Oude NL band toch? Ken ze verder ook niet echt hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:49 schreef jakkop het volgende:
Naast de normale tweedaagse versie van London Calling op 25 en 26 april is er dit jaar ook een Koninginnedag versie - Op 30 april natuurlijk.
Bevestigde artiesten (er volgen nog meer) zijn Young Knives, The Courteeners, Peggy Sue and the Pirates, Bettie Serveert en Scram C Baby.
De voorverkoop begint vanaf zaterdag 15 maart voor 10,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
Bettie Serveert?
En Scram C Baby is ook gewoon Nederlands. Grappig lineup.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oude NL band toch? Ken ze verder ook niet echt hoor
ECHTT??!!11!??!!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:23 schreef MaJo het volgende:
London calling op koninginnedag is niets nieuws, dat is elk jaar
Yupquote:
Ah ik twijfelde al maar omdat je in het eerdere bericht zegt "dit jaar is er naast de 2 edities een London Calling op koninginnedag" en dat komt over alsof je niet weet dat het vaker isquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:17 schreef jakkop het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk duidelijk te maken dat je dat niet hoefde vertellen. Maar dat mislukte jammerlijk.
Dat was rechtstreeks gekopieerd van festivalinfo.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ik twijfelde al maar omdat je in het eerdere bericht zegt "dit jaar is er naast de 2 edities een London Calling op koninginnedag" en dat komt over alsof je niet weet dat het vaker is
Ah okquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:57 schreef jakkop het volgende:
[..]
Dat was rechtstreeks gekopieerd van festivalinfo.![]()
En roze allstars, tsja, niet mijn dingAll Stars zijn tof, in heel veel kleuren en printen, maar pastel-all stars... nee.
Ik bedoel natuurlijk voor een meisje. Dan is het cute.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok
Maar voor een meisje is het wel leuk toch
Ook maar even besteldquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:26 schreef MaJo het volgende:
Heb trouwens net allstars besteldWilde naast mijn zwarte ook wel met een kleurtje dus deze zijn het geworden:
Ik zal straks eens een foto maken van mijn all stars na 2,5 jaar (2x lowlands en 1x Sziget) Van mijn moeder mag ik er niet meer mee thuis komenquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:13 schreef -skippybal- het volgende:
Hebben jullie ook dat Allstars ongeveer binnen een week half in puin liggen?
Ik had op Sziget toen van die nepperds gehaald omdat bij een paar schoenen dat ik mee genomen had de complete zool was weg gerot ofzo na dat onweersbuitjequote:Op donderdag 6 maart 2008 17:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zal straks eens een foto maken van mijn all stars na 2,5 jaar (2x lowlands en 1x Sziget) Van mijn moeder mag ik er niet meer mee thuis komen
Heb mijn zwarte nu anderhalf jaar ofzo en ze zijn wel helemaal verrot maar das juistquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:13 schreef -skippybal- het volgende:
Neequote:Op donderdag 6 maart 2008 17:13 schreef -skippybal- het volgende:
Oh god dan lopen we met dezelfdequote:Op donderdag 6 maart 2008 18:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
de roze natuurlijkDat zei ik gisteren nog, dat ik roze of lila wil
Alleen zijn ze, na aftrek van inflatie, 20x zo duurquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh god dan lopen we met dezelfde![]()
Ja roze is echt tof
Dit zijn exact dezelfde die ik had toen ik 6 jaar was
Ja dat wel jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Alleen zijn ze, na aftrek van inflatie, 20x zo duur
Ik had ze vroeger ook, maar kreeg ze nooit zelf aanquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat wel ja
Maar wat een indie moeder heb ik
Jij hebt zeker nooit de Ernie-DIY knuffel gehad?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik had ze vroeger ook, maar kreeg ze nooit zelf aan![]()
Mijn moeder droeg ze vroeger zelfquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat wel ja
Maar wat een indie moeder heb ik
waar dan? (jij woont toch bij javaplein?)quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:12 schreef Mr.Brightside het volgende:
Gister avond even gekeken aan de andere kant van mijn straat bij Dans le Rock.
