doei!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:13 schreef abcd-tje het volgende:
Ik heb ook geen zin in dit topic meer, misschien nog wel in andere topics van Fok
waar wel objectief gediscusseerd kan worden, hier dus niet meer!
Jullie gaan maar lekker door met Joran en zijn familie te lychen, zonder dat iemand
hiervan iets mag zeggen. Dit topic gaat nergens meer over IMO.
Bye !!!!!!
Wat is de bron van je bewering Johan555. Waar is aangetoond of (door de familie) verklaard dat Joran in een kliniek is opgenomen. Je presenteert het hier als een feit, kom dan ook maar met de bron/bewijzen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:14 schreef johan555 het volgende:
Joran wordt door familie opgenomen in een kliniek want hij is volgens hen al sinds de verdwijning van natalee min of meer doorgedraaid. <knip>
Die auto's waren van Ekris geleend. Die had zeker één van de auto's al geruime tijd te koop staan. Daar staat een heel topic over geschreven op een autoforum. Er waren geen kosten voor de auto dus, alleen voor het prepareren van de auto.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind je hele verhaal kant noch wal slaan.
.
Al zouden er 2 auto's zijn gebruikt, so what?
En wat maakt het uit dat die auot te koop is gezet? Op die manier krijgen ze nog wat van de gemaakte kosten terug. patrick kon natuurlijk niet in een DAF'je aan komen bij Patrick, dus een beetje redelijke bak was nodig en die kosten nogal wat. Zeker als je er aan gaat sleutelen...
dat was idd Peter R. z'n uitleg.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:28 schreef mrBhimself het volgende:
Ik denk dat het te maken heeft met de opmerking van het OM dat de Vries nog onvoldoende 'bewijs' had en er dus nog een laatste rit gemaakt moest worden. Ik sluit niet uit dat de auto toen al weer terug was. Men heeft toen een andere auto moeten prepareren.
oma is zijn laatst bekende adres, maar ondergedoken betekend, op een niet bekend adres verblijven,anders was NL in rep en roerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:16 schreef mrBhimself het volgende:
Het zal toch niet dat Oma van der Sloot hier iets mee te maken heeft.......
misschien weer een andere uit Rotterdam.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:22 schreef mrBhimself het volgende:
Wat een flauwekul. Die 'Daury' is een gast uit Rotterdam die Joran kent van vroeger. Daury uit Rotterdam kon bewijzen dat hij ten tijde van de verdwijning van Natalee in Nederland was. Wellicht is hij nu met Joran op vakantie in Duitsland, maar een erg sterk verhaal is het niet.
Wanneer "de beelden" in Nederland worden uitgezonden dan kan men iig er de mediawetgeving op uitoefenen dus dat impliceert ook evt interventions vanuit de politiek/het OM (ik denk aan Pim Fortuyn).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:28 schreef Caesu het volgende:
[..]
misschien weer een andere uit Rotterdam.
lijkt er wel op dat SBS de volledige uitzending gaat krijgen nadat het zondag op Tele Curaçao wordt uitgezonden.
ze hebben nu al die exclusieve beelden gehad.
misschien komt Patrick nu met het verhaal dat hij alles gelogen heeft en indruk wou maken op Poentje ofzo.![]()
waar hebben we dat eerder gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |