Nee, Sint Maarten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:54 schreef johan555 het volgende:
Er was iets over een gevangenis directeur die na enige fraude (200.000$)nog steeds op z'n plek zat
was dat op Aruba ?
Nee, ik kan je verhaal absoluut niet volgen, maar vanaf C&C kan je volgens mij niet meteen naar links richting Lighthouse (die overigens kilometers verderop ligt, eerst kom je nog door de belastingvrije zone, dan de Low Rise hotel, vervolgens de Higt Rise hotel en dan nog een stuk nar het Lighthouse, maar dat terzijde...).quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:12 schreef duikkie het volgende:
KUNNEN jullie deze logica volgen ??? , wat was in eerste instantie de bedoeling dan ?? ze hadden als ze wat wilden rondrijden ook gewoon rechtdoor kunnen rijden toen linksaf niet mogelijk was, nee er was een doel om perse links af te gaan. IK ga hier niet weer mijn theorie zeggen maar kun je viva de weg choose a naam makkelijker naar huis deepak en/of rustige vrij plekjes ???
Ik had al een vermoeden (ken die bar zelf niet), maar duikkie had het over 'maar kun je viva de weg choose a naam makkelijker naar huis deepak en/of rustige vrij plekjes ???'...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:24 schreef mrBhimself het volgende:
Choose a Name is de naam van een bar.
mijn verhaal zit vol met taalfoutenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden (ken die bar zelf niet), maar duikkie had het over 'maar kun je viva de weg choose a naam makkelijker naar huis deepak en/of rustige vrij plekjes ???'...
zijn brave jongens hoorquote:Op woensdag 12 maart 2008 07:47 schreef Caesu het volgende:
er vanuitgaande dat de jvds-kalpoe-gang zich aan de rijrichting van éénrichtingswegen houdt.
tegenover diamond internat , zie je aan de overkant twee iets wat lange daken , daar is die bushalte wacht ruimte dacht ik , kijk bij google earth , iemand heeft een foto van genomen kan je aan klikken en dan zie je ook , een verkeerslicht rechts , zo'n voetgangers ding zie je net , of er ook verkeerslichten zijn voor auto's dat zie je dus net nietquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:49 schreef johan555 het volgende:
waar op die afbeelding is dan de bushalte waar de mede studenten stonden Mad master ?
Dat is niet echt de bushalte, maar het busstation met een heleboel bushalte's.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:45 schreef duikkie het volgende:
tegenover diamond internat , zie je aan de overkant twee iets wat lange daken , daar is die bushalte wacht ruimte dacht ik , kijk bij google earth , iemand heeft een foto van genomen kan je aan klikken en dan zie je ook , een verkeerslicht rechts , zo'n voetgangers ding zie je net , of er ook verkeerslichten zijn voor auto's dat zie je dus net niet
rijdt er snachts om 1:15 zondagnacht op maandag dan een bus ???, dan is dat beter dan in nederlandquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is niet echt de bushalte, maar het busstation met een heleboel bushalte's.
De daken van de bussen kan je op de foto zien.
Op Main Street tegenover C&C is ook een bushalte, net even rechts van Royal Plaza...
Ik heb geen idee waar de klasgenootjes op de bus zijn gestapt overigens.
ja dus kloppen doet het niet helemaalquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:02 schreef johan555 het volgende:
je leest in verklaringen dat de klasgenootjes die bij de bushalte stonden ,haar probeerden over te halen niet in de auto te stappen .
Maar op die tekening van jou zie ik dat de auto van DE& SAT achter C&C stond
Nee, dan sta je met je rug naar C&C, je kijkt naar de hoek van het Royal Plaza gebouw (rechts zie je nog net het ronde dak van de bar Mamboo Jamboo).quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:09 schreef duikkie het volgende:
kijk ik bij deze foto richting CnC ??? ik zie hier verkeerslichten
1 |
Als je vanaf C&C naar het zuiden rijdt, rij je de oceaan in...quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:14 schreef duikkie het volgende:
dus mijn vragen blijvenwaarom perse de weg naar choose a name ?? de eerste keer lukte het al niet om af te slaan , kan me voorstellen dat voor links afslaan te weinig plaats was, alhoewel het nacht was, dus nog een rondje CnC, joran zei rij maar rondje , zijn die broers zo dom om dat dan letterlijk zo te nemen rondjes rond CnC ??
maar ik denk dat het anders is gegaan , ze konden niet goed voorsorteren voor linksaf, dus stonden ze voor rectdoor en rechtsaf , ze wilde perse linksaf, dus nog maar een poging na rondje CnC, en toen kwamen ze wel goed uit en toen ze toch stil stonden zag natalee die links zat de groep studenten waarschijnlijk oversteken , of ze waren net overgestoken en riep ARUBA . jongen loopt op auto af die toch stil stond , eruit jij nataleeen toen reed deepak wel de straat in naar choose a name.
WAAROM perse die weg , ik kan alleen maar bedenken omdat dat de korste weg is naar JORAN's huis of die van de broers.
het argument van deepak dat rechts politie stond lijkt me nogal zwak , zo niet DAN wilde deepak naar het zuiden !!! , wilde ze gelijk naar het lighthouse dan zouden ze beter linksaf bij CnC gaan toch ook geen last meer van politie die verder op rechts stond.
nee de toevlucht was naar links naar choose a name om daarna na wat moeilijk gedoe weer naar de politie te willen opweg naar lighthouse , nou als dat niet opvalt ???
ik zou als ik naar het zuiden wou gaan en ik was bang voor politie dus ook links afgaan en ook de deepak's route doen maar dan niet terug linksaf naar lighthouse via main street ( boulevard ) maar dus rechts afslaan ( zo mooi de politie ontlopen) naar zuiden.
De vraag blijft dus waarom die straat in willen of je wou naar het zuiden maar was bang voor politie of je wou hem toch al in opweg naar joran's huis. Als je dan toch terug wilde waarom dan links om en niet gewoon rechtsom bij choose a name , kan je zo bij parkeer plein bussen op rijden en de groep daar weer tegen komen als je natalee toch wilde afzetten.
dus foutje om bij parkeer plein bij bussen te komen moet je dus linksaf en dan weer links af zie foto of rechtdoor rijden en na choose a name linksafquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:14 schreef duikkie het volgende:
De vraag blijft dus waarom die straat in willen of je wou naar het zuiden maar was bang voor politie of je wou hem toch al in opweg naar joran's huis. Als je dan toch terug wilde waarom dan links om en niet gewoon rechtsom bij choose a name , kan je zo bij parkeer plein bussen op rijden en de groep daar weer tegen komen als je natalee toch wilde afzetten.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:31 schreef duikkie het volgende:
dus foutje om bij parkeer plein bij bussen te komen moet je dus linksaf en dan weer links af zie foto of rechtdoor rijden en na choose a name linksaf
voor sommige totaal niet boeiend dat geef ik toe, maar het verklaart wel dat niemand ze meer zag, en ook deepak niet meer de studenten zag , kost emerstro p petronia weg dan geld ??quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je vanaf C&C naar het zuiden rijdt, rij je de oceaan in...
En vanaf C&C rechtdoor richting Choose A Name is niet korter naar Joran's huis, via de belastingvrije zone (richting Lighthouse dus) is dat sneller te bereiken.
Maar ik stop nu met dit onderwerp wat m.i. totaal niet boeiend is in geval van een paar drinkende pubers die een grietje hebben gescoord...
Als je deze foto wat inzoomt met paintshop lijkt het een doorgetrokken streep.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:06 schreef MadMaster het volgende:
Je kan hier overigens wel op zien dat ze waarschijnlijk normaal naar links hadden kunnen afslaan, er is geen verkeersheuvel in het midden van de weg zoals ik eerst dacht...
is een beetje vreemd : maar is waarschijnlijk een stop streep die is namelijk altijd doorgetrokkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:05 schreef Confessions het volgende:
[..]
Als je deze foto wat inzoomt met paintshop lijkt het een doorgetrokken streep.
Wat trouwens opvalt is dat de rechterbaan twee stroken heeft een voor rechtdoor en bij elke zijweg een voor linksaf.
Dus naar links mag waarschijnlijk niet, trouwens bij de volgende afslag toen zij het rondje C&C nog een keer namen zagen zij de politiewagen staan.
Daarom konden zij waarschijnlijk niet anders dan de bewuste route rijden.
even een vraag waar had jij die politie wagen willen hebben ?? zoveel plaats is er niet om stil te staan , volgens mij is dat rode allemaal stoepquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:05 schreef Confessions het volgende:
[..]
Als je deze foto wat inzoomt met paintshop lijkt het een doorgetrokken streep.
Wat trouwens opvalt is dat de rechterbaan twee stroken heeft een voor rechtdoor en bij elke zijweg een voor linksaf.
Dus naar links mag waarschijnlijk niet, trouwens bij de volgende afslag toen zij het rondje C&C nog een keer namen zagen zij de politiewagen staan.
Daarom konden zij waarschijnlijk niet anders dan de bewuste route rijden.
De doorgaande weg waar zij, vanaf C&C, linksaf wilde.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:29 schreef duikkie het volgende:
[..]
is een beetje vreemd : maar is waarschijnlijk een stop streep die is namelijk altijd doorgetrokken
of bedoel je niet de streep die je als eerste tegen komt uit de CnC straat ??