Wat werd daar lekker gedraaidLMK weet hoe je een feestje moet bouwen!
Oh, ja, dat dacht ik al. 'Tegenover' is dan wel een ruim begripquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:01 schreef Mr.Brightside het volgende:
studio-k!
Volgens mij zijn wij de enige, maar de nieuwe WAS vind ik ook goedquote:Op zondag 9 maart 2008 02:08 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de nieuwe WAS echt vet trouwensde laatste dagen weer wat meer bandjes kunnen checken, Vampire Weekend is tof
En ik ben helemaal verliefd op Oh no! Oh my!
there you goquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:26 schreef -skippybal- het volgende:
Weet één van jullie toevallig welk muziekje er wordt gebruikt in de reclame van ABN? Die met dat piano-riedeltje
Ben al weken op zoek en nog niks
Ik denk dat de nieuwe WAS gewoon een kwestie van wennen, het heeft niet een catchy nummer a la Nobody Move, maar de nummers zitten super in elkaar. Vind het album denk ik zelfs beter dan de eerste, daar staan maar een paar nummers op die ik écht goed vind. Dit moet gewoon groeien, maar denk dat het live heel tof isquote:Op zondag 9 maart 2008 03:55 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij de enige, maar de nieuwe WAS vind ik ook goedWel wat anders, maar niet minder naar mijn idee.
Vampire weekend vind ik zeker leuk, alleen moet ik er ook niet teveel tegelijk van luisteren, dan gaat het me tegenstaan. Oh no Oh my ken ik niet, zal het eens beluisteren![]()
De nieuwe Hot Chip is echter wel
Thanksquote:
Ik ga in Rotown. Ben benieuwd, ben ook nog nooit in Rotown geweest. Overigens denk ik dat je gelijk hebt en de nummers op plaat nog beter uitkomen. Dan zit er vaak net wat meer energie in. Jij gaat naar Tivoli he?quote:Op zondag 9 maart 2008 18:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat de nieuwe WAS gewoon een kwestie van wennen, het heeft niet een catchy nummer a la Nobody Move, maar de nummers zitten super in elkaar. Vind het album denk ik zelfs beter dan de eerste, daar staan maar een paar nummers op die ik écht goed vind. Dit moet gewoon groeien, maar denk dat het live heel tof isGa je ook naar WAS?
En de nieuwe Hot Chip is inderdaad vet
Shit. Fuck.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Thanks
Over 5 minuutjes op Canvas gaat Tom Barman Nick Cave interviewen bij 'Spraakmakers'. Leuk programma vaak.
hey Mr. Brightside. Cool dat je ff gedag kwam zeggen! Vond het ook een leuk feestje!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:07 schreef Mr.Brightside het volgende:
@LMK
Ik vroeg me nog af wat het allereerste of misschien het tweede nummer van jullie set was. Had een beetje een retro vibe . Enig idee waar ik op doel.. ?
klinkt leukquote:Op zondag 9 maart 2008 22:52 schreef Love Mae King het volgende:
Doel je op het nummer wat hier bovenaanstaat: http://www.danslerock.nl/ ?
Ik weet niet of je de website google.nl kent, maar als je daar "abn amro reclame muziek" in vult, verschijnen er allerlei links waar je dit kan vinden.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Thanks
Over 5 minuutjes op Canvas gaat Tom Barman Nick Cave interviewen bij 'Spraakmakers'. Leuk programma vaak.
Frankie Valli /The Four Seasons - Beggin' (Pilooski re-edit)quote:Op zondag 9 maart 2008 23:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
klinkt leuk
edit: vooral de eerste helftHeb je daar meer van?
![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:51 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Frankie Valli /The Four Seasons - Beggin' (Pilooski re-edit)
Ja, denk dat ie te hard rockte... zal es kijken wat er mis is...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Is de DLR site een beetje kaduuk..?
Ja, da's wel een vette cd. Die staat hier al een paar dagen opquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:23 schreef frame-saw het volgende:
Nee ik was er niet hè![]()
Ik heb niet veel indie's te vertellen, alleen dat nagesynchroniseerde films erg leuk zijn. Vloeiend Duits-sprekende Orlando Blooms en Brad Pitts, hmm.
O en de cd van Operator Please staat op luisterpaal
Wat lieeeefquote:Trouwens hè, door jou luister ik gewoon Hard-Fi en Maxïmo Park. Moet je nagaan wat een invloed jij even hebt op deze wereld.. Hulde!
Jaaahaaaquote:
ik twijfel nog een beetje, ga ze ook op london calling zien en heb ze in de effenaar ook gezien alquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:59 schreef AMDB het volgende:
Kaartjes voor Blood Red Shoes in Doornroosje besteld
Wat kansloos allemaal zeg. 2005 was echt tof en nu lijkt het echt een oranje-broeken festival te wordenquote:Anouk en James Morrison op Rockin' Park
AMSTERDAM - Anouk en James Morrison staan op 28 juni op de tweede editie van Rockin' Park in Nijmegen. Dat heeft organisator Mojo Concerts donderdag bekendgemaakt.
Eerder werd al duidelijk dat Lenny Kravitz en Counting Crows hun opwachting maken op het eendaagse muziekfestival.
Op de eerste editie van Rockin' Park, die in 2005 plaatsvond, traden onder anderen Krezip, Racoon en Queens of the Stone Age op.
ik las het al in het RiP draadjequote:Op donderdag 13 maart 2008 12:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat kansloos allemaal zeg. 2005 was echt tof en nu lijkt het echt een oranje-broeken festival te worden
Ik vind het ook prutswerk van ze, ze hadden zulke gave acts kunnen hebben als je zit tussen welke festivals ze in zitten....quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat kansloos allemaal zeg. 2005 was echt tof en nu lijkt het echt een oranje-broeken festival te worden
Ik weet wie de guest isquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:31 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand enig idee hoe snel het zal gaan met de verkoop van Massive Attack? En wie de guest zal zijn? Tricky hoop ik
Hoe was het met The Kooks?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:51 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ik weet wie de guest is![]()
Mag niet zeggen wie, maar zal verklappen dat ze heel gaaf is...
Arghhh... waarom spelen ze nou in Nijmegen en Groningen....quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:59 schreef AMDB het volgende:
Kaartjes voor Blood Red Shoes in Doornroosje besteld
Inderdaadquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Arghhh... waarom spelen ze nou in Nijmegen en Groningen....
Niks mis mee hoor, Nijmegen niet iigquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Arghhh... waarom spelen ze nou in Nijmegen en Groningen....
Ik vind het anders prima te reizenquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:36 schreef JeroenV het volgende:
De stad op zichzelf niet, de locatie van de stad wel..
Flauw...quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:51 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ik weet wie de guest is![]()
Mag niet zeggen wie, maar zal verklappen dat ze heel gaaf is...
Hier moet ik wel even iemand voor regelen. Moet niet al te moeilijk worden tussen alle Trance Energy gaande vriendjesquote:DIGITALISM
aanvang: 23.00 uur
zaal open: 21.30 uur
entree: 14,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
Voorverkoop vanaf zaterdag 22 maart.
22 Mei in Paradisoquote:
Ach, op een nummer als 'Weekend Wars' zou je weer zweren naar een vroege jaren '70 David Bowie nummer te luisteren. Met dat Scissor Sister gehalte vind ik het overigens wel weer meevallen. Leuk plaatje, dat wel!quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:50 schreef SnowCockroach het volgende:
Kan het kloppen dat de zanger van Scissor Sisters ook bij MGMT zit?Ik vind die stem er zo op lijken, vooral bij 'The Handshake'.
Wat is daar zo vreemd aanquote:
Servicekosten zijn uit de tijd. Gewoon je eigen online-systeem gebruiken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:45 schreef jakkop het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/39368585
raar verhaal
Het ging vooral om het idee van zo'n ouwe kerel met z'n poten in de festival-modderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |