abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57325159
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:02 schreef johan555 het volgende:
je leest in verklaringen dat de klasgenootjes die bij de bushalte stonden ,haar probeerden over te halen niet in de auto te stappen .
Maar op die tekening van jou zie ik dat de auto van DE& SAT achter C&C stond
ja dus kloppen doet het niet helemaal

ik denk want natalee zat links dat ze haar klasgenootjes zag staan aan de overkant dus , een zal er wel overgestoken hebben en een beetje staan te gillen , terwijl deepak dus voor rood stond ofzo , joran verklaart we konden niet links de "west " straat in naar choose a name . dus ze stonden stil of reden stapvoets
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:43:22 #227
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_57325699
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:09 schreef duikkie het volgende:
kijk ik bij deze foto richting CnC ??? ik zie hier verkeerslichten
Nee, dan sta je met je rug naar C&C, je kijkt naar de hoek van het Royal Plaza gebouw (rechts zie je nog net het ronde dak van de bar Mamboo Jamboo).
Je ziet hier de verkeerslichten waar ik het eerder over had waar de auto mogelijk voor heeft moeten wachten nadat ze hier over staken en het rondje binnenstad Aruba deden...
pi_57325778
hier nog een mooie foto , meer overzicht , waarom krijg ik wel de link hier trouwens en niet de foto ??
wat doe ik verkeerd ??http://www.panoramio.com/photo/5203345
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:06:16 #229
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_57326108
Je moet om een foto te plaatsen hier de volgende BB-tag plaatsen, dus de url tussen de img- en /img-tag die op hun beurt ieder weer tussen blokhaken staan. Zoiets dus:

1[img]http://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/medium/5203345.jpg[/img]

Jij linkt de pagina waar de foto opstaat, niet de foto zelf en dan gaat het sowieso niet...

C&C is op deze foto overigens net niet te zien.

Je kan hier overigens wel op zien dat ze waarschijnlijk normaal naar links hadden kunnen afslaan, er is geen verkeersheuvel in het midden van de weg zoals ik eerst dacht...

Ook zie je rechts in beeld nog net een stukje van het busstation, dat overigens pas geleden helemaal vernieuwd is en deze foto lijkt me van na de verbouwing...
pi_57327287
dus mijn vragen blijven waarom perse de weg naar choose a name ?? de eerste keer lukte het al niet om af te slaan , kan me voorstellen dat voor links afslaan te weinig plaats was, alhoewel het nacht was, dus nog een rondje CnC, joran zei rij maar rondje , zijn die broers zo dom om dat dan letterlijk zo te nemen rondjes rond CnC ??

maar ik denk dat het anders is gegaan , ze konden niet goed voorsorteren voor linksaf, dus stonden ze voor rectdoor en rechtsaf , ze wilde perse linksaf, dus nog maar een poging na rondje CnC, en toen kwamen ze wel goed uit en toen ze toch stil stonden zag natalee die links zat de groep studenten waarschijnlijk oversteken , of ze waren net overgestoken en riep ARUBA . jongen loopt op auto af die toch stil stond , eruit jij natalee en toen reed deepak wel de straat in naar choose a name.

WAAROM perse die weg , ik kan alleen maar bedenken omdat dat de korste weg is naar JORAN's huis of die van de broers.

het argument van deepak dat rechts politie stond lijkt me nogal zwak , zo niet DAN wilde deepak naar het zuiden !!! , wilde ze gelijk naar het lighthouse dan zouden ze beter linksaf bij CnC gaan toch ook geen last meer van politie die verder op rechts stond.
nee de toevlucht was naar links naar choose a name om daarna na wat moeilijk gedoe weer naar de politie te willen opweg naar lighthouse , nou als dat niet opvalt ???

ik zou als ik naar het zuiden wou gaan en ik was bang voor politie dus ook links afgaan en ook de deepak's route doen maar dan niet terug linksaf naar lighthouse via main street ( boulevard ) maar dus rechts afslaan ( zo mooi de politie ontlopen ) naar zuiden.

De vraag blijft dus waarom die straat in willen of je wou naar het zuiden maar was bang voor politie of je wou hem toch al in opweg naar joran's huis. Als je dan toch terug wilde waarom dan links om en niet gewoon rechtsom bij choose a name , kan je zo bij parkeer plein bussen op rijden en de groep daar weer tegen komen als je natalee toch wilde afzetten.
  woensdag 12 maart 2008 @ 14:22:49 #231
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_57327418
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 14:14 schreef duikkie het volgende:
dus mijn vragen blijven waarom perse de weg naar choose a name ?? de eerste keer lukte het al niet om af te slaan , kan me voorstellen dat voor links afslaan te weinig plaats was, alhoewel het nacht was, dus nog een rondje CnC, joran zei rij maar rondje , zijn die broers zo dom om dat dan letterlijk zo te nemen rondjes rond CnC ??

maar ik denk dat het anders is gegaan , ze konden niet goed voorsorteren voor linksaf, dus stonden ze voor rectdoor en rechtsaf , ze wilde perse linksaf, dus nog maar een poging na rondje CnC, en toen kwamen ze wel goed uit en toen ze toch stil stonden zag natalee die links zat de groep studenten waarschijnlijk oversteken , of ze waren net overgestoken en riep ARUBA . jongen loopt op auto af die toch stil stond , eruit jij natalee en toen reed deepak wel de straat in naar choose a name.

WAAROM perse die weg , ik kan alleen maar bedenken omdat dat de korste weg is naar JORAN's huis of die van de broers.

het argument van deepak dat rechts politie stond lijkt me nogal zwak , zo niet DAN wilde deepak naar het zuiden !!! , wilde ze gelijk naar het lighthouse dan zouden ze beter linksaf bij CnC gaan toch ook geen last meer van politie die verder op rechts stond.
nee de toevlucht was naar links naar choose a name om daarna na wat moeilijk gedoe weer naar de politie te willen opweg naar lighthouse , nou als dat niet opvalt ???

ik zou als ik naar het zuiden wou gaan en ik was bang voor politie dus ook links afgaan en ook de deepak's route doen maar dan niet terug linksaf naar lighthouse via main street ( boulevard ) maar dus rechts afslaan ( zo mooi de politie ontlopen ) naar zuiden.

De vraag blijft dus waarom die straat in willen of je wou naar het zuiden maar was bang voor politie of je wou hem toch al in opweg naar joran's huis. Als je dan toch terug wilde waarom dan links om en niet gewoon rechtsom bij choose a name , kan je zo bij parkeer plein bussen op rijden en de groep daar weer tegen komen als je natalee toch wilde afzetten.
Als je vanaf C&C naar het zuiden rijdt, rij je de oceaan in...

En vanaf C&C rechtdoor richting Choose A Name is niet korter naar Joran's huis, via de belastingvrije zone (richting Lighthouse dus) is dat sneller te bereiken.

Maar ik stop nu met dit onderwerp wat m.i. totaal niet boeiend is in geval van een paar drinkende pubers die een grietje hebben gescoord...
pi_57327572
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 14:14 schreef duikkie het volgende:

dus foutje om bij parkeer plein bij bussen te komen moet je dus linksaf en dan weer links af zie foto of rechtdoor rijden en na choose a name linksaf
  woensdag 12 maart 2008 @ 14:37:53 #233
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_57327674
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 14:31 schreef duikkie het volgende:

dus foutje om bij parkeer plein bij bussen te komen moet je dus linksaf en dan weer links af zie foto of rechtdoor rijden en na choose a name linksaf

Rechtdoor vanaf C&C richting Choose A Name en dan linksaf busstation op óf linksaf vanaf C&C en dan rechstaf busstation op...
pi_57327683
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 14:22 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Als je vanaf C&C naar het zuiden rijdt, rij je de oceaan in...

En vanaf C&C rechtdoor richting Choose A Name is niet korter naar Joran's huis, via de belastingvrije zone (richting Lighthouse dus) is dat sneller te bereiken.

Maar ik stop nu met dit onderwerp wat m.i. totaal niet boeiend is in geval van een paar drinkende pubers die een grietje hebben gescoord...
voor sommige totaal niet boeiend dat geef ik toe, maar het verklaart wel dat niemand ze meer zag, en ook deepak niet meer de studenten zag , kost emerstro p petronia weg dan geld ??

maar heb nog een heel ander iets om over te discusceren
pi_57328076
uit de politietape 29-06-2005 de volgende historische woorden :

D zegt tegen J :---------------------------------" Je denk dat het meisje niets aan heeft, je zult zien wie,
-------------------------------------------------- wie gefuckt heeft "
J zegt tegen D : --------------------------------" dat zien wij wel "

of het waar is wat deepak hier zegt tegen joran is nog niet eens van belang , gaat mij meer om de reactie van joran.

joran geeft blijkt uit dat: zien wij wel , een groepsbeleving. hopelijk is dit goed opgeschreven want er is verschil tussen WIJ en WE , als joran het in deze tape niet weet zegt hij WIJ.

hij weet dus volgens mij niet wat er op het allerlaatste met dat meisje is gebeurt( toen joran al dacht dat ze dood was ??) , het lijkt erop dat deepak en of satisch hier wel bij waren, ze dreigen joran met iets wat natalee aan joran bindt.

Joran zegt ook al in statement dat deepak terug is gegaan om lijk natalee te begraven bij fishersman's hut, dat deepak dat niet heeft gedaan verklaard joran ook in deze tapes :

D zegt tegen J : --------------------------------" ik wil dat ze dat meisje vinden "
-------------------------------------------------- jij gaat shit vertellen over mij dat ik dat meisje
-------------------------------------------------- bij fishermans hut heb begraven "
J zegt tegen D : --------------------------------" wie heeft gezegd over begraven ?, ik heb niets
-------------------------------------------------- gezegd over begraven "

kortom JORAN weet het gewoon niet, zit maar wat te verzinnen/te liegen

ook het volgende blijkt dat joran niet bij het weg maken van natalee was het is het probleem van de broers :
S zegt tegen J : --------------------------------" jajajajajajaja, daarna had ik fat tire gekregen he "
-------------------------------------------------- jajajajaja, ik heb jouw opgehaald he, en daarna
-------------------------------------------------- ben ik weer naar de beach gegaan voor haar "
J zegt tegen S : --------------------------------" wie heeft dat gezegd ? "
S zegt tegen J : --------------------------------" dat heb jij gezegd "
J zegt tegen S : --------------------------------" dat heb ik nooit gezegd vriend "
-------------------------------------------------- ik heb nooit gezegd dat jij terug bent geweest vriend "
J zegt tegen broers : ---------------------------" dat is jullie probleem " <<<<<<<<<<<<<<<

en hier zegt joran ook dat satisch, joran dus niet heeft opgehaald hij is niet terug gegaan, dus is satisch erbij , in iedergeval joran trek zich terug omdat hij er niet bij was
pi_57329197
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:06 schreef MadMaster het volgende:

Je kan hier overigens wel op zien dat ze waarschijnlijk normaal naar links hadden kunnen afslaan, er is geen verkeersheuvel in het midden van de weg zoals ik eerst dacht...
Als je deze foto wat inzoomt met paintshop lijkt het een doorgetrokken streep.
Wat trouwens opvalt is dat de rechterbaan twee stroken heeft een voor rechtdoor en bij elke zijweg een voor linksaf.
Dus naar links mag waarschijnlijk niet, trouwens bij de volgende afslag toen zij het rondje C&C nog een keer namen zagen zij de politiewagen staan.
Daarom konden zij waarschijnlijk niet anders dan de bewuste route rijden.
pi_57329633
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:05 schreef Confessions het volgende:

[..]

Wat trouwens opvalt is dat de rechterbaan twee stroken heeft een voor rechtdoor en bij elke zijweg een voor linksaf.
Dus naar links mag waarschijnlijk niet, trouwens bij de volgende afslag toen zij het rondje C&C nog een keer namen zagen zij de politiewagen staan.
is een beetje vreemd : maar is waarschijnlijk een stop streep die is namelijk altijd doorgetrokken
of bedoel je niet de streep die je als eerste tegen komt uit de CnC straat ??
pi_57329757
waar de groene truck is aan de bestuurders kant lijkt mij stippel maar echt duidelijk is het niet, ook waar de groen/blauwe auto rijdt richting noorden lijkt stippel maar ook hier onduidelijk.

we moeten eigenlijk de borden zien in de achterstraat weg van CnC waar nu de blauwe wagen staat
pi_57329800
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:05 schreef Confessions het volgende:

[..]

even een vraag waar had jij die politie wagen willen hebben ?? zoveel plaats is er niet om stil te staan , volgens mij is dat rode allemaal stoep
pi_57330111
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:29 schreef duikkie het volgende:

[..]

is een beetje vreemd : maar is waarschijnlijk een stop streep die is namelijk altijd doorgetrokken
of bedoel je niet de streep die je als eerste tegen komt uit de CnC straat ??
De doorgaande weg waar zij, vanaf C&C, linksaf wilde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Confessions op 12-03-2008 16:57:50 ]
pi_57330376
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:38 schreef duikkie het volgende:

[..]

even een vraag waar had jij die politie wagen willen hebben ?? zoveel plaats is er niet om stil te staan , volgens mij is dat rode allemaal stoep
Ter hoogte van Dunkin Donuts (zie verklaring Deepak 31-05-2005)

[ Bericht 3% gewijzigd door Confessions op 12-03-2008 17:24:58 ]
pi_57331059
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 17:06 schreef Confessions het volgende:

[..]

Ter hoogte van Dunkin Donuts (zie verklaring Deepak 31-05-2005)
welk gebouw is dat op de foto ??, en zeg je nu wel dat je linksaf bij CnC mag ???
pi_57331324
ben ik nou gek , of staat de politie wagen die deepak zag er nog steeds ?? , aan de rechterkant als je naar zuiden rijdt, na die rode stoep sta als eerste wagen een witte met iets op dak, lijkt blauwe lichten

zien jullie dat ook ????
pi_57331704
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 17:42 schreef duikkie het volgende:

[..]

welk gebouw is dat op de foto ??, en zeg je nu wel dat je linksaf bij CnC mag ???
Nee, ik zei dat ze linksaf wilde, niet dat het mag. Dat weet ik niet, misschien iemand die op de hoogte is van die situatie daar.

Het viel mij alleen op dat aan de rechterkant van de L.G. Smith Boulevard voor linksaf uitvoegstroken zijn,
het lijkt mij dan vreemd als je uit de zijstraten dan linksaf zou mogen.
pi_57331889
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 17:55 schreef duikkie het volgende:
ben ik nou gek , of staat de politie wagen die deepak zag er nog steeds ?? , aan de rechterkant als je naar zuiden rijdt, na die rode stoep sta als eerste wagen een witte met iets op dak, lijkt blauwe lichten

zien jullie dat ook ????
Standaard plekje waarschijnlijk, met goed overzicht.
pi_57333386
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 18:21 schreef Confessions het volgende:

[..]

Standaard plekje waarschijnlijk, met goed overzicht.
oke mijn reactie even pleitte nieuwe poging

het kan ook nog dat deepak , de politie auto in de bocht zag toen hij voor de 3 de keer langst CnC wilde , politie auto dus links bij gebouw , zou mij meer angst aan jagen om niet die weg meer te nemen.
echter dan sta je wel verkeer voorgesorteerd je wil rechtsaf en ga ploseling linksaf , zullen je medeweg berijders ook niet leuk vinden, lokt wel aandacht ik toeter altijd als zo'n toerist zoiets doet voor mijn neus

stonden ze waar ze nu op de foto staan, dan maakt rechtsaf nog de meeste kans om niet gezien te worden , linksaf zoals deepak deed , ziet de politie je beter en zien dan gelijk he die heeft geen veiligheidgordel , nachtvisie hebben ze hoor dus scheuren ze van die stoep af en achter je aan.

kortom ik ben er nog niet helemaal uit. vind het allemaal maar vreemde bewegingen 3 keer langst CnC willen, dan opeens linksaf, dan ergens willen stilstaan na zeebra pad in weg naar choose a name , ( trouwens verklaring deepak 9-06-2005) ,

waar sprak die jongen , natalee dan aan midden op straat ?? ik zie even niet waar ze makkelijk even kunnen stoppen overal paaltjes om niet op de stoep te kunnen staan en straten heel nauw. dus waar zouden ze dat gegil nu gedaan hebben ??
  woensdag 12 maart 2008 @ 19:54:46 #247
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_57334038
Peter R. de Vries was blijkbaar net te gast in RTL Boulevard. Had 'ie nog iets zinnigs te melden?
pi_57334087
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 19:26 schreef duikkie het volgende:

[..]

oke mijn reactie even pleitte nieuwe poging

het kan ook nog dat deepak , de politie auto in de bocht zag toen hij voor de 3 de keer langst CnC wilde , politie auto dus links bij gebouw , zou mij meer angst aan jagen om niet die weg meer te nemen.
echter dan sta je wel verkeer voorgesorteerd je wil rechtsaf en ga ploseling linksaf , zullen je medeweg berijders ook niet leuk vinden, lokt wel aandacht ik toeter altijd als zo'n toerist zoiets doet voor mijn neus

stonden ze waar ze nu op de foto staan, dan maakt rechtsaf nog de meeste kans om niet gezien te worden , linksaf zoals deepak deed , ziet de politie je beter en zien dan gelijk he die heeft geen veiligheidgordel , nachtvisie hebben ze hoor dus scheuren ze van die stoep af en achter je aan.

kortom ik ben er nog niet helemaal uit. vind het allemaal maar vreemde bewegingen 3 keer langst CnC willen, dan opeens linksaf, dan ergens willen stilstaan na zeebra pad in weg naar choose a name , ( trouwens verklaring deepak 9-06-2005) ,

waar sprak die jongen , natalee dan aan midden op straat ?? ik zie even niet waar ze makkelijk even kunnen stoppen overal paaltjes om niet op de stoep te kunnen staan en straten heel nauw. dus waar zouden ze dat gegil nu gedaan hebben ??
Drie keer langs C&C is vreemd, misschien wisten ze toen nog niet waar ze naar toe moesten.

Je moet de verklaring van Deepak (09-06-2005) nog even goed verder lezen, ze reden stapvoets naar Choose a name, waarschijnlijk liep de groep daar ook heen.
pi_57334344
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:03 schreef duikkie het volgende:
uit de politietape 29-06-2005 de volgende historische woorden :

D zegt tegen J : --------------------------------" ik wil dat ze dat meisje vinden "
-------------------------------------------------- jij gaat shit vertellen over mij dat ik dat meisje
-------------------------------------------------- bij fishermans hut heb begraven "
J zegt tegen D : --------------------------------" wie heeft gezegd over begraven ?, ik heb niets
-------------------------------------------------- gezegd over begraven "

kortom JORAN weet het gewoon niet, zit maar wat te verzinnen/te liegen
Ben ik het niet mee eens. Uit bovenstaande concludeer ik juist dat de broers wisten dat ze was dood gegaan, maar niet weten wat Joran ermee gedaan heeft. En hij weet dat ze verdacht zijn en dat voor hem heel makkelijk is om Deepak de schuld in de schoeben te schuiven.
Alles hangt ook af van hoe het gezegd is. Zal die tape bewaard zijn gebleven ?
pi_57334731
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 20:12 schreef SluweSjaak het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Uit bovenstaande concludeer ik juist dat de broers wisten dat ze was dood gegaan, maar niet weten wat Joran ermee gedaan heeft. En hij weet dat ze verdacht zijn en dat voor hem heel makkelijk is om Deepak de schuld in de schoeben te schuiven.
Alles hangt ook af van hoe het gezegd is. Zal die tape bewaard zijn gebleven ?
hoe kan je dat nu concluderen ?? het eerste deel dat de broers weten/wisten dat natalee dood is gegaan kan ik wel delen. maar joran weet juist niet van begraven , deepak zei eerder , joran jij denkt dat ze niets aan heeft, dat wil volgens mij zeggen dat ze natalee gestript hebben van kleren en dat deepak iets van joran heeft aangebracht. ook toen al was joran een leugenaar , en had elke keer een andere versie op het gebeuren , en dat gedoe hing de broers al de keel uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')