Ter hoogte van Dunkin Donuts (zie verklaring Deepak 31-05-2005)quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:38 schreef duikkie het volgende:
[..]
even een vraag waar had jij die politie wagen willen hebben ?? zoveel plaats is er niet om stil te staan , volgens mij is dat rode allemaal stoep
welk gebouw is dat op de foto ??, en zeg je nu wel dat je linksaf bij CnC mag ???quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:06 schreef Confessions het volgende:
[..]
Ter hoogte van Dunkin Donuts (zie verklaring Deepak 31-05-2005)
Nee, ik zei dat ze linksaf wilde, niet dat het mag. Dat weet ik niet, misschien iemand die op de hoogte is van die situatie daar.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:42 schreef duikkie het volgende:
[..]
welk gebouw is dat op de foto ??, en zeg je nu wel dat je linksaf bij CnC mag ???
Standaard plekje waarschijnlijk, met goed overzicht.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:55 schreef duikkie het volgende:
ben ik nou gek , of staat de politie wagen die deepak zag er nog steeds ?? , aan de rechterkant als je naar zuiden rijdt, na die rode stoep sta als eerste wagen een witte met iets op dak, lijkt blauwe lichten
zien jullie dat ook ????
oke mijn reactie even pleitte nieuwe pogingquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:21 schreef Confessions het volgende:
[..]
Standaard plekje waarschijnlijk, met goed overzicht.
Drie keer langs C&C is vreemd, misschien wisten ze toen nog niet waar ze naar toe moesten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:26 schreef duikkie het volgende:
[..]
oke mijn reactie even pleitte nieuwe poging
het kan ook nog dat deepak , de politie auto in de bocht zag toen hij voor de 3 de keer langst CnC wilde , politie auto dus links bij gebouw , zou mij meer angst aan jagen om niet die weg meer te nemen.
echter dan sta je wel verkeer voorgesorteerd je wil rechtsaf en ga ploseling linksaf , zullen je medeweg berijders ook niet leuk vinden, lokt wel aandachtik toeter altijd als zo'n toerist zoiets doet voor mijn neus
![]()
stonden ze waar ze nu op de foto staan, dan maakt rechtsaf nog de meeste kans om niet gezien te worden , linksaf zoals deepak deed , ziet de politie je beter en zien dan gelijk he die heeft geen veiligheidgordel , nachtvisie hebben ze hoor dus scheuren ze van die stoep af en achter je aan.
kortom ik ben er nog niet helemaal uit. vind het allemaal maar vreemde bewegingen 3 keer langst CnC willen, dan opeens linksaf, dan ergens willen stilstaan na zeebra pad in weg naar choose a name , ( trouwens verklaring deepak 9-06-2005) ,
waar sprak die jongen , natalee dan aan midden op straat ?? ik zie even niet waar ze makkelijk even kunnen stoppen overal paaltjes om niet op de stoep te kunnen staan en straten heel nauw. dus waar zouden ze dat gegil nu gedaan hebben ??
Ben ik het niet mee eens. Uit bovenstaande concludeer ik juist dat de broers wisten dat ze was dood gegaan, maar niet weten wat Joran ermee gedaan heeft. En hij weet dat ze verdacht zijn en dat voor hem heel makkelijk is om Deepak de schuld in de schoeben te schuiven.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:03 schreef duikkie het volgende:
uit de politietape 29-06-2005 de volgende historische woorden :
D zegt tegen J : --------------------------------" ik wil dat ze dat meisje vinden "
-------------------------------------------------- jij gaat shit vertellen over mij dat ik dat meisje
-------------------------------------------------- bij fishermans hut heb begraven "
J zegt tegen D : --------------------------------" wie heeft gezegd over begraven ?, ik heb niets
-------------------------------------------------- gezegd over begraven "
kortom JORAN weet het gewoon niet, zit maar wat te verzinnen/te liegen
hoe kan je dat nu concluderen ?? het eerste deel dat de broers weten/wisten dat natalee dood is gegaan kan ik wel delen. maar joran weet juist niet van begraven , deepak zei eerder , joran jij denkt dat ze niets aan heeft, dat wil volgens mij zeggen dat ze natalee gestript hebben van kleren en dat deepak iets van joran heeft aangebracht. ook toen al was joran een leugenaar , en had elke keer een andere versie op het gebeuren , en dat gedoe hing de broers al de keel uit.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:12 schreef SluweSjaak het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Uit bovenstaande concludeer ik juist dat de broers wisten dat ze was dood gegaan, maar niet weten wat Joran ermee gedaan heeft. En hij weet dat ze verdacht zijn en dat voor hem heel makkelijk is om Deepak de schuld in de schoeben te schuiven.
Alles hangt ook af van hoe het gezegd is. Zal die tape bewaard zijn gebleven ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |