben..
Dingendoendingendoendingen..
pi_57235810
Ik denk dat Peter, ondanks de kijkcijfers, hier niet echt blij mee is. Het zou verstandig zijn als Patrick zich bij Joran voegt en voorlopig even uit de media blijft. Zowel Patrick als Joran zijn m.i. geboren leugenaars.
--
pi_57236456
Hey Johan555

Als je nog eens zo'n lap tekst van mij kopieert, zoals op scaredmonkeys forum. Zet er dan in ieder geval de juiste auteur bij of een linkje naar de herkomst site. Zeker nooit van bronvermelding gehoord?
pi_57236709
En je zit me nog belachelijk te maken ook daar. Je noemt me Kees, Peter, etc. Door katrien wordt ik Pipo genoemd. Wat een losers daar zeg. Doe ze maar de groeten van me!!

Thanx pal, Van zulke gasten moeten we het hebben.

Zegt veel over de "betrouwbaarheid" van de info daar

[ Bericht 16% gewijzigd door Supergroove op 08-03-2008 03:24:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')