Misschien moeten we een topic maken waar we in kunnen posten als we ons vervelen!quote:
Dat heb ik momenteel met alles. Niets is meer briljant, alleen Starsailor kan me op dit moment nog wat doen.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:17 schreef AMDB het volgende:
[..]
Misschien moeten we een topic maken waar we in kunnen posten als we ons vervelen!
Oh, wacht
Ik heb ook wel veel NME hype bandjes, maar vind ze lang niet allemaal briljant, meer leuk om naar te luisteren.
Geniale band, één van m'n favorieten. Altijd spectaculair live.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:28 schreef MaJo het volgende:
Skippy ik zie dat je naar Broken Social Scene gaat, daar ga ik heen om te recenserenBen benieuwd
quote:Op zondag 2 maart 2008 18:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Geniale band, één van m'n favorieten. Altijd spectaculair live.
Maar jij gaan naar het optreden in A'dam neem ik aan?
Yupquote:
Bij mij werkt het altijd met vlagen dat ik een band helemaal geweldig vind, maar daarna valt het ook een hele tijd onder de noemer 'wel leuk om te luisteren'. Ik moet ook maar net zin hebben in de desbetreffende artiest. Ik heb geen een artiest die ik altijd op welk moment dan maar kan horen.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:20 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dat heb ik momenteel met alles. Niets is meer briljant, alleen Starsailor kan me op dit moment nog wat doen.
(Zelfs Muse of Maximo Park is op dit moment alleen maar leuk om naar te luisteren)
Held!quote:Op zondag 2 maart 2008 18:52 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nu ben ik even weg van Porcupine Tree. Geen indie, maar vind het wel supermuziek.
Arriving Somewhere But Not Herequote:Op zondag 2 maart 2008 18:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Held!
http://www.youtube.com/watch?v=GXkEPk9ibX8 Zoooo mooiNiet letten op de anime
![]()
En een dag later valt het ook wel mee met de "hard rock": The Police, Starsailor en KT Tunstall.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:19 schreef -skippybal- het volgende:
Lol, Hard Rock Calling: John Mayer / Eric Clapton / Sheryl Crow
Zal er inderdaad heel Hard aan toe gaan met JM, EC en SC! Yeahh!!!!
Maar dat zou wel tof zijn om bij te zijn.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:21 schreef Toad het volgende:
[..]
En een dag later valt het ook wel mee met de "hard rock": The Police, Starsailor en KT Tunstall.
Starsailor zou ik idd. ook nog wel een keertje live willen zien. Maar dat gaat helaas niet dan.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:48 schreef Sautor het volgende:
[..]
Maar dat zou wel tof zijn om bij te zijn.
Starsailor
Ik wil wel in een indie bandje zitten?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:56 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb net een trompet besteld
Iemand de bij een folk-rock bandje wil zitten?
Ik kan wel zingen!quote:Op zondag 2 maart 2008 20:56 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb net een trompet besteld
Iemand de bij een folk-rock bandje wil zitten?
He dat is echt vreemdquote:Op zondag 2 maart 2008 18:56 schreef jakkop het volgende:
@MaJo: ik heb maar eens een mailtje gestuurd naar je hoofredactrice, na haar mailtje van een maand geleden nog steeds geen reactie.
Die stond er al inquote:Op zondag 2 maart 2008 22:04 schreef Leonos het volgende:
Voor de agenda...
12 mei Infadels in de melkweg
TVP dus
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:59 schreef frame-saw het volgende:
Volgens mij ben ik de enige in dit hele topic die Infadels ruk vindt.
Omdat de oude zooooooooo februari is!quote:Op zondag 2 maart 2008 23:01 schreef cassettebandje het volgende:
Waarom wordt er trouwens steeds een nieuw topic geopend?
Er komt binnenkort een nieuwe plaat uit, misschien geeft dat een nieuwe impulsquote:Op zondag 2 maart 2008 23:01 schreef cassettebandje het volgende:
Ik vond die plaat wel leuk en het optreden op London Calling destijds fantastisch (de hele vloer ging heen en weer!), maar ik luister er nu nooit meer naar. Leuk voor even...
Waarom wordt er trouwens steeds een nieuw topic geopend?
Het is gewoon de tomaten en de enge zanger. En de muziek is ook drie keer niks.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]Ga jij je mond eens spoelen met zout water
Neem zo'n ding dat zichzelf opzetquote:Op zondag 2 maart 2008 23:16 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben aan het kijken voor een festivaltent. Iemand tips toevallig? Goedkoop, niet al te moeilijk opzetbaar, moet niet instorten als ik opsta.
M'n oude ligt nog in Budapest
Die zijn wel tof ja. Dat je zo'n ufo achter op je rug hebt, toch?quote:Op zondag 2 maart 2008 23:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Neem zo'n ding dat zichzelf opzetKun je als rugtas ophangen, ook niet erg duur volgens mij, nooit slechte verhalen over gehoord. Weet alleen niet hoe ze heten.
Ik denk dat het eerder vervelend wordt als je een heel lang topic krijgt. Sommige reeksen zijn heel lang, daar zitten ze al in deel 1000 en dan heb je dus 300.000 posts die je dan in één topic zou hebbenquote:Op zondag 2 maart 2008 23:11 schreef cassettebandje het volgende:
Ah zo. Ja, nieuwe plaat zal wel helpen.
Ja, ik ben hier net een paar dagen. Is dat niet vervelend dat er maar 300 posts in een topic kunnen of is iedereen daar gewend aan? Een link naar het nieuwe tpic als een oude dicht gaat zou wellicht handig zijn, ik moest nu ff zoeken.
Leuke avatar trouwens. Leuke plaat dat Rubber Soul. Ik kreeg mijn avatar er nog niet op...
De tomatenquote:Op zondag 2 maart 2008 23:20 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Het is gewoon de tomaten en de enge zanger. En de muziek is ook drie keer niks.
Wat een matige line-up is er dit jaar... Ik zou alleen voor Patrick Watson gaan, maar die zie ik dan toch liever in een sfeervol zaaltje. maar goed, Pinkpop is wel leuk voor 3FM-luisteraars of mensen die in de buurt wonen, heeft weinig met alternatieve muziek te maken.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:16 schreef JeroenV het volgende:
Je raakt vanzelf gewend aan het leven op Fok!![]()
Overigens twee nieuwe toevoegingen voor Pinkpop: Stereophonics en Alanis Moridinges
Ik vind de line up van de zondag wel aardig met Rage Against the Machine, Fiction Plane, the Wombats, Kate Nash en Patrick Watson. Ga dan ook alleen de zondag, de rest heb ik al wel gezien of vind ik niet boeiend.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:14 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Wat een matige line-up is er dit jaar... Ik zou alleen voor Patrick Watson gaan, maar die zie ik dan toch liever in een sfeervol zaaltje. maar goed, Pinkpop is wel leuk voor 3FM-luisteraars of mensen die in de buurt wonen, heeft weinig met alternatieve muziek te maken.
Ik ga trouwens liever voor de latere albums van de Beatles, Majo.(wat een geniale smilies hier)
RATM moet ik gewoon een keer zien, lijkt me echt vetquote:Op maandag 3 maart 2008 00:28 schreef cassettebandje het volgende:
RATM zou ik nog wel willen zien uit jeugdsentiment. Ik vond ze vroeger heel leuk, maar toen ws ik te jong voor concerten. Kate Nash ken ik niet zo goed, 1 liedje maar. Maar dat is wel leuk, ik houd wel van die stem.Fiction Plane en The Wombats zegt me niets eigenlijk...
En je vergeet Sgt. Pepper's.Maar de Beatles zijn fantastisch ja.
Ik vond die Love CD ook erg leuk en ik ben ook een keer in Liverpool geweest.
![]()
Ik ken die reclame wel... klinkt een beetje als Kaiser Chiefs en die vond ik wel leuk (eerste CD, tweede heb ik niet). Die titel van Fiction Plane zegt me niet zoveel... Er staat me wel vaag iets bij van de vorige keer RATM op Pinkpop met het nummer Snakecharmer ofzo. Ik zat toen voor de TVquote:RATM moet ik gewoon een keer zien, lijkt me echt vetEn luister maar eens naar meer van Kate Nash, is echt heel leuk
En als je dan bezig bent check gelijk even the Wombats en Fiction Plane while your at it
Beiden hebben trouwens een hitje die je misschien wel kent: the Wombats met Let's dance to Joy Division (ook bekend van het glazen huis en zit nu onder een 3fm reclame) en Fiction Plane met Two Sisters.
Ben ik wel met je eens. Ik vind Lovely Rita een heel leuk nummer (en A Day in the Life is natuurlijk geniaal), maar het hele album ligt me ook minder dan de anderen... Als je nog 's naar Liverpool gaat, moet je maar 's op zoek naar de Yellow Submarine vlakbij de haven (waar ook het Beatles-museum zit trouwens).quote:En Sgt Pepper's 'vergeet' ik bewust, ik ben namelijk een van de weinigen die niet zoveel met dat album heeft... Al staan er wel een paar pareltjes op hoor, zoals A Day in the Life. Naar Liverpool zou ik graag nog een keer willen. Heb wel vlak bij Abbey Road gewoond dus dat is wel cool
Ja is wel een beetje Kaiser Chiefs, vrolijke muziekquote:Op maandag 3 maart 2008 00:47 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ik ken die reclame wel... klinkt een beetje als Kaiser Chiefs en die vond ik wel leuk (eerste CD, tweede heb ik niet). Die titel van Fiction Plane zegt me niet zoveel... Er staat me wel vaag iets bij van de vorige keer RATM op Pinkpop met het nummer Snakecharmer ofzo. Ik zat toen voor de TV
Ah een eensgezindequote:Ben ik wel met je eens. Ik vind Lovely Rita een heel leuk nummer (en A Day in the Life is natuurlijk geniaal), maar het hele album ligt me ook minder dan de anderen... Als je nog 's naar Liverpool gaat, moet je maar 's op zoek naar de Yellow Submarine vlakbij de haven (waar ook het Beatles-museum zit trouwens).
En Bombtrack enzo.quote:Ja is wel een beetje Kaiser Chiefs, vrolijke muziekEn aan het tweede album van KC mis je niets hoor, wat ben ik op die band afgeknapt
De zanger van Fiction Plane is de zoon van Sting, misschien zegt het je dan iets? Check het sowieso maar, is vet
Oeh heb zo'n zin in RATMIk ga echt los op Killing in the name of
Ja, Revolver is echt fantastisch... ook een fijne plaat om heel hard overdag te draaien als het mooi weer is en de zon lekker schijnt. Krijg er altijd zo'n lente/zomergevoel van. Zo ook bij Rubber Soul. Maar jij houdt dus wel van vrolijke muziek als ik dat zo lees?quote:Ah een eensgezindeSnap zelf nooit zo goed waarom Sgt Peppers zo opgehemeld wordt, er staan echt mooie nummers op en het is natuurlijk
the Beatles
maar ik heb zelf veel meer met bijvoorbeeld Rubber Soul of Revolver
Nee hoorquote:Op zondag 2 maart 2008 22:59 schreef frame-saw het volgende:
Volgens mij ben ik de enige in dit hele topic die Infadels ruk vindt.
Een paar van mijn favorieten komen inderdaad ook uit de begintijdquote:Op maandag 3 maart 2008 01:06 schreef Aisumasen het volgende:
@ Beatles-discussie. Ik zou ook zeggen dat ik de 'latere' Beatles beter vind. Mijn favoriete albums zijn dan ook 'Revolver' en de witte dubbelaar. Maar toch...ik vind nummers zoals bijvoorbeeld 'I'll Get You', 'I Should Have Known Better', 'I Call Your Name', 'Not A Second Time', toch wel van een ongekend geniaal niveau. Allemaal nummers uit 1963/1964, maar toch mijn favoriete Beatles-nummers.
En toch als ik kijk naar mijn favoriete nummers is het meestal wel Lennon jaquote:Op maandag 3 maart 2008 01:32 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, precies. 't is gewoon die Lennon hè.
Wat flauw is om te zeggen, omdat Paul McCartney minstens zo veel goede nummers gemaakt heeft. Ik vind zelfs dat zijn solo-werk flink onderschat wordt. Damn, wat heeft die man goede albums/singles gemaakt. Toevallig vandaag de DVD-boxset The McCartney Years gekocht. In één woord: wow.
MaJo, omdat je de solo-Beatles wil leren kennen:
George Harrison - All Things Must Pass
Paul McCartney - Ram
John Lennon - John Lennon/Plastic Ono Band
Dat is goed om mee te beginnen: de eerste solo-plaat van George, de tweede van Paul en de eerste van John. Daarna de tweede van John...de derde van Paul....Eigenlijk zijn er niet echt 'instappers', omdat de meeste van hun solo-platen van zulk hoog niveau zijn.
Heb er een keer een nummer van gehoord en daar was ik niet echt van onder de indrukquote:Op maandag 3 maart 2008 01:49 schreef Aisumasen het volgende:
Zijn nieuwste album 'Memory Almost Full' is ook prachtig, net zo goed als 'Chaos'.
http://nl.youtube.com/watch?v=eEZiAAMKcScquote:Op maandag 3 maart 2008 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
De tomatenIk snap niet wat je bedoelt
En de zanger is heul niet eng hoor, hij is juist cool
En ook nog eens heel aardig
Maar ja als je niet van de muziek houdt dan houdt het wel op ja
Heb je ze overigens wel eens live gezien?
Stephen Colbert (van 'The Colbert Report') maakte onlangs nog een grap over 'Memory Almost Full'. De zouteloze, kleurloze koffieketen Starbucks is normaal gesproken 24 uur per dag open in de VS, maar toen die vorige week voor het eerst in jaren een paar uur gingen sluiten vanwege extra training voor de medewerkers, merkte Colbert op dat dat het aantal locaties waar 'Memory Almost Full' wereldwijd werd gedraaid spontaan werd terug teruggebracht naar nul.quote:Op maandag 3 maart 2008 01:49 schreef Aisumasen het volgende:
Zijn nieuwste album 'Memory Almost Full' is ook prachtig, net zo goed als 'Chaos'.
Nu ook met een fragment erbij:quote:Op maandag 3 maart 2008 08:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Stephen Colbert (van 'The Colbert Report') maakte onlangs nog een grap over 'Memory Almost Full'. De zouteloze, kleurloze koffieketen Starbucks is normaal gesproken 24 uur per dag open in de VS, maar toen die vorige week voor het eerst in jaren een paar uur gingen sluiten vanwege extra training voor de medewerkers, merkte Colbert op dat dat het aantal locaties waar 'Memory Almost Full' wereldwijd werd gedraaid spontaan werd terug teruggebracht naar nul.![]()
De consensus is in elk geval dat het niet zo'n hele goede plaat is.
Sterker nog, sommige mensen kennen elkaar en weten dat niet eens van elkaar.quote:Op maandag 3 maart 2008 01:06 schreef Aisumasen het volgende:
De quote-toets uit het vorige topic lijkt dood te zijn, dus dan maar op deze manier.
@ -skippybal-: Daar sluit ik mij volledig bij aan, vind ik zelfs het leuke van deze topic-reeks. En die slowchat onder 'het selecte groepje' vind ik nog best opvallend, want ik heb niet het idee dat veel mensen elkaar IRL kennen? Of heb ik dat fout? Al weet ik zeker dat wij (het hele 'selecte groepje') elkaar bij al die concerten vast wel eens zijn tegengekomen, haha.
quote:Op maandag 3 maart 2008 13:00 schreef frame-saw het volgende:
Wat vindt men van de nieuwe We Are Scientists?
Volgens mij moet ik even wennen.
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:29 schreef -skippybal- het volgende:
En Rubber Soul is gewoon de beste plaat van de Beatles. Punt.
En jahoor, kreeg al snel reactiequote:Op zondag 2 maart 2008 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
He dat is echt vreemdIk hoop dat ze nu wel reageert
Okquote:
Wat voor een kaartje? Londen Calling? Nee, die heb ik niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:44 schreef frame-saw het volgende:
Gooverrr jij was toch diegene die zijn LC kaartje kwijt wilde? Ik weet nu zeker dat ik ga maar helaas moet ik wel wachten tot de volgende geldstroom tot ik kan betalen. Dat is dus halverwege maart. Had je de kaartjes nog en wil je dan ook nog even wachten?
Lekker met die wind enzoquote:Op maandag 3 maart 2008 16:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat voor een kaartje? Londen Calling? Nee, die heb ik niet.
Wanneer begint de voorverkoop van Infadels in de Melkweg?
Reverend And The Makers (RATM) Was wel gaaf, hij deed alleen weer zijn 'Komwegaannaarbuitenvooreentoegift' trucje...
Oeh, dan gaat het al moeilijk worden... Maar ja, alles iig beter dan die kleine koepeltentjes. Kamperenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:56 schreef jakkop het volgende:
@-skippybal
ja staan ja
als je niet ál te lang ben tenminste, 1.85 max denk ik. en dan alleen in t middengedeelte.
Lol, wat een slechte soepquote:
O shit wie was het dan. Grobbel denk ik, lijkt op elkaarquote:Op maandag 3 maart 2008 16:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat voor een kaartje? Londen Calling? Nee, die heb ik niet.
Wat is daar slecht aan? Aangezien hij nog niet officieel uit is is het toch leuk om er alvast iets van te horen? De mensen die het goed vinden kopen het album daarna waarschijnlijk toch welquote:Op maandag 3 maart 2008 19:02 schreef Sautor het volgende:
Wat zijn jullie allemaal slecht door de nieuwe WAS te downloaden.
Overigens kan hij met niet erg boeien
LOLquote:Op maandag 3 maart 2008 19:30 schreef jakkop het volgende:
@los campesinos concert van vorige week(cd kwam die dag uit), gitarist tegen de zanger: They're really fast in memorizing lyrics!"
Je hebt zeker niet eens de 300 euro versie besteld?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:42 schreef -skippybal- het volgende:
Grappig, dat nieuwe (instrumentale) plaatje van NIN. Gaat een fijn worden voor op de mp3 om in bed bij weg te vallen
Hé ik had het album die dag gekocht en al 2 keer beluisterdquote:Op maandag 3 maart 2008 19:30 schreef jakkop het volgende:
@los campesinos concert van vorige week(cd kwam die dag uit), gitarist tegen de zanger: They're really fast in memorizing lyrics!"
Brown Feather Sparrow klinkt zeker niet verkeerd, doet me ook ergens aan denken maar ik heb geen idee waaraan.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:08 schreef jakkop het volgende:
@f-s: verder geen schande dat je het niet kent hoor![]()
De bands die daar komen zijn over het algemeen trouwens iets te rustig voor dit topic![]()
At the close of every day (heel zacht)
Brown Feather Sparrow (luister beautiful and more)
Anderson (luister imagine me in front of you)
Tijd om te solliciteren dan!quote:Op maandag 3 maart 2008 20:40 schreef MaJo het volgende:
Leuke recensie jakkopEn tja soms gebeurd het dat recensies op elkaar lijken, maar het hoeft niet per se te betekenen dat ze elkaar naschrijven. Ik had een recensie voor the Casting Out geschreven en toen ik later de recensie van OOR zag zaten daar best veel overeenkomsten in
Tuurlijk wel (a)quote:Op maandag 3 maart 2008 19:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet eens de 300 euro versie besteld?
Nee klopt. Bij dat nieuwe album van Maximo Park kon ik me ook niet inhouden, terwijl het gewoon leuker is om op het album zelf te wachtenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is daar slecht aan? Aangezien hij nog niet officieel uit is is het toch leuk om er alvast iets van te horen? De mensen die het goed vinden kopen het album daarna waarschijnlijk toch wel
Al was het maar om weer iets extra's in huis te hebben waarKeith
op te vinden is
Yup. Houdt het midden tussen bloedmooi en saai, als ik heel eerlijk ben. Maar een nummer als 'Come Home Baby Julie Come Home' is echt geweldig.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:48 schreef cassettebandje het volgende:
Wat indie betreft: kent iemand hier American Analog Set? Dat vind ik nu echt fijne muziek om bij tot rust te komen...
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:23 schreef MaJo het volgende:
Kent hier iemand Oh no! Oh my! ? Is echt leukBeetje Belle and Sebastian achtig, heel vrolijk
Zo is Lowlands ooit begonnen hoor...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:27 schreef -skippybal- het volgende:
Nou, de kans dat ik naar LL ga is steeds kleiner aan het worden. Gaan ze meer van die culuurshit doen![]()
Daar heb je toch andere plaatsen/festivals voor
Wel, die staan er WEL op!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:14 schreef Grobbel het volgende:
Ja, staan daar niet een hoop liedjes op van the Moldy Peaches en Kimya Dawson?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:08 schreef Goover het volgende:
Kijk, ik ben beroemd aan het worden:
http://www.jimmyalter.nl/(...)_het_in_het_Paradiso
En:
http://www.jimmyalter.nl/(...)_DJ_in_het_Patronaat
Oja, misschien is het gewoon spam, maar ik wou jullie gewoon mijn eerste reviews laten lezen
Die zin loopt niet echt, maar je hebt wel gelijk. Ga ergens anders staan praten ofzo..quote:Weer verbaas ik mij over de boze blikken van de mensen niet die op het opstapje bij de bar staan als ik er door wil om mijn drankjes te halen, maar dit even terzijde.
Ja, het woord 'niet' moet er tussenuit. Daar kwam ik ook achter, heb al een e-mail gestuurd. Er staat nog een dergelijke fout in ergens.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:12 schreef Sautor het volgende:
[..]
[..]
Die zin loopt niet echt, maar je hebt wel gelijk. Ga ergens anders staan praten ofzo..
hahaha, zo erg ben ik dan net weer nietquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:11 schreef frame-saw het volgende:
Haha tof![]()
Ik weet nog van mijn eerste recensie, was echt overenthousiastIedereen die ik ken heeft het wel gelezen zo'n beetje
Ja ik ook, maar steeds Reverend And The Makers typen vind ik zoon gedoe. Ik gebruik al kleine letters voor And en The, maar echt helpen doet het nog niet...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:20 schreef frame-saw het volgende:
Rage Against The MachineIk lees het elke keer weer.
Maar bij Jimmy Alter kan je dus zo een recensie plaatsen? Dat is wel tof, ga ik denk ik ook maar doen voor meer schrijfervaring (vindt mijn lerares journalistiek altijd leuk).
Die soundtrack is echt briljantquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:12 schreef Love Mae King het volgende:
Even iets heel anders...
Iemand de soundtrack van de film JUNO al gehoord?
Thats as indie as it gets...Briljant, durf ik te beweren.
Niet echt voor op de dansvloer, maar goed.... wat betekent offtopic vandaag de dag nog?
Linkje?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:11 schreef frame-saw het volgende:
Haha tof![]()
Ik weet nog van mijn eerste recensie, was echt overenthousiastIedereen die ik ken heeft het wel gelezen zo'n beetje
Ik heb hem al eens laten zien hierquote:
Oh ja die heb ik wel gelezenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:48 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik heb hem al eens laten zien hier![]()
En hij doet het nu ook even niet, maar die recensie van The Violent Husbands en The Van Jets. Aah die laatste mogen nog wel eens in Nederland komen
Oude grachtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:28 schreef JeroenV het volgende:
Welke Tivoli?
Ik wacht nog even met kaarten bestellen... Maar misschien ga ik wel.
Ik vind het eigenlijk aan de dure kant voor zo'n band...quote:
Het is een van de betere bands ooit gemaakt hoor?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk aan de dure kant voor zo'n band...
Ok! Het gaat om 2 passepartoutkaarten incluis lidmaatschap bijelkaar opgeteld: ¤74,30.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:08 schreef frame-saw het volgende:
Hé ik weet weer wie mij die London Calling kaartjes wilde verkopen, Toad! Nogmaals het verhaal, ik wil ze zeker weten overkopen maar ik heb nu nog geen geld. Dus als je even tot halverwege maart wilt wachten dan ben je een schat![]()
Dat had ik al begrepenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:27 schreef Toad het volgende:
[..]
Ok! Het gaat om 2 passepartoutkaarten incluis lidmaatschap bijelkaar opgeteld: ¤74,30.
Is een van de goedkoopste prijzen voor een kaartjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Daar schrok ik eigenlijk ook wel van.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:47 schreef MaJo het volgende:
Speciaal voor Skippy: Infadels in Doornroosje op 23 juni
Yep, op 12 mei in de Melkwegquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:36 schreef cassettebandje het volgende:
Hmm, komen Infadels ook nog A'dam eigenlijk?
Het optreden in de bovenzaal van Paradiso op London Calling was legendarisch
Het zou trouwens wel leuk zijn als er wat meer London Calling-achtige festival waren, misschien dan op wat kleinere schaal. of LC gewoon iets minder populair, zoals 5 jaar geleden.
Wat zijn jullie een stel zeikerdsquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:11 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Daar schrok ik eigenlijk ook wel van.
30 euro is belachelijk, 15 euro voor een (veel) minder dan aardig populaire band die in 4 zaaltjes gaat optreden vind ik veel.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat zijn jullie een stel zeikerds30 euro voor the Kooks is duur, maar 15 euro voor Infadels?
Mkay.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Het is een van de betere bands ooit gemaakt hoor?
Account aanmaken, kaartje bestellen via internet, betalen via iDeal of wat dan ook, geen extra naaikosten er boven op (tenzij via automatische incasso, dan 1 euro er bij), code gaat naar je mail en account op de site, op de dag van het optreden zelf of eerder code inwisselen voor het fysieke kaartje, naar binnen gaan, links af slaan en een Hertog Jannetje bestellen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:17 schreef JeroenV het volgende:
hoe gaat dat daar dan eigenlijk?
Voor een Doornroosje concert is het aan de hoge kant, en normaal gesproken alleen voorbestemd aan de ècht grote bands (groter dan Infadels, in elk geval). Ter vergelijking: voor de Wombats heb ik 9 euro betaald, voor The Rifles 11. Als een zaal als Paradiso 15 euro heft voor een ticket is dat normaal, maar voor Doornroosje-begrippen is dat gewoon hoog. Dus vandaar.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat zijn jullie een stel zeikerds30 euro voor the Kooks is duur, maar 15 euro voor Infadels?
Hertog Jan?quote:Op woensdag 5 maart 2008 06:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Account aanmaken, kaartje bestellen via internet, betalen via iDeal of wat dan ook, geen extra naaikosten er boven op (tenzij via automatische incasso, dan 1 euro er bij), code gaat naar je mail en account op de site, op de dag van het optreden zelf of eerder code inwisselen voor het fysieke kaartje, naar binnen gaan, links af slaan en een Hertog Jannetje bestellen.
Biertje?quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:51 schreef AMDB het volgende:
We zijn wel erg veel on-topic op het moment
Ik heb net kaartjes voor de Melkweg gekocht.. en nu komen ze ook in Tivoli? Oneerlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:14 schreef MaJo het volgende:
Voor de OP, nog meer Infadels data
20 juni - Tivoli![]()
![]()
21 juni - Effenaar
idd, en niet nog eens 4 euro service kosten of weet ik veel wat ticketservice er nog bij gooit. Houdt het nog een beetje betaalbaar bij meerdere kleinere concertjes bezoekenquote:Op woensdag 5 maart 2008 06:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Account aanmaken, kaartje bestellen via internet, betalen via iDeal of wat dan ook, geen extra naaikosten er boven op (tenzij via automatische incasso, dan 1 euro er bij), code gaat naar je mail en account op de site, op de dag van het optreden zelf of eerder code inwisselen voor het fysieke kaartje, naar binnen gaan, links af slaan en een Hertog Jannetje bestellen.
Als ze hem opsturen moet het ook nog in een enveloppe hoor! Maar wel erg duur jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:07 schreef Sautor het volgende:
En dat doen ze ook nog niet zelf, dat doet de printer. Ze hoeven alleen maar op een knopje te drukken, en af te geven aan de klant. Je betaalt bij de hema toch ook geen servicekosten van 4,15 als je daar een rookworst koopt?
Maar de rookworst zit ook in een zakje, met speciaal mosterdbakje. Wat denk je dat dat kost?quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Als ze hem opsturen moet het ook nog in een enveloppe hoor! Maar wel erg duur ja
Mijn Infadels kaartje is 18,80 geworden...
Ah okquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:11 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Voor een Doornroosje concert is het aan de hoge kant, en normaal gesproken alleen voorbestemd aan de ècht grote bands (groter dan Infadels, in elk geval). Ter vergelijking: voor de Wombats heb ik 9 euro betaald, voor The Rifles 11. Als een zaal als Paradiso 15 euro heft voor een ticket is dat normaal, maar voor Doornroosje-begrippen is dat gewoon hoog. Dus vandaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:06 schreef jakkop het volgende:
doe je netjes, 5000 nummers binnen een uur.
Gewoon WMP statistieken, allemaal in 1x geupload.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:14 schreef SnowCockroach het volgende:
iTunes toch?
ah.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gewoon WMP statistieken, allemaal in 1x geupload.
Dat is goed. Wachten wel even af. Op dit moment is er volgens mij niet een concert waar we allebei naartoe gaan toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:31 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen
Wat is het trouwens vreemd dat de servicekosten aldoor veranderen. Dan weer 1,65, 2.15 en in dit geval dus 4.15.
Je krijgt ook nog wel 44 cent voor de postzegel, tenzij ik je nog bij een concert zie voor die tijd?
Doornroosje! Dat zou tof zijn!quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:29 schreef Toad het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers:
Blood Red Shoes speelt waarschijnlijk een dag voor LC in Vera en op 19 mei in Doornroosje.
Euh nee.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:33 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga waarschijnlijk naar de VeraAls ze dan echt op LC komen dan lijk ik net een groupie, maarja.
Ehm ik ga naar The Wombats(Melkweg), Adam Green, We Are Scientists (Tivoli), Hadouken! (Melkweg) en nog een paar denk ikJij ook toevallig naar één van deze?
we zullen rustig aan doen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:25 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga morgen naar Oostenrijk, kijken hoeveel topics ik moet doorlezen als ik maandagavond terug kom
Stond wel een leuk stuk in he met de mannen van Editors.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:40 schreef JeroenV het volgende:
Tijdens het wachten omdat de trein voor mijn neus wegreed de OOR er eens bijgepakt en wat bandjes opgeschreven die me leuk leken.
Bereid je maar vast voor op minstens 3 uur doorlezen. Even incalculeren alvast!quote:
Was iets te groot stukquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:45 schreef Toad het volgende:
[..]
Stond wel een leuk stuk in he met de mannen van Editors.
Dan ben ik woensdagavond rond 9 uur klaar aangezien ik ook nog andere dingen te doen hebquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor op minstens 3 uur doorlezen. Even incalculeren alvast!
Ik ga morgen trouwens een gitaar kopenEn mezelf leren gitaar te spelen
![]()
Schrijf het vast in je agendaquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:13 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dan ben ik woensdagavond rond 9 uur klaar aangezien ik ook nog andere dingen te doen heb
Oude NL band toch? Ken ze verder ook niet echt hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:49 schreef jakkop het volgende:
Naast de normale tweedaagse versie van London Calling op 25 en 26 april is er dit jaar ook een Koninginnedag versie - Op 30 april natuurlijk.
Bevestigde artiesten (er volgen nog meer) zijn Young Knives, The Courteeners, Peggy Sue and the Pirates, Bettie Serveert en Scram C Baby.
De voorverkoop begint vanaf zaterdag 15 maart voor 10,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
Bettie Serveert?
En Scram C Baby is ook gewoon Nederlands. Grappig lineup.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oude NL band toch? Ken ze verder ook niet echt hoor
ECHTT??!!11!??!!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:23 schreef MaJo het volgende:
London calling op koninginnedag is niets nieuws, dat is elk jaar
Yupquote:
Ah ik twijfelde al maar omdat je in het eerdere bericht zegt "dit jaar is er naast de 2 edities een London Calling op koninginnedag" en dat komt over alsof je niet weet dat het vaker isquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:17 schreef jakkop het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk duidelijk te maken dat je dat niet hoefde vertellen. Maar dat mislukte jammerlijk.
Dat was rechtstreeks gekopieerd van festivalinfo.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ik twijfelde al maar omdat je in het eerdere bericht zegt "dit jaar is er naast de 2 edities een London Calling op koninginnedag" en dat komt over alsof je niet weet dat het vaker is
Ah okquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:57 schreef jakkop het volgende:
[..]
Dat was rechtstreeks gekopieerd van festivalinfo.![]()
En roze allstars, tsja, niet mijn dingAll Stars zijn tof, in heel veel kleuren en printen, maar pastel-all stars... nee.
Ik bedoel natuurlijk voor een meisje. Dan is het cute.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok
Maar voor een meisje is het wel leuk toch
Ook maar even besteldquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:26 schreef MaJo het volgende:
Heb trouwens net allstars besteldWilde naast mijn zwarte ook wel met een kleurtje dus deze zijn het geworden:
Ik zal straks eens een foto maken van mijn all stars na 2,5 jaar (2x lowlands en 1x Sziget) Van mijn moeder mag ik er niet meer mee thuis komenquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:13 schreef -skippybal- het volgende:
Hebben jullie ook dat Allstars ongeveer binnen een week half in puin liggen?
Ik had op Sziget toen van die nepperds gehaald omdat bij een paar schoenen dat ik mee genomen had de complete zool was weg gerot ofzo na dat onweersbuitjequote:Op donderdag 6 maart 2008 17:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zal straks eens een foto maken van mijn all stars na 2,5 jaar (2x lowlands en 1x Sziget) Van mijn moeder mag ik er niet meer mee thuis komen
Heb mijn zwarte nu anderhalf jaar ofzo en ze zijn wel helemaal verrot maar das juistquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:13 schreef -skippybal- het volgende:
Neequote:Op donderdag 6 maart 2008 17:13 schreef -skippybal- het volgende:
Oh god dan lopen we met dezelfdequote:Op donderdag 6 maart 2008 18:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
de roze natuurlijkDat zei ik gisteren nog, dat ik roze of lila wil
Alleen zijn ze, na aftrek van inflatie, 20x zo duurquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh god dan lopen we met dezelfde![]()
Ja roze is echt tof
Dit zijn exact dezelfde die ik had toen ik 6 jaar was
Ja dat wel jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Alleen zijn ze, na aftrek van inflatie, 20x zo duur
Ik had ze vroeger ook, maar kreeg ze nooit zelf aanquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat wel ja
Maar wat een indie moeder heb ik
Jij hebt zeker nooit de Ernie-DIY knuffel gehad?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik had ze vroeger ook, maar kreeg ze nooit zelf aan![]()
Mijn moeder droeg ze vroeger zelfquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat wel ja
Maar wat een indie moeder heb ik
waar dan? (jij woont toch bij javaplein?)quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:12 schreef Mr.Brightside het volgende:
Gister avond even gekeken aan de andere kant van mijn straat bij Dans le Rock.
Wat werd daar lekker gedraaidLMK weet hoe je een feestje moet bouwen!
Oh, ja, dat dacht ik al. 'Tegenover' is dan wel een ruim begripquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:01 schreef Mr.Brightside het volgende:
studio-k!
Volgens mij zijn wij de enige, maar de nieuwe WAS vind ik ook goedquote:Op zondag 9 maart 2008 02:08 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de nieuwe WAS echt vet trouwensde laatste dagen weer wat meer bandjes kunnen checken, Vampire Weekend is tof
En ik ben helemaal verliefd op Oh no! Oh my!
there you goquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:26 schreef -skippybal- het volgende:
Weet één van jullie toevallig welk muziekje er wordt gebruikt in de reclame van ABN? Die met dat piano-riedeltje
Ben al weken op zoek en nog niks
Ik denk dat de nieuwe WAS gewoon een kwestie van wennen, het heeft niet een catchy nummer a la Nobody Move, maar de nummers zitten super in elkaar. Vind het album denk ik zelfs beter dan de eerste, daar staan maar een paar nummers op die ik écht goed vind. Dit moet gewoon groeien, maar denk dat het live heel tof isquote:Op zondag 9 maart 2008 03:55 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij de enige, maar de nieuwe WAS vind ik ook goedWel wat anders, maar niet minder naar mijn idee.
Vampire weekend vind ik zeker leuk, alleen moet ik er ook niet teveel tegelijk van luisteren, dan gaat het me tegenstaan. Oh no Oh my ken ik niet, zal het eens beluisteren![]()
De nieuwe Hot Chip is echter wel
Thanksquote:
Ik ga in Rotown. Ben benieuwd, ben ook nog nooit in Rotown geweest. Overigens denk ik dat je gelijk hebt en de nummers op plaat nog beter uitkomen. Dan zit er vaak net wat meer energie in. Jij gaat naar Tivoli he?quote:Op zondag 9 maart 2008 18:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat de nieuwe WAS gewoon een kwestie van wennen, het heeft niet een catchy nummer a la Nobody Move, maar de nummers zitten super in elkaar. Vind het album denk ik zelfs beter dan de eerste, daar staan maar een paar nummers op die ik écht goed vind. Dit moet gewoon groeien, maar denk dat het live heel tof isGa je ook naar WAS?
En de nieuwe Hot Chip is inderdaad vet
Shit. Fuck.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Thanks
Over 5 minuutjes op Canvas gaat Tom Barman Nick Cave interviewen bij 'Spraakmakers'. Leuk programma vaak.
hey Mr. Brightside. Cool dat je ff gedag kwam zeggen! Vond het ook een leuk feestje!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:07 schreef Mr.Brightside het volgende:
@LMK
Ik vroeg me nog af wat het allereerste of misschien het tweede nummer van jullie set was. Had een beetje een retro vibe . Enig idee waar ik op doel.. ?
klinkt leukquote:Op zondag 9 maart 2008 22:52 schreef Love Mae King het volgende:
Doel je op het nummer wat hier bovenaanstaat: http://www.danslerock.nl/ ?
Ik weet niet of je de website google.nl kent, maar als je daar "abn amro reclame muziek" in vult, verschijnen er allerlei links waar je dit kan vinden.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Thanks
Over 5 minuutjes op Canvas gaat Tom Barman Nick Cave interviewen bij 'Spraakmakers'. Leuk programma vaak.
Frankie Valli /The Four Seasons - Beggin' (Pilooski re-edit)quote:Op zondag 9 maart 2008 23:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
klinkt leuk
edit: vooral de eerste helftHeb je daar meer van?
![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:51 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Frankie Valli /The Four Seasons - Beggin' (Pilooski re-edit)
Ja, denk dat ie te hard rockte... zal es kijken wat er mis is...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Is de DLR site een beetje kaduuk..?
Ja, da's wel een vette cd. Die staat hier al een paar dagen opquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:23 schreef frame-saw het volgende:
Nee ik was er niet hè![]()
Ik heb niet veel indie's te vertellen, alleen dat nagesynchroniseerde films erg leuk zijn. Vloeiend Duits-sprekende Orlando Blooms en Brad Pitts, hmm.
O en de cd van Operator Please staat op luisterpaal
Wat lieeeefquote:Trouwens hè, door jou luister ik gewoon Hard-Fi en Maxïmo Park. Moet je nagaan wat een invloed jij even hebt op deze wereld.. Hulde!
Jaaahaaaquote:
ik twijfel nog een beetje, ga ze ook op london calling zien en heb ze in de effenaar ook gezien alquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:59 schreef AMDB het volgende:
Kaartjes voor Blood Red Shoes in Doornroosje besteld
Wat kansloos allemaal zeg. 2005 was echt tof en nu lijkt het echt een oranje-broeken festival te wordenquote:Anouk en James Morrison op Rockin' Park
AMSTERDAM - Anouk en James Morrison staan op 28 juni op de tweede editie van Rockin' Park in Nijmegen. Dat heeft organisator Mojo Concerts donderdag bekendgemaakt.
Eerder werd al duidelijk dat Lenny Kravitz en Counting Crows hun opwachting maken op het eendaagse muziekfestival.
Op de eerste editie van Rockin' Park, die in 2005 plaatsvond, traden onder anderen Krezip, Racoon en Queens of the Stone Age op.
ik las het al in het RiP draadjequote:Op donderdag 13 maart 2008 12:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat kansloos allemaal zeg. 2005 was echt tof en nu lijkt het echt een oranje-broeken festival te worden
Ik vind het ook prutswerk van ze, ze hadden zulke gave acts kunnen hebben als je zit tussen welke festivals ze in zitten....quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat kansloos allemaal zeg. 2005 was echt tof en nu lijkt het echt een oranje-broeken festival te worden
Ik weet wie de guest isquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:31 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand enig idee hoe snel het zal gaan met de verkoop van Massive Attack? En wie de guest zal zijn? Tricky hoop ik
Hoe was het met The Kooks?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:51 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ik weet wie de guest is![]()
Mag niet zeggen wie, maar zal verklappen dat ze heel gaaf is...
Arghhh... waarom spelen ze nou in Nijmegen en Groningen....quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:59 schreef AMDB het volgende:
Kaartjes voor Blood Red Shoes in Doornroosje besteld
Inderdaadquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Arghhh... waarom spelen ze nou in Nijmegen en Groningen....
Niks mis mee hoor, Nijmegen niet iigquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Arghhh... waarom spelen ze nou in Nijmegen en Groningen....
Ik vind het anders prima te reizenquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:36 schreef JeroenV het volgende:
De stad op zichzelf niet, de locatie van de stad wel..
Flauw...quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:51 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ik weet wie de guest is![]()
Mag niet zeggen wie, maar zal verklappen dat ze heel gaaf is...
Hier moet ik wel even iemand voor regelen. Moet niet al te moeilijk worden tussen alle Trance Energy gaande vriendjesquote:DIGITALISM
aanvang: 23.00 uur
zaal open: 21.30 uur
entree: 14,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
Voorverkoop vanaf zaterdag 22 maart.
22 Mei in Paradisoquote:
Ach, op een nummer als 'Weekend Wars' zou je weer zweren naar een vroege jaren '70 David Bowie nummer te luisteren. Met dat Scissor Sister gehalte vind ik het overigens wel weer meevallen. Leuk plaatje, dat wel!quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:50 schreef SnowCockroach het volgende:
Kan het kloppen dat de zanger van Scissor Sisters ook bij MGMT zit?Ik vind die stem er zo op lijken, vooral bij 'The Handshake'.
Wat is daar zo vreemd aanquote:
Servicekosten zijn uit de tijd. Gewoon je eigen online-systeem gebruiken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:45 schreef jakkop het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/39368585
raar verhaal
Het ging vooral om het idee van zo'n ouwe kerel met z'n poten in de festival-modderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |